Підстава для використання процедури
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обгрунтування використання процедури
ОБГРУНТУВАННЯ ПІДСТАВИ для здійснення закупівлі відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 (далі Особливості) без застосування відкритих торгів по об’єкту Капітальний ремонт покрівлі з утепленням Сумського дошкільного навчального закладу (центр розвитку дитини) № 18 "Зірниця" Сумської міської ради за адресою: Сумська область, м.Суми, просп. Михайла Лушпи, 13 (коригування). Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: 1. Найменування замовника: Сумський дошкільний навчальний заклад (центр розвитку дитини) №18 «Зірниця» Сумської міської ради. 2. Місцезнаходження замовника: 40035, Україна, Сумська обл., Суми, проспект Михайла Лушпи, б.13. 3. Код ЄДРПОУ замовника: 23294257. 4. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 10.09.2024 року в результаті здійснення закупівлі між Замовником та ТОВ «Сумиславбуд» було укладено Договір № 33 щодо виконання робіт на об’єкті Капітальний ремонт покрівлі з утепленням Сумського дошкільного навчального закладу (центр розвитку дитини) № 18 "Зірниця" Сумської міської ради за адресою: Сумська область, м.Суми, просп. Михайла Лушпи, 13 (коригування).КОД ДК 45453000- «Капітальний ремонт та реставрація» . Вартість фактично виконаних робіт за зазначеним Договором складає 10 029 138,73 грн. Під час виконання зазначених робіт на об’єкті були виявлені додаткові роботи, що потребують виконання для повного завершення об’єкту, але не були враховані при розробці проектної документації.Додаткові обсяги робіт внесені в робочий проект (скоригований),який пройшов експертизу та отримав позитивний висновок) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації від 06.12.2024 року № 4069, виданий ТОВ «Центр експертизи», м. Суми. З метою включення зазначених робіт до розробленої проектної документації були складені акти (відомості обсягів робіт) на додаткові роботи та визначено вартість додаткових робі на рівні 1 909 111,84 грн. Відповідно до пп.8 п.13 Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями) придбання замовниками послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень може здійснюватися без застосування відкритих торгів у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, у того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. Ураховуючи те, що з моменту укладення Договору № 33 від 10.09.2024 року не минуло 3 роки та загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, також враховуючи професійну спроможність Приватного виробничо-комерційного підприємства «Авангард-Н» у якісному виконанні робіт, керуючись пп.8 п. 13 Постанови від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України кіПро публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями) у Замовника наявні підстави для здійснення закупівлі Капітальний ремонт покрівлі з утепленням Сумського дошкільного навчального закладу (центр розвитку дитини) № 18 "Зірниця" Сумської міської ради за адресою: Сумська область, м.Суми, просп. Михайла Лушпи, 13 (коригування).» без застосування відкритих торгів. З огляду на викладене, рішення, щодо проведення закупівлі, відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом зі звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обгрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей та документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями.