Показати схожі тендери

Закупівля Чохол для бронежилета модульного (Вид 5, комплектність: 1-5) (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування) від Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» .

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2024-12-18-022140-a
Id Tender 91ab65fa3d8e4984aa70cd9272bb8711
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 18.12.2024 17:58
Остання зміна 14.01.2025 17:52
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
406 266 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 031 330 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.12.2024 19:00 до 02.01.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.12.2024 17:57
до 24.12.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.01.2025 15:03
до 07.01.2025 12:12
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.01.2025 12:12
до 10.01.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 07.01.2025 12:12
-
Період уточнень
з 18.12.2024 17:57 до 24.12.2024 00:00
Період кваліфікації
з 02.01.2025 15:03 до 07.01.2025 12:12
Період кваліфікації
з 02.01.2025 15:03 до 07.01.2025 12:12
Основні параметри
Чохол для бронежилета модульного (Вид 5, комплектність: 1-5) (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
N-02-02-01-000-0007 Місце поставки – Україна Чохол для бронежилета модульного (Вид 5, комплектність: 1-5): 30 000 к-тів
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 10
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 20
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
406 266 000 грн.
Чохол для бронежилета модульного (Вид 5, комплектність: 1-5) (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Назва предмета закупівлі
Чохол для бронежилета модульного (Вид 5, комплектність: 1-5) (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Примітки
N-02-02-01-000-0007
Очікувана вартість
406 266 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2031330,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
4 062 660
Аукціон
Cтарт аукціону
02.01.2025 14:22
Закінчення аукціону
02.01.2025 15:03
Позиція
Опис предмета закупівлі
Чохол для бронежилета модульного (Вид 5, комплектність: 1-5)
Код ДК 021:2015
35810000-5 - Індивідуальне обмундирування
Кількість
30 000
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
20.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ"
Пропозиція:
314 999 700 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "МІК"
Пропозиція:
324 300 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕМП-3000"
Пропозиція:
315 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕКСТГЕН ЛТД"
Пропозиція:
278 970 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "УКРТАК.ЮА"
Пропозиція:
383 400 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.01.2025 14:22
Документи закупівлі
18.12.2024 17:58
Оголошення про проведення закупівлі
Скасування
14.01.2025 17:43
неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
14.01.2025 17:52
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Казьмірчук
Електронна пошта
Телефон
+380934785107
Сайт:
https://dotua.org/
Замовник
ЄДРПОУ
44830311
Повна назва
Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Поштовий індекс
04119
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул.Дегтярівська будинок 13/24
Кваліфікація
Лот № 1 Чохол для бронежилета модульного (Вид 5, комплектність: 1-5) (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Період вимог/скарг з 07.01.2025 12:12 по 10.01.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.01.2025 15:03 по 10.01.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.01.2025 12:12
Повідомлення про рішення
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-01-08-000051
Дата створення проекту
08.01.2025 17:30
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
08.01.2025 17:56
Дата публікації висновку про результати
30.01.2025 16:16
Дата завершення усунення порушень
14.02.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
30.01.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 08.01.2025 № 6 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 65 UA-2024-12-18-022140-a 18.12.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.01.2025 00:00
Документи рішення
08.01.2025 17:56
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 29 січня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275); розгляду пропозиції учасника; надання роз’яснень до процедури; інформацію про відміну закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі затверджене рішенням уповноваженої особи державного підприємства Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» (далі – ДОТ) від 18.12.2024 року № 18.12.2024-2-4; роз’яснення до процедури; реєстр пропозицій; пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «НЕКСТГЕН ЛТД» (далі – ТОВ «НЕКСТГЕН ЛТД»); протокол розкриття пропозицій; протокол від 07.01.2025 № 0701-2; повідомлення про намір укласти договір від 07.01.2025; протокол уповноваженої особи від 14.01.2025 № 1401-10 про відміну закупівлі; пояснення ДОТ надані 16.01.2025, 21.01.2025 через електронну систему закупівель. Відповідно до частини сьомої статті 14 Закону у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. В ході моніторингу встановлено, що ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» 09.01.2025 в електронній системі закупівель оприлюднив вимогу про усунення порушення, водночас ДОТ своє рішення оприлюднив в електронній системі закупівель 14.01.2025 з порушенням строку. У межах проведення моніторингу закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, 13.01.2025 Держаудитслужба звернулась через електронну систему закупівель про надання пояснень, щодо причин не надання (не оприлюднення) відповіді на вимогу про усунення порушення. На зазначений запит ДОТ 16.01.2025 надав пояснення, що Законом не регламентовано строки на надання Замовником відповіді на вимогу щодо дискваліфікації переможця, оскільки дана вимога не підпадає під жоден випадок де строк на надання відповіді встановлено Законом, а саме:не стосувалась умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі (частина 7 статті 14 Закону); пропозиція ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ не була відхилена Замовником (частина 14 статті 14 Закону); пропозиція ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ взагалі не розглядалась Замовником». Вищезазначене пояснення не спростовує факт порушення частини сьомої статті 14 Закону в частині не надання на звернення учасника спрощеної закупівлі роз’яснення протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення. Крім того, в ході моніторингу 14.01.2025 Державним оператором тилу відмінено закупівлю, у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до пункту 7 статті 8 Закону у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю. За результатами розкриття та оцінки найбільш економічно вигідною пропозицією визнано ТОВ «НЕКСТГЕН ЛТД». В складі пропозиції учасника ТОВ «НЕКСТГЕН ЛТД» завантажено лист виробника від 16.12.2024 № 1612-24 щодо підтвердження відсутності вимоги ліцензії на виробництво чохлів для бронежилетів та тканинного балістичного захисту, відповідно до якого виробником чохлів для бронежилетів та тканинного балістичного захисту (тканинна балістика) є компанія TRADINGSCAPE LIMITED (м. Великобританія), продукція не підпадає під військові стандарти Великобританії, відповідно до законодавства країни виробника, виробництво даної продукції не потребує ліцензії. Водночас, відповідно до протоколу уповноваженої особи від 14.01.2025 № 1401-10 ДОТ «…у зв’язку з допущенням помилки при підготовці оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме, Замовником не зазначено вимогу щодо необхідності надання ліцензії з продажу засобів індивідуального захисту, а також враховуючи неможливість внесення змін у межах оголошеної закупівлі, є необхідність відмінити спрощену закупівлю та оголосити закупівлю з коректними вимогами, які відповідають Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та постанові Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 року № 1000. Відповідно до пункту 2 частини 17 статті 14 Закону Замовник відміняє спрощену закупівлю в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.» З огляду на зазначене, Держаудитслужба 16.01.2025 в електронній системі закупівель звернулась до ДОТ за поясненням, на підставі яких нормативно-правових документів чохол для бронежилета модульного є засобом індивідуального захисту. У поясненні ДОТ 21.01.2025 зазначив, що «…Задля забезпечення принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них Замовником було надіслано лист від 1 січня 2025 року № 2165/02/1-2025 до Міністерства внутрішніх справ України департаменту взаємодії з Національною поліцією України про надання інформації з питань ліцензування господарської діяльності з виробництва чохлів для бронежилета модульного за ТС А01XJ.29423-420:2023 (01). У відповідь на лист ДП «ДОТ» отримало пояснення, що аналіз свідчить, що ліцензуванню підлягають як виробництво та продаж бронежилетів, так і їх складових – жилета (плитоноски) за ДСТУ 8782:2018 та чохла для бронежилета модульного за ТС А01XJ.29423-420:2023 (01)...». Отже, враховуючи принципи здійснення публічних закупівель, зокрема відкритості та прозорості на всіх стадіях здійснення оборонних закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням, а також об’єктивного та неупередженого визначення переможця спрощеної закупівлі, існує ризик несвоєчасної поставки товарів, які закуповуються для потреб ЗСУ та інших воєнізованих формувань під час дії правового режиму воєнного стану в країні.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу розгляду роз’яснень до процедури на звернення учасників встановлено порушення вимог частини сьомої статті 14 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям № 1275, розгляду пропозиції ТОВ «НЕКСТГЕН ЛТД» – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
29.01.2025 00:00
Дата публікації
30.01.2025 16:16
Документи висновку
30.01.2025 16:16
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Аргументовані заперечення до висновку Держаудитслужби за результатами моніторингу UA-M-2025-01-08-000051 (UA-2024-12-18-022140-a) За результатами проведення моніторингу процедури закупівлі «Чохол для бронежилета модульного (Вид 5, комплектність: 1-5) (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-18-022140-a), оголошеної ДП «Державний оператор тилу» (далі – Замовник), Державною аудиторською службою України встановлено порушення вимог частини сьомої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Замовник не погоджується з висновком про результати моніторингу спрощеної закупівлі UA-2024-12-18-022140-a та надає наступні аргументовані заперечення до Висновку. Державна аудиторська служба за результатами моніторингу доходить наступного висновку: «За результатами аналізу розгляду роз’яснень до процедури на звернення учасників встановлено порушення вимог частини сьомої статті 14 Закону.». З приводу встановленого, Державний оператор тилу надав письмове пояснення, що «Законом встановлено строки на надання відповідей на питання/звернення/вимоги учасників у разі проведення Замовником спрощеної закупівлі виключно у трьох наступних випадках: 1) Відповідно до частини 7 статті 14 Закону у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. У разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні. Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. Зміни, що вносяться замовником, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів. Отже, Законом передбачено, оприлюднення роз'яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення, в частині змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі. Таким чином, наведеними вище нормами законодавства встановлено строки надання відповіді/роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, що стосуються виключно умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 2) Відповідно до частини 14 статті 14 Закону учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Таким чином, наведеними вище нормами законодавства встановлено строки надання відповіді виключно на вимогу учасника спрощеної закупівлі, пропозиція якого була відхилена. 3) Відповідно до частини 4 статті 33 Закону учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Таким чином, наведеними вище нормами законодавства встановлено строки надання відповіді виключно на звернення/вимогу учасника пропозиція якого була розглянута Замовником. Звертаємо увагу, вимога ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» не стосувалась умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі, пропозиція ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» не була відхилена Замовником, пропозиція ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» не розглядалась Замовником. Враховуючи викладене, Законом не регламентовано строки на надання Замовником відповіді на вимогу ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» щодо дискваліфікації переможця, оскільки дана вимога не підпадає під жоден випадок де строк на надання відповіді встановлено Законом, а саме: - вимога ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ не стосувалась умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі (частина 7 статті 14 Закону); - пропозиція ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ не була відхилена Замовником (частина 14 статті 14 Закону); - пропозиція ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ взагалі не розглядалась Замовником. Таким чином, відсутні порушення законодавства в цій частині.». Уповноважена особа, Провідний фахівець з управління проектами закупівель Ірина КАЗЬМІРЧУК.
Дата публікації
31.01.2025 15:21
Документи інформації про усунення порушення
31.01.2025 15:23
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі чохлів для бронежилетів модульних (Вид 5, комплектність: 1-5) (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-18-022140-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів: 1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати пояснення та відповідні документи, щодо причин не надання відповіді на вимоги про усунення порушення учасника ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» від 09 січня 2025 № UA-2024-12-18-0022140-a.a1. 3. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону. З яких причин ДП «ДОТ», не встановив в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до вимог Закону? У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
13.01.2025 11:26
Орган перевірки
17.01.2025 00:00
Документи повідомлення
13.01.2025 11:26
-
Відповідь
Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2025-01-08-000051 (UA-2024-12-18-022140-a)
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Згідно з наказом Міністерства оборони України від 02.12.2023 № 716/нм «Про уповноваження державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на виконання функції служби державного замовника у сфері оборони. Згідно з наказом Міністерства оборони України від 06.02.2024 № 87 «Про питання державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» змінено найменування державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу». Відповідно до пункту 1 Порядку державне підприємство Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» (ДП «ДОТ») уповноважено на здійснення оборонних закупівель та укладення державних контрактів (договорів) на закупівлю товарів, робіт і послуг, коштів, передбачених у державному бюджеті за бюджетною програмою КПКВК 2101020 “Забезпечення діяльності Збройних Сил України, підготовка кадрів і військ, медичне забезпечення особового складу, ветеранів військової служби та членів їхніх сімей, ветеранів війни”. За змістом положень частини 2 статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні призначення встановлюються законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) у порядку, визначеному цим Кодексом. Головний розпорядник бюджетних коштів Міністерство оборони України, в свою чергу, отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України та приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми ДП «ДОТ» як одержувачу бюджетних коштів, розподіляє та доводить до Підприємства у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань. Відповідно до Наказу Міністерства оборони України № 780 від 27.12.2023 «Про затвердження Порядку взаємодії Міністерства оборони України із службою державного замовника – державним підприємством Міністерства оборони України “Агенція закупівель у сфері оборони” щодо здійснення оборонних закупівель під час дії правового режиму воєнного стану» визначено порядок визначення розміру бюджетного призначення для закупівель в межах бюджетних підпрограм. Згідно пункту 4.1. Перелік та обсяги закупівель (зміни до них), а також вимоги до предмета закупівлі доводяться до Агенції відповідальними за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм), з урахуванням нагальності потреби. Згідно п 4.4 Агенція проводить закупівлі на підставі Переліку та обсягів закупівель, отриманих від відповідальних за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм). Щодо визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі Уповноваженим органом з розробки технічної специфікації Міністерства оборони України згідно з Наказом Міністерства оборони України від 02.11.2021р. № 344 визначено Центральне управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України. Технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі визначені в технічній специфікації Міністерства оборони України. Розроблені технічні специфікації за напрямком речового забезпечення Збройних Сил України оприлюднені на офіційному сайті Міністерства оборони України в розділі «Нормативно-технічна документація за напрямком речового та продовольчого забезпечення», а також на офіційному сайті Уповноваженого органу з розробки технічної специфікації Партнер Міністерства оборони України. 1.https://www.mil.gov.ua/diyalnist/tenders-zakupivlia/tehnichni-speczifikaczii-ministerstva-oboroni-ukraini-na-predmeti-dlya-rechovogo-zabezpechennya.html 2.Партнер МО. Технічні специфікації Щодо визначення очікуваної вартості закупівлі Очікувана вартість закупівлі визначена у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 року № 275 та Наказу державного підприємства Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» від 17.10.2024р. № 232-ОД «Про затвердження Методики визначення орієнтовної вартості номенклатурної позиції та очікуваної вартості предмета закупівлі в Державному підприємстві Міністерства оборони України «Державний оператор тилу». 2. Надати пояснення та відповідні документи, щодо причин не надання відповіді на вимоги про усунення порушення учасника ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» від 09 січня 2025 № UA-2024-12-18-0022140-a.a1. Законом встановлено строки на надання відповідей на питання/звернення/вимоги учасників у разі проведення Замовником спрощеної закупівлі виключно у трьох наступних випадках: 1) Відповідно до частини 7 статті 14 Закону у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. У разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні. Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. Зміни, що вносяться замовником, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів. Отже, Законом передбачено, оприлюднення роз'яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення, в частині змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі. Таким чином, наведеними вище нормами законодавства встановлено строки надання відповіді/роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, що стосуються виключно умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 2) Відповідно до частини 14 статті 14 Закону учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Таким чином, наведеними вище нормами законодавства встановлено строки надання відповіді виключно на вимогу учасника спрощеної закупівлі, пропозиція якого була відхилена. 3) Відповідно до частини 4 статті 33 Закону учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Таким чином, наведеними вище нормами законодавства встановлено строки надання відповіді виключно на звернення/вимогу учасника пропозиція якого була розглянута Замовником. Звертаємо увагу, вимога ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» не стосувалась умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі, пропозиція ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» не була відхилена Замовником, пропозиція ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» не розглядалась Замовником. Враховуючи викладене, Законом не регламентовано строки на надання Замовником відповіді на вимогу ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» щодо дискваліфікації переможця, оскільки дана вимога не підпадає під жоден випадок де строк на надання відповіді встановлено Законом, а саме: - вимога ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ не стосувалась умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі (частина 7 статті 14 Закону); - пропозиція ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ не була відхилена Замовником (частина 14 статті 14 Закону); - пропозиція ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ взагалі не розглядалась Замовником. Таким чином, відсутні порушення законодавства в цій частині. 3. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону. З яких причин ДП «ДОТ», не встановив в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до вимог Закону? Відповідно частини 1 статті 25 Закону Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. Відповідно частини 1 статті 27 Закону Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Таким чином визначення вимоги щодо надання забезпечення пропозиції/договору є правом, а не обов’язком замовника.
Рішеня
16.01.2025 14:45
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі чохлів для бронежилетів модульних (Вид 5, комплектність: 1-5) (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-18-022140-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів: 1. Надати обґрунтування з посилання на нормативно-правові документи відповідно до яких ліцензуванню підлягає виробництво та продаж чохлів для бронежилетів модульних (Вид 5, комплектність: 1-5). 2. З огляду на зазначене, надати пояснення на підставі яких нормативно-правових документів чохол для бронежилета модульного є засобом індивідуального захисту, позаяк чохли є окремим елементом бронежилету та не мають базового або підвищеного рівня захисту. 3. Якими нормативно-правовими та іншими документами керувався Державний оператор тилу при визначенні помилки в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чохлів для бронежилета модульного. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
16.01.2025 16:29
Орган перевірки
22.01.2025 00:00
Документи повідомлення
16.01.2025 16:30
-
Відповідь
Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2025-01-08-000051 (UA-2024-12-18-022140-a)
1. Надати обґрунтування з посилання на нормативно-правові документи відповідно до яких ліцензуванню підлягає виробництво та продаж чохлів для бронежилетів модульних (Вид 5, комплектність: 1-5). Згідно зі статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до пункту 11 частини 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», постанови Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 року № 1000, ліцензуванню підлягають Ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності, зокрема виробництво та ремонт вогнепальної зброї невійськового призначення і боєприпасів до неї, холодної зброї, пневматичної зброї калібру понад 4,5 міліметра і швидкістю польоту кулі понад 100 метрів на секунду, торгівля вогнепальною зброєю невійськового призначення та боєприпасами до неї, холодною зброєю, пневматичною зброєю калібру понад 4,5 міліметра і швидкістю польоту кулі понад 100 метрів на секунду; виробництво спеціальних засобів, заряджених речовинами сльозоточивої та дратівної дії, індивідуального захисту, активної оборони та їх продаж. Задля забезпечення принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них Замовником було надіслано лист від 1 січня 2025 року № 2165/02/1-2025 до Міністерства внутрішніх справ України департаменту взаємодії з Національною поліцією України про надання інформації з питань ліцензування господарської діяльності з виробництва чохлів для бронежилета модульного за ТС А01XJ.29423-420:2023 (01). У відповідь на лист ДП «ДОТ» отримало пояснення, що аналіз свідчить, що ліцензуванню підлягають як виробництво та продаж бронежилетів, так і їх складових – жилета (плитоноски) за ДСТУ 8782:2018 та чохла для бронежилета модульного за ТС А01XJ.29423-420:2023 (01) (лист від 06.01.2025 № 2/02-2025 року додається). 2. З огляду на зазначене, надати пояснення на підставі яких нормативно-правових документів чохол для бронежилета модульного є засобом індивідуального захисту, позаяк чохли є окремим елементом бронежилету та не мають базового або підвищеного рівня захисту. Відповідно до пункту 11 частини 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», постанови Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 року № 1000, ліцензуванню підлягають Ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності, зокрема виробництво та ремонт вогнепальної зброї невійськового призначення і боєприпасів до неї, холодної зброї, пневматичної зброї калібру понад 4,5 міліметра і швидкістю польоту кулі понад 100 метрів на секунду, торгівля вогнепальною зброєю невійськового призначення та боєприпасами до неї, холодною зброєю, пневматичною зброєю калібру понад 4,5 міліметра і швидкістю польоту кулі понад 100 метрів на секунду; виробництво спеціальних засобів, заряджених речовинами сльозоточивої та дратівної дії, індивідуального захисту, активної оборони та їх продаж. Замовником під час закупівлі було надіслано лист від 1 січня 2025 року № 2165/02/1-2025 до Міністерства внутрішніх справ України департаменту взаємодії з Національною поліцією України про надання інформації з питань ліцензування господарської діяльності з виробництва чохлів для бронежилета модульного за ТС А01XJ.29423-420:2023 (01). ДП «ДОТ» отримало пояснення, що аналіз свідчить, що ліцензуванню підлягають як виробництво та продаж бронежилетів, так і їх складових – жилета (плитоноски) за ДСТУ 8782:2018 та чохла для бронежилета модульного за ТС А01XJ.29423-420:2023 (01) (лист від 06.01.2025 № 2/02-2025 додається) Також згідно з Протоколом робочої наради на виконання доручення заступника Міністра оборони України № 1019/з від 07.01.2025 щодо питань ліцензування діяльності з виготовлення та продажу засобів індивідуального захисту, з'ясовано, що відповідно до пункту 11 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», постанови Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 року № 1000 ліцензуванню підлягають виробництво так продаж засобів індивідуального захисту. 3. Якими нормативно-правовими та іншими документами керувався Державний оператор тилу при визначенні помилки в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чохлів для бронежилета модульного. Згідно зі статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до пункту 11 частини 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», постанови Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 року № 1000, ліцензуванню підлягають Ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності, зокрема виробництво та ремонт вогнепальної зброї невійськового призначення і боєприпасів до неї, холодної зброї, пневматичної зброї калібру понад 4,5 міліметра і швидкістю польоту кулі понад 100 метрів на секунду, торгівля вогнепальною зброєю невійськового призначення та боєприпасами до неї, холодною зброєю, пневматичною зброєю калібру понад 4,5 міліметра і швидкістю польоту кулі понад 100 метрів на секунду; виробництво спеціальних засобів, заряджених речовинами сльозоточивої та дратівної дії, індивідуального захисту, активної оборони та їх продаж. Відповідно до пункту 11 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», постанови Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 року № 1000, ліцензуванню підлягають виробництво так і продаж засобів індивідуального захисту. У зв’язку з допущенням помилки при підготовці оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме - Замовником не зазначено вимогу щодо необхідності надання ліцензії з продажу засобів індивідуального захисту, а також враховуючи неможливість внесення змін у межах оголошеної закупівлі, виникла необхідність відмінити спрощену закупівлю та оголосити закупівлю з коректними вимогами, які відповідають Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та постанові Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 року № 1000. Оскільки Замовником не зазначено вимогу щодо необхідності надання ліцензії з продажу засобів індивідуального захисту, відбулось не свідоме порушення законодавства з питань публічних закупівель в частині порушення принципів здійснення публічних закупівель, зокрема відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Відповідно до пункту 2 частини 17 статті 14 Закону Замовник відміняє спрощену закупівлю в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Враховуючи наведені вище обставини, задля усунення встановлених порушень було вирішено відмінити спрощену закупівлю на підставі пункту 2 частини 17 статті 14 Закону. Наголошуємо, що ДП «ДОТ» під час прийняття рішень керується Законом, зокрема статтею 5 Закону.
Рішеня
21.01.2025 16:57
Замовник
Торги відмінено
Очікувана вартість
406 266 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.01.2025 00:00
Замовник:
Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Контактний телефон:
+380934785107
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
406 266 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.01.2025 00:00
Замовник:
Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Контактний телефон:
+380934785107
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності