Показати схожі тендери

Закупівля Фінансові платіжні послуги з прийому платежів за придбання електронного квитка з використанням банківських платіжних карток (код ДК 021:2015 66170000 – 2 Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги) від Комунальне підприємство "Вінницький інформаційний центр".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-12-17-022211-a
Id Tender 2cc5e9ce433a4df39bfba45c856f48ac
План UA-P-2024-12-17-024252-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 17.12.2024 17:28
Остання зміна 05.01.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
7 350 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
73 500 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.12.2024 17:27 до 25.12.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.12.2024 17:27
до 22.12.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.12.2024 17:27
до 22.12.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.12.2024 00:00
до 30.12.2024 17:07
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.12.2024 17:07
до 05.01.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 30.12.2024 17:07
-
Період уточнень
з 17.12.2024 17:27 до 22.12.2024 00:00
Період оскарження
з 17.12.2024 17:27 до 22.12.2024 00:00
Період кваліфікації
з 25.12.2024 00:00 до 30.12.2024 17:07
Період кваліфікації
з 25.12.2024 00:00 до 30.12.2024 17:07
Основні параметри
Фінансові платіжні послуги з прийому платежів за придбання електронного квитка з використанням банківських платіжних карток (код ДК 021:2015 66170000 – 2 Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
7 350 000 грн.
Фінансові платіжні послуги з прийому платежів за придбання електронного квитка з використанням банківських платіжних карток (код ДК 021:2015 66170000 – 2 Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги)
Назва предмета закупівлі
Фінансові платіжні послуги з прийому платежів за придбання електронного квитка з використанням банківських платіжних карток (код ДК 021:2015 66170000 – 2 Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги)
Очікувана вартість
7 350 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
73500,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Фінансові платіжні послуги з прийому платежів за придбання електронного квитка з використанням банківських платіжних карток
Код ДК 021:2015
66172000-6 - Послуги з обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Соборна, буд. 36
Дата постачання з
01.01.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки Замовника з Виконавцем за відповідний місяць надання послуг здійснюються шляхом перерахування коштів Замовником на поточний рахунок Виконавця в розмірі, передбаченому Договором, впродовж 5-ти банківських днів, наступних за днем підписання актів приймання-передачі наданих послуг за відповідний місяць надання послуг
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "УНІВЕРСАЛЬНІ ПЛАТІЖНІ РІШЕННЯ"
Пропозиція:
6 860 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.12.2024 17:28
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Майданюк Катерина Валеріївна
Електронна пошта
Телефон
380432503053
Замовник
ЄДРПОУ
36365026
Назва (англійською мовою)
ME "Vinnitsia Information Center"
Повна назва
Комунальне підприємство "Вінницький інформаційний центр"
Повна назва (англійською мовою)
ME "Vinnitsia Information Center"
Поштовий індекс
21050
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
Вінниця
Адреса
вул. Соборна, будинок 64
Кваліфікація
Лот № 1 Фінансові платіжні послуги з прийому платежів за придбання електронного квитка з використанням банківських платіжних карток (код ДК 021:2015 66170000 – 2 Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги)
Період вимог/скарг з 30.12.2024 17:07 по 05.01.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.12.2024 00:00 по 02.01.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
30.12.2024 17:05
Повідомлення про рішення
documentType.award.awardNotice
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.12.2024 17:26
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.12.2024 17:26
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовник у Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” встановив вимогу надати відомості у вигляді довідки згідно вказаної форми про наявність в учасника досвіду виконання щонайменше одного аналогічного договору на надання фінансових платіжних послуг за 2021-2024 роки. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав довідку згідно вказаної форми про наявність в учасника досвіду виконання щонайменше одного аналогічного договору на надання фінансових платіжних послуг за 2021-2024 роки. Для усунення невідповідностей у поданих документах, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, відомості у вигляді довідки згідно вказаної форми про наявність в учасника досвіду виконання щонайменше одного аналогічного договору на надання фінансових платіжних послуг за 2021-2024 роки. Пунктом 3.12 Додатку 1 до тендерної документації передбачена наступна вимога: «Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу III тендерної документації». В пункті 1 Розділ ІІІ зазначено наступне: тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа), код згідно з ЄДРПОУ юридичної особи-учасника або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номеру облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це контролюючий орган і мають відмітку в паспорті). Учасник подав документи та інформацію тендерної пропозиції у формі електронних документів з накладанням удосконаленого електронного підпису. Для усунення невідповідності вимогам тендерної документації, Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, підписати тендерну пропозицію з використанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
Створено
26.12.2024 14:14
Надати до
27.12.2024 14:14
Торги не відбулися
Очікувана вартість
7 350 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.12.2024 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Вінницький інформаційний центр"
Контактний телефон:
380432503053
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
7 350 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.12.2024 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Вінницький інформаційний центр"
Контактний телефон:
380432503053
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності