Показати схожі тендери
Закупівля ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт приміщень другого поверху (склад пастежерської, взуттєвий цех, склад зберігання матеріалів) художньо-виробничихмайстереньЛьвівськогонаціональногоакадемічного театру опери та балету іменіСоломіїКрушельницької за адресою м. Львіввул. Куліша 6а) від ЛЬВІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ТЕАТР ОПЕРИ ТА БАЛЕТУ ІМЕНІ СОЛОМІЇ КРУШЕЛЬНИЦЬКОЇ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-12-10-012112-a
Id Tender c8a707c8a83a401b9fe32e53b7c50992
План UA-P-2024-12-10-014442-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.12.2024 14:35
Остання зміна 31.12.2024 12:37
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
950 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 750 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.12.2024 14:35 до 18.12.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.12.2024 14:35
до 15.12.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.12.2024 14:35
до 15.12.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.12.2024 00:00
до 20.12.2024 17:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.12.2024 17:24
до 26.12.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.12.2024 17:24
до 31.12.2024 12:37
Період уточнень
з 10.12.2024 14:35 до 15.12.2024 00:00
Період оскарження
з 10.12.2024 14:35 до 15.12.2024 00:00
Період кваліфікації
з 18.12.2024 00:00 до 20.12.2024 17:24
Період кваліфікації
з 18.12.2024 00:00 до 20.12.2024 17:24
Основні параметри
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт приміщень другого поверху (склад пастежерської, взуттєвий цех, склад зберігання матеріалів) художньо-виробничихмайстереньЛьвівськогонаціональногоакадемічного театру опери та балету іменіСоломіїКрушельницької за адресою м. Львіввул. Куліша 6а)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
950 000 грн.
Поточний ремонт приміщень другого поверху (склад пастежерської, взуттєвий цех, склад зберігання матеріалів) художньо-виробничихмайстереньЛьвівськогонаціональногоакадемічного театру опери та балету іменіСоломіїКрушельницької за адресою м. Львіввул. Куліша 6а
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт приміщень другого поверху (склад пастежерської, взуттєвий цех, склад зберігання матеріалів) художньо-виробничихмайстереньЛьвівськогонаціональногоакадемічного театру опери та балету іменіСоломіїКрушельницької за адресою м. Львіввул. Куліша 6а
Очікувана вартість
950 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4750,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт приміщень другого поверху (склад пастежерської, взуттєвий цех, склад зберігання матеріалів) художньо-виробничихмайстереньЛьвівськогонаціональногоакадемічного театру опери та балету іменіСоломіїКрушельницької за адресою м. Львіввул. Куліша 6а
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
79019, Україна, Львівська область, Львів, вулиця Пантелеймона Куліша, будинок 6а
Дата постачання по
31.03.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Реєстр пропозицій
Учасник:
Підприємство об'єднання громадян "АРХІБУД" "ГО "ВО СОІУ"
Пропозиція:
944 137.2 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.12.2024 18:44
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Назар Сенів
Електронна пошта
Телефон
+380322428154
Сайт:
https://opera.lviv.ua
Замовник
ЄДРПОУ
02224620
Повна назва
ЛЬВІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ТЕАТР ОПЕРИ ТА БАЛЕТУ ІМЕНІ СОЛОМІЇ КРУШЕЛЬНИЦЬКОЇ
Поштовий індекс
79008
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Львів
Адреса
пр. Свободи, будинок 28
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт приміщень другого поверху (склад пастежерської, взуттєвий цех, склад зберігання матеріалів) художньо-виробничихмайстереньЛьвівськогонаціональногоакадемічного театру опери та балету іменіСоломіїКрушельницької за адресою м. Львіввул. Куліша 6а
Період вимог/скарг з 20.12.2024 17:24 по 26.12.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.12.2024 00:00 по 26.12.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.12.2024 17:24
Довідка НАЗК
20.12.2024 17:24
Повідомлення про рішення
18.12.2024 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.12.2024 14:11
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.12.2024 14:11
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний учаснику! У складі Вашої тендерної пропозиції наявні наступні невідповідності. Відповідно до п.2 та 3 Розділу 2 до тендерної документації обов’язкове зазначення кожним учасником у тендерних пропозиціях інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше як 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, із наданням інформації щодо видів робіт/послуг, які передбачається доручити субпiдряднику / співвиконавцю, та скан-копію відповідних для виконання субпідрядником /співвиконавцем робіт/послуг дозволів* та ліцензій* на провадження певного виду господарської діяльності. У складі тендерної пропозиції учасник надає лист-згоду у довільній формі від кожного субпідрядника/співвиконавця, якого планує залучити до виконання робіт/надання послуг в обсязі не менше ніж 20 відсотків та інформація щодо якого зазначається у довідці про залучення субпідрядників/співвиконавців на виконання робіт/послуг, які передбачаються до виконання субпідрядниками/співвиконавцями. * У разі, якщо даний вид робіт/послуг не підлягає ліцензуванню чи отримання дозвільних документів, такий учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначеного документу.. На виконання вищенаведеної вимоги тендерної документації учасником не подано у складі тендерної пропозиції документів, які б підтвердили чи заперечили необхідність у наданні ліцензії чи дозвільного документу. Просимо виправити виявлену невідповідність шляхом завантаження в електронну систему закупівель інформацію про чи документи, які б підтвердили наявність ліцензій чи дозвільних документів для даного виду робіт/послуг. Або ж виправити встановлену невідповідність іншим шляхом.
Створено
19.12.2024 17:22
Надати до
20.12.2024 17:22
Договір
UA-2024-12-10-012112-a-c1
Підписаний і діє
Номер
26/12
944 137.2 грн.
944 137.2 грн.
З ПДВ
Підписано
26.12.2024
Строк дії договору з
26.12.2024
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт приміщень другого поверху (склад пастежерської, взуттєвий цех, склад зберігання матеріалів) художньо-виробничихмайстереньЛьвівськогонаціональногоакадемічного театру опери та балету іменіСоломіїКрушельницької за адресою м. Львіввул. Куліша 6а
Номенклатура
Поточний ремонт приміщень другого поверху (склад пастежерської, взуттєвий цех, склад зберігання матеріалів) художньо-виробничихмайстереньЛьвівськогонаціональногоакадемічного театру опери та балету іменіСоломіїКрушельницької за адресою м. Львіввул. Куліша 6а
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 31 березня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ЛЬВІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ТЕАТР ОПЕРИ ТА БАЛЕТУ ІМЕНІ СОЛОМІЇ КРУШЕЛЬНИЦЬКОЇ
Повна назва
ЛЬВІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ТЕАТР ОПЕРИ ТА БАЛЕТУ ІМЕНІ СОЛОМІЇ КРУШЕЛЬНИЦЬКОЇ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02224620

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Підприємство об'єднання громадян "АРХІБУД" "ГО "ВО СОІУ"
Повна назва
Підприємство об'єднання громадян "АРХІБУД" "ГО "ВО СОІУ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37894455

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
31.12.2024 12:37
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-02-11-000077
Дата створення проекту
11.02.2025 14:37
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
11.02.2025 16:01
Дата публікації висновку про результати
24.02.2025 16:25
Дата завершення усунення порушень
11.03.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
05.03.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.02.2025 № 20 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.02.2025 № 20. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-12-10-012112-a, 10.12.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
11.02.2025 00:00
Документи рішення
11.02.2025 16:01
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 24 лютого 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру; правомірності внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського національного академічного театру опери та балету імені Соломії Крушельницької (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-12-10-014442-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 20.12.2024 №20/12-1; тендерну пропозицію Підприємства об'єднаних громадян «АРХІБУД» Громадської організації «Всеукраїнська організація Союз осіб з інвалідністю України » (далі – ПОГ «АРХІБУД» ГО «ВО СОІУ»); опубліковане Замовником повідомлення про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ПОГ «АРХІБУД» ГО «ВО СОІУ» та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ПОГ «АРХІБУД» ГО «ВО СОІУ» як переможцем тендеру документи; договір від 26.12.2024 №26/12; додаткову угоду від 17.01.2025 №1 до вказаного договору та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно з нормами пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктаом 10 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. У частині першій статті 41 Закону визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом, та що невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. При цьому, відповідно до частини першої статті 41 Закону, у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію. Водночас моніторингом встановлено, що опублікований договір від 26.12.2024 №26/12 (далі – Договір №26/12) та додатки до нього не містять інформації про країну походження матеріальних ресурсів щодо кожної номенклатурної позиції, чим порушено норми частини першої статті 41 Закону та, відповідно пунктів 3 та 17 Особливостей №1178. Згідно з нормами пункту 10 Особливостей №1178 за результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих торгів відповідно до цього пункту в електронній системі закупівель замовником оприлюднюється договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей. Одночасно, відповідно до норм пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Також, відповідно до пункту 19 Особливостей №1178 у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей. За нормами пункту 11 частини першої статті 10 Закону повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та/або про ціни на матеріальні ресурси публікується протягом трьох робочих днів з дня внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону. При цьому, до такого повідомлення додаються зміни до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, в разі зміни цін на них) у машинозчитувальному форматі (у разі внесення змін до договорів, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 цього Закону). Відповідно до абзацу п’ятого пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Згідно з пунктом 9 Положення №835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML); структуровані дані (RDF, XML, JSON, CSV, XLS(X), ODS, YAML). Моніторингом встановлено, що що укладений за результатами досліджуваної процедури закупівлі Договір №26/12 та додатки до нього, а саме: Додаток №1 «дефектний акт», Додаток №2 «графік виконання», Додаток №3 «договірна ціна з додатками»), а також додаткова угода від 17.01.2025 №1 оприлюднені в електронній системі закупівель Замовником лише у форматі PDF та не оприлюднено у машинозчитувальному форматі, чим порушено вимоги пунктів 10 та 11 частини першої статті 10 Закону та, відповідно, пунктів 3, 10 та 19 Особливостей №1178. Замовником у наданому під час моніторингу поясненні зазначено, зокрема, що формат PDF (Portable Document Format) вважається машинозчитувальним, оскільки він відповідає ключовим критеріям, що дозволяють автоматизовано обробляти інформацію. Постанова КМУ № 835 від 21.10.2015 р. визначає відкриті дані як такі, що мають бути доступні у машинозчитуваних форматах для автоматизованого аналізу. Закон України «Про електронні довірчі послуги» не містить прямого визначення, але регулює питання електронного документообігу, де передбачено використання структурованих форматів. Отже, визначення закріплено у ст. 10-1 Закону «Про доступ до публічної інформації» та деталізовано у підзаконних актах. Однак, як зазначено вище, за імперативними нормами пунктів 10 та 11 частини першої статті 10 чинної для досліджуваної закупівлі редакції Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому, зокрема, цим Законом, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону), а також зміни до договору про закупівлю у разі внесення змін до договорів, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 цього Закону) у машинозчитувальному форматі. Одночасно, відповідно до пункту 15 Порядку №1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. Отже, у разі розміщення в електронній системі закупівель договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) та повідомлення про внесення змін до договору у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання укладання договору про закупівлю встановлено порушення норм частини першої статті 41 Закону та, відповідно пунктів 3 та 17 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі договору про закупівлю, встановлено порушення вимог пунктів 10 та 11 частини першої статті 10 Закону та, відповідно, пунктів 3, 10 та 19 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем тендеру документів при укладанні договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру; правомірності внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме на усунення порушення вимог норм частини першої статті 41 Закону та, відповідно пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 – шляхом внесення відповідних змін до договору про закупівлю щодо інформації про ціни на матеріальні ресурси (країни походження матеріальних ресурсів) з укладенням відповідної додаткової угоди, а також на усунення порушення вимог пунктів 10 та 11 частини першої статті 10 Закону та, відповідно, пунктів 3 та 10 Особливостей №1178 – шляхом оприлюднення укдаденого договору з додатками та додаткової угоди у машинозчитувальному форматі. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
24.02.2025 00:00
Дата публікації
24.02.2025 16:25
Документи висновку
24.02.2025 16:25
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання висновку моніторингу який був проведений Західним офісом Держаудитслужби, Замовник усунув виявлені порушення шляхом розміщення необхідної інформації у машинозчитувальному форматі.
Дата публікації
03.03.2025 21:58
Документи інформації про усунення порушення
03.03.2025 21:59
-
Повідомлення
Запит
Про надання інформації
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-12-10-012112-a, яка проводилася Львівським національним академічним театром опери та балету імені Соломії Крушельницької (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Відповідно до норм пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Також, за нормами пункту 11 частини першої статті 10 Закону повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та/або про ціни на матеріальні ресурси публікується протягом трьох робочих днів з дня внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону. При цьому, до такого повідомлення додаються зміни до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, в разі зміни цін на них) у машинозчитувальному форматі (у разі внесення змін до договорів, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 цього Закону). Відповідно до абзацу п’ятого пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Згідно з пунктом 9 Положення №835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML); структуровані дані (RDF, XML, JSON, CSV, XLS(X), ODS, YAML). Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено договір від 26.12.2024 №26/12 та додатки до нього: Додаток 1 – дефектний акт, Додаток 2 – графік виконання, Додаток 3 – договірна ціна, а також додаткову угоду від 17.01.2025 №1 лише у форматі PDF. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 2. Пояснити причини не оприлюднення Договору від 26.12.2024 №26/12, додатків до нього та додаткової угоди від 17.01.2025 №1 у машинозчитувальному форматі? Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
14.02.2025 10:18
Орган перевірки
20.02.2025 00:00
Документи повідомлення
14.02.2025 10:19
-
Відповідь
Пояснення
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначались на підставі чинного законодавства Україні, господарської необхідності у закупівлі саме таких робіт, а також проектно-кошторисної документації, яка була розроблена та затверджена у відповідності до чинного законодавства. Очікувана вартість предмету закупівлі визначена згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (зі змінами), а саме визначена з урахуванням чинних норм законодавства у сфері визначення вартості будівництва та відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до державних та відомчих норм, стандартів. ЛЬВІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ТЕАТР ОПЕРИ ТА БАЛЕТУ ІМЕНІ СОЛОМІЇ КРУШЕЛЬНИЦЬКОЇ своїми силами склав дефективний акт робіт, з яким звернувся до ряду підприємств, які провадять господарську діяльність у сфері будівництва з проханням здійснити прорахунок вартості робіт з Поточного ремонту приміщень п'ятого поверху (коридор, сходовий марш, мальовнича майстерня) художньо-виробничих майстерень Львівського національного академічного театру опери та балету імені Соломії Крушельницької за адресою м. Львів вул. Куліша 6а. Отримавши від ряду підприємство розрахунки щодо вартості робіт по Поточному ремонту приміщень п'ятого поверху (коридор, сходовий марш, мальовнича майстерня) художньо-виробничих майстерень Львівського національного академічного театру опери та балету імені Соломії Крушельницької за адресою м. Львів вул. Куліша 6анами було виведено середню ціну, яка становила 950000,00 грн. Формат PDF (Portable Document Format) вважається машинозчитувальним, оскільки він відповідає ключовим критеріям, що дозволяють автоматизовано обробляти інформацію. Ось основні аргументи: 1. Структурованість даних PDF містить текстові, графічні та мета-дані у структурованому вигляді, що дозволяє програмам автоматично аналізувати вміст документа. Оптичне розпізнавання тексту (OCR) ?? Навіть якщо документ є зображенням (відсканованим PDF), до нього можна застосувати OCR (Optical Character Recognition), що перетворює картинку у машинозчитуваний текст. ?? Багато PDF-файлів уже мають вбудований текстовий шар після OCR, що дозволяє їх аналізувати. Підтримка мета-даних PDF містить: XMP-мета-дані (автор, дата створення, ключові слова). Гіперпосилання, закладки, поля форм – що робить його інтерактивним і зручним для автоматичного опрацювання. PDF є машинозчитуваним форматом, якщо він містить текстовий шар або структуровані дані. Відскановані PDF-файли можуть стати машинозчитуваними після OCR. Формати PDF/UA та PDF/A містять розширену семантичну інформацію для автоматизованого аналізу. Закон України "Про доступ до публічної інформації" (ст. 10-1) Машинозчитуваний формат – це формат, у якому дані подані у структурованому вигляді, що дає змогу автоматично їх обробляти електронними засобами, зокрема повторно використовувати. Постанова КМУ № 835 від 21.10.2015 р. Визначає відкриті дані як такі, що мають бути доступні у машинозчитуваних форматах для автоматизованого аналізу. Закон України "Про електронні довірчі послуги" Не містить прямого визначення, але регулює питання електронного документообігу, де передбачено використання структурованих форматів. Отже, визначення закріплено у ст. 10-1 Закону "Про доступ до публічної інформації" та деталізовано у підзаконних актах. З огляду на вищевказане, ми виконали усі вимоги закону! А у разі необхідності і зручності, ми довантажимо документи у форматі прийнятному для Вас.
Рішеня
19.02.2025 15:59
Замовник
Документи повідомлення
20.02.2025 10:42
-
Відповідь
Відповідь на запит (дублюю відповідь у відповідному розділі)
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначались на підставі чинного законодавства Україні, господарської необхідності у закупівлі саме таких робіт, а також проектно-кошторисної документації, яка була розроблена та затверджена у відповідності до чинного законодавства. Очікувана вартість предмету закупівлі визначена згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (зі змінами), а саме визначена з урахуванням чинних норм законодавства у сфері визначення вартості будівництва та відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до державних та відомчих норм, стандартів. ЛЬВІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ТЕАТР ОПЕРИ ТА БАЛЕТУ ІМЕНІ СОЛОМІЇ КРУШЕЛЬНИЦЬКОЇ своїми силами склав дефективний акт робіт, з яким звернувся до ряду підприємств, які провадять господарську діяльність у сфері будівництва з проханням здійснити прорахунок вартості робіт з Поточного ремонту приміщень п'ятого поверху (коридор, сходовий марш, мальовнича майстерня) художньо-виробничих майстерень Львівського національного академічного театру опери та балету імені Соломії Крушельницької за адресою м. Львів вул. Куліша 6а. Отримавши від ряду підприємство розрахунки щодо вартості робіт по Поточному ремонту приміщень п'ятого поверху (коридор, сходовий марш, мальовнича майстерня) художньо-виробничих майстерень Львівського національного академічного театру опери та балету імені Соломії Крушельницької за адресою м. Львів вул. Куліша 6анами було виведено середню ціну, яка становила 950000,00 грн. Формат PDF (Portable Document Format) вважається машинозчитувальним, оскільки він відповідає ключовим критеріям, що дозволяють автоматизовано обробляти інформацію. Ось основні аргументи: 1. Структурованість даних PDF містить текстові, графічні та мета-дані у структурованому вигляді, що дозволяє програмам автоматично аналізувати вміст документа. Оптичне розпізнавання тексту (OCR) ?? Навіть якщо документ є зображенням (відсканованим PDF), до нього можна застосувати OCR (Optical Character Recognition), що перетворює картинку у машинозчитуваний текст. ?? Багато PDF-файлів уже мають вбудований текстовий шар після OCR, що дозволяє їх аналізувати. Підтримка мета-даних PDF містить: XMP-мета-дані (автор, дата створення, ключові слова). Гіперпосилання, закладки, поля форм – що робить його інтерактивним і зручним для автоматичного опрацювання. PDF є машинозчитуваним форматом, якщо він містить текстовий шар або структуровані дані. Відскановані PDF-файли можуть стати машинозчитуваними після OCR. Формати PDF/UA та PDF/A містять розширену семантичну інформацію для автоматизованого аналізу. Закон України "Про доступ до публічної інформації" (ст. 10-1) Машинозчитуваний формат – це формат, у якому дані подані у структурованому вигляді, що дає змогу автоматично їх обробляти електронними засобами, зокрема повторно використовувати. Постанова КМУ № 835 від 21.10.2015 р. Визначає відкриті дані як такі, що мають бути доступні у машинозчитуваних форматах для автоматизованого аналізу. Закон України "Про електронні довірчі послуги" Не містить прямого визначення, але регулює питання електронного документообігу, де передбачено використання структурованих форматів. Отже, визначення закріплено у ст. 10-1 Закону "Про доступ до публічної інформації" та деталізовано у підзаконних актах. З огляду на вищевказане, ми виконали усі вимоги закону! А у разі необхідності і зручності, ми довантажимо документи у форматі прийнятному для Вас.
Рішеня
21.02.2025 11:14
Замовник
Документи повідомлення
21.02.2025 11:15
-
21.02.2025 16:04
-
21.02.2025 16:04
-
21.02.2025 16:04
-
21.02.2025 16:04
-
21.02.2025 16:06
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
950 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.12.2024 00:00
Замовник:
ЛЬВІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ТЕАТР ОПЕРИ ТА БАЛЕТУ ІМЕНІ СОЛОМІЇ КРУШЕЛЬНИЦЬКОЇ
Контактний телефон:
+380322428154
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
950 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.12.2024 00:00
Замовник:
ЛЬВІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ТЕАТР ОПЕРИ ТА БАЛЕТУ ІМЕНІ СОЛОМІЇ КРУШЕЛЬНИЦЬКОЇ
Контактний телефон:
+380322428154
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності