Показати схожі тендери

Закупівля Охоронні послуги від Комунальне підприємство "Житній ринок".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-12-10-004799-a
Id Tender a83b332aede64487a45fb1dcbbdf251c
План UA-P-2024-11-29-015506-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.12.2024 11:37
Остання зміна 08.01.2025 12:28
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
840 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 200 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.12.2024 11:36 до 18.12.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.12.2024 11:36
до 15.12.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.12.2024 11:36
до 15.12.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.12.2024 14:27
до 01.01.2025 13:57
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.12.2024 10:54
до 07.01.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 01.01.2025 13:57
до 08.01.2025 12:28
Період уточнень
з 10.12.2024 11:36 до 15.12.2024 00:00
Період оскарження
з 10.12.2024 11:36 до 15.12.2024 00:00
Період кваліфікації
з 18.12.2024 14:27 до 01.01.2025 13:57
Період кваліфікації
з 18.12.2024 14:27 до 01.01.2025 13:57
Основні параметри
Охоронні послуги
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
840 000 грн.
Охоронні послуги
Назва предмета закупівлі
Охоронні послуги
Очікувана вартість
840 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4200,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.12.2024 14:04
Закінчення аукціону
18.12.2024 14:27
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з охорони об’єкту
Код ДК 021:2015
79710000-4 - Охоронні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
04071, Україна, м. Київ, вулиця Верхній Вал, буд. 16
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "МАСТЕР-ЗАХИСТ"
Пропозиція:
834 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КРЕМЕНЬ НП"
Пропозиція:
835 752 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.12.2024 14:04
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.12.2024 11:37
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Коваленко Роман Олександрович
Електронна пошта
Телефон
380503571285
Замовник
ЄДРПОУ
05587843
Назва (англійською мовою)
Komunalne pidpriyemstvo "Zhitnii rinok"
Повна назва
Комунальне підприємство "Житній ринок"
Повна назва (англійською мовою)
Komunalne pidpriyemstvo "Zhitnii rinok"
Поштовий індекс
04071
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
вулиця Верхній Вал, будинок 16
Кваліфікація
Лот № 1 Охоронні послуги
Період вимог/скарг з 23.12.2024 10:54 по 29.12.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.12.2024 14:27 по 26.12.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178
Документи кваліфікації
23.12.2024 10:48
Повідомлення про рішення
18.12.2024 14:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.12.2024 11:36
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.12.2024 11:36
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей. М. Київ, 19 грудня 2024 р. Керуючись вимогами ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі — Особливості), Уповноваженою особою розглянуто наступне питання: розгляд тендерної пропозиції Учасника закупівлі: Охоронні послуги (Код ДК 79710000-4 Охоронні послуги) (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-12-10-004799-a ) (надалі – закупівля) – Товариство з обмеженою відповідальністю «МАСТЕР-ЗАХИСТ» (Код ЄДРПОУ 43199888) остаточна ціна пропозиції 834800,00 грн з ПДВ. З огляду на положення пунктів 35, 39, 41 Особливостей для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Розкриття тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 28 Закону (положення абзацу третього частини першої та абзацу другого частини другої статті 28 Закону не застосовуються). Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. По закупівлі з 18-12-2024, 14:04 по 18-12-2024, 14:27 відбувся аукціон, за результатами якого 24.09.2024 відбулось розкриття тендерних пропозицій стосовно закупівлі. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій UA-2024-12-10-004799-a в закупівлі прийняли участь 2 учасника: ТОВ «МАСТЕР-ЗАХИСТ» (Код ЄДРПОУ 43199888); ТОВ «КРЕМЕНЬ НП» (Код ЄДРПОУ 38180147). За результатами оцінки тендерних пропозицій, проведеної електронною системою закупівель, найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція ТОВ «МАСТЕР-ЗАХИСТ» (надалі –Учасник), остаточна ціна пропозиції якого - 834800,00 грн з ПДВ. Пунктом 43 Особливостей встановлено: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Під час безпосереднього розгляду документів тендерної пропозиції Учасника було виявлено наступні невідповідності в інформації, що подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: 1. Відповідно до п. 1.4 розд. 1 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Довідку про наявність у Учасника, окрім транспорту швидкого реагування, не менше трьох одиниць автотранспорту, зареєстрованого у встановленому органами МВС порядку, як транспорт спеціального (спеціалізованого) призначення, обладнаний кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими сигналами. Для документального підтвердження надати наступні документи: - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (які оформлені відповідно п. 9.1. до наказу МВС від 11.08.2010 р. № 379); - всі автомобілі (не менше 3-х одиниць) Учасника повинні бути облаштовані GPS-системою, які дозволені до використання в Україні. На підтвердження можливості спостереження за місцем розташування автомобілів Учасник, в складі тендерної пропозиції повинен надати копії видаткових накладних на придбання даного обладнпання. У складі тендерної пропозиції Учасника вищевказані документи відсутні. 2. Відповідно до п. 1.6 розд. 1 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен мати апаратно-програмний комплекс, що дозволяє здійснювати віддалений відеоконтроль за постом охорони в режимі реального часу через мережу Інтернет. Для підтвердження надати: - довідку та інструкцію (порядок дій Замовника) для доступу до існуючої системи віддаленого відео контролю Учасника (принаймні до однієї відеокамери на посту охорони). Інструкція повинна містити конкретний порядок дій, виконавши який, Замовник через мережу Інтернет отримає доступ до відеозображення з камери спостереження встановленої на існуючому посту охорони Учасника. Замовник залишає за собою право відхили тендерну пропозицію учасника в разі неможливості отримати доступ до відеозображення з камери спостереження встановленої на існуючому посту охорони Учасника. У складі тендерної пропозиції Учасника вищевказаний документ відсутній. 3. Відповідно до п. 1.7 розд. 1 Додатку 2 до тендерної документації, на підтвердження наявності захищених корпоративних мереж для здійснення безпечної передачі даних від об’єктового обладнання до пункту централізованої охорони в складі тендерної пропозиції учасник повинен надати листи не менше одного оператора стільникового зв’язку про наявність в учасника захищеної корпоративної мережі з виділеною APN (із зазначенням назви APN та кількості вільних статичних ІР адрес з кількістю вільних (не задіяних) статичних ІР адрес не меншою, ніж кількість об’єктів зазначених в розділі. У складі тендерної пропозиції Учасника вищевказаний документ відсутній. 4. Відповідно до п. 2.1 розд. 1 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник має надати Довідку в довільній формі про наявність працівників суб’єкта охоронної діяльності які перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, мають стаж роботи охоронником та відповідають вимогам п.п. 14-17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 № 960. В штаті Учасника повинно нараховуватись не менше 10 (десяти) працівників. Всі охоронники Учасника повинні мати кваліфікацію не менше третього розряду. Надати довідку про кадровий склад працівників, що мають кваліфікацію не менше третього розряду, маючих досвід роботи в даній кваліфікації. Натомість Учасником у складі тендерної пропозиції надана довідка щодо працівників відповідної кваліфікації в якій зазначено лише чотире працівника та без надання інформації щодо їх досвіду роботи в даній кваліфікації. 5. Відповідно до п. 2.2 розд. 1 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник має надати Документи на кожного з працівників, зазначених в довідці згідно пункту 2.1. тендерної документації, що підтверджують відповідність персоналу охорони кваліфікаційним вимогам, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, а саме: - документи, що підтверджують проходження працівниками Учасника, які вказані у довідці п. 2.1., професійної підготовки/перепідготовки з урахуванням вимог Закону України «Про охоронну діяльність», не нижче 3-го кваліфікаційного розряду. - чинні довідки, які підтверджують проходження працівниками Учасника, які вказані у довідці п.2.1 попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин № ____», форми № 100-2/о, (відповідно до п.11 Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 18.04.2022 № 651); - копії документів встановленого зразка про проходження працівниками Учасника обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246). Довідки повинні бути дійсними на кінцеву дату подання пропозиції Учасника; - документ або копія документа, завірена уповноваженим органом МВС, на кожного працівника, зазначеного у довідці п. 2.1. який підтверджує, що особа не має не погашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів, виданий ДІТ МВС України або Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості, або інші документи, видані не раніше 2024 року. У складі тендерної пропозиції Учасника вищевказані документи відсутні. 6. Відповідно до п. 2.3 розд. 1 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник має надати копії посвідчень про проходження навчання: законодавчих актів з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці, виробничої санітарії, надання домедичної допомоги потерпілому в разі настання нещасного випадку та інших нормативних актів (Загальний курс з ОП) та надати копії витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, видані на директора/службову (посадову) особу Учасника. У складі тендерної пропозиції Учасника вищевказані документи відсутні. 7. Відповідно до п. 2.4 розд. 1 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник має надати довідку з переліком працівників (не менше 10-ти), які задіяні в групах швидкого реагування зі зброєю. У складі тендерної пропозиції Учасника вищевказаний документ відсутній. 8. Відповідно до п. 2.5 розд. 1 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник має надати наступні підтверджуючі документи на працівників, які будуть задіяні в групах швидкого реагування зі зброєю, які вказані в довідці п.2.4.: -підтверджуючі документи щодо вказаних у довідці п.2.4. працівників (відповідні сторінки трудових книжок або інших документів (накази, трудові договори тощо), що підтверджують роботу працівників на підприємстві, завірені в установленому порядку); - охоронники, які задіяні в групах швидкого реагування мають бути забезпечені пристроями вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії. На підтвердження надати документи на носіння зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, видані на кожного охоронника, що зазначений в довідці п.2.4. У складі тендерної пропозиції Учасника вищевказані документи відсутні. 9. Відповідно до п. 2.6 розд. 1 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник має надати завірені Учасником копії документів на підтвердження наявності у штаті Учасника чи договір на використання в іншого суб’єкта господарювання інженерно-технічних працівників (у кількості не менше 2-х працівників) для забезпечення усунення несправностей засобів тривожної сигналізації протягом 2 год., яка встановлена на об’єкті Замовника. У складі тендерної пропозиції Учасника вищевказані документи відсутні. 10. Відповідно до п. 1.7 розд. 3 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник процедури закупівлі має надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист про те, що ціна послуги запропонована на торги з урахування зниження під час аукціону є актуальною та відповідає реальним ринковим цінам на час подання цінової пропозиції. У складі тендерної пропозиції Учасника вищевказаний документ відсутній. 11. Відповідно до п. 1.10 розд. 3 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник має надати договір добровільного страхування професійної відповідальності (п.15 ч.4 ст.6 Закону України «Про страхування»), терміном не менше дії тендерної пропозиції, в разі необхідності з подальшою пролонгацією. У складі тендерної пропозиції Учасника вищевказаний документ відсутній. 12. Відповідно до п. 1.11 розд. 3 Додатку 2 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник надає інформацію в довільній формі про те, учасник не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. У складі тендерної пропозиції Учасника вищевказаний документ відсутній. 13. Відповідно до п. 1.13 розд. 3 Додатку 2 до тендерної документації, для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, Учасники надають: - сертифікат відповідності управління якістю учасника закупівлі згідно вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT «Системи управління якістю. Вимоги» або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів); - Сертифікат відповідності системи управління боротьби з корупційними проявами, згідно вимог "Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування" ISO 37001:2016 (ДСТУ ISO 37001:2018 "Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування") або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів. - сертифікат відповідності системи екологічного управління учасника закупівлі згідно вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів); - сертифікат відповідності системи управління охороною здоров'я та безпекою праці учасника закупівлі згідно вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2019, IDT «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів). У складі тендерної пропозиції Учасника вищевказані документи відсутні. Враховуючи викладене, інформація/документи Учасника містять невідповідності, які можливо виправити. Відповідно до вимог частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
19.12.2024 16:44
Надати до
20.12.2024 16:44
Період вимог/скарг з 01.01.2025 13:57 по 07.01.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.12.2024 10:54 по 21.01.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.12.2024 11:36
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.12.2024 11:36
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку з плановими та аварійними відключеннями електроенергії на підприємстві КП «Житній ринок», що призвели до неможливості розгляду тендерних пропозицій у строк до п’яти робочих днів, та значним обсягом наданих документів, що потребують ретельного вивчення, на виконання ч. 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» , існує потреба в продовженні строку розгляду тендерних пропозицій до 20 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
26.12.2024 14:04
Дата кінця розгляду
21.01.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей. М. Київ, 31 грудня 2024 р. Керуючись вимогами ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі — Особливості), Уповноваженою особою розглянуто наступне питання: розгляд тендерної пропозиції Учасника закупівлі: Охоронні послуги (Код ДК 79710000-4 Охоронні послуги) (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-12-10-004799-a ) (надалі – закупівля) – Товариство з обмеженою відповідальністю «КРЕМЕНЬ НП» (Код ЄДРПОУ 38180147) остаточна ціна пропозиції 835752,00 грн з ПДВ. З огляду на положення пунктів 35, 39, 41 Особливостей для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Розкриття тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 28 Закону (положення абзацу третього частини першої та абзацу другого частини другої статті 28 Закону не застосовуються). Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. По закупівлі з 18-12-2024, 14:04 по 18-12-2024, 14:27 відбувся аукціон, за результатами якого 24.09.2024 відбулось розкриття тендерних пропозицій стосовно закупівлі. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій UA-2024-12-10-004799-a в закупівлі прийняли участь 2 учасника: ТОВ «МАСТЕР-ЗАХИСТ» (Код ЄДРПОУ 43199888); ТОВ «КРЕМЕНЬ НП» (Код ЄДРПОУ 38180147). У разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої. Замовником відхилена пропозиція ТОВ «МАСТЕР-ЗАХИСТ» оскільки учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції. За результатами оцінки тендерних пропозицій, проведеної електронною системою закупівель, наступною найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція ТОВ «КРЕМЕНЬ НП» (надалі –Учасник), остаточна ціна пропозиції якого - 835752,00 грн з ПДВ. У зв’язку з плановими та аварійними відключеннями електроенергії на підприємстві КП «Житній ринок», що призвели до неможливості розгляду тендерних пропозицій у строк до п’яти робочих днів, та значним обсягом наданих документів, що потребують ретельного вивчення, Замовник, рішенням уповноваженої особи № 44 від 26.12.2024, продовжив строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КРЕМЕНЬ НП» до 20 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Пунктом 43 Особливостей встановлено: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Під час безпосереднього розгляду документів тендерної пропозиції Учасника було виявлено наступні невідповідності в інформації, що подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: 1. Відповідно до п. 1.6 розд. 1 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен мати апаратно-програмний комплекс, що дозволяє здійснювати віддалений відеоконтроль за постом охорони в режимі реального часу через мережу Інтернет. Для підтвердження надати: - довідку та інструкцію (порядок дій Замовника) для доступу до існуючої системи віддаленого відео контролю Учасника (принаймні до однієї відеокамери на посту охорони). Інструкція повинна містити конкретний порядок дій, виконавши який, Замовник через мережу Інтернет отримає доступ до відеозображення з камери спостереження встановленої на існуючому посту охорони Учасника. Замовник залишає за собою право відхили тендерну пропозицію учасника в разі неможливості отримати доступ до відеозображення з камери спостереження встановленої на існуючому посту охорони Учасника. У складі тендерної пропозиції Учасника надана довідка але відсутня інструкція (порядок дій Замовника) для доступу до віддаленого відеоконтролю Учасника. 2. Відповідно до п. 1.13 розд. 3 Додатку 2 до тендерної документації, для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, Учасники надають: - сертифікат відповідності управління якістю учасника закупівлі згідно вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT «Системи управління якістю. Вимоги» або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів); - Сертифікат відповідності системи управління боротьби з корупційними проявами, згідно вимог "Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування" ISO 37001:2016 (ДСТУ ISO 37001:2018 "Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування") або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів. - сертифікат відповідності системи екологічного управління учасника закупівлі згідно вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів); - сертифікат відповідності системи управління охороною здоров'я та безпекою праці учасника закупівлі згідно вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2019, IDT «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів). У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній сертифікат відповідності системи екологічного управління учасника закупівлі згідно вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів). Враховуючи викладене, інформація/документи Учасника містять невідповідності, які можливо виправити. Відповідно до вимог частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
31.12.2024 13:14
Надати до
01.01.2025 13:14
Договір
UA-2024-12-10-004799-a-a1
Підписаний і діє
Номер
07/01-2025
835 752 грн.
835 752 грн.
Без ПДВ
Підписано
07.01.2025
Строк дії договору з
07.01.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з охорони об’єкту
Номенклатура
Послуги з охорони об’єкту
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
835 752
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Житній ринок"
Повна назва
Комунальне підприємство "Житній ринок"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05587843

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "КРЕМЕНЬ НП"
Повна назва
ТОВ "КРЕМЕНЬ НП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38180147

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
08.01.2025 12:28
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
840 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.12.2024 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Житній ринок"
Контактний телефон:
380503571285
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
840 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.12.2024 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Житній ринок"
Контактний телефон:
380503571285
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності