Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.12.2024 10:24
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.12.2024 10:24
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.12.2024 10:24
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.12.2024 10:24
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.12.2024 10:24
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.12.2024 10:24
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.12.2024 10:24
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.12.2024 10:24
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.12.2024 10:24
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
У зв’язку зі скороченням періоду, на який планувалася закупівля, та з урахуванням складського залишку виникла потреба у скороченні обсягів закупівлі паперу офісного та відповідно видатків на закупівлю даного товару на 2025 рік. Таким чином Замовник відміняє торги з підстави, що передбачена згідно з підпунктом 3 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, а саме: - скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.12.2024 10:24
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.12.2024 10:24
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.12.2024 10:24
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.12.2024 10:24
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" (43977041) (далі – Учасник) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме:
1. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про технічні та інші характеристики предмета закупівлі» Учаснику необхідно надати:
Для підтвердження якості паперу Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції такі документи:
Засвідчену підписом уповноваженої особи Учасника копію паспорту якості або сертифікату якості на папір, або інший відповідний документ який виданий на будь-яку попередню одиницю (партію) даної продукції, із зазначенням усіх технічних показників.
1) перелік виявлених невідповідностей: на виконання цієї вимоги учасником подано СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ (файл під назвою СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ.pdf), що не відповідає вимогам тендерної документації.
2) ) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:
Паспорт якості /сертифікат якості на продукцію/товар і сертифікат відповідності – документи, які підтверджують відповідність продукції/товару вимогам нормативного документу.
Паспорт якості/Сертифікат якості видається безпосередньо організацією-виробником продукції/товару та містить дані для ідентифікації та фактичні значення показників якості продукції виробника. Вимоги до його оформлення і змісту можуть бути викладені в нормативному документі на продукцію/товар.
Сертифікат відповідності може бути виданий тільки спеціальним органом оцінки відповідності, який є сторонньою незалежною організацією по відношенню до виробника. Вимоги до оформлення і змісту сертифікату відповідності регламентовані окремими нормативними документами. Наразі це ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2019 «Оцінка відповідності. Вимоги до органів з сертифікації продукції, процесів та послуг» (EN ISO/IEC 17065:2012, IDT; ISO/IEC 17065:2012, IDT).
Інший відповідний документ може називатись, наприклад «свідоцтво про якість», «посвідчення про якість», тощо проте видається безпосередньо організацією-виробником продукції/товару та має містити усі технічні показники.
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно подати: копію паспорту якості або сертифікату якості на папір, або інший відповідний документ який виданий на будь-яку попередню одиницю (партію) даної продукції, із зазначенням усіх технічних показників відповідно до вищевказаних умов видачі таких документів. Паспорт якості/сертифікат якості має бути виданий виключно виробником товару та засвідчений підписом уповноваженої особи Учасника. Сертифікат відповідності може бути виданий тільки спеціальним органом оцінки відповідності, який є сторонньою незалежною організацією по відношенню до виробника, копія якого має бути завірена уповноваженою особою Учасника.
2. Відповідно Додатку 1 до тендерної документації Перелік документів та /або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції п.1.1 Учаснику необхідно надати На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати:
- Довідку (складену у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі її наявності)), що містить інформацію про виконання не менше 1 (одного) аналогічного договору* виконаного в повному обсязі в період з 2022р.-2024р., або у разі якщо учасник є новоствореним в період 2024р. (що підтверджується витягом з ЄДРПОУ), він може надати інформацію про не менше 1 (одного) аналогічного договору, які виконуються, але виконання такого договору, на момент подання пропозиції, повинно складати не менше 50% від загальної суми договору.
Довідка має містити наступну інформацію: повну назву Замовника та номер ЄДРПОУ, номер та дату договору, суму аналогічного договору, стан виконання, контактна особа замовника та засоби зв’язку.
- Копія аналогічного договору зазначеного у вищевказаній довідці.
- Акт приймання-передачі (або інші аналогічні документи, складені у двосторонньому порядку сторонами договору у письмовій формі, що підтверджують приймання-передачу товару – видаткові накладні, акти звірки взаєморозрахунків, тощо) та зміст яких містить інформацію щодо реквізитів договорів на підтвердження виконання яких надаються такі документи.
- Лист-відгук про виконання аналогічного договору (або хід виконання аналогічних договорів які виконується), які повинні обов’язково містити: дату і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору, обсяг товару згідно умов договору, та інформації про ідентифікатор закупівлі за результатами якої було укладено договір.
*Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір (або договір який виконується), предмет якого відповідає предмету цієї закупівлі Папір офісний для друку формату А4 (ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку) та укладання якого здійснено в порядку передбаченому Законом або Особливостями.
2.1). перелік виявлених невідповідностей: перелік виявлених невідповідностей: на виконання цієї вимоги Учасником надано копія Договору про поставку від 13.04.2023 №103 та лист відгук від 03.10.2023 №10-15/98 (файл Копія Мукачево освіта (папір).pdf), що не відповідає вимогам тендерної документації.
2.2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: предмет закупівлі наданого Учасником аналогічного Договору ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне відповідно до ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне: згідно вимоги має бути Папір офісний для друку формату А4 (ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку); наданий Учасником лист відгук не містить обсягу товару згідно умов Договору та інформації про ідентифікатор закупівлі за результатами якої було укладено Договір.
2.3)перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно подати: Копія аналогічного договору предмет якого відповідає предмету цієї закупівлі Папір офісний для друку формату А4 (ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку); Лист-відгук про виконання аналогічного договору (або хід виконання аналогічних договорів які виконується), які повинні обов’язково містити: дату і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору, обсяг товару згідно умов договору, та інформації про ідентифікатор закупівлі за результатами якої було укладено договір.
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.12.2024 10:24
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.12.2024 10:24
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.12.2024 10:24
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.12.2024 10:24
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.12.2024 10:24
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.12.2024 10:24
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
З рішенням Замовника про відміну тендеру не погоджуємось, вважаємо його протиправним, дискримінаційним, прийнятими з грубим порушенням правових норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель з наступних підстав.
По перше, відповідно до пункту 14 Особливостей, закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.
Згідно з ч. 1 ст. 4. Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п'яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено річний план UA-P-2024-12-13-003552-a, у якому зазначено, зокрема, джерело фінансування закупівлі: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства), Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 714 000 UAH. Водночас, жодних змін до річного плану, як це передбачено частиною першою статті 4 Закону, Замовником не було внесено та оприлюднено, що свідчить про відсутність дійсного факту скорочення обсягу видатків.
Звертаємо Вашу увагу, що Замовник у своєму Протоколі фактично лише вказав (процитував) п.п.3 п. 50 Особливостей, але відповідне рішення про відміну торгів по даній закупівлі не підтвердив жодними обставинами, документами чи іншими аргументованими на те причинами, як наявність доказової бази відповідної відміни, що свідчило б про фактичну необхідність та правомірність дій Замовника.
По-друге, Скаржнику взагалі незрозуміла доцільність відміни тендеру Замовником, адже Документація та законодавство України передбачають внесення змін до договору, який буде укладено з переможцем закупівлі, у зв'язку із зменшенням обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника.
Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом.
Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Вважаємо, що Замовник безпідставно та без належного обґрунтування відмінив публічну закупівлю, чим порушив вимоги ст. 5, 29 Закону.
Просимо зобов?язати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-12-13-003080-a.
Аналогічна правова позиція викладена у рішеннях Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 186-р/пк-пз від 03.01.2024 р. та №1001-р/пк-пз від 22.01.2025р.
Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
З рішеннями Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «Торгово-Виробнича Група Український папір» не погоджуємось, вважаємо його дискримінаційним, прийнятим з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель з наступних підстав.
Згідно з Протоколом Замовника пропозиція ТОВ «Торгово-Виробна Група Український папір» була відхилена з наступних підстав:
ТОВ «Торгово-Виробнича Група Український папір» не погоджується з відхиленням його тендерної пропозиції, вважає відхилення неправомірним та дискримінаційним, виходячи з наступного.
Таблицею Додатку 2 Документації технічні характеристики до предмету закупівлі, а саме:
№ п/п Характеристики одиниці виміру Показники
1 Формат паперу А4 (210 х 297 мм)
2 Щільність аркуша, г/м2 ISO 536 80
3 Товщина аркуша, мкм ISO 534 112±3
4 Непрозорість аркуша, % ISO 2471 не менше 95
5 Білизна аркуша, СІЕ ISO 11475 не менше 170
6 Вологість, % EN ISO 287 3,5-5,0
7 Яскравість, % ISO 2470-2 Не менше 110
8 Шорсткість, мл/хв. ISO 8791-2 180
9 Жорсткість MD, мH ISO 2493-1 140
10 Жорсткість СD, мH ISO 2493-1 65
9 Сортування Папір упакований у вологостійку упаковку (пачку) по 500 аркушів у пачці, по 5 пачок в одну коробку, відповідно до діючих стандартів якості.
Також, Додатком 2 Документації встановлено, що для підтвердження якості паперу Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції такі документи: Засвідчену підписом уповноваженої особи Учасника копію паспорту якості або сертифікату якості на папір, або інший відповідний документ який виданий на будь-яку попередню одиницю (партію) даної продукції, із зазначенням усіх технічних показників.
На виконання вищезазначених вимог ТОВ «Торгово-Виробнича Група Український папір» у складі своєї тендерної пропозиції надало сертифікат відповідності технічним вимогам на Папір офісний ТМ Xerox Premier у файлі з ім’ям «СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ.pdf», яким підтвердило всі технічні та якісні характеристики, що встановлені Додатком 2 Документації.
24.12.2024 р. о 10:21 год. Замовником оприлюднено на електронному торгівельному майданчику вимогу про усунення невідповідностей (надалі –Вимога), а саме: «Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" (43977041) (далі – Учасник) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про технічні та інші характеристики предмета закупівлі» Учаснику необхідно надати: Для підтвердження якості паперу Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції такі документи: Засвідчену підписом уповноваженої особи Учасника копію паспорту якості або сертифікату якості на папір, або інший відповідний документ який виданий на будь-яку попередню одиницю (партію) даної продукції, із зазначенням усіх технічних показників. 1) перелік виявлених невідповідностей: на виконання цієї вимоги учасником подано СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ (файл під назвою СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ.pdf), що не відповідає вимогам тендерної документації. 2) ) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Паспорт якості /сертифікат якості на продукцію/товар і сертифікат відповідності – документи, які підтверджують відповідність продукції/товару вимогам нормативного документу. Паспорт якості/Сертифікат якості видається безпосередньо організацією-виробником продукції/товару та містить дані для ідентифікації та фактичні значення показників якості продукції виробника. Вимоги до його оформлення і змісту можуть бути викладені в нормативному документі на продукцію/товар. Сертифікат відповідності може бути виданий тільки спеціальним органом оцінки відповідності, який є сторонньою незалежною організацією по відношенню до виробника. Вимоги до оформлення і змісту сертифікату відповідності регламентовані окремими нормативними документами. Наразі це ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2019 «Оцінка відповідності. Вимоги до органів з сертифікації продукції, процесів та послуг» (EN ISO/IEC 17065:2012, IDT; ISO/IEC 17065:2012, IDT). Інший відповідний документ може називатись, наприклад «свідоцтво про якість», «посвідчення про якість», тощо проте видається безпосередньо організацією-виробником продукції/товару та має містити усі технічні показники. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно подати: копію паспорту якості або сертифікату якості на папір, або інший відповідний документ який виданий на будь-яку попередню одиницю (партію) даної продукції, із зазначенням усіх технічних показників відповідно до вищевказаних умов видачі таких документів. Паспорт якості/сертифікат якості має бути виданий виключно виробником товару та засвідчений підписом уповноваженої особи Учасника. Сертифікат відповідності може бути виданий тільки спеціальним органом оцінки відповідності, який є сторонньою незалежною організацією по відношенню до виробника, копія якого має бути завірена уповноваженою особою Учасника.2…».
На виконання Вимоги ТОВ «Торгово-Виробнича Група Український папір» у складі своєї тендерної пропозиції Лист-пояснення № 1 від 24.12.2024 року у файлі з ім’ям «Лист-пояснення невідпов.pdf» в якому зазначило, що наданий сертифікат відповідності технічним вимогам на Папір офісний ТМ Xerox Premier повністю відповідає вимозі відповідно до Додатку 2, адже допускається надання іншого відповідного документу, із зазначенням усіх технічних показників.
Варто зазначити, що Додатком 2 Документації встановлено, що учасники закупівлі на свій власний вибір для підтвердження якості паперу можуть надати в складі своїх тендерних пропозицій або копію паспорту якості або сертифікату якості на папір, або інший відповідний документ який виданий на будь-яку попередню одиницю (партію) даної продукції, із зазначенням усіх технічних показників.
Звертаємо Вашу увагу, що жодних критеріїв до змісту та/або оформлення та/або органу видачі копії паспорту якості або сертифікату якості на папір, або іншого відповідного документу Документацією не встановлено.
Скаржнику не зрозуміло, чому Замовник виходить за рамки своєї Документації, та Вимогою встановлює нові вимоги для Скаржника (ЯКІ
ВІДСУТНІ В ДОКУМЕНТАЦІЇ!), а саме: Паспорт якості /сертифікат якості на продукцію/товар і сертифікат відповідності – документи, які підтверджують відповідність продукції/товару вимогам нормативного документу. Паспорт якості/Сертифікат якості видається безпосередньо організацією-виробником продукції/товару та містить дані для ідентифікації та фактичні значення показників якості продукції виробника. Вимоги до його оформлення і змісту можуть бути викладені в нормативному документі на продукцію/товар. Сертифікат відповідності може бути виданий тільки спеціальним органом оцінки відповідності, який є сторонньою незалежною організацією по відношенню до виробника. Вимоги до оформлення і змісту сертифікату відповідності регламентовані окремими нормативними документами. Наразі це ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2019 «Оцінка відповідності. Вимоги до органів з сертифікації продукції, процесів та послуг» (EN ISO/IEC 17065:2012, IDT; ISO/IEC 17065:2012, IDT). Інший відповідний документ може називатись, наприклад «свідоцтво про якість», «посвідчення про якість», тощо проте видається безпосередньо організацією-виробником продукції/товару та має містити усі технічні показники. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно подати: копію паспорту якості або сертифікату якості на папір, або інший відповідний документ який виданий на будь-яку попередню одиницю (партію) даної продукції, із зазначенням усіх технічних показників відповідно до вищевказаних умов видачі таких документів. Паспорт якості/сертифікат якості має бути виданий виключно виробником товару та засвідчений підписом уповноваженої особи Учасника. Сертифікат відповідності може бути виданий тільки спеціальним органом оцінки відповідності, який є сторонньою незалежною організацією по відношенню до виробника, копія якого має бути завірена уповноваженою особою Учасника.
Таким чином, вимоги Документації були виконані ТОВ «ТВГ Український папір» в повній мірі та належним чином, а відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТВГ Український папір» з даної підстави здійснене Замовником неправомірно та безпідставно.
Просимо зобов’язати Замовника скасувати неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Торгово-Виробна Група Український папір».
Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
порушення усунуто відповідно до Протоколу уповноваженої особи від 27 січня 2025 року
Папір офісний для друку формату А4
Звернення:
За тендером : Папір офісний для друку формату А4
Тема:
Вимога
Зміст:
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2024-12-13-003080-a на закупівлю «30197630-1 Папір для друку» де Замовником виступає ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ". Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2024-12-13-003080-a нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу А4 були встановлені для конкретної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме: Білизна аркуша, СІЕ ISO 11475 не менше 170; Шорсткість, мл/хв. ISO 8791-2 - 180; Жорсткість MD, мH ISO 2493-1 – 140; Жорсткість СD, мH ISO 2493-1 – 65; Країна виробник: Словаччина, Польща. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо. Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри і викласти їх в наступній редакції: білизна аркуша, СІЕ ISO 11475 не менше 169; шорсткість, мл/хв. ISO 8791-2 - не більше 180; жорсткість MD, мH ISO 2493-1 – не більше 140; жорсткість СD, мH ISO 2493-1 – не більше 65; країна виробник - всі крім Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Дата оприлюднення звернення:
17.12.2024 14:14
Шановний Учаснику! Дякуємо за увагу до оголошеної закупівлі. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в оголошенні до проведення конкурентної процедури закупівлі, що оприлюднюється замовником обов’язково зазначається інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Замовником визначено предмет закупівлі виходячи з потреб Замовника та його технічні характеристики у відповідності нормам Закону. Законодавство України в сфері публічних закупівель не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмета закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, які в першу чергу повинні відповідати специфіці службової діяльності працівників Замовника. Зазначені показники встановлювались Замовником виключно з метою закупівлі якісного паперу для потреб Товариства та його структурних підрозділів. Вважаємо за доцільне відхилити вимогу заявника так як параметри паперу згідно вимоги призведуть до погіршення якості паперу, що не відповідатиме технічним характеристикам (фізичним властивостям) вказаним в Тендерній документації. Зокрема: жорсткість - це показник опору паперового листа згинанню при проходженні через копіювальний апарат, чим вищий показник жорсткості, тим менше папір застрягатиме; гладкість/шорсткість - більш гладкі папери легше проходять через друковане пристрої та якісніше передають зображення; білизна - формує споживчі якості паперу, чим біліший папір тим контрастніше на ньому будуть виглядати надруковані тексти і тим якісніший буде друк та загальний престиж документу. Використання неякісного паперу (з гіршими та невідповідними технічними характеристиками) вплине на якість друку та виготовлення документів та також підвищеного зносу ресурсних деталей та блоків, що в результаті може призвести до масового виходу з ладу копіювальної техніки, що в свою чергу, призведе до суттєвих позапланових витрат на їх ремонт та може викликати ускладнення у роботі Замовника.
В Тендерній документації не зазначається конкретна марка паперу для друку. Кожна характеристика паперу, яка застосовується, її вимірювання та визначення регламентується стандартами міжнародної організації зі стандартизації (ISO), що є обов'язковими для всіх виробників паперу. На теперішній час на ринку представлені марки паперу, технічні характеристики яких відповідають вимогам тендерної документації за даною закупівлею і жоден суб’єкт господарювання не позбавлений можливості здійснити поставку саме потрібного Замовнику товару. Встановлення чітких показників фізичних властивостей паперу сприятиме в здійсненні об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій учасників.
Таким чином, вимога щодо зміни характеристик паперу, зазначених у оголошення є недоцільною, адже такі зміни суттєво вплинуть на якість паперу, друку та умови експлуатації оргтехніки. Також у вимозі жодним чином не пояснюється та не підтверджується жодними фактами, в чому саме полягає не можливість потенційних учасників взяти участь в закупівлі та надати товар з вказаними вимогами.
Дата оприлюднення відповіді:
18.12.2024 08:13
Папір офісний для друку формату А4
Тендер:
UA-2024-12-13-003080-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
За лотом
Дата оприлюднення з часом
29.01.2025 11:12
Кінець періоду оскарження з часом
09.02.2025 00:00
Стан
виконано
Скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
У зв’язку зі скороченням періоду, на який планувалася закупівля, та з урахуванням складського залишку виникла потреба у скороченні обсягів закупівлі паперу офісного та відповідно видатків на закупівлю даного товару на 2025 рік. Таким чином Замовник відміняє торги з підстави, що передбачена згідно з підпунктом 3 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, а саме: - скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг