Показати схожі тендери

Закупівля Охоронні послуги, а саме послуги із забезпечення комплексу заходів, спрямованих на захист майна об’єкту з прилеглою територією шляхом виставлення цілодобового посту, код 79710000-4 «Охоронні послуги» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника від Комунальне підприємство "Центр управління інформаційними технологіями".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-12-13-020866-a
Id Tender e21360faa99640a690f6d3745a2376f3
План UA-P-2024-12-13-025631-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 13.12.2024 23:36
Остання зміна 20.03.2025 15:44
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 720 200 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
8 601 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.12.2024 23:36 до 03.02.2025 22:00
Завершено
Період уточнень
з 13.12.2024 23:36
до 31.01.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.12.2024 23:36
до 31.01.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.02.2025 13:55
до 14.03.2025 08:50
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.02.2025 16:25
до 20.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.03.2025 08:50
до 20.03.2025 15:44
Період уточнень
з 13.12.2024 23:36 до 31.01.2025 00:00
Період оскарження
з 13.12.2024 23:36 до 31.01.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.02.2025 13:55 до 14.03.2025 08:50
Період кваліфікації
з 04.02.2025 13:55 до 14.03.2025 08:50
Основні параметри
Охоронні послуги, а саме послуги із забезпечення комплексу заходів, спрямованих на захист майна об’єкту з прилеглою територією шляхом виставлення цілодобового посту, код 79710000-4 «Охоронні послуги» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Закупівля проводиться у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами й доповненнями) та інших нормативно-правових актів України, які мають до неї відношення
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 720 200 грн.
Охоронні послуги, а саме послуги із забезпечення комплексу заходів, спрямованих на захист майна об’єкту з прилеглою територією шляхом виставлення цілодобового посту, код 79710000-4 «Охоронні послуги» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Назва предмета закупівлі
Охоронні послуги, а саме послуги із забезпечення комплексу заходів, спрямованих на захист майна об’єкту з прилеглою територією шляхом виставлення цілодобового посту, код 79710000-4 «Охоронні послуги» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Очікувана вартість
1 720 200 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8601,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.02.2025 13:26
Закінчення аукціону
04.02.2025 13:55
Позиція
Опис предмета закупівлі
Охоронні послуги, а саме послуги із забезпечення комплексу заходів, спрямованих на захист майна об’єкту з прилеглою територією шляхом виставлення цілодобового посту
Код ДК 021:2015
79710000-4 - Охоронні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
69065, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, ПРОВУЛОК ЯВІРНИЙ, будинок 8А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Управління поліції охорони в Запорізькій області
Пропозиція:
1 720 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУНІЦИПАЛЬНА ВАРТА" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Пропозиція:
1 350 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР "
Пропозиція:
965 500 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.02.2025 13:26
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.01.2025 20:39
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гуржій Олена Валентинівна
Електронна пошта
Телефон
380982695652
Замовник
ЄДРПОУ
13620112
Повна назва
Комунальне підприємство "Центр управління інформаційними технологіями"
Поштовий індекс
69065
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
ЗАПОРІЖЖЯ
Адреса
ПРОВУЛОК ЯВІРНИЙ, будинок 8А
Кваліфікація
Лот № 1 Охоронні послуги, а саме послуги із забезпечення комплексу заходів, спрямованих на захист майна об’єкту з прилеглою територією шляхом виставлення цілодобового посту, код 79710000-4 «Охоронні послуги» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Період вимог/скарг з 11.02.2025 16:25 по 17.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.02.2025 13:55 по 12.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей,Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник не надав «Договір оренди» замість «Договору суборенди», отже Учасник не виправив невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У складі тендерної пропозиції відсутній документ, який підтверджує вищезазначену оплату за видачу ліцензії, та /або безпосередньо ліцензія. Таким чином, учасник не підтвердив наявність у нього дозвільних документів на провадження відповідної господарської діяльності.
Документи кваліфікації
11.02.2025 16:25
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
04.02.2025 13:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.12.2024 23:36
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.12.2024 23:36
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
І. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: «Підпунктом 1.1. «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» пункту 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»:» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» зазначена вимога: «1.1.Довідка в довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, предмета закупівлі, а саме: • наявність та місцезнаходження офісів та/або баз та/або інших територіальних одиниць для оперативного технічного обслуговування вже встановленого обладнання системи охоронно-тривожної сигналізації у м. Запоріжжя або передмістя (за умови прибуття в м. Запоріжжя в проміжок часу, що не перевищує одну годину) (надати гарантійний лист). На підтвердження вказаної інформації учасником надаються скановані копії документів про права власності на приміщення та/або копія договору оренди з підтвердженням права власності орендодавця;…». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Довідку №146/2 від 26.12.2024 року «Про наявність обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг, предмета закупівлі». На підтвердження вказаної інформації Учасником надано Договір оренди приміщення №140 від 11 грудня 2024 року. Адреса приміщення що орендується: Україна, 69063, м. Запоріжжя, вул. Левка Лук’яненка/пров. Тихий 42/12; загальна площа Приміщення що орендується 20 кв.м. Разом з тим, Договір надано з підтвердженням права власності орендодавця, а саме: Відомості з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, в яких зазначено, адреса обєкта Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Тургенєва будинок 42 /провулок Тихий будинок 12, квартира 4, Загальна площа (кв.м.): 125.9, житлова площа (кв.м.): 57.3 Три співвласника: Руденюк Тетяна Петрівна, Онищенко Вадим Андрійович, Гурковський Сергій Вікторович, форма власності кожного – приватна, вид спільної власності - спільна часткова, розмір частки на кожного – 1/3. Відповідно до інформації, викладеної у Відомостях з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, відсутні обов’язкові ознаки (саме кімнати й площі) які має змогу передати Орендодавець Гурковський Сергій Вікторович в оренду без згоди співвласників. Отже, Орендодавцями повинні бути три співвласника Руденюк Тетяна Петрівна, Онищенко Вадим Андрійович, Гурковський Сергій Вікторович. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями скановані копії документів про права власності на приміщення та/або копія договору оренди з підтвердженням права власності орендодавця. ІІ. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: «Підпунктом 1.1. «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» пункту 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»:» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» зазначена вимога: «…..Довідка у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) про наявність сертифікованого пульта центрального спостереження* в місті Запоріжжі, що розташований в нежитловому приміщенні. Якщо пульт централізованого спостереження використовується Учасником за договором оренди, укладеним між Учасником та іншим охоронним підприємством – надати завірену Учасником копію Договору оренди приміщення разом з документами, що підтверджують право власності орендодавця на зазначене приміщення (разом з додатками та актами прийому-передачі (тощо) приміщення та копію Ліцензії на охоронну діяльність зазначеного або документи дозвільного характеру на провадження відповідного виду господарської діяльності передбаченої законом. Документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2025 року)…». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Довідку №5/1 від 15.01.2025 року «Довідка щодо наявності ПЦС», в якій зазначено що Учасник має сертифікований пульт центрального спостереження в місті Запоріжжі, що розташований в нежитловому приміщенні. На підтвердження вказаної інформації Учасником надано Договір суборенди №145 від 18 грудня 2024 року. Умовами тендерної документації, на підтвердження наявності сертифікованого пульта центрального спостереження* в місті Запоріжжі, що розташований в нежитловому приміщенні, встановлено надання копії Договору оренди приміщення разом з документами, що підтверджують право власності орендодавця на зазначене приміщення (разом з додатками та актами прийому-передачі (тощо) приміщення та копію Ліцензії на охоронну діяльність зазначеного або документи дозвільного характеру на провадження відповідного виду господарської діяльності передбаченої законом. Документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2025 року). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Договір оренди приміщення разом з документами, що підтверджують право власності орендодавця на зазначене приміщення (разом з додатками та актами прийому-передачі (тощо) приміщення та копію Ліцензії на охоронну діяльність зазначеного або документи дозвільного характеру на провадження відповідного виду господарської діяльності передбаченої законом. Документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2025 року). ІІІ. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: «Підпунктом 1.1. «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» пункту 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»:» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» зазначена вимога: «…….На підтвердження вказаної інформації, учасником надаються (відповідно балансоутримувача/власника собак) копії ветеринарних паспортів на службових собак (п. 17.1 Закону України про охоронну діяльність, Постанова Кабінету Міністрів України від 10 листопада 2021 р. N 1164).» Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Міжнародний ветеринарний паспорт на вівчарку Босс, який складається з двох частин. В першій частині, де зазначено інформація про вівчарку Босс та його власника, відсутні дані про вакцинацію. В другій частині зазначена дата вакцинації, вакцина, підпис та печатка вет.лікаря, але ідентифікувати що вакцинація проводилась особливо вівчарці Босс не має можливості. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Міжнародний ветеринарний паспорт на вівчарку Босс єдиним документом. ІV. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: «Підпунктом 1.3. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» пункту 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»:» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» зазначена вимога: 1.3.1. Довідка з інформацією про наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), за доведеною формою. 1.3.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати: 1.3.2.1. не менше 1 копії договору надання послуг з охорони, зазначеного у довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору) Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Довідка №146/10 від 26.12.2024 р. «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» та Договір №896 від 19.01.2021 року закупівлі послуг охорони об’єкту та особистої охорони за державні кошти укладеного з Головним сервісним центром МВС, зазначеного у довідці. В Довідці №146/10 від 26.12.2024 р., в таблиці за доведеною формою, в стовпчику «Адреса, контактні телефони особи контрагента, відповідальної за виконання договору» адреса контрагента не співпадає з адресою, яка зазначена в аналогічному Договорі №896 від 19.01.2021 року, та відсутні контактні телефони особи контрагента, відповідальної за виконання договору. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями приведену у відповідність Довідку з інформацією про наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) із зазначенням правильної адреси контрагента, з яким укладено Договір та контактні телефони особи контрагента, відповідальної за виконання договору.
Створено
07.02.2025 18:04
Надати до
08.02.2025 18:04
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.02.2025 16:25 по 19.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.02.2025 16:25
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 14.03.2025 08:46 по 20.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.03.2025 08:39 по 22.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Зміст
13.03.2025 року на адресу Замовника надійшов лист від Учасника ТОВ "ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР" за вих. № 8 від 05.03.2025 року, яким Учасник повідомляє, що «ТОВ «Позавідомча охорона - Центр» приймало участь у закупівлі послуг UA-2024-12-13-020866-a, яка була оголошена 13.12.2024 року. Станом на 05.03.2025 року закупівля ще не завершена. Тому, з урахуванням подовженого терміну закупівлі, прийнятих змін у оподаткуванні, які призведуть до додаткових витрат, збільшення вартості палива та інших витрат подальша участь у даній закупівлі є не рентабельною, тому ТОВ «Позавідомча охорона-Центр» відкликає свою пропозицію.» На підставі вищезазначеного вирішено 1. Відхилити пропозицію Учасника ТОВ "ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР" на підставі абзацу 1 підпункту 3 пункту 44 Постанови від 12.10.2022 року № 1178 (відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю).
Документи кваліфікації
14.03.2025 08:46
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
14.03.2025 08:39
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.12.2024 23:36
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.12.2024 23:36
Період вимог/скарг з 14.03.2025 08:50 по 20.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.03.2025 08:46 по 22.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції.
Документи кваліфікації
14.03.2025 08:50
Довідка НАЗК
14.03.2025 08:50
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
14.03.2025 08:46
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-12-13-020866-a-b1
Підписаний і діє
Номер
7971/01
1 350 000 грн.
1 350 000 грн.
З ПДВ
Підписано
20.03.2025
Строк дії договору з
20.03.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Охоронні послуги, а саме послуги із забезпечення комплексу заходів, спрямованих на захист майна об’єкту з прилеглою територією шляхом виставлення цілодобового посту
Номенклатура
Охоронні послуги, а саме послуги із забезпечення комплексу заходів, спрямованих на захист майна об’єкту з прилеглою територією шляхом виставлення цілодобового посту
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Центр управління інформаційними технологіями"
Повна назва
Комунальне підприємство "Центр управління інформаційними технологіями"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
13620112

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУНІЦИПАЛЬНА ВАРТА" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУНІЦИПАЛЬНА ВАРТА" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45091166

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
20.03.2025 15:44
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 720 200 грн.
Період подання пропозицій
до 03.02.2025 22:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Центр управління інформаційними технологіями"
Контактний телефон:
380982695652
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 720 200 грн.
Період подання пропозицій
до 03.02.2025 22:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Центр управління інформаційними технологіями"
Контактний телефон:
380982695652
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності