Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 15 січня 2025
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕПАРТАМЕНТУ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, (далі – Замовник) UA-P-2024-12-11-022772-a, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату укладання договору про закупівлю), договір від 09.12.2024 №1565 на суму 22 133 702,56 грн з ПДВ (далі – Договір), пояснення замовника, надані 06.01.2025 та 13.01.2025 через електронну систему закупівель на запити Східного офісу Держаудитслужби від 01.01.2025 та 10.01.2025.
Відповідно до обґрунтування Замовником обрана підстава для укладання договору – підпункт 4 пункту 13 Особливостей, а саме, існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Разом з цим, моніторингом установлено, що за цим же предметом закупівлі: Капітальний ремонт житлового будинку за адресою: вул. Енеїди, буд. 26,м. Дніпро (здійснення заходів усунення аварій в житловому будинку після ракетної атаки). Коригування, ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація оголошено закупівлю 05.12.2024 (UA-2024-12-05-020936-a), яку відмінено через відсутність пропозицій.
З огляду на викладене, Замовником неправомірно застосовано підставу для проведення закупівлі на підставі підпункту 4 пункту 13 Особливостей.
Окрім того, на порушення останнього абзацу пункту 13 Особливостей у ході проведення моніторингу Замовником оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання наявності підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи встановлено порушення підпункту 4 пункту 13 Особливостей.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення останнього абзацу пункту 13 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.