Показати схожі тендери

Закупівля Папір офісний для друку формату А4 від ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-12-13-003080-a
Id Tender 3b4fc22cd52d49e6b431d5263536b644
План UA-P-2024-12-13-003552-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 13.12.2024 10:27
Остання зміна 27.02.2025 17:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
714 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 570 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.12.2024 10:26 до 21.12.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 13.12.2024 10:26
до 18.12.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.12.2024 10:26
до 18.12.2024 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 23.12.2024 11:44
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.12.2024 13:50
до 05.01.2025 00:00
Період уточнень
з 13.12.2024 10:26 до 18.12.2024 00:00
Період оскарження
з 13.12.2024 10:26 до 18.12.2024 00:00
Період кваліфікації
з 23.12.2024 11:44
Основні параметри
Папір офісний для друку формату А4
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
714 000 грн.
Папір офісний для друку формату А4
Назва предмета закупівлі
Папір офісний для друку формату А4
Очікувана вартість
714 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3570,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
23.12.2024 11:21
Закінчення аукціону
23.12.2024 11:44
Позиція
Опис предмета закупівлі
Папір офісний для друку формату А4
Код ДК 021:2015
30197630-1 - Папір для друку
Кількість
4 000
Одиниця виміру
паковання
Адреса постачання
10003, Україна, Житомирська область, Житомир, МАЙДАН ПЕРЕМОГИ, будинок 10
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Пропозиція:
633 360 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОСПЕКТ ТРЕЙД"
Пропозиція:
633 600 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.12.2024 11:21
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.12.2024 10:27
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Скасування
27.02.2025 17:02
У зв’язку зі скороченням періоду, на який планувалася закупівля, та з урахуванням складського залишку виникла потреба у скороченні обсягів закупівлі паперу офісного та відповідно видатків на закупівлю даного товару на 2025 рік. Таким чином Замовник відміняє торги з підстави, що передбачена згідно з підпунктом 3 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, а саме: - скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг
29.01.2025 11:12
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віктор ДАВИДОВИЧ
Електронна пошта
Телефон
380412402137
Замовник
ЄДРПОУ
42095943
Назва (англійською мовою)
"ZHYTOMYR REGIONAL ENERGY SUPPLYING COMPANY" LIMITED LIABILITY COMPANY
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
Повна назва (англійською мовою)
"ZHYTOMYR REGIONAL ENERGY SUPPLYING COMPANY" LIMITED LIABILITY COMPANY
Поштовий індекс
10003
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Житомир
Адреса
МАЙДАН ПЕРЕМОГИ, будинок 10
Кваліфікація
Лот № 1 Папір офісний для друку формату А4
Період вимог/скарг з 26.12.2024 13:50 по 01.01.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.12.2024 11:44 по 31.12.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
26.12.2024 13:48
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.12.2024 10:24
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.12.2024 10:24
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" (43977041) (далі – Учасник) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про технічні та інші характеристики предмета закупівлі» Учаснику необхідно надати: Для підтвердження якості паперу Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції такі документи: Засвідчену підписом уповноваженої особи Учасника копію паспорту якості або сертифікату якості на папір, або інший відповідний документ який виданий на будь-яку попередню одиницю (партію) даної продукції, із зазначенням усіх технічних показників. 1) перелік виявлених невідповідностей: на виконання цієї вимоги учасником подано СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ (файл під назвою СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ.pdf), що не відповідає вимогам тендерної документації. 2) ) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Паспорт якості /сертифікат якості на продукцію/товар і сертифікат відповідності – документи, які підтверджують відповідність продукції/товару вимогам нормативного документу. Паспорт якості/Сертифікат якості видається безпосередньо організацією-виробником продукції/товару та містить дані для ідентифікації та фактичні значення показників якості продукції виробника. Вимоги до його оформлення і змісту можуть бути викладені в нормативному документі на продукцію/товар. Сертифікат відповідності може бути виданий тільки спеціальним органом оцінки відповідності, який є сторонньою незалежною організацією по відношенню до виробника. Вимоги до оформлення і змісту сертифікату відповідності регламентовані окремими нормативними документами. Наразі це ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2019 «Оцінка відповідності. Вимоги до органів з сертифікації продукції, процесів та послуг» (EN ISO/IEC 17065:2012, IDT; ISO/IEC 17065:2012, IDT). Інший відповідний документ може називатись, наприклад «свідоцтво про якість», «посвідчення про якість», тощо проте видається безпосередньо організацією-виробником продукції/товару та має містити усі технічні показники. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно подати: копію паспорту якості або сертифікату якості на папір, або інший відповідний документ який виданий на будь-яку попередню одиницю (партію) даної продукції, із зазначенням усіх технічних показників відповідно до вищевказаних умов видачі таких документів. Паспорт якості/сертифікат якості має бути виданий виключно виробником товару та засвідчений підписом уповноваженої особи Учасника. Сертифікат відповідності може бути виданий тільки спеціальним органом оцінки відповідності, який є сторонньою незалежною організацією по відношенню до виробника, копія якого має бути завірена уповноваженою особою Учасника. 2. Відповідно Додатку 1 до тендерної документації Перелік документів та /або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції п.1.1 Учаснику необхідно надати На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати: - Довідку (складену у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі її наявності)), що містить інформацію про виконання не менше 1 (одного) аналогічного договору* виконаного в повному обсязі в період з 2022р.-2024р., або у разі якщо учасник є новоствореним в період 2024р. (що підтверджується витягом з ЄДРПОУ), він може надати інформацію про не менше 1 (одного) аналогічного договору, які виконуються, але виконання такого договору, на момент подання пропозиції, повинно складати не менше 50% від загальної суми договору. Довідка має містити наступну інформацію: повну назву Замовника та номер ЄДРПОУ, номер та дату договору, суму аналогічного договору, стан виконання, контактна особа замовника та засоби зв’язку. - Копія аналогічного договору зазначеного у вищевказаній довідці. - Акт приймання-передачі (або інші аналогічні документи, складені у двосторонньому порядку сторонами договору у письмовій формі, що підтверджують приймання-передачу товару – видаткові накладні, акти звірки взаєморозрахунків, тощо) та зміст яких містить інформацію щодо реквізитів договорів на підтвердження виконання яких надаються такі документи. - Лист-відгук про виконання аналогічного договору (або хід виконання аналогічних договорів які виконується), які повинні обов’язково містити: дату і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору, обсяг товару згідно умов договору, та інформації про ідентифікатор закупівлі за результатами якої було укладено договір. *Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір (або договір який виконується), предмет якого відповідає предмету цієї закупівлі Папір офісний для друку формату А4 (ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку) та укладання якого здійснено в порядку передбаченому Законом або Особливостями. 2.1). перелік виявлених невідповідностей: перелік виявлених невідповідностей: на виконання цієї вимоги Учасником надано копія Договору про поставку від 13.04.2023 №103 та лист відгук від 03.10.2023 №10-15/98 (файл Копія Мукачево освіта (папір).pdf), що не відповідає вимогам тендерної документації. 2.2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: предмет закупівлі наданого Учасником аналогічного Договору ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне відповідно до ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне: згідно вимоги має бути Папір офісний для друку формату А4 (ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку); наданий Учасником лист відгук не містить обсягу товару згідно умов Договору та інформації про ідентифікатор закупівлі за результатами якої було укладено Договір. 2.3)перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно подати: Копія аналогічного договору предмет якого відповідає предмету цієї закупівлі Папір офісний для друку формату А4 (ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку); Лист-відгук про виконання аналогічного договору (або хід виконання аналогічних договорів які виконується), які повинні обов’язково містити: дату і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору, обсяг товару згідно умов договору, та інформації про ідентифікатор закупівлі за результатами якої було укладено договір. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
24.12.2024 10:21
Надати до
25.12.2024 10:21
Період вимог/скарг з 30.12.2024 08:16 по 05.01.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.12.2024 13:50 по 03.01.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.12.2024 08:17
Довідка НАЗК
30.12.2024 08:16
Повідомлення про рішення
documentType.award.awardNotice
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.01.2025 08:33 по 04.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.01.2025 08:33
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-12-13-003080-a-b1
Очікує підписання
633 600 грн.
633 600 грн.
З ПДВ
Номенклатура
4 000 (паковання)
Папір офісний для друку формату А4
Номенклатура
Папір офісний для друку формату А4
Кількість
4 000
Одиниця виміру
паковання
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42095943

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОСПЕКТ ТРЕЙД"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОСПЕКТ ТРЕЙД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43898206

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Торги відмінено
Очікувана вартість
714 000 грн.
Період подання пропозицій
до 21.12.2024 00:00
Замовник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
Контактний телефон:
380412402137
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
714 000 грн.
Період подання пропозицій
до 21.12.2024 00:00
Замовник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
Контактний телефон:
380412402137
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності