Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт житлового будинку за адресою: вул. Енеїди, буд. 26,м. Дніпро (здійснення заходів усунення аварій в житловому будинку після ракетної атаки). Коригування від ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2024-12-11-018448-a
Id Tender 43890063534f4de59a966b170513fd30
План UA-P-2024-12-11-022772-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 11.12.2024 16:28
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
22 133 702.56 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Основні параметри
Капітальний ремонт житлового будинку за адресою: вул. Енеїди, буд. 26,м. Дніпро (здійснення заходів усунення аварій в житловому будинку після ракетної атаки). Коригування
роботи
Підстава для використання процедури
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт житлового будинку за адресою: вул. Енеїди, буд. 26,м. Дніпро (здійснення заходів усунення аварій в житловому будинку після ракетної атаки). Коригування
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Енеїди, буд. 26
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Документи закупівлі
11.12.2024 16:28
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анатолій Набоков
Електронна пошта
Телефон
380633409477
Замовник
ЄДРПОУ
44124263
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Дніпро
Адреса
пр. Яворницького Дмитра, будинок 75
Кваліфікація
Договір
UA-2024-12-11-018448-a-a1
Підписаний і діє
Номер
1565
22 133 702.56 грн.
18 444 752.13 грн.
З ПДВ
Підписано
09.12.2024
Строк дії договору з
09.12.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт житлового будинку за адресою: вул. Енеїди, буд. 26,м. Дніпро (здійснення заходів усунення аварій в житловому будинку після ракетної атаки). Коригування
Номенклатура
Капітальний ремонт житлового будинку за адресою: вул. Енеїди, буд. 26,м. Дніпро (здійснення заходів усунення аварій в житловому будинку після ракетної атаки). Коригування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44124263

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО - БУДСЕРВІС"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО - БУДСЕРВІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40594397

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
11.12.2024 16:28
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-12-26-000034
Дата створення проекту
26.12.2024 16:18
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
26.12.2024 16:59
Дата публікації висновку про результати
16.01.2025 10:21
Дата завершення усунення порушень
31.01.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
17.01.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 56) 722-22-72
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
26.12.2024 № 195 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 26.12.2024 № 195 Витяг з Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 1 UA-2024-12-11-018448-a 11.12.2024 ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
26.12.2024 00:00
Документи рішення
26.12.2024 16:59
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 15 січня 2025 Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕПАРТАМЕНТУ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, (далі – Замовник) UA-P-2024-12-11-022772-a, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату укладання договору про закупівлю), договір від 09.12.2024 №1565 на суму 22 133 702,56 грн з ПДВ (далі – Договір), пояснення замовника, надані 06.01.2025 та 13.01.2025 через електронну систему закупівель на запити Східного офісу Держаудитслужби від 01.01.2025 та 10.01.2025. Відповідно до обґрунтування Замовником обрана підстава для укладання договору – підпункт 4 пункту 13 Особливостей, а саме, існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Разом з цим, моніторингом установлено, що за цим же предметом закупівлі: Капітальний ремонт житлового будинку за адресою: вул. Енеїди, буд. 26,м. Дніпро (здійснення заходів усунення аварій в житловому будинку після ракетної атаки). Коригування, ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація оголошено закупівлю 05.12.2024 (UA-2024-12-05-020936-a), яку відмінено через відсутність пропозицій. З огляду на викладене, Замовником неправомірно застосовано підставу для проведення закупівлі на підставі підпункту 4 пункту 13 Особливостей. Окрім того, на порушення останнього абзацу пункту 13 Особливостей у ході проведення моніторингу Замовником оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання наявності підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи встановлено порушення підпункту 4 пункту 13 Особливостей. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення останнього абзацу пункту 13 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
15.01.2025 00:00
Дата публікації
16.01.2025 10:21
Документи висновку
16.01.2025 10:21
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
у файлі
Дата публікації
20.01.2025 12:14
Документи інформації про усунення порушення
20.01.2025 12:14
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
Питання у файлі
Рішеня
01.01.2025 14:41
Орган перевірки
07.01.2025 00:00
Документи повідомлення
Відповідь
Відповідь на запит
у файлі
Рішеня
06.01.2025 11:02
Замовник
Документи повідомлення
06.01.2025 11:02
-
Запит
Про надання пояснення
Питання 2 у файлі
Рішеня
10.01.2025 10:42
Орган перевірки
16.01.2025 00:00
Документи повідомлення
Відповідь
Відповідь на запит
у файлі
Рішеня
13.01.2025 11:00
Замовник
Документи повідомлення
13.01.2025 11:00
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
22 133 702.56 грн.
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380633409477
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
22 133 702.56 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380633409477
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності