Кваліфікований електронний підпис накладено.
Зміст
У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі повідомляємо наступне:
Відповідно до норм пункту 21 Постанови КМУ «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості №1778) замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Одночасно, відповідно до пункту 54 Особливостей №1178 зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації, замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
У свою чергу, відповідно до норм Особливостей №1178, Замовником 18.12.2024 року було оприлюднено в електронній системі закупівель тендерну документацію разом із додатками до неї.
Окрім цього, пунктом 48 Особливостей №1178 передбачено, що у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.
Згідно з пунктом 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, що затверджений Наказом №1082, розміщення інформації в електронній системі закупівель, здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника.
Таким чином, на дотримання вищевказаної норми Особливостей №1178 та відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі Замовником було встановлено електронні кваліфікаційні критерії (тобто продубльовано інформацію з тендерної документації у електронних полях).
На момент коли закупівля перебувала у статусі «Чернетка» уся необхідна інформація відображалась коректно. Проте, одразу після накладення КЕП на оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями було виявлено, що інформація щодо способу підтвердження кваліфікаційних критеріїв не відображається на майданчику Замовника і, відповідно, не буде відображена в системі Prozorro, що підтверджено відповідними знімками екрану.
У свою чергу, задля усунення даної проблеми 19.12.2024 року Замовник звернувся до відділу тех. підтримки майданчика "Держзакупівлі.Онлайн" (копія листа від 19.12.2024 року №06-24/881 додається). Після цього, 20.12.2024 року Замовник отримав відповідь від працівника відділу тех. підтримки та був проінформований про технічний збій на майданчику та необхідність оприлюднити незбережену інформацію повторно.
Таким чином, 20.12.2024 року Замовник вніс зміни до оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та на дотримання пункту 54 Особливостей №1178 оприлюднив перелік змін у машинозчитувальному форматі протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення, де зазначив, що вносить зміни виключно до оголошення (зокрема дублює інформацію із тендерної документації). При цьому зміст розділів «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та «Наявність працівників відповідної кваліфікації» жодним чином не був змінений, та зміни до тендерної документації не вносились. Відтак, у Замовника не було підстав для оприлюднення нової редакції тендерної документації, оскільки тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від «18» грудня 2024 р. № 208 не змінилась та залишилась чинною.
Підсумовуючи вищесказане, вважаємо, що Замовником дотримано вимоги пунктів 3 та 54 Особливостей та не порушено вимоги щодо розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
На виконання висновку про результати моніторингу закупівлі вжито заходів, наведених у висновку, та проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою щодо недопущення в подальшому порушення норм пунктів 3 та 54 Особливостей. Також повідомляємо, що уповноважена особа систематично відвідує як онлайн, так і офлайн навчання для підвищення кваліфікації уповноважених осіб щодо проведення публічних закупівель та зобов’язується в майбутньому не допускати різного роду порушень при проведенні закупівель та проводити всі закупівлі виключно з відповідністю до чинного законодавства. Водночас, інформуємо, що на виконання висновку про результати моніторингу уповноваженою особою якнайшвидше буде пройдено навчання щодо здійснення публічних закупівель (копія договору про надання послуг з навчання у сфері здійснення публічних закупівель від 12 лютого 2025 року №17217 додається).