Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з поточного ремонту причалу № 10 (інв. № 062511) Одеської філії ДП ??АМПУ?? від Одеська філія ДП "АМПУ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-12-13-007976-a
Id Tender 62a023b2dc364b86a05d438c6b9c7ede
План UA-P-2024-11-26-013174-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 13.12.2024 12:23
Остання зміна 29.01.2025 17:22
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 521 833.33 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
25 218.33 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.12.2024 12:23 до 26.12.2024 10:00
Завершено
Період уточнень
з 13.12.2024 12:23
до 23.12.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.12.2024 12:23
до 23.12.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.12.2024 10:00
до 13.01.2025 14:47
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.01.2025 14:47
до 19.01.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.01.2025 14:47
до 29.01.2025 17:22
Період уточнень
з 13.12.2024 12:23 до 23.12.2024 00:00
Період оскарження
з 13.12.2024 12:23 до 23.12.2024 00:00
Період кваліфікації
з 26.12.2024 10:00 до 13.01.2025 14:47
Період кваліфікації
з 26.12.2024 10:00 до 13.01.2025 14:47
Основні параметри
Послуги з поточного ремонту причалу № 10 (інв. № 062511) Одеської філії ДП ??АМПУ??
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 3 до тендерної документації. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника, за результатами проведеного моніторингу ринку та оптимального співвідношення ціни та якості. Замовник здійснює закупівлю послуг, оскільки є наявна потреба у визначених послугах для безперебійного виробничого процесу замовника (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»). Крім того, державне підприємство «Адміністрація морських портів України» не є розпорядником бюджетних коштів.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 521 833.33 грн.
Послуги з поточного ремонту причалу № 10 (інв. № 062511) Одеської філії ДП ??АМПУ??
Назва предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту причалу № 10 (інв. № 062511) Одеської філії ДП ??АМПУ??
Очікувана вартість
2 521 833.33 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
25218,33
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
75 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту причалу № 10 (інв. № 062511) Одеської філії ДП ??АМПУ??
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату за фактично надані Послуги шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника у розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості фактично наданих Послуг після підписання «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (за формою КБ-2в), «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (за формою КБ-3) протягом 20 календарних днів з дня отримання Замовником належним чином оформленого оригіналу рахунку Виконавця та належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством (у разі якщо Виконавець є платником ПДВ).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ МОРБУДПРОЕКТ
Пропозиція:
2 518 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.12.2024 12:23
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Колесник Вікторія Володимирівна
Електронна пошта
Телефон
380487293544
Замовник
ЄДРПОУ
38728457
Повна назва
Одеська філія ДП "АМПУ"
Поштовий індекс
65026
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
Митна пл. 1
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з поточного ремонту причалу № 10 (інв. № 062511) Одеської філії ДП ??АМПУ??
Період вимог/скарг з 13.01.2025 14:47 по 19.01.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.12.2024 10:00 по 24.01.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
учасника визначено переможцем
Документи кваліфікації
13.01.2025 14:47
Довідка НАЗК
13.01.2025 14:47
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
09.01.2025 20:27
Витяг з ЄДР
30.12.2024 10:35
Електроний протокол про продовження строку
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.12.2024 12:23
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.12.2024 12:23
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Аргументація продовження строку розгляду тендерної пропозиції: на підставі частини 10 статті 29 Закону України Про публічні закупівлі» та з урахуванням Постанови №1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовником продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів у зв’язку із значним обсягом інформації і документів, наданих в складі тендерної пропозиції учасника, які потребують перевірки на відповідність вимогам тендерної документації.
Дата продовження строку розгляду
30.12.2024 10:35
Дата кінця розгляду
24.01.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Згідно вимог пп.1.1 п.1 Додатку 1 до тендерної документації (далі ТД), Учасником ТОВ "МОРБУДПРОЕКТ" надано документ за формою згідно Додатку 1.1.1., «Довідка про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг «Послуги з поточного ремонту причалу №10 (інв.№062511) Одеської філії ДП «АМПУ», № 54/12/24 від 18 грудня 2024 р., у якій зазначено про наявність гідромолоту на базі екскаватора, та у відповідних колонках не вказано кількість та форму володіння щодо даного обладнання. 1.2. На виконання вимог пп.1.2. п.1 Додатку 1 до ТД, Учасником надано документ за формою згідно Додатку 1.2.1. «Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі: «Послуги з поточного ремонту причалу № 10 (інв. № 062511) Одеської філії ДП ??АМПУ?? (Інші завершальні будівельні роботи за кодом ДК 021:2015- 45450000-6)», № 55/12/24 від 18 грудня 2024 р., в якому зазначено про наявність працівника учасника - водолаза 3 класу І-ІІ групи спеціалізації водолазних робіт, Мазуренка Костянтина Дмитровича, та долучено Свідоцтво про допуск водолаза та Витяг з Протоколу №31-24 від 17 травня 2024 р., в якому даний працівник зазначений як водолаз 3 класу, однак, крім згаданих документів, тендерна пропозиція Учасника містить також Наказ ТОВ «МОРБУДПРОЕКТ» від 31.03.2016р. №11-К про прийняття на роботу водолаза 2 класу Мазуренка Костянтина Дмитровича. Таким чином, в порушення пп.1.2. п.1 Додатку 1 до ТД, Учасником не надано документу на підтвердження трудових відносин з водолазом 3 класу Мазуренком Костянтином Дмитровичем. 1.3. Відповідно до вимог пп.1.2. п.1. Додатку 1 до ТД, Учасником надано копію Витягу з протоколу засідання водолазної кваліфікаційної комісії № 31-24 від 17 травня 2024 р., проте, в порушення п.1 р.ІІІ ТД, даний документ не засвідчено підписом та печаткою учасника/уповноваженої особи учасника. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. пп.1.1. п.1 Додаток 1 до ТД 2.2. пп.1.2. п.1 Додаток 1 до ТД 2.3. п.1 р. ІІІ ТД 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ТОВ «МОРБУДПРОЕКТ» надати/завантажити з урахуванням зауважень Замовника: 3.1. Довідку за формою згідно Додатку 1.1.1 за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази, привести у відповідність з вимогами пп.1.1. п.1 Додатку 1 до тендерної документації, а саме – вказати кількість та форму володіння гідромолоту на базі екскаватора. 3.2. Відповідно до вимог пп.1.2. п.1 Додатку 1 до ТД, надати документ для підтвердження трудових відносин з працівником Учасника, водолазом 3 класу Мазуренком Костянтином Дмитровичем. 3.3. Засвідчити підписом та печаткою учасника/уповноваженої особи учасника копію Витягу з протоколу засідання водолазної кваліфікаційної комісії № 31-24 від 17 травня 2024 р., відповідно до вимог п.1 р.ІІІ ТД.
Створено
09.01.2025 16:29
Надати до
10.01.2025 16:29
Договір
UA-2024-12-13-007976-a-a1
Підписаний і діє
Номер
3668-В-ОДФ-25
2 422 177.94 грн.
2 018 481.62 грн.
З ПДВ
Підписано
28.01.2025
Строк дії договору з
28.01.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з поточного ремонту причалу № 10 (інв. № 062511) Одеської філії ДП ??АМПУ??
Номенклатура
Послуги з поточного ремонту причалу № 10 (інв. № 062511) Одеської філії ДП ??АМПУ??
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Одеська філія ДП "АМПУ"
Повна назва
Одеська філія ДП "АМПУ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38728457

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ МОРБУДПРОЕКТ
Повна назва
ТОВ МОРБУДПРОЕКТ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38295459

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
29.01.2025 17:22
Підписаний договір
29.01.2025 17:22
Підписаний договір
29.01.2025 17:22
-
Зміни до договору
20.03.2025
Статус
Опубліковано
Номер
1
Узгоджене зменшення ціни
Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Документи зміни договору
21.03.2025 11:00
-
21.03.2025 11:00
Підписаний договір
Зміни до договору
30.06.2025
Статус
Опубліковано
Номер
3668-В-ОДФ-25-2
внесені зміни до п.2.1; 3,9; 4,7; 6,3,20 та до Додатків 1; 2;3 договору
Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Документи зміни договору
03.07.2025 11:11
-
03.07.2025 11:10
-
Підписаний договір
03.07.2025 11:10
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 521 833.33 грн.
Період подання пропозицій
до 26.12.2024 10:00
Замовник:
Одеська філія ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487293544
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 521 833.33 грн.
Період подання пропозицій
до 26.12.2024 10:00
Замовник:
Одеська філія ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487293544
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності