Показати схожі тендери
Закупівля Комплект сонячної установки для системи резервного живлення. Система складається з сонячних панелей, контролерів заряду, матеріалів для встановлення та підключення на базі гібридних інверторів Deye SUN 20k SGD1HP3-EU-AM2. Повинна заряджати систему резервного живлення- ємністю не менше 40 кВт.год відповідно до коду ДК 021:2015 - 09330000-1 – Сонячна енергія від Харківський національний університет радіоелектроніки.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-12-18-012985-a
Id Tender 59c336c726cc47ffadb6dd71fec82d7a
План UA-P-2024-12-18-016807-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.12.2024 14:15
Остання зміна 14.01.2025 09:49
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 357 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 787.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.12.2024 14:14 до 26.12.2024 10:00
Завершено
Період уточнень
з 18.12.2024 14:14
до 23.12.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.12.2024 14:14
до 23.12.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.12.2024 10:00
до 27.12.2024 11:32
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.12.2024 11:32
до 02.01.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.12.2024 11:32
до 14.01.2025 09:49
Період уточнень
з 18.12.2024 14:14 до 23.12.2024 00:00
Період оскарження
з 18.12.2024 14:14 до 23.12.2024 00:00
Період кваліфікації
з 26.12.2024 10:00 до 27.12.2024 11:32
Період кваліфікації
з 26.12.2024 10:00 до 27.12.2024 11:32
Основні параметри
Комплект сонячної установки для системи резервного живлення. Система складається з сонячних панелей, контролерів заряду, матеріалів для встановлення та підключення на базі гібридних інверторів Deye SUN 20k SGD1HP3-EU-AM2. Повинна заряджати систему резервного живлення- ємністю не менше 40 кВт.год відповідно до коду ДК 021:2015 - 09330000-1 – Сонячна енергія
Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 357 500 грн.
Комплект сонячної установки для системи резервного живлення. Система складається з сонячних панелей, контролерів заряду, матеріалів для встановлення та підключення на базі гібридних інверторів Deye SUN 20k SGD1HP3-EU-AM2. Повинна заряджати систему резервного живлення- ємністю не менше 40 кВт.год відповідно до коду ДК 021:2015 - 09330000-1 – Сонячна енергія
Назва предмета закупівлі
Комплект сонячної установки для системи резервного живлення. Система складається з сонячних панелей, контролерів заряду, матеріалів для встановлення та підключення на базі гібридних інверторів Deye SUN 20k SGD1HP3-EU-AM2. Повинна заряджати систему резервного живлення- ємністю не менше 40 кВт.год відповідно до коду ДК 021:2015 - 09330000-1 – Сонячна енергія
Очікувана вартість
1 357 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6787,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 7
Позиція : №1 43 (штуки)
Фотоелектричний модуль JAM 72S30-565/GR або аналог
Опис предмета закупівлі
Фотоелектричний модуль JAM 72S30-565/GR або аналог
Код ДК 021:2015
09331200-0 - Фотоелектричні сонячні модулі
Кількість
43
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61166, Україна, Харківська область, Харків, пр-т Науки, 14
Дата постачання по
31.03.2025 00:00
Позиція : №2 2 (штуки)
Гібридний інвертор Deye SUN 20k SGD1HP3-EU-AM2 або аналог цієї лінійки Deye SUN 20k SGD1HP3
Опис предмета закупівлі
Гібридний інвертор Deye SUN 20k SGD1HP3-EU-AM2 або аналог цієї лінійки Deye SUN 20k SGD1HP3
Код ДК 021:2015
09332000-5 - Сонячна установка
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61166, Україна, Харківська область, Харків, пр-т Науки, 14
Дата постачання по
31.03.2025 00:00
Позиція : №3 2 (штуки)
Акумуляторна батарея Dyness Tower T21 LiFePO4 6x HV9637 576V 21.31k Wh з BMS (Tower T21) або аналог*
Опис предмета закупівлі
Акумуляторна батарея Dyness Tower T21 LiFePO4 6x HV9637 576V 21.31k Wh з BMS (Tower T21) або аналог*
Код ДК 021:2015
09332000-5 - Сонячна установка
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61166, Україна, Харківська область, Харків, пр-т Науки, 14
Дата постачання по
31.03.2025 00:00
Позиція : №4 1 600 (метри)
Кабель H1Z2Z2-K 1*6 red (або аналог)
Опис предмета закупівлі
Кабель H1Z2Z2-K 1*6 red (або аналог)
Код ДК 021:2015
09332000-5 - Сонячна установка
Кількість
1 600
Одиниця виміру
метри
Адреса постачання
61166, Україна, Харківська область, Харків, пр-т Науки, 14
Дата постачання по
31.03.2025 00:00
Позиція : №5 8 (метри)
Кабель для з`еднання АКБ
Опис предмета закупівлі
Кабель для з`еднання АКБ
Код ДК 021:2015
09332000-5 - Сонячна установка
Кількість
8
Одиниця виміру
метри
Адреса постачання
61166, Україна, Харківська область, Харків, пр-т Науки, 14
Дата постачання по
31.03.2025 00:00
Позиція : №6 2 (штуки)
Контур заземлення
Опис предмета закупівлі
Контур заземлення
Код ДК 021:2015
09332000-5 - Сонячна установка
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61166, Україна, Харківська область, Харків, пр-т Науки, 14
Дата постачання по
31.03.2025 00:00
Позиція : №7 2 (комплект)
Група захисту АС та DC
Опис предмета закупівлі
Група захисту АС та DC
Код ДК 021:2015
09332000-5 - Сонячна установка
Кількість
2
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
61166, Україна, Харківська область, Харків, пр-т Науки, 14
Дата постачання по
31.03.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Виключно в грн.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ"
Пропозиція:
1 356 808 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.12.2024 14:15
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Раєвська Ірина Костянтинівна
Електронна пошта
Телефон
380686642720
Сайт:
http://nure.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
02071197
Повна назва
Харківський національний університет радіоелектроніки
Поштовий індекс
61166
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харків
Адреса
пр-т Науки, 14
Кваліфікація
Лот № 1 Комплект сонячної установки для системи резервного живлення. Система складається з сонячних панелей, контролерів заряду, матеріалів для встановлення та підключення на базі гібридних інверторів Deye SUN 20k SGD1HP3-EU-AM2. Повинна заряджати систему резервного живлення- ємністю не менше 40 кВт.год відповідно до коду ДК 021:2015 - 09330000-1 – Сонячна енергія
Період вимог/скарг з 27.12.2024 11:32 по 02.01.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.12.2024 10:00 по 03.01.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ" відповідає вимогам тендерної документації та є найбільш економічно вигідною відповідно до Особливостей. За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника на відповідність вимогам тендерної документації Замовника, на сьогоднішній день, відсутні будь які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Відтак замовник визнає ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ" переможцям процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
Документи кваліфікації
27.12.2024 11:32
Довідка НАЗК
27.12.2024 11:32
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Договір
UA-2024-12-18-012985-a-b1
Підписаний і діє
Номер
UA-012985
1 356 808 грн.
1 130 674 грн.
З ПДВ
Підписано
10.01.2025
Строк дії договору з
10.01.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
43 (штуки)
Фотоелектричний модуль JAM 72S30-565/GR або аналог
Номенклатура
Фотоелектричний модуль JAM 72S30-565/GR або аналог
Кількість
43
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 31 березня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Гібридний інвертор Deye SUN 20k SGD1HP3-EU-AM2 або аналог цієї лінійки Deye SUN 20k SGD1HP3
Номенклатура
Гібридний інвертор Deye SUN 20k SGD1HP3-EU-AM2 або аналог цієї лінійки Deye SUN 20k SGD1HP3
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 31 березня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Акумуляторна батарея Dyness Tower T21 LiFePO4 6x HV9637 576V 21.31k Wh з BMS (Tower T21) або аналог*
Номенклатура
Акумуляторна батарея Dyness Tower T21 LiFePO4 6x HV9637 576V 21.31k Wh з BMS (Tower T21) або аналог*
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 31 березня 2025 р.
Номенклатура
1 600 (метри)
Кабель H1Z2Z2-K 1*6 red (або аналог)
Номенклатура
Кабель H1Z2Z2-K 1*6 red (або аналог)
Кількість
1 600
Одиниця виміру
метри
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 31 березня 2025 р.
Номенклатура
8 (метри)
Кабель для з`еднання АКБ
Номенклатура
Кабель для з`еднання АКБ
Кількість
8
Одиниця виміру
метри
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 31 березня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Контур заземлення
Номенклатура
Контур заземлення
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 31 березня 2025 р.
Номенклатура
2 (комплект)
Група захисту АС та DC
Номенклатура
Група захисту АС та DC
Кількість
2
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 31 березня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Харківський національний університет радіоелектроніки
Повна назва
Харківський національний університет радіоелектроніки
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02071197

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40739408

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
14.01.2025 09:49
-
14.01.2025 09:48
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-02-18-000037
Дата створення проекту
18.02.2025 10:04
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
18.02.2025 15:32
Дата публікації висновку про результати
07.03.2025 21:23
Дата завершення усунення порушень
22.03.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
12.03.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 343-55-02
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 343-55-02
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 663-68-36
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 982-71-49
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 343-55-02
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.02.2025 № 43 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 17.02.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 17.02.2025 № 43 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 2. UA-2024-12-18-012985-a 18.12.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
17.02.2025 00:00
Документи рішення
18.02.2025 15:32
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 05 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); надання роз’яснення до процедури закупівлі; розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю; наявності підстав для внесення змін до договору; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Харківського національного університету радіоелектроніки (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостямиUA-2024-12-18-012985-a; тендерну документацію Замовника, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 18.12.2024 №58; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» (далі – ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ»); реєстр пропозицій, протокол розкриття від 26.12.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.12.2024 №63 про визначення ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» переможцем, повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 27.12.2024; договір про закупівлю від 10.01.2025 №012985 на загальну суму 1 356 808,80 грн (далі – Договір), додаткову угоду від 27.01.2025 №1; пояснення Замовника, отримане 21.02.2025 через електронну систему закупівель на запити Північно-східного офісу Держаудитслужби. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостям встановлено наступне. Абзацом пункту 28 Особоливостей передбачено, що у тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Крім того, пунктом 4 частини другої статті 16 Закону визначено: Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:, в тому числі наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.При цьому, Замовником в пункті 2 Додатку 1 до тендерної документації вказано, що наявність фінансової спроможності підтверджується Довідкою з обслуговуючого банку з інформацією про наявність у учасника рахунків із зазначенням номеру, та довідки про відсутність/ наявність заборгованості по кредитам/ позиках, арештів по рахунках, виданих в поточному місяці, що не відповідає вимогам чинного закрнодавства. З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби 18.02.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації стосовно вищевикладеного. На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби 21.02.2025 Замовник оприлюднив пояснення зокрема наступного змісту: «…3. Замовник в пункті 2 Додатку 1 до тендерної документації вимагав наявність довідки з банку, тому що така довідка є одним із складових фінансової звітності та фактично є підтвердженням наявності у учасника відкритих поточних рахунків, а також має інформацію про їхній стан». Однак, зазначене пояснення не спростовує наявність порушень, оскільки вимогами пункту 4 частини другої статті 16 Закону чітко визначено спосіб підтвердження фінансової спроможності Учасника. Отже, тендерна документація Замовника, яка затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 18.12.2024 №58, не відповідає вимогам пункту 4 частини другої статті 16 Закону та пункту 28 Особоливостей. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» встановлено наступне. Додатком 1 до тендерної документації обумовлено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Проте, Учасником ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» в тендерній пропозиції не надано відповідні документи, а саме: пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації обумовлено надання Учасником Довідки у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника основного обладнання та матеріально- технічної бази, необхідних для виконання договорів постачання, однак вказану Довідку не надано; пунктом 4 Додатку 1 до тендерної документації обумовлено надання Учасником Довідки в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), однак вказану Довідку не надано; пунктом 5 Додатку 1 до тендерної документації обумовлено надання Учасником Листи-відгуки (або рекомендаційні листи тощо) від контрагентів згідно з аналогічним договорам, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору, однак до Договору від 18.08.2023 №68638, Договору від 03.10.2023 №70612, Договору від 14.08.2023№70483, Договору від 11.05.2023 №70007, Договору від 21.12. 2021 № 211221/1, однак листи-відгуки не надано. З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби 18.02.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації стосовно вищевикладеного. На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби 21.02.2025 Замовник оприлюднив пояснення зокрема наступного змісту: «…Учасник ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» в тендерній пропозиції щодо надання інформації про наявність у нього матеріально-технічної бази, надав Договір оренди обладнання №7/02 від 10 травня 2023р. який укладений з ТОВ «ІТ ВЕГА» з переліком найменування обладнання та технічними арактеристиками які викладені в специфікації до договору.- Учасник не надав довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних договорів, але учасник виклав на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі п’ять копій таких договорів: Договір №68638 від 18.08.2023; Договір №70612 від 03.10.2023р.; Договір №70483 від 14.08.2023р.; Договір №70007 від 11.05.2023р.; Договір № 211221/1 від 21.12. 2021р.- Учасник подав акти надання послуг та акти здачі-приймання робіт підписані контрагентами. Які фактично фіксують те що, послуги надані у повному обсязі та відповідно до умов договору. Ці документи виступають підтвердженням для обох сторін угоди, для подальших фінансових операцій. Таким чином можна вважати учасника ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» відповідальним виконавцем зазначених послуг.». Однак, зазначене пояснення не спростовує наявність порушень, оскільки, вимогами тендерної документації передбачена необхідність підтвердити відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону. Отже, на порушення вимог пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ», тим самим не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності. Також, моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» встановлено наступне. Вимогами пункту 7 розділу ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Додатку 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» обумовлено, що Учасник і своїй тендерній пропозиції надає повну інформацію про серійний центр (його місцезнаходження та контактні телефони), в якому буде проводитися гарантійний ремонт обладнання. Проте, Учасником в порушення вимог пункту 7 розділу ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Додатку 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» в тендерній пропозиції не надано вищевказаної інформації. Таким чином, відсутність інформації, яка підтверджує технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, не є невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, і не може бути усунена учасником відповідно до пункту 43 Особливостей. У відповідності до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Отже тендерна пропозиція ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» підлягала відхиленню на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби 18.02.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації стосовно вищевикладеного. На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби 21.02.2025 Замовник оприлюднив пояснення зокрема наступного змісту: «…5. Замовник при погоджені технічного завдання за предметом закупівлі UA-2024-12-18-012985-a від 24.12.2024р., підтвердив наявність у нього сервісного центру, але не вказав повну інформацію про місцезнаходження та номеру телефон, в якому буде проводитися гарантійний ремонт обладнання…». Однак, зазначене пояснення не спростовує наявність порушень, оскільки, вимогами тендерної документації передбачена необхідність надання учасником до тендерної пропозиції повної інформації про серійний центр (його місцезнаходження та контактні телефони), в якому буде проводитися гарантійний ремонт обладнання.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної документації встановлено порушення Замовником пункту 4 частини 2 статті 16 Закону та пункту 28 Особоливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» установлено порушення вимог пункту 43, абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення виконання зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
05.03.2025 00:00
Дата публікації
07.03.2025 21:23
Документи висновку
07.03.2025 21:23
-
Притягнення до адміністративної відповідальності
ID об'єкту протоколу
7989f35b59274210919b3b3af326a959
Номер протоколу
20/31/2513/2025пр
Дата опублікування протоколу
05.06.2025 11:53 05.06.2025 11:53
Інформація про відкриття провадження
09.06.2025
3/643/2342/25
Документи оскарження в суді
Інформація про усунення порушення
Зміст
За результатами моніторингу, проведеного Північно-східним офісом Держаудитслужби (далі - Офіс) щодо закупівлі: «Комплект сонячної установки для системи резервного живлення. Система складається з сонячних панелей, контролерів заряду, матеріалів для встановлення та підключення на базі гібридних інверторів Deye SUN 20k SGD1HP3-EU-AM2. Повинна заряджати систему резервного живлення- ємністю не менше 40 кВт.год відповідно до коду ДК 021:2015 - 09330000-1 – Сонячна енергія)», що була проведена замовником - Харківський національний університет радіоелектроніки (далі - Замовник) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером: UA-2024-12-18-012985-a), 07 березня 2025 Офісом в електронній системі закупівель опубліковано висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-12-18-012985-a (далі – Висновок). Згідно з абзацами першим та другим пункту 2 розділу ІІ. Констатуюча частина Висновку, за результатами аналізу питання розгляду тендерної документації встановлено порушення Замовником пункту 4 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі, – Закон) та пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами) (далі – Особливості). За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» установлено порушення вимог пункту 43, абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей. Висновок було проаналізовано за участю посадових (службових) та уповноважених осіб замовника. Стосовно здійснення заходів щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення виконання зобов’язань за договором (пункт 3 розділу ІІ. Констатуюча частина Висновку), цим повідомляємо Північно-східний офіс Держаудитслужби про таке. За результатами проведення процедури відкритих торгів, що є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, Замовником 10.01.2025 року було укладено договір про закупівлю № UA-012985 від 10.01.2025 р. (далі – Договір) з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» (Виконавцем за Договором) (далі, також – Виконавець / ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ»), з урахуванням внесених змін до Договору згідно з додатковою угодою від 27.01.2025 р. № 1, ціна Договору становить: 1 356 808,00 грн. з ПДВ. 29 січня 2025 року відповідно до умов Договору ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» у повному обсязі поставило Замовнику (Замовнику за Договором) товар, зазначений в специфікації (Додаток 1 до Договору), на суму 1 211 090,40 грн. з ПДВ, згідно з видатковою накладною від 29 січня 2025 р. № 7 (Додаток № 1 до цієї інформації). Виконавець виконав свої зобов’язання за Договором щодо монтажу та пусконалагодження комплекту сонячної установки (товару) відповідно до калькуляції кошторисної вартості робіт (Додаток 2 до Договору) згідно з актом надання послуг № 22 від 05 березня 2025 р. на суму 145 717,60 грн. з ПДВ, підписаним уповноваженими представниками Сторін Договору 05 березня 2025 року (Додаток № 2 до цієї інформації). Виходячи з наведеного, ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» виконало зобов’язання за Договором у повному обсязі, відповідно до його умов. Разом з тим, з огляду на заходи, вказані у Висновку Північно-східним офісом Держаудитслужби щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення виконання зобов’язань за договором, Замовник 12 березня 2025 направив ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» лист «Про припинення зобов’язань за договором про закупівлю № UA-012985 від 10.01.2025 року» (№ 19/27-93 від 12.03.2025). У свою чергу, ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» надало Замовнику лист-відповідь, в якому зазначається про те, що припинення ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» виконання зобов’язань за Договором про закупівлю № UA-012985 від 10.01.2025 року є неможливим, оскільки ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» у повному обсязі виконало всі свої зобов’язання за цим договором. ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» у цьому листі-відповіді також зазначає про обов’язок Замовника дотримання умов Договору про закупівлю № UA-012985 від 10.01.2025 року в частині проведення розрахунків, за умовами цього договору. Водночас, з урахуванням абзаців першого та другого пункту 2 розділу ІІ. Констатуюча частина Висновку: - до уповноваженої особи інженера I категорії Раєвської Ірини Костянтинівни - уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення цієї процедури закупівлі, застосовано захід громадського впливу у вигляді громадського осуду; - уповноваженій особі Замовника вказано на необхідність додаткового вивчення положень вимог статті 16 Закону та пункту 28, пункту 43, пункту 44 Особливостей, та про недопущення встановленого порушення у подальшому; - з уповноваженими особами Замовника проведена роз’яснювальна робота з даного питання, та вказано на суворе дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами), та інших нормативних документів у сфері публічних закупівель, і на необхідність постійно брати участь у навчаннях, семінарах, тренінгах, вебінарах з питань публічних закупівель тощо з метою недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель у подальшому.
Дата публікації
14.03.2025 19:37
Документи інформації про усунення порушення
14.03.2025 19:37
-
14.03.2025 19:37
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Комплект сонячної установки для системи резервного живлення. Система складається з сонячних панелей, контролерів заряду, матеріалів для встановлення та підключення на базі гібридних інверторів Deye SUN 20k SGD1HP3-EU-AM2. Повинна заряджати систему резервного живлення- ємністю не менше 40 кВт.год відповідно до коду ДК 021:2015 - 09330000-1 – Сонячна енергія» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-12-18-012985-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: 1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Замовником в пункті 2 Додатку 1 до тендерної документації вказано, що наявність фінансової спроможності підтверджується довідкою з банку, тоді як пунктом 4 частини 2 статті 16 Закону визначено: «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю». З чим пов`язана не відповідність? 4. Натати поянення, чому Учасником ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» в тендерній пропозиції не надано довідки: - пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації обумовлено надання Учасником «Довідки у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника основного обладнання та матеріально- технічної бази, необхідних для виконання договорів постачання»; - пунктом 4 Додатку 1 до тендерної документації обумовлено надання Учасником «довідки в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»; - пунктом 5 Додатку 1 до тендерної документації обумовлено надання Учасником «Листи-відгуки (або рекомендаційні листи тощо) від контрагентів згідно з аналогічним договорам, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору». 5. Чому, в порушення вимог пункту 7 розділу ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Додатку 2 до тендерної документації Учасником і своїй тендерній пропозиції не надано повну інформацію про серійний центр (його місцезнаходження та контактні телефони) , в якому буде проводитися гарантійний ремонт обладнання? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
18.02.2025 16:49
Орган перевірки
22.02.2025 00:00
Документи повідомлення
18.02.2025 16:49
-
Відповідь
Відповідь на запит Держаудитслужби України - 18.02.2025
Пояснення в межах моніторингу UA-M-2025-02-18-000037 процедури закупівлі UA-2024-12-18-012985-a Харківський національний університет радіоелектроніки (далі – ХНУРЕ) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту надає через електронну систему закупівель пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, в межах моніторингу процедури закупівлі UA-2024-12-18-012985-a 1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікувану вартість було здійснено на підставі договору між ХНУРЄ та МОНУ №ДІ/6-2024 від 15.10.2024р. на виконання робіт з розвитку матеріально-технічної бази для провадження наукової і науково-технічної діяльності центрів колективного користування науковим обладнанням, та з урахуванням ринкового дослідження цін. Було проаналізовано комерційні пропозиції від потенційних постачальників аналогічного обладнання, а також інформацію про попередні закупівлі схожих товарів в електронній системі Prozorro. 2. Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено розміри бюджетних призначень : https://nure.ua/wp-content/uploads/2025/richniy-plan-2024-12-18.pdf 3. Замовник в пункті 2 Додатку 1 до тендерної документації вимагав наявність довідки з банку, тому що така довідка є одним із складових фінансової звітності та фактично є підтвердженням наявності у учасника відкритих поточних рахунків, а також має інформацію про їхній стан. 4. - Учасник ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» в тендерній пропозиції щодо надання інформації про наявність у нього матеріально-технічної бази, надав Договір оренди обладнання №7/02 від 10 травня 2023р. який укладений з ТОВ «ІТ ВЕГА» з переліком найменування обладнання та технічними характеристиками які викладені в специфікації до договору. - Учасник не надав довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних договорів, але учасник виклав на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі п’ять копій таких договорів: Договір №68638 від 18.08.2023; Договір №70612 від 03.10.2023р.; Договір №70483 від 14.08.2023р.; Договір №70007 від 11.05.2023р.; Договір № 211221/1 від 21.12. 2021р. - Учасник подав акти надання послуг та акти здачі-приймання робіт підписані контрагентами. Які фактично фіксують те що, послуги надані у повному обсязі та відповідно до умов договору. Ці документи виступають підтвердженням для обох сторін угоди, для подальших фінансових операцій. Таким чином можна вважати учасника ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» відповідальним виконавцем зазначених послуг. 5. Замовник при погоджені технічного завдання за предметом закупівлі UA-2024-12-18-012985-a від 24.12.2024р., підтвердив наявність у нього сервісного центру, але не вказав повну інформацію про місцезнаходження та номеру телефон, в якому буде проводитися гарантійний ремонт обладнання. Виходячи з цього пропозиція ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» була допущена до подальшого розгляду у відповідності до п. 48 Постанови КМУ № 1178, яка регулює закупівлі в умовах воєнного стану. З огляду розташування університету на території можливих бойових дій, затримка із закупівлею могла призвести до негативних наслідків. Прийняття цієї пропозиції забезпечило своєчасне виконання замовлення та сприяло реалізації критично важливої потреби в енергетичній автономії.
Рішеня
21.02.2025 13:59
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 357 500 грн.
Період подання пропозицій
до 26.12.2024 10:00
Замовник:
Харківський національний університет радіоелектроніки
Контактний телефон:
380686642720
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 357 500 грн.
Період подання пропозицій
до 26.12.2024 10:00
Замовник:
Харківський національний університет радіоелектроніки
Контактний телефон:
380686642720
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності