Показати схожі тендери

Закупівля Електрична енергія, ДК 021:2015 код 09310000-5 – «Електрична енергія» від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ"ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЕКОСЕРВІС".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-12-13-005297-a
Id Tender bdae5043a3c64692a006aeb0ba7f9b2a
План UA-P-2024-12-13-005214-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 13.12.2024 11:24
Остання зміна 20.02.2025 16:43
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 463 800 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
32 319 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.12.2024 11:19 до 21.12.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 13.12.2024 11:19
до 18.12.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.12.2024 11:19
до 18.12.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.12.2024 16:21
до 10.02.2025 15:25
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.12.2024 14:01
до 16.02.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.02.2025 15:25
до 20.02.2025 16:43
Період уточнень
з 13.12.2024 11:19 до 18.12.2024 00:00
Період оскарження
з 13.12.2024 11:19 до 18.12.2024 00:00
Період кваліфікації
з 23.12.2024 16:21 до 10.02.2025 15:25
Період кваліфікації
з 23.12.2024 16:21 до 10.02.2025 15:25
Основні параметри
Електрична енергія, ДК 021:2015 код 09310000-5 – «Електрична енергія»
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
6 463 800 грн.
Електрична енергія
Назва предмета закупівлі
Електрична енергія
Очікувана вартість
6 463 800 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
32319,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
23.12.2024 15:34
Закінчення аукціону
23.12.2024 16:21
Позиція
Опис предмета закупівлі
Електрична енергія, ДК 021:2015 код 09310000-5 – «Електрична енергія»
Код ДК 021:2015
09310000-5 - Електрична енергія
Кількість
798 000
Одиниця виміру
Кіловат-година
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРО ЕНЕРДЖІ"
Пропозиція:
6 317 373.38 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТОВАНИЙ ПОСТАЧАЛЬНИК"
Пропозиція:
6 315 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЕКСПОРТ ЕНЕРДЖІ ЮКРЕЙН"
Пропозиція:
5 842 336.75 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДА­ЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ»
Пропозиція:
5 881 837 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК ЕНЕРДЖІ ГРУП"
Пропозиція:
5 837 548.73 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОЕНЕРГОЗБУТ"
Пропозиція:
5 890 862.65 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.12.2024 15:34
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ганна Мамошук
Електронна пошта
Телефон
+380982323334
Замовник
ЄДРПОУ
30257243
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЕКОСЕРВІС"
Поштовий індекс
51925
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Кам'янське
Адреса
вулиця Архівна, будинок 15, оф.8
Кваліфікація
Лот № 1 Електрична енергія
Період вимог/скарг з 25.12.2024 14:01 по 31.12.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.12.2024 16:21 по 31.12.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.12.2024 14:01
Довідка НАЗК
25.12.2024 14:01
Повідомлення про рішення
Період вимог/скарг з 31.12.2024 09:02 по 06.01.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.12.2024 08:57 по 08.01.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Документи кваліфікації
31.12.2024 09:02
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.12.2024 11:19
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.12.2024 11:19
Період вимог/скарг з 03.01.2025 13:20 по 09.01.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.12.2024 09:02 по 08.01.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.01.2025 13:20
Довідка НАЗК
03.01.2025 13:20
Повідомлення про рішення
Період вимог/скарг з 15.01.2025 13:35 по 21.01.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.01.2025 13:27 по 23.01.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Документи кваліфікації
15.01.2025 13:35
Повідомлення про рішення
15.01.2025 13:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.12.2024 11:19
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.12.2024 11:19
Період вимог/скарг з 15.01.2025 14:58 по 17.01.2025 11:24
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.01.2025 13:35 по 23.01.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.01.2025 14:58
Довідка НАЗК
15.01.2025 14:58
Повідомлення про рішення
15.01.2025 13:35
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 17.01.2025 11:27 по 23.01.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.01.2025 11:24 по 25.01.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Документи кваліфікації
17.01.2025 11:27
Повідомлення про рішення
17.01.2025 11:24
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.12.2024 11:19
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.12.2024 11:19
Період вимог/скарг з 17.01.2025 14:45 по 21.01.2025 09:55
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.01.2025 11:27 по 25.01.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.01.2025 14:45
Довідка НАЗК
17.01.2025 14:45
Повідомлення про рішення
17.01.2025 11:27
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 21.01.2025 10:01 по 27.01.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.01.2025 09:55 по 29.01.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Документи кваліфікації
21.01.2025 10:02
Витяг з ЄДР
21.01.2025 10:01
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.12.2024 11:19
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.12.2024 11:19
Період вимог/скарг з 23.01.2025 13:42 по 29.01.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.01.2025 10:01 по 29.01.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.01.2025 13:42
Довідка НАЗК
23.01.2025 13:42
Повідомлення про рішення
21.01.2025 10:08
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.12.2024 11:19
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.12.2024 11:19
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178, із змінами та доповненнями (далі – Постанова №1178) та частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Під час кваліфікації учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1.5.2. Відповідно до абз. 2 п. 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, створених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів. З метою підтвердження виконання вимог даного пункту тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: інформацію про кінцевого (их) бенефіціарного (их) власника (ів) із зазначенням інформації про громадянство кінцевого (их) бенефіціара (рів) та члена (ів) або учасника (ів) (акціонера (ів)), що має (ють) частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків в статутному капіталі.
Створено
22.01.2025 13:24
Надати до
23.01.2025 13:24
Період вимог/скарг з 10.02.2025 15:19 по 16.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.02.2025 15:12 по 18.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Документи кваліфікації
10.02.2025 15:19
Повідомлення про рішення
10.02.2025 15:13
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.12.2024 11:19
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.12.2024 11:19
Період вимог/скарг з 10.02.2025 15:25 по 16.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.02.2025 15:19 по 18.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.02.2025 15:26
Довідка НАЗК
10.02.2025 15:25
Повідомлення про рішення
10.02.2025 15:19
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2024-12-13-005297-a-a6
Підписаний і діє
Номер
250219-001
6 317 373.38 грн.
6 317 373.38 грн.
З ПДВ
Підписано
19.02.2025
Строк дії договору з
19.02.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
798 000 (Кіловат-година)
Електрична енергія, ДК 021:2015 код 09310000-5 – «Електрична енергія»
Номенклатура
Електрична енергія, ДК 021:2015 код 09310000-5 – «Електрична енергія»
Кількість
798 000
Одиниця виміру
Кіловат-година
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЕКОСЕРВІС"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЕКОСЕРВІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30257243

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРО ЕНЕРДЖІ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРО ЕНЕРДЖІ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45228627

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
20.02.2025 16:43
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-03-04-000007
Дата створення проекту
04.03.2025 09:47
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
04.03.2025 10:43
Дата публікації висновку про результати
25.03.2025 15:16
Дата завершення усунення порушень
29.03.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
26.03.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 590-33-55
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
03.03.2025 № 41 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 03.03.2025 № 41 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 2 UA-2024-12-13-005297-a 13.12.2024 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЕКОСЕРВІС" Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.03.2025 00:00
Документи рішення
04.03.2025 10:43
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 25 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства Кам’янської міської ради «Екосервіс» (далі – Замовник) UA-P-2024-12-13-005214-a, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 13.12.2024 протокол №3/2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерні пропозиції учасників та переможця ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРО ЕНЕРДЖІ", повідомлення про намір укласти договір від 10.02.2025, договір від 19.02.2025 №250219-001 на суму 6 317 373, 38 грн. з ПДВ, додаткові угоди до договору від 27.02.2025 № 1, від 28.02.2025 № 2, від 06.03.2025 № 3, пояснення Замовника надані 15.03.2025 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 13.03.2025.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
25.03.2025 00:00
Дата публікації
25.03.2025 15:16
Документи висновку
25.03.2025 15:16
-
Повідомлення
Запит
Щодо надання пояснень
Питання у файлі
Рішеня
13.03.2025 11:28
Орган перевірки
19.03.2025 00:00
Документи повідомлення
Відповідь
Відповідь на запит, щодо закупівлі за номером UA-2024-12-13-005297-a «Електрична енергія, ДК 021:2015 код 09310000-5 – «Електрична енергія»
На Ваш запит, щодо закупівлі «Електрична енергія, ДК 021:2015 код 09310000-5 – «Електрична енергія» (UA-2024-12-13-005297-a) повідомляємо: 1. Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі сформовано згідно з наступними нормативно-правовими актами: - Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII; - Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178); - Закону України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 № 2019-VIII; - Правилами роздрібного ринку електричної енергії (затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312). Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості методом порівняння ринкових цін відповідно до Методичних рекомендацій щодо особливостей здійснення публічних закупівель у сфері електроенергетики на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування від 07.05.2024 № 11712. Розрахунок очікуваної вартості закупівлі електричної енергії за методом порівняння ринкових цін виконано способом з урахуванням базових показників (обсяг закупівлі, прогнозована ціна на ринку «на добу наперед», тариф на послуги з передачі електричної енергії, торговельна надбавка/знижка електропостачальника) за такою формулою. ОВ = (Цфпрогн.рдн + Тпер + V) ? Wплан ? P, де ОВ - очікувана вартість закупівлі електричної енергії (грн); Wплан - плановий обсяг закупівлі електричної енергії для відповідного об'єкта замовника (кВт·год) – 798 000 кВт·год; Цфпрогн.рдн - прогнозована ціна за 1 кВт·год електричної енергії, яка визначається як середньозважена ціна на ринку "на добу наперед" за останній повний календарний місяць без ПДВ (грн) - 5,65997 грн.; Тпер - діючий тариф на послуги з передачі електричної енергії на запланований місяць оголошення процедури закупівлі, затверджений НКРЕКП для оператора системи передачі у встановленому порядку за кВт·год без ПДВ (грн/кВт·год) – 0,52857 грн; P - математичне вираження можливої ставки податку на додану вартість (наприклад, ПДВ - 20 % дорівнює 1,2); V - орієнтовна торговельна надбавка / знижка електропостачальника за 1 кВт·год електричної енергії без ПДВ, що розраховується за формулою: V = Цфпрогн.рдн ? X (грн) – 0,565997 грн.; X - відсоток можливого коливання ціни електричної енергії в період проведення процедури закупівлі з урахуванням динаміки ринку та коливання цін, який може бути встановленим у межах 10 % (зазначений відсоток може бути збільшено або зменшено замовником залежно від планового обсягу споживання). Ціна за 1 кВт*год з ПДВ = (5,65997 +0,52857 +0,565997) ?1.2 =8,10 грн 8,10 ? 798000 = 6 463 800 грн. Враховуючи необхідний обсяг закупівлі електричної енергії до 31.12.2025 року 798 000 кВт/год та наявне фінансування, очікувана вартість закупівлі становила - 6 463 800 грн з ПДВ. Комерційні пропозиції від потенційних учасників надані у Додатках до цієї відповіді. 2. Розрахунок ціни, за яку Учасник згоден виконати замовлення, повинно було здійснюватися згідно п.5.1.9 Тендерної документації. При узгодженні договору ТОВ «Гарантований постачальник» згідно формули, яка вказана у п.5.1.9 Тендерної документації визначив ціну електричної енергії при перерахунку якої коефіцієнт прибутковості (маржа) становив «-0,04 %», а ТОВ «Гарантований постачальник» вказав в договорі - «0,00 %». Учасник ТОВ «Гарантований постачальник» у строк, визначений для укладення договору, не надав підписаного договору з коефіцієнтом прибутковості (маржа) «-0,04 %» та не надав листа з відмовою від підписання договору. Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей була відхилена тендерна пропозиція із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю. 3. Додатковою угодою від 27.02.2025 № 1 до договору про постачання електричної енергії споживачу від 19.02.2025 № 250219-001, укладеного з ТОВ «Електро Енерджі», були внесені зміни до істотних умов договору в частині зміни ціни за одиницю товару у зв’язку з тим, що згідно Постанови від 19 грудня 2024 р. № 2200 «Про встановлення тарифу на послуги з передачі електричної енергії НЕК «УКРЕНЕРГО» на 2025 рік» було змінено тариф на послуги з передачі електричної енергії, який у 2025 році становить 686,23 грн/МВт·год (без ПДВ). У 2024 році він становив 528,57 грн/МВт·год (без ПДВ).
Рішеня
15.03.2025 22:29
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 463 800 грн.
Період подання пропозицій
до 21.12.2024 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЕКОСЕРВІС"
Контактний телефон:
+380982323334
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 463 800 грн.
Період подання пропозицій
до 21.12.2024 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЕКОСЕРВІС"
Контактний телефон:
+380982323334
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності