Показати схожі тендери

Закупівля “Поточний ремонт підлоги приміщень першого поверху навчального корпусу №1 ДДПУ ім. Івана Франка по вул. Івана Франка, 24 м. Дрогобич Львівської області” Код ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи від Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-12-16-019260-a
Id Tender 15916c30f83645569581aabfabec2a1c
План UA-P-2024-12-16-023835-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 16.12.2024 16:57
Остання зміна 14.01.2025 14:03
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 364 660.4 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 823.3 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.12.2024 16:56 до 24.12.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.12.2024 16:56
до 21.12.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.12.2024 16:56
до 21.12.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.12.2024 00:00
до 26.12.2024 13:01
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.12.2024 13:01
до 01.01.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.12.2024 13:01
до 14.01.2025 14:03
Період уточнень
з 16.12.2024 16:56 до 21.12.2024 00:00
Період оскарження
з 16.12.2024 16:56 до 21.12.2024 00:00
Період кваліфікації
з 24.12.2024 00:00 до 26.12.2024 13:01
Період кваліфікації
з 24.12.2024 00:00 до 26.12.2024 13:01
Основні параметри
“Поточний ремонт підлоги приміщень першого поверху навчального корпусу №1 ДДПУ ім. Івана Франка по вул. Івана Франка, 24 м. Дрогобич Львівської області” Код ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 364 660.4 грн.
“Поточний ремонт підлоги приміщень першого поверху навчального корпусу №1 ДДПУ ім. Івана Франка по вул. Івана Франка, 24 м. Дрогобич Львівської області” Код ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Назва предмета закупівлі
“Поточний ремонт підлоги приміщень першого поверху навчального корпусу №1 ДДПУ ім. Івана Франка по вул. Івана Франка, 24 м. Дрогобич Львівської області” Код ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
1 364 660.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6823,3
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
“Поточний ремонт підлоги приміщень першого поверху навчального корпусу №1 ДДПУ ім. Івана Франка по вул. Івана Франка, 24 м. Дрогобич Львівської області” Код ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
82100, Україна, Львівська область, Дрогобич, Вул. Івана Франка, будинок 24
Дата постачання по
20.04.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату за надані Послуги в установленому Договором порядку впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту (дати) підписання уповноваженими представниками Сторін довідки та акта. При цьому, Замовник оплачує Виконавцю вартість Послуг у розмірі, вказаному в таких довідках і актах
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІДАС БУД "
Пропозиція:
1 309 321 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.12.2024 16:57
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дум'як Христина Степанівна
Електронна пошта
Телефон
380680352000
Замовник
ЄДРПОУ
02125438
Повна назва
Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
Поштовий індекс
82100
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Дрогобич
Адреса
Вул. Івана Франка, будинок 24
Кваліфікація
Лот № 1 “Поточний ремонт підлоги приміщень першого поверху навчального корпусу №1 ДДПУ ім. Івана Франка по вул. Івана Франка, 24 м. Дрогобич Львівської області” Код ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Період вимог/скарг з 26.12.2024 13:01 по 01.01.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.12.2024 00:00 по 01.01.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.12.2024 13:02
Довідка НАЗК
26.12.2024 13:01
Повідомлення про рішення
documentType.award.awardNotice
Договір
UA-2024-12-16-019260-a-c1
Підписаний і діє
Номер
2
1 309 321 грн.
1 309 321 грн.
З ПДВ
Підписано
13.01.2025
Строк дії договору з
13.01.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
“Поточний ремонт підлоги приміщень першого поверху навчального корпусу №1 ДДПУ ім. Івана Франка по вул. Івана Франка, 24 м. Дрогобич Львівської області” Код ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Номенклатура
“Поточний ремонт підлоги приміщень першого поверху навчального корпусу №1 ДДПУ ім. Івана Франка по вул. Івана Франка, 24 м. Дрогобич Львівської області” Код ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
1 309 321
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 20 квітня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
Повна назва
Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02125438

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІДАС БУД "
Повна назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІДАС БУД "
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42488074

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
14.01.2025 14:03
-
Додатки до договору
14.01.2025 14:02
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-02-05-000020
Дата створення проекту
05.02.2025 12:12
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
05.02.2025 15:15
Дата публікації висновку про результати
25.02.2025 17:19
Дата завершення усунення порушень
12.03.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
27.02.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 05.02.2025 №16 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 05.02.2025 №16. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-12-16-019260-a, 16.12.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
05.02.2025 00:00
Документи рішення
05.02.2025 15:15
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 25 лютого 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2024-12-16-023835-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; опубліковані звернення за роз’ясненням щодо процедури закупівлі та відповіді Замовника на такі звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 26.12.2024 №156; тендерну пропозицію Приватного підприємства «МІДАС БУД» (далі – ПП «МІДАС БУД»); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ПП «МІДАС БУД» як переможцем тендеру документи; договір від 13.01.2025 №2; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Моніторингом встановлено, що за вимогами пункту 1.2. розділу 1 Додатку 1 (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі) до тендерної документації Замовника на підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт/надання послуг/постачання товару за предметом закупівлі, учасник має надати довідку за формою 2, а також для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 2, учасник має надати відповідні правовстановлюючі документи (договір купівлі-продажу (оренди, надання послуг, лізингу), свідоцтво про право власності, витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно тощо). Також, за умовами пункту 1.2. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, для надання послуг по даній закупівлі у повному обсязі учасники повинні підтвердити (шляхом надання відповідних документів) наявність і правомірність експлуатації (застосування) всього обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у разі потреби), які передбачені відповідними розділами кошторисної документації, наданої учасником на підтвердження відповідності його тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Одночасно, відповідно до вимог пункту 2 розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим (за наявності) вимогам Замовника учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, розрахунок договірної ціни, зведений кошторисний розрахунок, пояснювальну записку, локальні кошториси, відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку. Також учасник у складі тендерної пропозиції надає підписане технічне завдання (Технічна специфікація) за формою, викладеною в додатку 1.1 до тендерної документації. Моніторингом встановлено, що учасником ПП «МІДАС БУД» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 23.12.2024 №210 (файл «Довідка про наявн. обладнання та МТБ.pdf») про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, у якій зазначено наступне обладнання: дрилі ударні, перфоратори, пилка дискова, акумуляторні дрилі-шуруповерти, електролобзики, електрорубанок, болгарки кутові, фрезер, степлери акумуляторні, викрутка, бетонозмішувач та плиткоріз ручний (із зазначенням, що вказане обладнання є власним). На підтвердження інформації, наведеної у вищевказаній довідці, учасником у складі тендерної пропозиції надано копію оборотно-сальдової відомості по рахунку 11 станом на 01.12.2024 (файл «Оборотно-сальдова відомість ОЗ ст.на 01.12.pdf») та копії видаткових накладних щодо придбання такого обладнання. Аналізом наданих ПП «МІДАС БУД» у складі тендерної пропозиції документів на підтвердження технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, зокрема, Локального кошторису №02-01-01, відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (файл «Кошторис на пот.рем.pdf») та підписаної учасником Технічної специфікації до предмета закупівлі (файл «Додаток 1.1 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf») встановлено, що при наданні послуг за предметом досліджуваної закупівлі учасником передбачено роботи з вивозу будівельного сміття (переведзення сміття до 15 км – 12,71 т) з врахуванням у розділі ІІ «Будівельні машини і механізми» відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку таких робіт (С311-15-М Перевезення сміття до 15 км). Водночас, ПП «МІДАС БУД» у наданій у складі тендерної пропозиції довідці від 23.12.2024 №210 про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій не зазначено техніки, яка буде застосовуватись для виконання таких робіт (перевезення сміття до 15 км), а також не надано документів на підтвердження наявності і правомірності експлуатації (застосування) відповідної техніки. У наданому під час моніторингу поясненні Замовник зазначив, зокрема, що у Додатку 1 до тендерної документації визначений вичерпний перелік документів, які повинен подати учасник процедури закупівлі, та що на виконання вимог Додатку 1 до тендерної документації учасник належним чином і в повному обсязі підтвердив наявність у нього всього обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що вимагалося Замовником і яке необхідне для виконання робіт/надання послуг по даній закупівлі, в тому числі шляхом подання відповідної довідки (міститься у файлі «Довідка про наявн. обладнання та МТБ.pdf»). Також у поясненні Замовника вказано, що оскільки Замовником не вимагалось подання учасниками закупівлі документів на підтвердження можливості виконання робіт з перевезення сміття, інформація про таке обладнання відсутня у згаданій довідці. Слід зазначити, що відповідно до норм частини першої статті 1 Закону тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель (пункт 31); тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (пункт 32); а переможець процедури закупівлі – учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі (пункт 18). Таким чином, тендерна пропозиція учасником процедури закупівлі повинна подаватися відповідно до вимог тендерної документації, а переможцем тендеру визначається учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації. Як зазначено вище, у тендерній документації (пункт 1.2 розділу 1 Додатку 1) Замовником самостійно визначено спосіб підтвердження відповідності учасників установленому критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», зокрема, шляхом надання у складі тендерної пропозиції довідки (у якій необхідно вказати назву та кількість необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відповідно до вимог Замовника, а також назву необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника), а також відповідних правовстановлюючих документів (договір купівлі-продажу (оренди, надання послуг, лізингу), свідоцтво про право власності, витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно тощо) для підтвердження наведеної у довідці інформації. Також, Замовником у пункті 2 розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації вказано, що для надання послуг по акупівлі у повному обсязі учасники повинні підтвердити (шляхом надання відповідних документів) наявність і правомірність експлуатації (застосування) всього обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у разі потреби), які передбачені відповідними розділами кошторисної документації, наданої учасником на підтвердження відповідності його тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Відповідно до пункту 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Однак, Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ПП «МІДАС БУД» не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та не надано учаснику можливості усунути такі невідповідності, чим порушено норми пункту 43 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178. Згідно з нормами пункту 10 Особливостей №1178 за результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих торгів відповідно до цього пункту в електронній системі закупівель замовником оприлюднюється договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей. Одночасно, відповідно до норм пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Відповідно до абзацу п’ятого пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Згідно з пунктом 9 Положення №835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML); структуровані дані (RDF, XML, JSON, CSV, XLS(X), ODS, YAML). Моніторингом встановлено, що укладений за результатами досліджуваної процедури закупівлі договір від 13.01.2025 №2 та окремі додатки до нього, а саме: Додаток №3 «Календарний графік надання послуг» та Додаток №4 «План фінансування надання послуг», оприлюднені в електронній системі закупівель Замовником лише у форматі PDF та не оприлюднені у машинозчитувальному форматі, чим порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону та, відповідно, пунктів 3 та 10 Особливостей №1178. Замовником у наданому під час моніторингу поясненні зазначено, зокрема, що законодавство не містить чітких вимог щодо формату оприлюднення таких додатків, як календарний графік виконання робіт та план фінансування, отже Замовник вважає, що відсутність цих документів у машинозчитувальному форматі не передбачено законодавством. Слід зазначити, що відповідно до пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 №1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. Водночас, у пункті 10 частини першої статті 10 Закону визначено імперативну норму, за якою замовник оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Законом, договір про закупівлю та всі додатки до нього у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону). До Переліку наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженому у додатку до Положення №835, віднесено інформацію про закупівлі, що оприлюднюється згідно із Законом України «Про публічні закупівлі», а у пункті 2 Положення №835 визначено поняття «машиночитаний формат». Отже, у разі розміщення в електронній системі закупівель договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «МІДАС БУД» встановлено порушення вимог пункту 43 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту пункту 10 частини першої статті 10 Закону та, відповідно, пунктів 3 та 10 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; надання переможцем тендеру документів при укладанні договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи (зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушень вимог пунктів 3 та 43 Особливостей №1178 при розгляді тендерних пропозицій, а також пункту 10 частини першої статті 10 Закону та, відповідно, пунктів 3 та 10 Особливостей №1178 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлі. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
25.02.2025 00:00
Дата публікації
25.02.2025 17:19
Документи висновку
25.02.2025 17:19
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання висновку № UA-M-2025-02-05-000020 від 25.02.2025 проведено роз'яснювальну роботу щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 43, а також пункту 10 частини першої статті 10 Закону та, відповідно, пунктів 3 та 10 Особливостей №1178 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю, перевірки тендерних пропозицій та відправлено на економічні навчання.
Дата публікації
04.03.2025 15:21
Документи інформації про усунення порушення
04.03.2025 15:22
-
Повідомлення
Запит
Про надання інформації
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-12-16-019260-a, яка проводилася Дрогобицьким державним педагогічним університетом імені Івана Франка (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідно до норм пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Відповідно до абзацу п’ятого пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Згідно з пунктом 9 Положення №835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML); структуровані дані (RDF, XML, JSON, CSV, XLS(X), ODS, YAML). Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено договір від 13.01.2025 №2 та додатки до нього (а саме: №3 «календарний графік надання послуг» та №4 «план фінансування надання послуг») лише у форматі PDF. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 3. Пояснити причини не оприлюднення договору від 13.01.2025 №2 та додатків до нього (а саме: №3 «календарний графік надання послуг» та №4 «план фінансування надання послуг») у машинозчитувальному форматі? Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
10.02.2025 16:01
Орган перевірки
14.02.2025 00:00
Документи повідомлення
10.02.2025 16:02
-
Відповідь
Пояснення
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з урахуванням кошторисних норм України у будівництві, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 р. № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», відповідно до розробленої проектної документації. Посилання на вебсайт, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі -https://drive.google.com/drive/folders/1YcRn6kXjdrwn21paIju-qFDiK1jNFO4d Відповідно до розребленої документації додаємо експертну оцінку та кошторис Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», замовник зобов'язаний оприлюднювати договір про закупівлю та всі додатки до нього протягом трьох робочих днів з дня його укладення,зокрема у машинозчитувальному форматі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси Однак законодавство не містить чітких вимог щодо формату оприлюднення таких додатків, як календарний графік виконання робіт та план фінансування. Отже, Замовник вважає, що відсутність цих документів у машинозчитувальному форматі не передбачено законодавством.
Рішеня
13.02.2025 14:01
Замовник
Документи повідомлення
13.02.2025 14:01
-
13.02.2025 14:01
-
13.02.2025 14:02
-
13.02.2025 14:02
-
Запит
Про надання інформації
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-12-16-019260-a, яка проводилася Дрогобицьким державним педагогічним університетом імені Івана Франка (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Під час моніторингу встановлено, що за вимогами пункту 1.2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт / надання послуг / постачання товару за предметом закупівлі, учасник має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 2, учасник має надати: відповідні правовстановлюючі документи (договір купівлі-продажу (оренди, надання послуг, лізингу), свідоцтво про право власності, витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно тощо). Відповідно до локальних кошторисів, поданих учасником, будуть виконуватись роботи з перевезення сміття, однак у наданій учасником довідці про наявність обладнання (файл «Довідка про наявн. обладнання та МТБ.pdf») не вказано жодної техніки, якою можливе виконання таких робіт. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 1. Як учасник підтвердив наявність у нього обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт / надання послуг. За вимогами пункту 1.4 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження наявності фінансової спроможності учасник має надати фінансову звітність суб’єкта господарювання, складеної відповідно до законодавства (баланс (звіт про фінансовий стан), звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід), звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал, примітки до фінансової звітності або баланс (форма 1), звіт про фінансові результати (форма 2) або податкова декларація_ за період 2023 року. При цьому, пунктом 1.4 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що у разі якщо законодавством не передбачено подання учасником фінансової звітності, такий учасник подає лист із поясненням у довільній формі. Під час моніторингу встановлено, що учасником ПП «МІДАС БУД» надано лише податкову декларацію за період 2023 року. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 2. Надати інформацію, яким документом учасник ПП «МІДАС БУД» підтвердив, що подання ним фінансової звітності не передбачено законодавством. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
17.02.2025 17:37
Орган перевірки
21.02.2025 00:00
Документи повідомлення
17.02.2025 17:38
-
Відповідь
Пояснення
Стосовно питання 1: У додатку 1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ» визначений вичерпний перелік документів, які повинен подати Учасник процедури закупівлі. На виконання вимог додатку 1 до тендерної документації Учасник належним чином і в повному обсязі підтвердив наявність у нього всього обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що вимагалося Замовником і яке необхідне для виконання робіт / надання послуг по даній закупівлі, в тому числі шляхом подання відповідної довідки (міститься у файлі «Довідка про наявн. обладнання та МТБ.pdf»). Оскільки Замовником не вимагалось подання Учасниками закупівлі документів на підтвердження можливості виконання робіт з перевезення сміття, інформація про таке обладнання відсутня у згаданій довідці. Стосовно питання 2: за вимогами пункту 1.4 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження наявності фінансової спроможності учасник має надати фінансову звітність суб’єкта господарювання, складеної відповідно до законодавства (баланс (звіт про фінансовий стан), звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід), звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал, примітки до фінансової звітності або баланс (форма 1), звіт про фінансові результати (форма 2) або податкова декларація_ за період 2023 року. Таким чином виконання цієї вимоги передбачає надання на підтвердження фінансової спроможності одного з наведених документів. Оскільки Учаснику достатньо подати один з документів, які вимагаються Замовником, Учасником ПП «МІДАС БУД» надано податкову декларацію за період 2023 року.
Рішеня
20.02.2025 17:40
Замовник
Документи повідомлення
20.02.2025 17:43
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 364 660.4 грн.
Період подання пропозицій
до 24.12.2024 00:00
Замовник:
Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
Контактний телефон:
380680352000
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 364 660.4 грн.
Період подання пропозицій
до 24.12.2024 00:00
Замовник:
Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
Контактний телефон:
380680352000
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності