Показати схожі тендери

Закупівля «Завершення будівництва реабілітаційного комплексу на 300 місць по вул. Спортивна,4 в смт. Великий Любінь, Львівської області (нове будівництво ) (ДК 021:2015: 45211350-7 Будівництво багатофункційних комплексів) від Державне некомерційне підприємство "Центр комплексної реабілітації "Галичина".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-12-16-020947-a
Id Tender c82ef20a91084dc18979fa22dca1fb93
План UA-P-2024-12-16-024374-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 16.12.2024 17:37
Остання зміна 06.02.2025 16:52
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
389 691 169 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 948 455.85 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.12.2024 17:36 до 31.12.2024 16:57
Завершено
Період уточнень
з 16.12.2024 17:36
до 28.12.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.12.2024 17:36
до 28.12.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 31.12.2024 16:57
до 02.01.2025 13:11
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.01.2025 13:11
до 08.01.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.01.2025 13:11
до 06.02.2025 16:52
Період уточнень
з 16.12.2024 17:36 до 28.12.2024 00:00
Період оскарження
з 16.12.2024 17:36 до 28.12.2024 00:00
Період кваліфікації
з 31.12.2024 16:57 до 02.01.2025 13:11
Період кваліфікації
з 31.12.2024 16:57 до 02.01.2025 13:11
Основні параметри
«Завершення будівництва реабілітаційного комплексу на 300 місць по вул. Спортивна,4 в смт. Великий Любінь, Львівської області (нове будівництво ) (ДК 021:2015: 45211350-7 Будівництво багатофункційних комплексів)
Термін виконання робіт по 31.12.2026р.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
389 691 169 грн.
«Завершення будівництва реабілітаційного комплексу на 300 місць по вул. Спортивна,4 в смт. Великий Любінь, Львівської області (нове будівництво ) (ДК 021:2015: 45211350-7 Будівництво багатофункційних комплексів)
Назва предмета закупівлі
«Завершення будівництва реабілітаційного комплексу на 300 місць по вул. Спортивна,4 в смт. Великий Любінь, Львівської області (нове будівництво ) (ДК 021:2015: 45211350-7 Будівництво багатофункційних комплексів)
Примітки
термін виконання робіт по 31.12.2026р.
Очікувана вартість
389 691 169 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1948455,85
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Завершення будівництва реабілітаційного комплексу на 300 місць по вул. Спортивна,4 в смт. Великий Любінь, Львівської області (нове будівництво ) (ДК 021:2015: 45211350-7 Будівництво багатофункційних комплексів)
Код ДК 021:2015
45211350-7 - Будівництво багатофункційних комплексів
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться за бюджетні кошти згідно з бюджетними призначеннями, тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), тільки в межах бюджетних та інших призначень та при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту протягом 30 календарних днів.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЖОВКВА", ЛТД"
Пропозиція:
389 519 286.05 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.12.2024 15:46
Оголошення про проведення закупівлі
documentType.tender.clarifications
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
19.12.2024 14:00
documentType.tender.clarifications
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Марина Яновська
Електронна пошта
Телефон
+380972937681
Замовник
ЄДРПОУ
25248327
Повна назва
Державне некомерційне підприємство "Центр комплексної реабілітації "Галичина"
Поштовий індекс
79070
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вул.Хуторівка, 38
Кваліфікація
Лот № 1 «Завершення будівництва реабілітаційного комплексу на 300 місць по вул. Спортивна,4 в смт. Великий Любінь, Львівської області (нове будівництво ) (ДК 021:2015: 45211350-7 Будівництво багатофункційних комплексів)
Період вимог/скарг з 02.01.2025 13:11 по 08.01.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.12.2024 16:57 по 08.01.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.01.2025 13:11
Довідка НАЗК
02.01.2025 13:11
Повідомлення про рішення
Договір
UA-2024-12-16-020947-a-c1
Підписаний і діє
Номер
91/02
389 519 286.05 грн.
389 519 286.05 грн.
З ПДВ
Підписано
05.02.2025
Строк дії договору з
05.02.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
«Завершення будівництва реабілітаційного комплексу на 300 місць по вул. Спортивна,4 в смт. Великий Любінь, Львівської області (нове будівництво ) (ДК 021:2015: 45211350-7 Будівництво багатофункційних комплексів)
Номенклатура
«Завершення будівництва реабілітаційного комплексу на 300 місць по вул. Спортивна,4 в смт. Великий Любінь, Львівської області (нове будівництво ) (ДК 021:2015: 45211350-7 Будівництво багатофункційних комплексів)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Державне некомерційне підприємство "Центр комплексної реабілітації "Галичина"
Повна назва
Державне некомерційне підприємство "Центр комплексної реабілітації "Галичина"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25248327

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЖОВКВА", ЛТД"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЖОВКВА", ЛТД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20807041

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
06.02.2025 16:52
-
Підписаний договір
06.02.2025 16:48
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-01-14-000068
Дата створення проекту
14.01.2025 15:32
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
14.01.2025 15:41
Дата публікації висновку про результати
05.02.2025 15:18
Дата завершення усунення порушень
20.02.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
05.02.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 235-88-91
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 235-88-91
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 14.01.2025 №5 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 14.01.2025 №5. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 4. UA-2024-12-16-020947-a, 16.12.2024. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
14.01.2025 00:00
Документи рішення
14.01.2025 15:41
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 04 лютого 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів та інформації. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного некомерційного підприємства «Центр комплексної реабілітації «Галичина» (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-12-16-024374-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені до неї зміни; оприлюднене звернення за роз’ясненням щодо процедури закупівлі та відповідь Замовника на таке звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЖОВКВА», ЛТД» (далі – ТОВ «БФ «ЖОВКВА», ЛТД»); протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 02.01.2025 №5; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «БФ «ЖОВКВА», ЛТД»; як переможцем тендеру документи; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. Пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова КМУ №710) постановлено головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації джерелом фінансування досліджуваної закупівлі є кошти державного бюджету. Також, Замовник є суб’єктом господарювання державного сектору економіки (категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади). З врахуванням вищенаведеного та керуючись нормами частини п’ятої статті 8 Закону під час моніторингу Західним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель оприлюднено запит до Замовника щодо надання відповідної інформації (пояснень) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, а також надання посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Замовником на запит органу державного фінансового контролю в електронній системі закупівель надано пояснення від 21.01.2025, в якому зазначено що у зв’язку із відсутністю належного фінансування на удосконалення чи розширення офіційного сайту Замовника розділ «Публічних закупівель» відсутній. Таким чином, Замовником (як суб’єктом господарювання державного сектору економіки) не забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі за ID: UA-2024-11-29-014589-a, чим порушено вимогу пункту 4-1 Постанови КМУ №710. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до вимог пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Також, відповідно до норми пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. При цьому, у пункті 28 Особливостей №1178 визначено, що зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Моніторингом встановлено, що Замовником перелік документів та інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі (для підтвердження відповідності переможця вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей №1178) наведено у тому ж додатку, що й перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі, а саме у Додатку №1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації, що суперечить нормам пункту 28 Особливостей №1178, за якими перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, оформляється як окремий додаток до тендерної документації. Крім того, в основній частині тендерної документації, а саме у частині 6.3. розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника зазначено, що проєкт договору подається в окремому файлі та наведений у Додатку №5 до даної тендерної документації. Однак, у жодному з додатків тендерної документації не визначено обов’язку подання учасником у складі тендерної пропозиції проєкта договору. Таким чином, при складанні тендерної документації за досліджуваною процедурою закупівлі Замовником не враховано чинні норми Особливостей №1178, чим порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей №1178. Умовами тендерної документації Замовника (частина 3.1. розділу 3) визначено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (надається згідно з Додатком №2 до тендерної документації). Моніторингом встановлено, що за вимогами Додатку №2 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема: договірну ціну, зведений кошторисний розрахунок, пояснювальну записку, локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат. Клас наслідків об’єкта будівництва – СС3. При цьому, роботи повинні бути виконанні з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такого виду робіт, матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281, іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, проектній документації та умовам договору, з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання/матеріалів, про що у складі тендерної пропозиції учасники надають гарантійний лист. Моніторингом встановлено, що учасником ТОВ «БФ «ЖОВКВА», ЛТД» у складі тендерної пропозиції надано, зокрема, договірну ціну, пояснювальну записку, локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів, а також надано гарантійний лист від 26.11.2024 №20 (файл «7 ЩОДО ВИКОНАННЯ РОБІТ З ДОТРИМАННЯМ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ПРОЦЕСІВ.pdf») про те, що роботи будуть виконанні з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такого виду робіт, матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, будуть відповідати вимогам чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, проектній документації та умовам Договору, з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання/матеріалів. Аналізом наданої учасником ТОВ «БФ «ЖОВКВА», ЛТД» договірної ціни за предметом закупівлі встановлено, що її розрахунок здійснено в поточних цінах станом на 30.12.2024. Основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування визначено КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (далі – Настанова №281). При цьому, Настанова №281 є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Як зазначено вище, джерелом фінансування досліджуваної закупівлі є кошти державного бюджету. Так, відповідно до пункту 1.2. розділу І Настанови №281 договірна ціна – кошторис, яким визначається вартість будівельних робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі. Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначено у розділі V Настанови №281. Відповідно до норм пункту 5.1. розділу V Настанови №281 ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією. Крім того, відповідно до пункту 5.2. розділу V Настанови №281 договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Одночасно, пунктом 5.10. розділу V Настанови №281 визначено, що поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються на підставі проведеного учасником процедури закупівлі (підрядником) аналізу цін (при рівних якісних характеристиках), за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції та яка не повинна перевищувати середню ціну в регіоні. Під час моніторингу Західним офісом Держаудитслужби було оприлюднено через електронну систему закупівель до Замовника запит щодо надання відповідної інформації (пояснень) стосовно дослідження Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЖОВКВА», ЛТД» дотримання останнім норм пункту 5.10. розділу V Настанови №281. У наданому на вищевказаний запит поясненні, зокрема, повідомлено що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БФ «ЖОВКВА», ЛТД» міститься гарантійний лист щодо виконання робіт з дотриманням технологічних процесів (вимога Додатку №2 до тендерної документації). Крім того, у поясненні зазначено, що з врахуванням отриманого звернення від громадської організації та інформації в засобах масової інформації, Замовник ще до початку проведення моніторингу, а саме 13.01.2025, звернувся до підрядної організації ТОВ «БФ «ЖОВКВА», ЛТД» стосовно спростування інформації, щодо завищення вартості окремих будівельних матеріалів включених у договірну ціну учасником закупівлі (лист додано до пояснення), а також повідомлено про продовження строку підписання договору у зв’язку із проведенням детальної перевірки середньо ринкових цін на будівельні матеріали у порівнянні із тендерною пропозицією учасника. Також, Замовником 31.01.2025 додатково надано лист-відповідь підрядної організації ТОВ «БФ «ЖОВКВА», ЛТД», відповідно до якого при розрахунку кошторисної договірної ціни на об?єкт будівництва: «Завершення будівництва реабілітаційного комплексу на 300 місць по вул. Спортивна, 4 в смт.Великий Любінь, Львівської області (нове будівництво)» товариством, з огляду на довготривалий термін будівництва та економічні показники кошторисної документації, на окремі види матеріалів калькулятивним методом було нараховано коефіцієнт на покриття додаткових витрат, пов?язаних з інфляційними процесами та ризиками для всіх учасників будівництва. У вказаному листі також зазначено, що за окремими позиціями слід врахувати, що в їх відпускну ціну закладено транспортування на будівельний майданчик. При цьому, закладені в ціну матеріалу витрати не враховано в інших розділах договірної ціни. До того ж, ТОВ «БФ «ЖОВКВА», ЛТД» у листі запропоновано затвердити зміни договірної ціни на зменшення з врахуванням коштів на ризики та інфляцію, згідно пунктами 4.40 та 4.41 розділу IV Настанови №281 з метою уникнення сумнівів щодо обґрунтованості формування договірної ціни. Слід вказати, що лист підрядної організації ТОВ «БФ «ЖОВКВА», ЛТД» містить додаток-пояснення щодо цін на окремі матеріали, які включені при розрахунку договірної ціни, поданої для участі у тендері, а також дані за результатами запропонованих змін. Так, з врахуванням наданої учасником-переможцем (повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 02.01.2025) таблиці різниця цін на окремі матеріали склала 13 122 381,36 гривень. З врахуванням вищенаведеного, учасником ТОВ «БФ «ЖОВКВА», ЛТД» у наданому у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни за відповідними статтями витрат безпідставно враховано вартість матеріальних ресурсів (розрахунок №2 договірної ціни), чим недотримано вимог пункту 5.10 розділу V Настанови №281 та, відповідно, недотримано вимог Додатку №2 до тендерної документації Замовника. Слід зазначити, що відповідно до договірної ціни, наданої у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БФ «ЖОВКВА», ЛТД», ціна пропозиції сформована на підставі наступних розрахунків: Розрахунок №1 «Заробітна плата»; Розрахунок №2 «Вартість матеріальних ресурсів»; Розрахунок №3 «Вартість експлуатації будівельних машин i механізмів»; Розрахунок №4 «Загальновиробничі витрати»; Розрахунок №9 «Прибуток»; Розрахунок №10 «Кошти на покриття адміністративних витрат будівельної організації»; Розрахунок №13 «Податки, збори, обов’язкові платежі, встановлені чинним законодавством i не враховані складовими вартості будівництва (без ПДВ)»; Розрахунок №14 «Витрати підрядника, що пов’язані із устаткуванням». Розрахунок №11 «Кошти на покриття ризиків» та Розрахунок №12 «Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами» при формуванні договірної ціни вказаного учасника не включено. Відповідно до пункту 5.31. розділу V Настанови №281 у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) можуть враховуватися кошти на покриття ризиків, пов’язаних з використанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів. Крім того, пунктом 5.33. розділу V Настанови №281 визначено, що у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) можуть враховуватися кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, визначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Таким чином, включення у договірну ціну коштів на покриття ризиків та коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами є не обов'язком учасника, а його правом. Варто зауважити, що відповідно до норм пункту 4.40 розділу IV Настанови №281, кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва призначені на відшкодування: збільшення об’ємів робіт спричиненого виконанням додаткових робіт та витрат, характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені під час проектування та уточнюються в процесі будівництва та виникнення додаткових витрат; збільшення вартості об’єкта будівництва, спричиненого зміною будівельних норм та нормативних документів. Враховуючи зазначене, кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва не призначені для відшкодування відпускної ціни на будівельні матеріали. За нормами пункту 18 Особливостей №1178 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків, зокрема, перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі. Крім того, підпунктом 2 пункту 21 Особливостей №1178 визначено, що договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей. Таким чином, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «БФ «ЖОВКВА», ЛТД», а визначено його переможцем тендеру.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БФ «ЖОВКВА», ЛТД» встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44, а також пункту 3 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; надання переможцем тендеру документів та інформації – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме при укладенні договору врахувати норми передбачені пунктом 18 Особливостей №1178 (зокрема, щодо відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, а також можливості перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі), а у разі неможливості усунення порушення - вчинити дії, передбачені пунктом 50 Особливостей №1178. Крім того, вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю, а також пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
04.02.2025 00:00
Дата публікації
05.02.2025 15:18
Документи висновку
05.02.2025 15:18
-
Притягнення до адміністративної відповідальності
ID об'єкту протоколу
ded30b0d657948b4a99dd05198cf9b8b
Номер протоколу
13/0038/2025пр
Дата опублікування протоколу
21.03.2025 09:27 21.03.2025 09:27
Інформація про відкриття провадження
27.03.2025
13/0038/2025пн
Документи оскарження в суді
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання вимог моніторингу ID UA-M-2025-01-14-000068 від 05.02.2025 Західного офісу Держаудитслужби України та приведенням у відповідність вартість будівельних матеріалів і з врахуванням усіх висновків зменшена сума Договору на 26 525 744,62 грн. (Двадцять шість мільйонів п’ятсот двадцять п’ять тисяч сімсот сорок чотири грн. 62 коп.) без змін обсягів закупівлі. Договір та додатки до нього оприлюднені в електронній системі закупівель у машинозчитуваному форматі та форматі PDF
Дата публікації
06.02.2025 17:53
Документи інформації про усунення порушення
06.02.2025 17:53
-
11.02.2025 14:25
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
Дата: 16.01.2025 Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ID: UA-2024-12-16-020947-a, яка проводиться Державним некомерційним підприємством «Центр комплексної реабілітації «Галичина» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю. Так, пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» постановлено головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). В ході проведення моніторингу встановлено, що за вимогами Додатку №2 до тендерної документації Замовника (Технічна специфікація) роботи повинні бути виконанні з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такого виду робіт, матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 (далі – Настанова №281), іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, проектній документації та умовам договору, з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання/матеріалів. Відповідно до пункту 5.2. Настанови №281 договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Одночасно, пунктом 5.10. Настанови №281 визначено, що поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються на підставі проведеного учасником процедури закупівлі (підрядником) аналізу цін (при рівних якісних характеристиках), за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції та яка не повинна перевищувати середню ціну в регіоні. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 3. Чи досліджувалось Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЖОВКВА», ЛТД» дотримання останнім норм пункту 5.10. Настанови №281? Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
16.01.2025 17:30
Орган перевірки
22.01.2025 00:00
Документи повідомлення
16.01.2025 17:30
-
Відповідь
Відповідь на поставлені запитання у ході проведення моніторингу
У відповідь на Ваш запит від 16.01.2025 року щодо необхідності отримання пояснень з окремих питань вважаємо за необхідне вказати наступне: 1) Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Відповідно до Закону України від 19 листопада 2024 року №4059-ІХ «Про Державний бюджет України на 2025 рік» за розділом : 2501810 «Реалізація публічного інвестиційного проекту із завершення будівництва реабілітаційного комплексу по вул. Сортивній,4 в с.м.т. Великий Любінь, Городоцького району, Львівської області («Галичина») а також на підставі проектної документації, локального кошторисного розрахунку, які пройшла експертизу, де визначено категорію складності об’єкту СС3 (об’єкт «Завершення будівництва реабілітаційного комплексу на 300 місць по вул. Спортивна,4 в смт. Великий Любінь, Львівської області (нове будівництво) (ДК 021:2015: 45211350-7 Будівництво багатофункційних комплексів) було складено технічне завдання розробником автором проекту, яке було використано як невід’ємна частина тендерної документації та відповідно до якого усі претенденти на участь у торгах мали право подавати свою договірну ціну. 16 грудня 2024 року Замовником було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю робіт по вищенаведеному об’єкту й було затверджено тендерну документацію та додатки до неї (оголошення UA-2024-12-16-020947-a). Так, 31 грудня 2024 року у електронній системі закупівель відбулось розкриття тендерної пропозиції за результатами проведення відкритих торгів з особливостями щодо закупівлі «Завершення будівництва реабілітаційного комплексу на 300 місць по вул. Спортивна,4 в смт. Великий Любінь, Львівської області (нове будівництво ) (ДК 021:2015: 45211350-7 Будівництво багатофункційних комплексів) за номером оголошення UA-2024-12-16-020947-a. Для участі у даній закупівлі подав пропозицію лише один Учасник - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЖОВКВА", ЛТД". Таким чином, з урахуванням п. п. 35,36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт, послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р., Замовник не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною за результатами електронної системи закупівель.. Також, щодо окремих позицій, які зазначені в запиті: 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). У зв’язку із відсутністю належного фінансування на удосконалення чи розширення офіційного сайту ДНП ЦКР «Галичина» - розділ «Публічних закупівель» відсутній. 3. В ході проведення моніторингу встановлено, що за вимогами Додатку №2 до тендерної документації Замовника (Технічна специфікація) роботи повинні бути виконанні з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такого виду робіт, матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 (далі – Настанова №281), іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, проектній документації та умовам договору, з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання/матеріалів. Відповідно до пункту 5.2. Настанови №281 договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Одночасно, пунктом 5.10. Настанови №281 визначено, що поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються на підставі проведеного учасником процедури закупівлі (підрядником) аналізу цін (при рівних якісних характеристиках), за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції та яка не повинна перевищувати середню ціну в регіоні. Стосовно цього питання повідомляємо, що у складі тендерної пропозиції міститься гарантійний лист поданий Учасником закупівлі щодо виконання робіт з дотриманням технологічних процесів (лист додається). Крім того, з врахуванням отриманого звернення від ГО та інформації в ЗМІ, Замовник ще до початку проведення моніторингу, а саме 13.01.2025 року, звернувся до підрядної організації ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЖОВКВА", ЛТД" стосовно спростування інформації, щодо завищення вартості окремих будівельних матеріалів включених у договірну ціну Учасником закупівлі (лист додається). Так, Замовник безумовно зацікавлений у проведенні закупівлі з дотриманням вимог чинного законодавства, а також з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, а саме: максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі, тому Замовником було прийнято рішення про продовження строку підписання договору на 10 календарних днів та буде продовжено ще додатково, у зв’язку із проведенням детальної перевірки середньо ринкових цін на будівельні матеріали у порівнянні із тендерною пропозицією Учасника. А також прийнято рішення, залучити Службу замовника, яка має спеціалістів відповідної кваліфікації дослідити та надати офіційний висновок з даного питання. На даний час перевірка триває, договір з акцептованим Учасником не підписаний. Оскільки обробка усіх даних поданих Учасником у договірній ціні стосується великого обсягу інформації, які ще проходить перевірку, тому про результати розгляду даного питання та кінцеві висновки буде проінформовано додатково.
Рішеня
21.01.2025 21:47
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
відповідь на запитання в ході проведення моніторингу
У відповідь на Ваш запит від 16.01.2025 року щодо необхідності отримання пояснень з окремих питань вважаємо за необхідне вказати наступне: 1) Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Відповідно до Закону України від 19 листопада 2024 року №4059-ІХ «Про Державний бюджет України на 2025 рік» за розділом : 2501810 «Реалізація публічного інвестиційного проекту із завершення будівництва реабілітаційного комплексу по вул. Сортивній,4 в с.м.т. Великий Любінь, Городоцького району, Львівської області («Галичина») а також на підставі проектної документації, локального кошторисного розрахунку, які пройшла експертизу, де визначено категорію складності об’єкту СС3 (об’єкт «Завершення будівництва реабілітаційного комплексу на 300 місць по вул. Спортивна,4 в смт. Великий Любінь, Львівської області (нове будівництво) (ДК 021:2015: 45211350-7 Будівництво багатофункційних комплексів) було складено технічне завдання розробником автором проекту, яке було використано як невід’ємна частина тендерної документації та відповідно до якого усі претенденти на участь у торгах мали право подавати свою договірну ціну. 16 грудня 2024 року Замовником було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю робіт по вищенаведеному об’єкту й було затверджено тендерну документацію та додатки до неї (оголошення UA-2024-12-16-020947-a). Так, 31 грудня 2024 року у електронній системі закупівель відбулось розкриття тендерної пропозиції за результатами проведення відкритих торгів з особливостями щодо закупівлі «Завершення будівництва реабілітаційного комплексу на 300 місць по вул. Спортивна,4 в смт. Великий Любінь, Львівської області (нове будівництво ) (ДК 021:2015: 45211350-7 Будівництво багатофункційних комплексів) за номером оголошення UA-2024-12-16-020947-a. Для участі у даній закупівлі подав пропозицію лише один Учасник - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЖОВКВА", ЛТД". Таким чином, з урахуванням п. п. 35,36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт, послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р., Замовник не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною за результатами електронної системи закупівель.. Також, щодо окремих позицій, які зазначені в запиті: 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). У зв’язку із відсутністю належного фінансування на удосконалення чи розширення офіційного сайту ДНП ЦКР «Галичина» - розділ «Публічних закупівель» відсутній. 3. В ході проведення моніторингу встановлено, що за вимогами Додатку №2 до тендерної документації Замовника (Технічна специфікація) роботи повинні бути виконанні з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такого виду робіт, матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 (далі – Настанова №281), іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, проектній документації та умовам договору, з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання/матеріалів. Відповідно до пункту 5.2. Настанови №281 договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Одночасно, пунктом 5.10. Настанови №281 визначено, що поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються на підставі проведеного учасником процедури закупівлі (підрядником) аналізу цін (при рівних якісних характеристиках), за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції та яка не повинна перевищувати середню ціну в регіоні. Стосовно цього питання повідомляємо, що у складі тендерної пропозиції міститься гарантійний лист поданий Учасником закупівлі щодо виконання робіт з дотриманням технологічних процесів (лист додається). Крім того, з врахуванням отриманого звернення від ГО та інформації в ЗМІ, Замовник ще до початку проведення моніторингу, а саме 13.01.2025 року, звернувся до підрядної організації ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЖОВКВА", ЛТД" стосовно спростування інформації, щодо завищення вартості окремих будівельних матеріалів включених у договірну ціну Учасником закупівлі (лист додається). Так, Замовник безумовно зацікавлений у проведенні закупівлі з дотриманням вимог чинного законодавства, а також з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, а саме: максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі, тому Замовником було прийнято рішення про продовження строку підписання договору на 10 календарних днів та буде продовжено ще додатково, у зв’язку із проведенням детальної перевірки середньо ринкових цін на будівельні матеріали у порівнянні із тендерною пропозицією Учасника. А також прийнято рішення, залучити Службу замовника, яка має спеціалістів відповідної кваліфікації дослідити та надати офіційний висновок з даного питання. На даний час перевірка триває, договір з акцептованим Учасником не підписаний. Оскільки обробка усіх даних поданих Учасником у договірній ціні стосується великого обсягу інформації, які ще проходить перевірку, тому про результати розгляду даного питання та кінцеві висновки буде проінформовано додатково.
Рішеня
21.01.2025 21:50
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Додаток до пояснення
Лист ТзОВ Будівельна фірма "Жовква" ЛТД
Рішеня
31.01.2025 11:00
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
389 691 169 грн.
Період подання пропозицій
до 31.12.2024 16:57
Замовник:
Державне некомерційне підприємство "Центр комплексної реабілітації "Галичина"
Контактний телефон:
+380972937681
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
389 691 169 грн.
Період подання пропозицій
до 31.12.2024 16:57
Замовник:
Державне некомерційне підприємство "Центр комплексної реабілітації "Галичина"
Контактний телефон:
+380972937681
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності