Показати схожі тендери

Закупівля Послуги у сфері інформаційних технологій, комп’ютерної техніки (управління електронним документообігом), згідно коду ЄЗС ДК 021:2015 – 72510000-3 Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями від Департамент житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-12-24-019347-a
Id Tender aa701459d1284a6e93d0c5df76393ea8
План UA-P-2024-12-24-022660-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 24.12.2024 19:19
Остання зміна 09.01.2025 11:40
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
150 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 500 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.12.2024 19:18 до 01.01.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 24.12.2024 19:18
до 29.12.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.12.2024 19:18
до 29.12.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.01.2025 00:00
до 01.01.2025 14:10
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.01.2025 14:10
до 07.01.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 01.01.2025 14:10
до 09.01.2025 11:40
Період уточнень
з 24.12.2024 19:18 до 29.12.2024 00:00
Період оскарження
з 24.12.2024 19:18 до 29.12.2024 00:00
Період кваліфікації
з 01.01.2025 00:00 до 01.01.2025 14:10
Період кваліфікації
з 01.01.2025 00:00 до 01.01.2025 14:10
Основні параметри
Послуги у сфері інформаційних технологій, комп’ютерної техніки (управління електронним документообігом), згідно коду ЄЗС ДК 021:2015 – 72510000-3 Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
150 000 грн.
Послуги у сфері інформаційних технологій, комп’ютерної техніки (управління електронним документообігом)
Назва предмета закупівлі
Послуги у сфері інформаційних технологій, комп’ютерної техніки (управління електронним документообігом)
Очікувана вартість
150 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1500,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги у сфері інформаційних технологій, комп’ютерної техніки (управління електронним документообігом)
Код ДК 021:2015
72511000-0 - Послуги у сфері програмного забезпечення для керування мережами
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за надані Послуги відповідно до цього Договору здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів від дати підписання Сторонами відповідного Акта приймання-передачі наданих послуг. У разі затримки бюджетного фінансування оплата за надані Послуги здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження асигнувань на реєстраційний рахунок Замовника для розрахунків за надані Послуги, при цьому штрафні санкції до Замовника при затримці оплати не застосовуються. В період воєнного стану платежі з рахунку Замовника проводяться з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунку відповідно до «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 590.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Шевчук Дмитро Олександрович"
Пропозиція:
150 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.12.2024 19:18
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Коробов Микола Михайлович
Електронна пошта
Телефон
380442790975
Замовник
ЄДРПОУ
33695540
Назва (англійською мовою)
Department of Housing and Communal Infrastructure
Повна назва
Департамент житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Повна назва (англійською мовою)
Department of Housing and Communal Infrastructure
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
вулиця Велика Житомирська, будинок 15А
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги у сфері інформаційних технологій, комп’ютерної техніки (управління електронним документообігом)
Період вимог/скарг з 01.01.2025 14:10 по 07.01.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.01.2025 00:00 по 09.01.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.01.2025 14:10
Довідка НАЗК
01.01.2025 14:10
Повідомлення про рішення
documentType.award.awardNotice
Договір
UA-2024-12-24-019347-a-c1
Підписаний і діє
Номер
4
150 000 грн.
150 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
09.01.2025
Строк дії договору з
09.01.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги у сфері інформаційних технологій, комп’ютерної техніки (управління електронним документообігом)
Номенклатура
Послуги у сфері інформаційних технологій, комп’ютерної техніки (управління електронним документообігом)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
150 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Повна назва
Департамент житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33695540

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Шевчук Дмитро Олександрович"
Повна назва
ФОП "Шевчук Дмитро Олександрович"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2972909070

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
09.01.2025 11:39
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
150 000 грн.
Період подання пропозицій
до 01.01.2025 00:00
Замовник:
Департамент житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Контактний телефон:
380442790975
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
150 000 грн.
Період подання пропозицій
до 01.01.2025 00:00
Замовник:
Департамент житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Контактний телефон:
380442790975
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності