Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Хмельницької області (послуги з інженерно-технічного забезпечення) від СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-12-25-007056-a
Id Tender fdf1d3394dcf439eaf023abe0df69bbf
План UA-P-2024-12-25-008062-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 25.12.2024 13:01
Остання зміна 19.03.2025 11:09
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 320 253 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
43 202.53 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.12.2024 13:01 до 31.01.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 25.12.2024 13:01
до 28.01.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.12.2024 13:01
до 28.01.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 31.01.2025 15:00
до 06.02.2025 16:25
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.02.2025 16:25
до 12.02.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.02.2025 16:25
до 19.03.2025 11:09
Період уточнень
з 25.12.2024 13:01 до 28.01.2025 00:00
Період оскарження
з 25.12.2024 13:01 до 28.01.2025 00:00
Період кваліфікації
з 31.01.2025 15:00 до 06.02.2025 16:25
Період кваліфікації
з 31.01.2025 15:00 до 06.02.2025 16:25
Основні параметри
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Хмельницької області (послуги з інженерно-технічного забезпечення)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
4 320 253 грн.
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Хмельницької області (послуги з інженерно-технічного забезпечення)
Назва предмета закупівлі
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Хмельницької області (послуги з інженерно-технічного забезпечення)
Очікувана вартість
4 320 253 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
43202,53
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Хмельницької області (послуги з інженерно-технічного забезпечення)
Код ДК 021:2015
63712710-3 - Послуги з моніторингу дорожнього руху
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Відповідно до умов проекту договору
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА СОЛЮШИНС"
Пропозиція:
3 768 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.12.2024 13:01
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
25.12.2024 13:01
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Адуканець Леся Василівна
Електронна пошта
Телефон
380382783250
Сайт:
https://km.restoration.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
25879878
Повна назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
29000
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
Хмельницький
Адреса
вул. Свободи, буд. 77
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Хмельницької області (послуги з інженерно-технічного забезпечення)
Період вимог/скарг з 06.02.2025 16:25 по 12.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.01.2025 15:00 по 08.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника товариство з обмеженою відповідальністю «Омега Солюшинс» (далі — Учасник) яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Хмельницької області (послуги з інженерно-технічного забезпечення) (63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля) на відповідність вимогам тендерної документації, відповідно до Закону та Особливостей, у т. ч. перевірку інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами, щодо наявності / відсутності підстав для відмови Учаснику в участі у Закупівлі відповідно до пункту 47 Особливостей та з урахуванням виправлення учасником виявлених невідповідностей відповідно до протоколу №70/3 від 05.02.2025 року. 2. Про визнання Учасника переможцем Закупівлі. 3. Про прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: №UA-2024-12-25-007056-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 36 Особливостей та статті 29 Закону. Відповідно до пункту 28 Особливостей замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Згідно з пунктом 47 Особливостей Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених у цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей. Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 пункту 47 Особливостей. Учасником в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджено відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель. Для перевірки Учасника на предмет відсутності підстав для відмови Учаснику в участі в Закупівлі, визначених пунктом 47 Особливостей, застосовано аналітичну систему YouControl, оскільки YouControl має змогу отримувати інформацію з ЄДР та ДРРП на основі офіційних договорів, укладених з адміністратором цих реєстрів — ДП «НАІС», YouControl отримує офіційну інформацію Мін’юсту. Це дає можливість перевіряти відповідні дані онлайн. Рекомендація за результатами перевірки ділових партнерів Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Хмельницькій області №31/02-2025 на 2 аркушах додається. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на її відповідність вимогам тендерної документації та з урахуванням, що Учасник виправив невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та/або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника. Під час розгляду другого питання порядку денного: Враховуючи інформацію щодо розгляду тендерної пропозиції Учасника, на підставі статті 33 Закону та пункту 49 Особливостей наявні підстави для визнання Учасника переможцем Закупівлі. Під час розгляду третього питання порядку денного: Відповідно до абзацу 1 частини 15 статті 29 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до пункту 49 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту. Відповідно до частини 1 статті 33 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі. На виконання норм пункту 49 Особливостей, статті 33 Закону та задля виконання функцій, покладених на уповноважену особу Замовника, необхідно прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем Закупівлі, а саме з Учасником. Жодних підстав для неприйняття такого рішення немає. Відповідно до пункту 49 Особливостей повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель. ВИРІШИВ: 1. Визначити Учасника переможцем Закупівлі. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем Закупівлі, а саме Учасником. 3. Оприлюднити рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем Закупівлі, а саме Учасником, в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
06.02.2025 16:26
Довідка НАЗК
06.02.2025 16:25
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
31.01.2025 15:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.12.2024 13:01
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.12.2024 13:01
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: За результатами перевірки тендерної пропозиції Учасника встановлено, що до договору про надання послуг №202/20 від 05.08.2020 року: - в наданому Акті №1 за листопад 2020 року відсутні усі необхідні реквізити щодо договору та дати підписів усіх сторін; - в наданій Довідці про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за листопад 2020 року відсутні усі необідні реквізити щодо договору та дати підписів усіх сторін; - в наданому Акті №2 за грудень 2020 року відсутні усі необхідні реквізити щодо договору та дати підписів усіх сторін; - в наданій Довідці про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за грудень 2020 року відсутні усі необідні реквізити щодо дати підписів усіх сторін; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ДОДАТОК № 2 до тендерної документації ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) Інформаційна довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного* (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) на фірмовому бланку учасника згідно з Таблицею 1: Таблиця 1 № п/п 1. Найменування замовника (адреса, телефон, П.І.Б. керівника), код ЄДРПОУ. 2. Посилання на закупівлю в системі Prozorro (за наявності). 1. № договору. 2. Дата укладання договору. 3. Предмет договору. 1. Ціна договору. 2. Сума виконання договору. Характеристика робіт/послуг, що виконувалися/надавалися. 1 2 3 4 5 *Аналогічним договором у даній процедурі закупівлі вважається договір по створенню, та/або впровадженню, та/або утриманню, та/або обслуговуванню апаратно-програмних комплексів та/або єдиних моніторингових центрів або інший (інші) договір (договори) про надання послуг/виконання робіт, які є сумісними із послугами/роботами, передбаченими технічним завданням (технічною частиною) тендерної документації, укладений протягом останніх п’яти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Для документального підтвердження досвіду виконання аналогічно (аналогічних) договору (договорів) відповідно до інформації зазначеної в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) учасник надає: - аналогічний (аналогічні) договір (договори) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору (виконаний у повному обсязі); - акт (акти) приймання виконаних робіт/наданих послуг або інший документ, що підтверджує виконання аналогічного договору. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен привести надану інформацію та документи у відповідність до вимог тендерної документації, що підтверджує виконання договору №202/20 від 05.08.2020 року.
Створено
05.02.2025 15:30
Надати до
06.02.2025 15:30
Договір
UA-2024-12-25-007056-a-b1
Підписаний і діє
Номер
17/25
3 768 000 грн.
3 140 000 грн.
З ПДВ
Підписано
19.03.2025
Строк дії договору з
19.03.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Хмельницької області (послуги з інженерно-технічного забезпечення)
Номенклатура
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Хмельницької області (послуги з інженерно-технічного забезпечення)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25879878

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА СОЛЮШИНС"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА СОЛЮШИНС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41307927

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
19.03.2025 11:09
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 320 253 грн.
Період подання пропозицій
до 31.01.2025 15:00
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380382783250
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 320 253 грн.
Період подання пропозицій
до 31.01.2025 15:00
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380382783250
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності