Показати схожі тендери

Закупівля Будівництво каналізаційної насосної станції на вул. Донбасівській м. Чернівці від ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-12-17-001478-a
Id Tender 479cdbf768d5425395464d64ed3f78e1
План UA-P-2024-12-17-001061-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 17.12.2024 09:27
Остання зміна 23.01.2025 17:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
13 474 077 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
67 370.39 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.12.2024 09:24 до 02.01.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.12.2024 09:24
до 30.12.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.12.2024 09:24
до 30.12.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.01.2025 00:00
до 08.01.2025 11:43
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.01.2025 11:43
до 14.01.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.01.2025 11:43
до 23.01.2025 17:04
Період уточнень
з 17.12.2024 09:24 до 30.12.2024 00:00
Період оскарження
з 17.12.2024 09:24 до 30.12.2024 00:00
Період кваліфікації
з 02.01.2025 00:00 до 08.01.2025 11:43
Період кваліфікації
з 02.01.2025 00:00 до 08.01.2025 11:43
Основні параметри
Будівництво каналізаційної насосної станції на вул. Донбасівській м. Чернівці
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
13 474 077 грн.
Будівництво каналізаційної насосної станції на вул. Донбасівській м. Чернівці
Назва предмета закупівлі
Будівництво каналізаційної насосної станції на вул. Донбасівській м. Чернівці
Очікувана вартість
13 474 077 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
67370,39
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
67 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Будівництво каналізаційної насосної станції на вул. Донбасівській м. Чернівці
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. Донбасівська
Дата постачання по
01.09.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 365 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Після підписання акту приймання виконаних робіт Уповноваженим представником Замовника вирішується питання оплати виконаних робіт. Замовник зобов’язується протягом 365 календарних днів з моменту підписання належно оформленого Акту приймання виконаних робіт прийняти рішення про оплату за виконані роботи та подати доручення на здійснення платежу органу Державної казначейської служби України (детальні умови в додатку 5 до тендерної документації - проєкт договору)
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Будівельна компанія Реко"
Пропозиція:
13 473 996 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віталій Гулейчук
Електронна пошта
Телефон
+380372553740
Замовник
ЄДРПОУ
44327100
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
58000
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
місто Чернівці
Адреса
вул.Героїв Майдану, будинок 176
Кваліфікація
Лот № 1 Будівництво каналізаційної насосної станції на вул. Донбасівській м. Чернівці
Період вимог/скарг з 08.01.2025 11:43 по 14.01.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.01.2025 00:00 по 10.01.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.01.2025 20:27
Витяг з ЄДР
08.01.2025 11:43
Довідка НАЗК
08.01.2025 11:43
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.12.2024 09:24
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.12.2024 09:24
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації (документах) учасника процедури закупівлі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ РЕКО» 1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Невідповідність щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності екскаватора надано скан-копію лише однієї сторінки свідоцтва про реєстрацію машини серії ЕЕ №115383. 1.2. Невідповідність щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: учасником у пункті 12 довідки про наявність працівників зазначено інформацію про наявність робітника-будівельника (бруківника) Кирилюка Віталія Георгійовича, проте у додатку 1 до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, за останній звітний період, відсутня інформація про наявність вказаного працівника. 1.3. Невідповідність щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: учасником у довідці про наявність працівників зазначено інформацію про наявність лише тринадцяти робітників-будівельників (пункти 4-16 довідки). 1.4. Невідповідність щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: учасником у складі тендерної пропозиції не надано скан-копію витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці стосовно керівника Шевчука Антона Юрійовича. 1.5. Невідповідність щодо наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: учасником у складі тендерної пропозиції надано скан-копію договору №817/01/1 від 30.08.2024р. не в повному обсязі (відсутня сторінка з підписами сторін, а також відсутня частина локального кошторису). 1.6. Невідповідність щодо наданих заповнених таблиці 2 і таблиці 3 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації, а саме: учасником у наданих таблиці 2 і таблиці 3 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації не вказано марки і моделі дизель-генератора, каналізаційного насосу, шафи керування. 2. Посилання на вимогу(и) тендерної документації, щодо якої(их) виявлені невідповідності. 2.1. Пункт 1.1.1. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.2. Пункти 1.2.1. та 1.2.2. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.3. Пункти 1.2.1. та 1.2.2. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.4. Пункт 1.2.2. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.5. Пункт 1.3.2. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.6. Пункт 2.1.2. розділу 2 Додатку 3 до тендерної документації 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. На підставі пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та з метою усунення виявлених невідповідностей пропонуємо у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення надати інформацію щодо виправлення виявлених невідповідностей. Інформацію необхідно подати шляхом оприлюднення в електронній системі уточнених та/або нових документів.
Створено
06.01.2025 13:43
Надати до
07.01.2025 13:43
Договір
UA-2024-12-17-001478-a-c1
Підписаний і діє
Номер
26
13 473 996 грн.
11 228 330 грн.
З ПДВ
Підписано
23.01.2025
Строк дії договору з
23.01.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Будівництво каналізаційної насосної станції на вул. Донбасівській м. Чернівці
Номенклатура
Будівництво каналізаційної насосної станції на вул. Донбасівській м. Чернівці
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44327100

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Будівельна компанія Реко"
Повна назва
ТОВ "Будівельна компанія Реко"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45418853

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Завершена закупівля
Очікувана вартість
13 474 077 грн.
Період подання пропозицій
до 02.01.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380372553740
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
13 474 077 грн.
Період подання пропозицій
до 02.01.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380372553740
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності