Показати схожі тендери

Закупівля Неорганічні хімічні речовини від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУКВОДОКАНАЛ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-12-16-005604-a
Id Tender af4fd612c2f640dfab0c05cb3c675131
План UA-P-2024-12-16-004639-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 16.12.2024 11:16
Остання зміна 21.02.2025 08:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
35 700 880 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
178 504.4 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.12.2024 11:16 до 24.12.2024 09:00
Завершено
Період уточнень
з 16.12.2024 11:16
до 21.12.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.12.2024 11:16
до 21.12.2024 00:00
Період уточнень
з 16.12.2024 11:16 до 21.12.2024 00:00
Період оскарження
з 16.12.2024 11:16 до 21.12.2024 00:00
Основні параметри
Неорганічні хімічні речовини
Закупівля згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
35 700 880 грн.
Неорганічні хімічні речовини
Назва предмета закупівлі
Неорганічні хімічні речовини
Очікувана вартість
35 700 880 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
178504,4
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.02.2025 14:13
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 330 (тонни)
Коагулянт для очищення води «BUKOCHEM PAC-L4» або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Коагулянт для очищення води «BUKOCHEM PAC-L4» або еквівалент
Код ДК 021:2015
24312123-2 - Поліхлорид алюмінію
Кількість
330
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
39705, Україна, Полтавська область, с. Вільна Терешківка, вул. Великий Шлях
Дата постачання з
01.01.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 270 (тонни)
Коагулянт для очищення води «BUKOCHEM PACS-M3» або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Коагулянт для очищення води «BUKOCHEM PACS-M3» або еквівалент
Код ДК 021:2015
24312123-2 - Поліхлорид алюмінію
Кількість
270
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
39705, Україна, Полтавська область, с. Вільна Терешківка, вул. Великий Шлях
Дата постачання з
01.01.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 75 (тонни)
Коагулянт для очищення води «BUKOCHEM PACS-M3» або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Коагулянт для очищення води «BUKOCHEM PACS-M3» або еквівалент
Код ДК 021:2015
24312123-2 - Поліхлорид алюмінію
Кількість
75
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, вул. Набережна лейтенанта Дніпрова
Дата постачання з
01.01.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 95 (тонни)
Хлор рідкий в контейнерах
Опис предмета закупівлі
Хлор рідкий в контейнерах
Код ДК 021:2015
24311900-6 - Хлор
Кількість
95
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
39705, Україна, Полтавська область, с. Вільна Терешківка, вул. Великий Шлях
Дата постачання з
01.01.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 72 (тонни)
Залізовмісний коагулянт
Опис предмета закупівлі
Залізовмісний коагулянт
Код ДК 021:2015
24313122-2 - Сульфат заліза (ІІІ)
Кількість
72
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, вул. Набережна лейтенанта Дніпрова
Дата постачання з
01.01.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.12.2024 11:16
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Литвак Артем Володимирович
Електронна пошта
Телефон
380985365443
Сайт:
http://kvk.pl.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
03361655
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУКВОДОКАНАЛ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
39623
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Кременчук
Адреса
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-03-03-000105
Дата створення проекту
03.03.2025 15:34
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
03.03.2025 16:39
Дата публікації висновку про результати
25.03.2025 19:06
Дата завершення усунення порушень
09.04.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
25.03.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 688-43-46
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127020
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Полтава
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 03.03.2025 № 16-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 4 цього наказу. В.о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 03.03.2025 № 16-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2024-12-16-005604-a, 16.12.2024, дані автоматичних індикаторів ризиків; sas24-3-1. В.о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.03.2025 00:00
Документи рішення
03.03.2025 16:39
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 21 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); виконання рішення органу оскарження (далі - Комісія АМКУ) своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Кременчукводоканал» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі ? Замовник) на 2025 рік UA-P-2024-12-16-004639-a; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (начальника відділу закупівель) від 16 грудня 2024 року№2431/1; запитання до процедури від 19.012.2024 та відповідь замовника від 22.12.2024; рішення Комісії АМКУ від 08.01.2025 №321-р/пк-пз; рішення АМКУ від 08.01.2025 № 333-р/пк-пз; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 04.03.2025 та 03.04.2025 в електронній системі закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався. Під час проведення моніторингу встановлено, що 08.01.2025 Комісією АМКУ прийнято рішення № 333-р/пк-пз, згідно з яким за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю «ГІДРОХІМ» (код ЄДРПОУ: 44322406) від 20 грудня 2024 № UA-2024-12-16-005604-a.a2, Комісія постановила зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-12- 16-005604-a. Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі органом державного фінансового контролю, керуючись нормами статті 8 Закону, 03.03.2025 через електронну систему закупівель Замовнику надано відповідний запит з метою отримання інформації та відповідних документів щодо виконання рішення Комісії АМКУ від 08.01.2025 № 333-р/пк-пз та від 08.01.2025 № 333-р/пк-пз. На зазначений запит Замовник 03.04.2025 надав пояснення, зокрема про те, що: «….1 21.01.2025 КП «Кременчукводоканал» через Електронний кабінет у підсистемі Електронний суд ЄСІТС до Київського окружного адміністративного суду було подано адміністративний позов про визнання протиправним та скасування рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 321-р/пк-пз від 08 січня 2025 року. Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 24.01.2025 у справі № 320/3685/25 позовну заяву КП «Кременчукводоканал» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області до Антимонопольного комітету України про визнання протиправним та скасування рішення – залишено без руху та надано десятиденний строк для усунення недоліків шляхом подання позовної заяви у паперовій формі із належним чином засвідченими доказами, з тих підстав, адміністративний позов містить велику кількість додатків, що унеможливлює для суду його роздрукування та приєднання до матеріалів справи. Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 19.02.2025 у справі № 320/3685/25 ухвалив відкрити провадження в адміністративній справі. Справу розглядати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами. 2.2. 29.01.2025 КП «Кременчукводоканал» через Електронний кабінет у підсистемі Електронний суд ЄСІТС до Київського окружного адміністративного суду було подано адміністративний позов про визнання протиправним та скасування рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 333-р/пк-пз від 08 січня 2025 року. Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 21.02.2025 у справі № 320/7586/25 позовну заяву КП «Кременчукводоканал» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області до Антимонопольного комітету України про визнання протиправним та скасування рішення – залишено без руху та надано десятиденний строк для усунення недоліків шляхом подання позовної заяви у паперовій формі із належним чином засвідченими доказами, з тих підстав, що адміністративний позов містить велику кількість додатків, що унеможливлює для суду його роздрукування та приєднання до матеріалів справи. На виконання вимог вищевказаної ухвали суду, 27.02.2025 КП «Кременчукводоканал» на адресу Київського окружного адміністративного суду направило у паперовій формі адміністративний позов із належним чином засвідченими доказами. Очікується ухвала Київського окружного адміністративного суду у справі № 320/7586/25 про відкриття провадження в адміністративній справі.»/ Зазначене підтверджується інформацією, розміщеною в Єдиному державному реєстрі судових рішень, зокрема Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 19.02.2025 у справі № 320/3685/25 ухвалив відкрити провадження в адміністративній справі. В той же час, рішення у справі № 320/7586/25 на час проведення моніторингу судом не прийнято. Зважаючи на зазначене, Замовник станом на момент завершення моніторингу документально не підтвердив інформацію щодо відкриття судом провадження у адміністративній справі за поданим позовом. Крім того, в Єдиному державному реєстрі судових справ та на офіційному веб-порталі судової влади України (https://court.gov.ua/) відсутня інформація щодо відкриття судом провадження у адміністративній справі за поданим позовом у справі № 320/7586/25. Таким чином, на порушення частини двадцять другої статті 18 Закону Замовник не виконав Рішення.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання виконання рішення комісії АМКУ установлено порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям ; своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом надання документального підтвердження оскарження в судовому порядку рішення органу оскарження № 333-р/пк-пз від 08.01.2025 (надати ухвалу про відкриття провадження у адміністративній справі), а у разі неможливості надання такого підтвердження – здійснити заходи щодо виконання рішення органу оскарження та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
21.03.2025 00:00
Дата публікації
25.03.2025 19:06
Документи висновку
25.03.2025 19:06
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Надаємо документальне підтвердження оскарження в судовому порядку рішення органу оскарження № 333-р/пк-пз від 08.01.2025 (надаємо ухвалу про відкриття спрощеного провадження №П/320/7588/25, (Дата доставки до електронного суду:25.03.2025 18:19), додатково надаємо довідку про набрання судовим рішенням законної сили та картку руху документу),
Дата публікації
26.03.2025 09:07
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 500 000 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-12-16-005604-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань: - надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, матеріальні ресурси, що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість; - яким чином вами було виконано вимоги Органу оскарження - Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія) за результатами розгляду скарг за номерами UA-2024-12-16-005604-a.a1 та UA-2024-12-16-005604-a.a2, що оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351 Кримінального кодексу України.
Рішеня
03.03.2025 17:04
Орган перевірки
07.03.2025 00:00
Документи повідомлення
03.03.2025 17:11
-
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 35 700 880,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-12-16-005604-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань: - надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, матеріальні ресурси, що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість; - яким чином вами було виконано вимоги Органу оскарження - Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія) за результатами розгляду скарг за номерами UA-2024-12-16-005604-a.a1 та UA-2024-12-16-005604-a.a2, що оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351 Кримінального кодексу України.
Рішеня
03.03.2025 17:53
Орган перевірки
07.03.2025 00:00
Документи повідомлення
03.03.2025 17:54
-
Відповідь
Відповідь на запит
1.1. Визначення потреби в товарах, (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснювались на підставі аналізу фактичного використання товарів для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. До формування опису предмета закупівлі були залучені відповідні фахівці замовника, зокрема начальник водоочисної станції та технолог, які відповідають за подальше використання товарів, що будуть закуплені (службова записка на закупівлю додається). 1.2. Визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі здійснене методом порівняння ринкових цін, як середньоарифметичне значення трьох комерційних пропозицій (додаються) 2.1 21.01.2025 КП «Кременчукводоканал» через Електронний кабінет у підсистемі Електронний суд ЄСІТС до Київського окружного адміністративного суду було подано адміністративний позов про визнання протиправним та скасування рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 321-р/пк-пз від 08 січня 2025 року. Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 24.01.2025 у справі № 320/3685/25 позовну заяву КП «Кременчукводоканал» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області до Антимонопольного комітету України про визнання протиправним та скасування рішення – залишено без руху та надано десятиденний строк для усунення недоліків шляхом подання позовної заяви у паперовій формі із належним чином засвідченими доказами, з тих підстав, адміністративний позов містить велику кількість додатків, що унеможливлює для суду його роздрукування та приєднання до матеріалів справи. Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 19.02.2025 у справі № 320/3685/25 ухвалив відкрити провадження в адміністративній справі. Справу розглядати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами. 2.2. 29.01.2025 КП «Кременчукводоканал» через Електронний кабінет у підсистемі Електронний суд ЄСІТС до Київського окружного адміністративного суду було подано адміністративний позов про визнання протиправним та скасування рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 333-р/пк-пз від 08 січня 2025 року. Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 21.02.2025 у справі № 320/7586/25 позовну заяву КП «Кременчукводоканал» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області до Антимонопольного комітету України про визнання протиправним та скасування рішення – залишено без руху та надано десятиденний строк для усунення недоліків шляхом подання позовної заяви у паперовій формі із належним чином засвідченими доказами, з тих підстав, що адміністративний позов містить велику кількість додатків, що унеможливлює для суду його роздрукування та приєднання до матеріалів справи. На виконання вимог вищевказаної ухвали суду, 27.02.2025 КП «Кременчукводоканал» на адресу Київського окружного адміністративного суду направило у паперовій формі адміністративний позов із належним чином засвідченими доказами. Очікується ухвала Київського окружного адміністративного суду у справі № 320/7586/25 про відкриття провадження в адміністративній справі.
Рішеня
04.03.2025 09:54
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Відповідь на запит
1.1. Визначення потреби в товарах, (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснювались на підставі аналізу фактичного використання товарів для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. До формування опису предмета закупівлі були залучені відповідні фахівці замовника, зокрема начальник водоочисної станції та технолог, які відповідають за подальше використання товарів, що будуть закуплені (службова записка на закупівлю додається). 1.2. Визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі здійснене методом порівняння ринкових цін, як середньоарифметичне значення трьох комерційних пропозицій (додаються) 2.1 21.01.2025 КП «Кременчукводоканал» через Електронний кабінет у підсистемі Електронний суд ЄСІТС до Київського окружного адміністративного суду було подано адміністративний позов про визнання протиправним та скасування рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 321-р/пк-пз від 08 січня 2025 року. Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 24.01.2025 у справі № 320/3685/25 позовну заяву КП «Кременчукводоканал» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області до Антимонопольного комітету України про визнання протиправним та скасування рішення – залишено без руху та надано десятиденний строк для усунення недоліків шляхом подання позовної заяви у паперовій формі із належним чином засвідченими доказами, з тих підстав, адміністративний позов містить велику кількість додатків, що унеможливлює для суду його роздрукування та приєднання до матеріалів справи. Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 19.02.2025 у справі № 320/3685/25 ухвалив відкрити провадження в адміністративній справі. Справу розглядати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами. 2.2. 29.01.2025 КП «Кременчукводоканал» через Електронний кабінет у підсистемі Електронний суд ЄСІТС до Київського окружного адміністративного суду було подано адміністративний позов про визнання протиправним та скасування рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 333-р/пк-пз від 08 січня 2025 року. Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 21.02.2025 у справі № 320/7586/25 позовну заяву КП «Кременчукводоканал» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області до Антимонопольного комітету України про визнання протиправним та скасування рішення – залишено без руху та надано десятиденний строк для усунення недоліків шляхом подання позовної заяви у паперовій формі із належним чином засвідченими доказами, з тих підстав, що адміністративний позов містить велику кількість додатків, що унеможливлює для суду його роздрукування та приєднання до матеріалів справи. На виконання вимог вищевказаної ухвали суду, 27.02.2025 КП «Кременчукводоканал» на адресу Київського окружного адміністративного суду направило у паперовій формі адміністративний позов із належним чином засвідченими доказами. Очікується ухвала Київського окружного адміністративного суду у справі № 320/7586/25 про відкриття провадження в адміністративній справі.
Рішеня
04.03.2025 09:56
Замовник
Документи повідомлення
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
35 700 880 грн.
Період подання пропозицій
до 24.12.2024 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУКВОДОКАНАЛ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380985365443
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
35 700 880 грн.
Період подання пропозицій
до 24.12.2024 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУКВОДОКАНАЛ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380985365443
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності