Показати схожі тендери

Закупівля послуга висвітлення у медіа інформації з питань реалізації регуляторної політики, запровадженої міською радою та її виконавчим комітетом, здійсненою за координацією управління розвитку підприємництва від УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-12-24-002324-a
Id Tender df33e07e49094764a374e976c8ef81d2
План UA-P-2024-12-24-001320-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 24.12.2024 09:43
Остання зміна 27.01.2025 14:19
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
809 900 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 049.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.12.2024 09:42 до 01.01.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 24.12.2024 09:42
до 29.12.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.12.2024 09:42
до 29.12.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.01.2025 00:00
до 16.01.2025 10:00
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.01.2025 10:00
до 22.01.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.01.2025 10:00
до 27.01.2025 14:19
Період уточнень
з 24.12.2024 09:42 до 29.12.2024 00:00
Період оскарження
з 24.12.2024 09:42 до 29.12.2024 00:00
Період кваліфікації
з 01.01.2025 00:00 до 16.01.2025 10:00
Період кваліфікації
з 01.01.2025 00:00 до 16.01.2025 10:00
Основні параметри
послуга висвітлення у медіа інформації з питань реалізації регуляторної політики, запровадженої міською радою та її виконавчим комітетом, здійсненою за координацією управління розвитку підприємництва
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
809 900 грн.
послуга висвітлення у медіа інформації з питань реалізації регуляторної політики, запровадженої міською радою та її виконавчим комітетом, здійсненою за координацією управління розвитку підприємництва
Назва предмета закупівлі
послуга висвітлення у медіа інформації з питань реалізації регуляторної політики, запровадженої міською радою та її виконавчим комітетом, здійсненою за координацією управління розвитку підприємництва
Очікувана вартість
809 900 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4049,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
послуга висвітлення у медіа інформації з питань реалізації регуляторної політики, запровадженої міською радою та її виконавчим комітетом, здійсненою за координацією управління розвитку підприємництва
Код ДК 021:2015
79820000-8 - Послуги, пов’язані з друком
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
50101, Україна, Дніпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, пр. Металургів, будинок 36 Б
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ДРУК-КР"
Пропозиція:
787 500 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.12.2024 09:43
Оголошення про проведення закупівлі
24.12.2024 09:42
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Скворцова Тетяна Сергіївна
Електронна пошта
Телефон
0564920396
Замовник
ЄДРПОУ
41265864
Повна назва
УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
50101
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
КРИВИЙ РІГ
Адреса
пр. Металургів, будинок 36 Б
Кваліфікація
Лот № 1 послуга висвітлення у медіа інформації з питань реалізації регуляторної політики, запровадженої міською радою та її виконавчим комітетом, здійсненою за координацією управління розвитку підприємництва
Період вимог/скарг з 16.01.2025 10:00 по 22.01.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.01.2025 00:00 по 30.01.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.01.2025 10:00
Довідка НАЗК
16.01.2025 10:00
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
09.01.2025 20:26
Витяг з ЄДР
08.01.2025 11:49
Електроний протокол про продовження строку
Скарги та рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.12.2024 09:42
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.12.2024 09:42
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерної пропозиції За рішенням уповноваженої особи від 23.12.2024 року № 7 оголошено проведення процедури відкритих торгів з Особливостями, з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі - ДК 021:2015-79820000-8 «Послуги, пов’язані з друком» (послуга висвітлення у медіа інформації з питань реалізації регуляторної політики, запровадженої міською радою та її виконавчим комітетом, здійсненою за координацією управління розвитку підприємництва) унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-12-24-002324-a (далі — Закупівля). Пункт 41 Особливостей передбачає, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Положення частин 2, 12, 16, абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються. Згідно із частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДРУК–КР» виникла необхідність опрацювати значний обсяг документів, які учасник подав у складі тендерної пропозиції. З огляду на зазначене уповноважена особа прийняла рішення про продовження до 20 робочих днів строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДРУК – КР», а саме: до 22.01.2025 року (протокол уповноваженої особи №1 від 08.01.2025 року).
Дата продовження строку розгляду
08.01.2025 11:49
Дата кінця розгляду
30.01.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до п. 43 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зі змінами та доповненнями, (далі – Постанова) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до наданих документів (довідка про наявність працівників вих.№12/27/202408:51-10-0500 від 08:51р) щодо виконання вимог п.5.1 додатка 3 тендерної документації зазначено, працівників відповідної кваліфікації, надано копії посвідчень позаштатних журналістів, а також копію диплома коректора. У той же час документ (копія наказу про прийняття на роботу коректора) у складі тендерної пропозиції відсутня. Замовник звертається з вимогою щодо уточнення виявленої невідповідності.
Створено
13.01.2025 12:04
Надати до
14.01.2025 12:04
Договір
UA-2024-12-24-002324-a-a1
Підписаний і діє
Номер
1
787 500 грн.
787 500 грн.
З ПДВ
Підписано
27.01.2025
Строк дії договору з
27.01.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
послуга висвітлення у медіа інформації з питань реалізації регуляторної політики, запровадженої міською радою та її виконавчим комітетом, здійсненою за координацією управління розвитку підприємництва
Номенклатура
послуга висвітлення у медіа інформації з питань реалізації регуляторної політики, запровадженої міською радою та її виконавчим комітетом, здійсненою за координацією управління розвитку підприємництва
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41265864

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ДРУК-КР"
Повна назва
ТОВ "ДРУК-КР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38254737

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
27.01.2025 14:19
-
27.01.2025 14:17
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
809 900 грн.
Період подання пропозицій
до 01.01.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
0564920396
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
809 900 грн.
Період подання пропозицій
до 01.01.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
0564920396
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності