Показати схожі тендери

Закупівля «КОД ДК 021:2015: 79710000-4 - ОХОРОННІ ПОСЛУГИ (ПОСЛУГИ З ПАТРУЛЮВАННЯ ТА ОХОРОНИ)» від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-12-16-004037-a
Id Tender 818e6b80f84549cd8329901940ed9676
План UA-P-2024-12-16-003926-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 16.12.2024 10:52
Остання зміна 03.03.2025 09:25
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 584 541.6 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
65 845.42 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.12.2024 10:51 до 28.12.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.12.2024 10:51
до 25.12.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.12.2024 10:51
до 25.12.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.12.2024 13:03
до 17.02.2025 15:42
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.01.2025 09:24
до 23.02.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.02.2025 15:42
до 03.03.2025 09:25
Період уточнень
з 16.12.2024 10:51 до 25.12.2024 00:00
Період оскарження
з 16.12.2024 10:51 до 25.12.2024 00:00
Період кваліфікації
з 30.12.2024 13:03 до 17.02.2025 15:42
Період кваліфікації
з 30.12.2024 13:03 до 17.02.2025 15:42
Основні параметри
«КОД ДК 021:2015: 79710000-4 - ОХОРОННІ ПОСЛУГИ (ПОСЛУГИ З ПАТРУЛЮВАННЯ ТА ОХОРОНИ)»
Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Замовника. КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, місцезнаходження Замовника: 49001, м.Дніпро, вул.Троїцька, 21А, Категорія Замовника - юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, згідно п.4 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій (у тому числі видані іншими установами, організаціями, підприємствами), повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою, (у розумінні цієї документації автентичним перекладом на українську мову виконується наступним чином: бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача). Визначальним є текст, викладений українською мовою.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
6 584 541.6 грн.
«КОД ДК 021:2015: 79710000-4 - ОХОРОННІ ПОСЛУГИ (ПОСЛУГИ З ПАТРУЛЮВАННЯ ТА ОХОРОНИ)»
Назва предмета закупівлі
«КОД ДК 021:2015: 79710000-4 - ОХОРОННІ ПОСЛУГИ (ПОСЛУГИ З ПАТРУЛЮВАННЯ ТА ОХОРОНИ)»
Примітки
Предмет даної закупівлі не ділиться на лоти. Учасник подає тендерну пропозицію щодо всього предмету закупівлі, визначеного у Додатку 4 до Тендерної документації.
Очікувана вартість
6 584 541.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
65845,42
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.12.2024 12:40
Закінчення аукціону
30.12.2024 13:03
Позиція : №1 365 (послуга)
Послуги з патрулювання та охорони УЕВМ №6
Опис предмета закупівлі
Послуги з патрулювання та охорони УЕВМ №6
Код ДК 021:2015
79715000-9 - Послуги з патрулювання
Кількість
365
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, м.Дніпро
Дата постачання по
31.01.2026 00:00
Позиція : №2 365 (послуга)
Послуги з патрулювання та охорони УЕВМ №4
Опис предмета закупівлі
Послуги з патрулювання та охорони УЕВМ №4
Код ДК 021:2015
79715000-9 - Послуги з патрулювання
Кількість
365
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, м.Дніпро
Дата постачання по
31.01.2026 00:00
Позиція : №3 365 (послуга)
Послуги з патрулювання та охорони УЕВМ №7
Опис предмета закупівлі
Послуги з патрулювання та охорони УЕВМ №7
Код ДК 021:2015
79715000-9 - Послуги з патрулювання
Кількість
365
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, м.Дніпро
Дата постачання по
31.01.2026 00:00
Позиція : №4 365 (послуга)
Послуги з патрулювання та охорони НСВ №51
Опис предмета закупівлі
Послуги з патрулювання та охорони НСВ №51
Код ДК 021:2015
79715000-9 - Послуги з патрулювання
Кількість
365
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, м.Дніпро
Дата постачання по
31.01.2026 00:00
Позиція : №5 365 (послуга)
Послуги з патрулювання та охорони ОАР №3 УЕВМ
Опис предмета закупівлі
Послуги з патрулювання та охорони ОАР №3 УЕВМ
Код ДК 021:2015
79715000-9 - Послуги з патрулювання
Кількість
365
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, м.Дніпро
Дата постачання по
31.01.2026 00:00
Позиція : №6 365 (послуга)
Послуги з патрулювання та охорони УЕВМ №11
Опис предмета закупівлі
Послуги з патрулювання та охорони УЕВМ №11
Код ДК 021:2015
79715000-9 - Послуги з патрулювання
Кількість
365
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, м.Дніпро
Дата постачання по
31.01.2026 00:00
Позиція : №7 365 (послуга)
Послуги з патрулювання та охорони Господарська дільниця
Опис предмета закупівлі
Послуги з патрулювання та охорони Господарська дільниця
Код ДК 021:2015
79715000-9 - Послуги з патрулювання
Кількість
365
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, м.Дніпро
Дата постачання по
31.01.2026 00:00
Позиція : №8 365 (послуга)
Послуги з патрулювання та охорони РЕКМ №3
Опис предмета закупівлі
Послуги з патрулювання та охорони РЕКМ №3
Код ДК 021:2015
79715000-9 - Послуги з патрулювання
Кількість
365
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, м.Дніпро
Дата постачання по
31.01.2026 00:00
Позиція : №9 365 (послуга)
Послуги з патрулювання та охорони РЕКМ №2
Опис предмета закупівлі
Послуги з патрулювання та охорони РЕКМ №2
Код ДК 021:2015
79715000-9 - Послуги з патрулювання
Кількість
365
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, м.Дніпро
Дата постачання по
31.01.2026 00:00
Позиція : №10 365 (послуга)
Послуги з патрулювання та охорони УЕВМ №2
Опис предмета закупівлі
Послуги з патрулювання та охорони УЕВМ №2
Код ДК 021:2015
79715000-9 - Послуги з патрулювання
Кількість
365
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, м.Дніпро
Дата постачання по
31.01.2026 00:00
Позиція : №11 365 (послуга)
Послуги з патрулювання та охорони УЕВМ №9
Опис предмета закупівлі
Послуги з патрулювання та охорони УЕВМ №9
Код ДК 021:2015
79715000-9 - Послуги з патрулювання
Кількість
365
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, м.Дніпро
Дата постачання по
31.01.2026 00:00
Позиція : №12 365 (послуга)
Послуги з патрулювання та охорони УЕВМ №5
Опис предмета закупівлі
Послуги з патрулювання та охорони УЕВМ №5
Код ДК 021:2015
79715000-9 - Послуги з патрулювання
Кількість
365
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, м.Дніпро
Дата постачання по
31.01.2026 00:00
Позиція : №13 365 (послуга)
Послуги з патрулювання та охорони НСВ №61
Опис предмета закупівлі
Послуги з патрулювання та охорони НСВ №61
Код ДК 021:2015
79715000-9 - Послуги з патрулювання
Кількість
365
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, м.Дніпро
Дата постачання по
31.01.2026 00:00
Позиція : №14 365 (послуга)
Послуги з патрулювання та охорони ФПВ №2
Опис предмета закупівлі
Послуги з патрулювання та охорони ФПВ №2
Код ДК 021:2015
79715000-9 - Послуги з патрулювання
Кількість
365
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, м.Дніпро
Дата постачання по
31.01.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата послуг учасника здійснюється Замовником на підставі виставлених рахунків протягом 180 (ста вісімдесяти) календарних днів з моменту підписання сторонами акту прийому-передачі наданих послуг.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП ЛЄОН
Пропозиція:
5 486 607 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ОКК "ПРЕТОРА ГРУП""
Пропозиція:
5 487 118 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.12.2024 12:40
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.12.2024 11:19
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ігор Васильович Бенда
Електронна пошта
Телефон
+380673445217
Сайт:
http://vodokanal.dp.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
03341305
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49001
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
вул. Троїцька, 21 А
Кваліфікація
Лот № 1 «КОД ДК 021:2015: 79710000-4 - ОХОРОННІ ПОСЛУГИ (ПОСЛУГИ З ПАТРУЛЮВАННЯ ТА ОХОРОНИ)»
Період вимог/скарг з 21.01.2025 09:24 по 27.01.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.12.2024 13:03 по 28.01.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
21.01.2025 09:24
Повідомлення про рішення
17.01.2025 20:16
Витяг з ЄДР
03.01.2025 12:40
Електроний протокол про продовження строку
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.12.2024 10:41
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.12.2024 10:41
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ уповноваженої особи КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 03.01.2025 м. Дніпро Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції – ПП "ЛЄОН" (далі - Учасник) поданої для участі у відкритих торгах за предметом закупівлі «КОД ДК 021:2015: 79710000-4 - ОХОРОННІ ПОСЛУГИ (ПОСЛУГИ З ПАТРУЛЮВАННЯ ТА ОХОРОНИ)» (далі – Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції у вигляді прийнятого протокольного рішення. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-12-16-004037-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Враховуючи вищевикладене, та зважаючи на великий обсяг документів та інформації у складі тендерної пропозиції Учасника, для можливості оприлюднення переліку усіх невідповідностей необхідних для подання на виправлення (у разі, якщо такі будуть виявлені після розгляду всього пакету документів тендерної пропозиції Учасника), виникла необхідність у продовженні строку розгляду тендерної пропозиції. По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей. Уповноважена особа ________________ підпис Ігор БЕНДА
Дата продовження строку розгляду
03.01.2025 12:39
Дата кінця розгляду
28.01.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
перелік виявлених невідповідностей: Надано проект договору (Додаток 1 тендерної документації), в якому не заповнений п.7.9. Не надано довідку в довільній формі про те, що договір про закупівлю є / не є значним правочином у розумінні Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» і Статуту цього ТОВ (ТДВ); У випадку, якщо статутом учасника встановлено особистий порядок надання згоди на вчинення певних правочинів та при умові, що вартість ціни пропозиції перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, не надано у складі тендерної пропозиції копію протоколу зборів засновників або виписку (витяг) з нього, або рішення власника, тощо про надання згоди на укладення значного правочину (укладання договору за результатами проведення цього тендеру). Надано інформацію у вигляді довідки довільної форми в якій зазначено дані про наявність ліцензії на провадження виду господарської діяльності, проте посилання на ліцензію, за для перевірки дійсності ліцензії (перевірки інформації, що ліцензія дійсно безстрокова, як зазначає учасник) невірне (не активне) (при переході за даним посиланням зазначається наступне: «Сторінка, яку ви шукаєте, має іншу адресу або видалена». Не надано інформацію в довільній формі про те що учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, не надано підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені: пункт 5 Додатку 3 тендерної документації та пункт 7.9. Додатку 1 тендерної документації. Додаток 3 тендерної документації. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати заповнений зі сторони учасника проект договору (Додаток 1 тендерної документації), в якому заповненити п.7.9. Надати довідку в довільній формі про те, що договір про закупівлю є / не є значним правочином у розумінні Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» і Статуту цього ТОВ (ТДВ); У випадку, якщо статутом учасника встановлено особистий порядок надання згоди на вчинення певних правочинів та при умові, що вартість ціни пропозиції перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, надати у складі тендерної пропозиції копію протоколу зборів засновників або виписку (витяг) з нього, або рішення власника, тощо про надання згоди на укладення значного правочину (укладання договору за результатами проведення цього тендеру). Надати інформацію у вигляді довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність ліцензії на провадження виду господарської діяльності, з вірним (активним) посиланням на ліцензію, за для перевірки дійсності ліцензії (перевірки інформації, що ліцензія дійсно безстрокова, як зазначає учасник). Надати інформацію в довільній формі про те що учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом.
Створено
17.01.2025 20:16
Надати до
18.01.2025 20:16
Період вимог/скарг з 06.02.2025 16:22 по 10.02.2025 22:54
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.01.2025 09:24 по 19.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.02.2025 16:22
Довідка НАЗК
06.02.2025 16:22
Повідомлення про рішення
27.01.2025 12:23
Електроний протокол про продовження строку
21.01.2025 09:43
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.12.2024 10:41
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.12.2024 10:41
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ уповноваженої особи КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 27.01.2025 м. Дніпро Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції – ТОВ "ОКК "ПРЕТОРА ГРУП"" (далі - Учасник) поданої для участі у відкритих торгах за предметом закупівлі «КОД ДК 021:2015: 79710000-4 - ОХОРОННІ ПОСЛУГИ (ПОСЛУГИ З ПАТРУЛЮВАННЯ ТА ОХОРОНИ)» (далі – Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції у вигляді прийнятого протокольного рішення. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-12-16-004037-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Враховуючи вищевикладене, та зважаючи на великий обсяг документів та інформації у складі тендерної пропозиції Учасника, для можливості оприлюднення переліку усіх невідповідностей необхідних для подання на виправлення (у разі, якщо такі будуть виявлені після розгляду всього пакету документів тендерної пропозиції Учасника), виникла необхідність у продовженні строку розгляду тендерної пропозиції. По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей. Уповноважена особа ________________ підпис Ігор БЕНДА
Дата продовження строку розгляду
27.01.2025 12:21
Дата кінця розгляду
19.02.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
перелік виявлених невідповідностей: Не надано копію відомостей з ЄДРПОУ посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені: Додаток 3 тендерної документації. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати копію відомостей з ЄДРПОУ.
Створено
27.01.2025 15:26
Надати до
28.01.2025 15:26
Період вимог/скарг з 17.02.2025 15:42 по 23.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.02.2025 22:54 по 18.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.02.2025 15:43
Довідка НАЗК
17.02.2025 15:42
Повідомлення про рішення
10.02.2025 22:54
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2024-12-16-004037-a-a2
Підписаний і діє
Номер
103Т
5 487 118 грн.
5 487 118 грн.
Без ПДВ
Підписано
03.03.2025
Строк дії договору з
03.02.2025
по
31.07.2026
Номенклатура
365 (послуга)
Послуги з патрулювання та охорони УЕВМ №6
Номенклатура
Послуги з патрулювання та охорони УЕВМ №6
Кількість
365
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 січня 2026 р.
Номенклатура
365 (послуга)
Послуги з патрулювання та охорони УЕВМ №4
Номенклатура
Послуги з патрулювання та охорони УЕВМ №4
Кількість
365
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 січня 2026 р.
Номенклатура
365 (послуга)
Послуги з патрулювання та охорони УЕВМ №7
Номенклатура
Послуги з патрулювання та охорони УЕВМ №7
Кількість
365
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 січня 2026 р.
Номенклатура
365 (послуга)
Послуги з патрулювання та охорони НСВ №51
Номенклатура
Послуги з патрулювання та охорони НСВ №51
Кількість
365
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 січня 2026 р.
Номенклатура
365 (послуга)
Послуги з патрулювання та охорони ОАР №3 УЕВМ
Номенклатура
Послуги з патрулювання та охорони ОАР №3 УЕВМ
Кількість
365
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 січня 2026 р.
Номенклатура
365 (послуга)
Послуги з патрулювання та охорони УЕВМ №11
Номенклатура
Послуги з патрулювання та охорони УЕВМ №11
Кількість
365
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 січня 2026 р.
Номенклатура
365 (послуга)
Послуги з патрулювання та охорони Господарська дільниця
Номенклатура
Послуги з патрулювання та охорони Господарська дільниця
Кількість
365
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 січня 2026 р.
Номенклатура
365 (послуга)
Послуги з патрулювання та охорони РЕКМ №3
Номенклатура
Послуги з патрулювання та охорони РЕКМ №3
Кількість
365
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 січня 2026 р.
Номенклатура
365 (послуга)
Послуги з патрулювання та охорони РЕКМ №2
Номенклатура
Послуги з патрулювання та охорони РЕКМ №2
Кількість
365
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 січня 2026 р.
Номенклатура
365 (послуга)
Послуги з патрулювання та охорони УЕВМ №2
Номенклатура
Послуги з патрулювання та охорони УЕВМ №2
Кількість
365
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 січня 2026 р.
Номенклатура
365 (послуга)
Послуги з патрулювання та охорони УЕВМ №9
Номенклатура
Послуги з патрулювання та охорони УЕВМ №9
Кількість
365
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 січня 2026 р.
Номенклатура
365 (послуга)
Послуги з патрулювання та охорони УЕВМ №5
Номенклатура
Послуги з патрулювання та охорони УЕВМ №5
Кількість
365
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 січня 2026 р.
Номенклатура
365 (послуга)
Послуги з патрулювання та охорони НСВ №61
Номенклатура
Послуги з патрулювання та охорони НСВ №61
Кількість
365
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 січня 2026 р.
Номенклатура
365 (послуга)
Послуги з патрулювання та охорони ФПВ №2
Номенклатура
Послуги з патрулювання та охорони ФПВ №2
Кількість
365
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 січня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03341305

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ОКК "ПРЕТОРА ГРУП""
Повна назва
ТОВ "ОКК "ПРЕТОРА ГРУП""
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43376712

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
03.03.2025 09:25
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 584 541.6 грн.
Період подання пропозицій
до 28.12.2024 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380673445217
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 584 541.6 грн.
Період подання пропозицій
до 28.12.2024 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380673445217
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності