Показати схожі тендери

Закупівля Код ДК 021:2015 (CPV) 79710000-4 Охоронні послуги (спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об’єктах з реагуванням наряду охорони; спостереження за станом засобів сигналізації, що встановлені на об’єкті з реагуванням наряду охорони) від КП "Дирекція парків".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-12-17-025089-a
Id Tender 169bf1fb40fc42aa90f9241b47cb9c08
План UA-P-2024-12-17-030816-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 17.12.2024 23:16
Остання зміна 02.05.2025 13:07
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
175 738.5 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
878.69 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.12.2024 23:14 до 29.01.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.12.2024 23:14
до 26.01.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.12.2024 23:14
до 26.01.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.01.2025 13:02
до 25.03.2025 15:33
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.02.2025 23:53
до 31.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.03.2025 15:33
до 02.05.2025 13:07
Період уточнень
з 17.12.2024 23:14 до 26.01.2025 00:00
Період оскарження
з 17.12.2024 23:14 до 26.01.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.01.2025 13:02 до 25.03.2025 15:33
Період кваліфікації
з 29.01.2025 13:02 до 25.03.2025 15:33
Основні параметри
Код ДК 021:2015 (CPV) 79710000-4 Охоронні послуги (спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об’єктах з реагуванням наряду охорони; спостереження за станом засобів сигналізації, що встановлені на об’єкті з реагуванням наряду охорони)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
175 738.5 грн.
Код ДК 021:2015 (CPV) 79710000-4 Охоронні послуги (спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об’єктах з реагуванням наряду охорони; спостереження за станом засобів сигналізації, що встановлені на об’єкті з реагуванням наряду охорони)
Назва предмета закупівлі
Код ДК 021:2015 (CPV) 79710000-4 Охоронні послуги (спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об’єктах з реагуванням наряду охорони; спостереження за станом засобів сигналізації, що встановлені на об’єкті з реагуванням наряду охорони)
Очікувана вартість
175 738.5 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
878,69
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
29.01.2025 12:39
Закінчення аукціону
29.01.2025 13:02
Позиція
Опис предмета закупівлі
спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об’єктах з реагуванням наряду охорони; спостереження за станом засобів сигналізації, що встановлені на об’єкті з реагуванням наряду охорони
Код ДК 021:2015
79710000-4 - Охоронні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, місце надання послуг наведено в Додатку № 4 до тендерної документації
Дата постачання по
31.12.2025 23:19
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
Управління поліції охорони в Черкаській області
Пропозиція:
175 154.4 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018"
Пропозиція:
118 497.96 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 29.01.2025 12:39
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.01.2025 23:57
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кириченко Максим Олегович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Kyrychenko Maksym
Електронна пошта
Телефон
+380675228177
Замовник
ЄДРПОУ
21368856
Назва (англійською мовою)
ME Directorate of parks
Повна назва
КП "Дирекція парків"
Повна назва (англійською мовою)
ME Directorate of parks
Поштовий індекс
18001
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
Черкаси
Адреса
вул. Хрещатик,168
Кваліфікація
Лот № 1 Код ДК 021:2015 (CPV) 79710000-4 Охоронні послуги (спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об’єктах з реагуванням наряду охорони; спостереження за станом засобів сигналізації, що встановлені на об’єкті з реагуванням наряду охорони)
Період вимог/скарг з 24.02.2025 23:53 по 02.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.01.2025 13:02 по 27.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;. тендерна пропозиція не відповідає вимогам, встановленим в тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Зміст
. тендерна пропозиція ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" підлягає відхиленню відповідно до абз.5 пп.1 п.44 Особливостей, оскільки замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; абз.5 пп.2 п.44 Особливостей, тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Документи кваліфікації
24.02.2025 23:53
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
04.02.2025 18:18
Електроний протокол про продовження строку
29.01.2025 13:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.12.2024 23:14
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.12.2024 23:14
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
29.01.2025 13:02
Надати до
31.01.2025 00:00
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
1. Відповідно до п.41 Особливостей і статті 29 Закону продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" по закупівлі Код ДК 021:2015 (CPV) 79710000-4 Охоронні послуги (спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об’єктах з реагуванням наряду охорони; спостереження за станом засобів сигналізації, що встановлені на об’єкті з реагуванням наряду охорони) для проведення детального аналізу тендерної пропозиції на строк до 20 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції
Дата продовження строку розгляду
04.02.2025 18:16
Дата кінця розгляду
27.02.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись ч.43 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, та, враховуючи ч.41 цих ОСОБЛИВОСТЕЙ, відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються), у зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: 1) в п.п.1.1. п.1. Додатку №1 до тендерної документації, серед іншого, передбачалось, що на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційній вимозі (Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій) необхідно надати «Інформаційна довідка, дійсна на момент розкриття, про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази (учасник повинен мати спеціальний одяг зі знаками розрізнення, спеціальні засоби самооборони, автомобілі, обладнані відповідно до ДСТУ 3849:2018, не менше п’яти груп швидкого реагування – наряди реагування, дислоковані по м. Черкаси, власний пункт централізованого спостереження, засоби зв’язку), а також власного пункту централізованого спостереження, засобів зв’язку. Пункт централізованого спостереження повинен бути обладнаним засобами електропостачання та резервним джерелом електроживлення; радіостанціями та телекомунікаціями з Інтернет зв’язком; аудіо та відео обладнанням, яке забезпечує запис звукового фону операційного залу та реєструє і архівує телефонні або радіо переговори; сучасні програмні інформаційні технології, які мають крипто захищений протокол обміну інформацією. При цьому, довідка повинна містити інформацію про кількість груп швидкого реагування; марки, державні номери та кількість транспорту реагування, що знаходиться у власності учасника та використовується цими групами, інформацію про спеціальні засоби самооборони, засоби зв’язку, спецодяг.» Учасником надано у складі тендерної пропозиції довідку № 08 від 28.01.2025р. (файл «Довідка МТБ»), що не містить інформацію про кількість груп швидкого реагування і на усунення даної невідповідності учасник повинен надати відповідну довідку що має містити інформацію про кількість груп швидкого реагування; марки, державні номери та кількість транспорту реагування, що знаходиться у власності учасника та використовується цими групами, інформацію про спеціальні засоби самооборони, засоби зв’язку, спецодяг. При цьому, звертаємо увагу, що вираз «не менше» не відображає необхідну інформацію про кількість груп швидкого реагування. 2) в п.3. Додатку №1 до тендерної документації, передбачалось, що на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційній вимозі (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)): «Учасник у складі тендерної пропозиції надає позитивний відгук щодо виконання/часткового виконання аналогічних послуг разом з копіями договорів (Фактичне виконання договору обов’язково вказати у відгуці). Під аналогічними договорами слід розуміти договори надання послуг які є предметом закупівлі, а саме згідно Код ДК 021:2015 (CPV) 79710000-4 Охоронні послуги. Крім того учасником у складі тендерної пропозиції надається довідка у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору, що повинна містити інформацію про найменування замовника, а також номер, дату договору, предмет договору, ступінь виконання договору у відсотковому вимірі (у разі надання учасником у складі тендерної пропозиції кількох договорів, інформація зазначається по кожному із договорів окремо). Позитивний відгук виконання аналогічних робіт має бути складений на фірмовому бланку замовника, завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника.». Учасником надано у складі тендерної пропозиції два договори з відгуками і первинними документами (договір №01/02-23 від 01.02.2023 (файл «Договір №01-02-23 від 01.02.2023 року+Акти+Відгук+Звіт Prozorro.pdf»), договір №16 від 30.01.2023 (файл «Договір №16 від 30.01.2023 року + Акт + Відгук + Звіт Prozorro.pdf»), при цьому файл «Договір №02-02-23 від 01.02.2023 року + Акт + Відгук + Звіт Prozorro.pdf» містить лише об’єм 1КБ і відповідно не відкривається) і довідку № 11 від 28.01.2025р. (файл «Довідка про досвід»), що містить інформацію про досвід виконання трьох договорів, перелічених вище. Однак, містяться невідповідності по договору №01/02-23 від 01.02.2023 (в довідці і відгуку вказано про суму виконання договору 6596,20грн. і повне його виконання (ступінь виконання 100%), однак згідно наданих актів за лютий-грудень 2023 року сума наданих послуг за договором складає 6596,15грн.) і на усунення даної невідповідності учасник повинен надати відповідну довідку що має містити інформацію про ступінь фактичного виконання договору №01/02-23 від 01.02.2023 у відсотковому вимірі, а також Договір №02-02-23 від 01.02.2023 року і позитивний відгук до нього. 3) в п.7. Додатку №2 до тендерної документації, серед іншого, передбачалось, що крім того Учасник у складі тендерної пропозиції надає виданий органом сертифікації сертифікат на систему управління якістю на послуги з технічного обслуговування та ремонту системи охоронної сигналізації та/або сертифікат відповідності на послуги з технічного обслуговування та ремонту системи охоронної сигналізації (оскільки предмет закупівлі і проект договору передбачає необхідність залучення потенційного учасника (Виконавця послуг) до технічного обслуговування та ремонту системи охоронної сигналізації). Невідповідність: в складі тендерної пропозиції Учасника відсутній документ, яким підтверджується успішна перевірка їхньої діяльності органом сертифікації з видачею сертифікату на систему управління якістю на послуги з технічного обслуговування та ремонту системи охоронної сигналізації та/або сертифікату відповідності на послуги з технічного обслуговування та ремонту системи охоронної сигналізації. На усунення даної невідповідності учасник повинен надати саме СЕРТИФІКАТ НА СИСТЕМУ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ на послуги з технічного обслуговування та ремонту системи охоронної сигналізації та/або сертифікат відповідності на послуги з технічного обслуговування та ремонту системи охоронної сигналізації
Створено
14.02.2025 18:49
Надати до
15.02.2025 18:49
Період вимог/скарг з 24.02.2025 23:55 по 02.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.02.2025 23:53 по 04.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.02.2025 23:55
Довідка НАЗК
24.02.2025 23:55
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
24.02.2025 23:53
Витяг з ЄДР
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.03.2025 23:14 по 29.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.03.2025 23:15
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 25.03.2025 15:33 по 31.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.03.2025 23:16 по 29.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.03.2025 15:33
Довідка НАЗК
25.03.2025 15:33
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
21.03.2025 23:16
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.12.2024 23:14
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.12.2024 23:14
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
21.03.2025 23:16
Надати до
25.03.2025 00:00
Угоди
UA-2024-12-17-025089-a-b2
Підписаний і діє
Номер
117
118 497.96 грн.
118 497.96 грн.
Без ПДВ
Підписано
01.05.2025
Строк дії договору з
01.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об’єктах з реагуванням наряду охорони; спостереження за станом засобів сигналізації, що встановлені на об’єкті з реагуванням наряду охорони
Номенклатура
спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об’єктах з реагуванням наряду охорони; спостереження за станом засобів сигналізації, що встановлені на об’єкті з реагуванням наряду охорони
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП "Дирекція парків"
Повна назва
КП "Дирекція парків"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21368856

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018"
Повна назва
ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43160866

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
02.05.2025 13:07
Повідомлення про договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
175 738.5 грн.
Період подання пропозицій
до 29.01.2025 00:00
Замовник:
КП "Дирекція парків"
Контактний телефон:
+380675228177
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
175 738.5 грн.
Період подання пропозицій
до 29.01.2025 00:00
Замовник:
КП "Дирекція парків"
Контактний телефон:
+380675228177
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності