Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з приймання Платежів від Платників на користь Клієнта та їх перерахування згідно ДК 021:2015: 66170000-2: Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги від Комунальне підприємство "Ужгородпарксервіс" Ужгородської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-12-16-023458-a
Id Tender 3071587e93814212853bd1a6760cd754
План UA-P-2024-12-16-028727-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 16.12.2024 23:14
Остання зміна 01.01.2025 12:36
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
500 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.12.2024 23:12 до 24.12.2024 23:02
Завершено
Період уточнень
з 16.12.2024 23:12
до 21.12.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.12.2024 23:12
до 21.12.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.12.2024 23:02
до 25.12.2024 20:31
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.12.2024 20:31
до 31.12.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.12.2024 20:31
до 01.01.2025 12:36
Період уточнень
з 16.12.2024 23:12 до 21.12.2024 00:00
Період оскарження
з 16.12.2024 23:12 до 21.12.2024 00:00
Період кваліфікації
з 24.12.2024 23:02 до 25.12.2024 20:31
Період кваліфікації
з 24.12.2024 23:02 до 25.12.2024 20:31
Основні параметри
Послуги з приймання Платежів від Платників на користь Клієнта та їх перерахування згідно ДК 021:2015: 66170000-2: Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги
Більш детально викладено в тендерній документації. Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу).
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
500 000 грн.
Послуги з приймання та переказу платежів
Назва предмета закупівлі
Послуги з приймання та переказу платежів
Очікувана вартість
500 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з приймання та переказу платежів
Код ДК 021:2015
66172000-6 - Послуги з обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги
Кількість
400 000
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Закарпатська область
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата послуг Виконавця за Договором здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання Сторонами Акту про надані послуги
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ „КОНТРАКТОВИЙ ДІМ“"
Пропозиція:
500 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.12.2024 23:14
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Ісаєвич
Електронна пошта
Телефон
+380952558640
Замовник
ЄДРПОУ
44205860
Повна назва
Комунальне підприємство "Ужгородпарксервіс" Ужгородської міської ради
Поштовий індекс
88000
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
місто Ужгород
Адреса
пл.Поштова, будинок 3
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з приймання та переказу платежів
Період вимог/скарг з 25.12.2024 20:31 по 31.12.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.12.2024 23:02 по 01.01.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.12.2024 20:31
Довідка НАЗК
25.12.2024 20:31
Повідомлення про рішення
Договір
UA-2024-12-16-023458-a-c1
Підписаний і діє
Номер
1/2025-п
500 000 грн.
500 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
01.01.2025
Строк дії договору з
01.01.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
400 000 (послуга)
Послуги з приймання та переказу платежів
Номенклатура
Послуги з приймання та переказу платежів
Кількість
400 000
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
1.25
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Ужгородпарксервіс" Ужгородської міської ради
Повна назва
Комунальне підприємство "Ужгородпарксервіс" Ужгородської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44205860

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ „КОНТРАКТОВИЙ ДІМ“"
Повна назва
ТОВ "ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ „КОНТРАКТОВИЙ ДІМ“"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35442539

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
01.01.2025 12:36
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.12.2024 23:02
Замовник:
Комунальне підприємство "Ужгородпарксервіс" Ужгородської міської ради
Контактний телефон:
+380952558640
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.12.2024 23:02
Замовник:
Комунальне підприємство "Ужгородпарксервіс" Ужгородської міської ради
Контактний телефон:
+380952558640
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності