Зміст
Вимога про усунення невідповідностей.
М. Київ, 19 грудня 2024 р. Керуючись вимогами ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі — Особливості), Уповноваженою особою розглянуто наступне питання: розгляд тендерної пропозиції Учасника закупівлі: Охоронні послуги (Код ДК 79710000-4 Охоронні послуги) (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-12-10-004799-a ) (надалі – закупівля) – Товариство з обмеженою відповідальністю «МАСТЕР-ЗАХИСТ» (Код ЄДРПОУ 43199888) остаточна ціна пропозиції 834800,00 грн з ПДВ. З огляду на положення пунктів 35, 39, 41 Особливостей для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Розкриття тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 28 Закону (положення абзацу третього частини першої та абзацу другого частини другої статті 28 Закону не застосовуються). Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. По закупівлі з 18-12-2024, 14:04 по 18-12-2024, 14:27 відбувся аукціон, за результатами якого 24.09.2024 відбулось розкриття тендерних пропозицій стосовно закупівлі. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій UA-2024-12-10-004799-a в закупівлі прийняли участь 2 учасника: ТОВ «МАСТЕР-ЗАХИСТ» (Код ЄДРПОУ 43199888); ТОВ «КРЕМЕНЬ НП» (Код ЄДРПОУ 38180147). За результатами оцінки тендерних пропозицій, проведеної електронною системою закупівель, найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція ТОВ «МАСТЕР-ЗАХИСТ» (надалі –Учасник), остаточна ціна пропозиції якого - 834800,00 грн з ПДВ.
Пунктом 43 Особливостей встановлено: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Під час безпосереднього розгляду документів тендерної пропозиції Учасника було виявлено наступні невідповідності в інформації, що подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції:
1. Відповідно до п. 1.4 розд. 1 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Довідку про наявність у Учасника, окрім транспорту швидкого реагування, не менше трьох одиниць автотранспорту, зареєстрованого у встановленому органами МВС порядку, як транспорт спеціального (спеціалізованого) призначення, обладнаний кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими сигналами. Для документального підтвердження надати наступні документи:
- свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (які оформлені відповідно п. 9.1. до наказу МВС від 11.08.2010 р. № 379);
- всі автомобілі (не менше 3-х одиниць) Учасника повинні бути облаштовані GPS-системою, які дозволені до використання в Україні. На підтвердження можливості спостереження за місцем розташування автомобілів Учасник, в складі тендерної пропозиції повинен надати копії видаткових накладних на придбання даного обладнпання. У складі тендерної пропозиції Учасника вищевказані документи відсутні.
2. Відповідно до п. 1.6 розд. 1 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен мати апаратно-програмний комплекс, що дозволяє здійснювати віддалений відеоконтроль за постом охорони в режимі реального часу через мережу Інтернет.
Для підтвердження надати:
- довідку та інструкцію (порядок дій Замовника) для доступу до існуючої системи віддаленого відео контролю Учасника (принаймні до однієї відеокамери на посту охорони). Інструкція повинна містити конкретний порядок дій, виконавши який, Замовник через мережу Інтернет отримає доступ до відеозображення з камери спостереження встановленої на існуючому посту охорони Учасника. Замовник залишає за собою право відхили тендерну пропозицію учасника в разі неможливості отримати доступ до відеозображення з камери спостереження встановленої на існуючому посту охорони Учасника. У складі тендерної пропозиції Учасника вищевказаний документ відсутній.
3. Відповідно до п. 1.7 розд. 1 Додатку 2 до тендерної документації, на підтвердження наявності захищених корпоративних мереж для здійснення безпечної передачі даних від об’єктового обладнання до пункту централізованої охорони в складі тендерної пропозиції учасник повинен надати листи не менше одного оператора стільникового зв’язку про наявність в учасника захищеної корпоративної мережі з виділеною APN (із зазначенням назви APN та кількості вільних статичних ІР адрес з кількістю вільних (не задіяних) статичних ІР адрес не меншою, ніж кількість об’єктів зазначених в розділі. У складі тендерної пропозиції Учасника вищевказаний документ відсутній.
4. Відповідно до п. 2.1 розд. 1 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник має надати Довідку в довільній формі про наявність працівників суб’єкта охоронної діяльності які перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, мають стаж роботи охоронником та відповідають вимогам п.п. 14-17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 № 960. В штаті Учасника повинно нараховуватись не менше 10 (десяти) працівників. Всі охоронники Учасника повинні мати кваліфікацію не менше третього розряду. Надати довідку про кадровий склад працівників, що мають кваліфікацію не менше третього розряду, маючих досвід роботи в даній кваліфікації. Натомість Учасником у складі тендерної пропозиції надана довідка щодо працівників відповідної кваліфікації в якій зазначено лише чотире працівника та без надання інформації щодо їх досвіду роботи в даній кваліфікації.
5. Відповідно до п. 2.2 розд. 1 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник має надати Документи на кожного з працівників, зазначених в довідці згідно пункту 2.1. тендерної документації, що підтверджують відповідність персоналу охорони кваліфікаційним вимогам, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, а саме:
- документи, що підтверджують проходження працівниками Учасника, які вказані у довідці п. 2.1., професійної підготовки/перепідготовки з урахуванням вимог Закону України «Про охоронну діяльність», не нижче 3-го кваліфікаційного розряду.
- чинні довідки, які підтверджують проходження працівниками Учасника, які вказані у довідці п.2.1 попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин № ____», форми № 100-2/о, (відповідно до п.11 Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 18.04.2022 № 651);
- копії документів встановленого зразка про проходження працівниками Учасника обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246). Довідки повинні бути дійсними на кінцеву дату подання пропозиції Учасника;
- документ або копія документа, завірена уповноваженим органом МВС, на кожного працівника, зазначеного у довідці п. 2.1. який підтверджує, що особа не має не погашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів, виданий ДІТ МВС України або Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості, або інші документи, видані не раніше 2024 року. У складі тендерної пропозиції Учасника вищевказані документи відсутні.
6. Відповідно до п. 2.3 розд. 1 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник має надати копії посвідчень про проходження навчання: законодавчих актів з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці, виробничої санітарії, надання домедичної допомоги потерпілому в разі настання нещасного випадку та інших нормативних актів (Загальний курс з ОП) та надати копії витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, видані на директора/службову (посадову) особу Учасника. У складі тендерної пропозиції Учасника вищевказані документи відсутні.
7. Відповідно до п. 2.4 розд. 1 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник має надати довідку з переліком працівників (не менше 10-ти), які задіяні в групах швидкого реагування зі зброєю. У складі тендерної пропозиції Учасника вищевказаний документ відсутній.
8. Відповідно до п. 2.5 розд. 1 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник має надати наступні підтверджуючі документи на працівників, які будуть задіяні в групах швидкого реагування зі зброєю, які вказані в довідці п.2.4.:
-підтверджуючі документи щодо вказаних у довідці п.2.4. працівників (відповідні сторінки трудових книжок або інших документів (накази, трудові договори тощо), що підтверджують роботу працівників на підприємстві, завірені в установленому порядку);
- охоронники, які задіяні в групах швидкого реагування мають бути забезпечені пристроями вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії. На підтвердження надати документи на носіння зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, видані на кожного охоронника, що зазначений в довідці п.2.4. У складі тендерної пропозиції Учасника вищевказані документи відсутні.
9. Відповідно до п. 2.6 розд. 1 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник має надати завірені Учасником копії документів на підтвердження наявності у штаті Учасника чи договір на використання в іншого суб’єкта господарювання інженерно-технічних працівників (у кількості не менше 2-х працівників) для забезпечення усунення несправностей засобів тривожної сигналізації протягом 2 год., яка встановлена на об’єкті Замовника. У складі тендерної пропозиції Учасника вищевказані документи відсутні.
10. Відповідно до п. 1.7 розд. 3 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник процедури закупівлі має надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист про те, що ціна послуги запропонована на торги з урахування зниження під час аукціону є актуальною та відповідає реальним ринковим цінам на час подання цінової пропозиції. У складі тендерної пропозиції Учасника вищевказаний документ відсутній.
11. Відповідно до п. 1.10 розд. 3 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник має надати договір добровільного страхування професійної відповідальності (п.15 ч.4 ст.6 Закону України «Про страхування»), терміном не менше дії тендерної пропозиції, в разі необхідності з подальшою пролонгацією. У складі тендерної пропозиції Учасника вищевказаний документ відсутній.
12. Відповідно до п. 1.11 розд. 3 Додатку 2 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник надає інформацію в довільній формі про те, учасник не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. У складі тендерної пропозиції Учасника вищевказаний документ відсутній.
13. Відповідно до п. 1.13 розд. 3 Додатку 2 до тендерної документації, для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, Учасники надають:
- сертифікат відповідності управління якістю учасника закупівлі згідно вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT «Системи управління якістю. Вимоги» або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів);
- Сертифікат відповідності системи управління боротьби з корупційними проявами, згідно вимог "Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування" ISO 37001:2016 (ДСТУ ISO 37001:2018 "Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування") або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів.
- сертифікат відповідності системи екологічного управління учасника закупівлі згідно вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів);
- сертифікат відповідності системи управління охороною здоров'я та безпекою праці учасника закупівлі згідно вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2019, IDT «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів). У складі тендерної пропозиції Учасника вищевказані документи відсутні.
Враховуючи викладене, інформація/документи Учасника містять невідповідності, які можливо виправити. Відповідно до вимог частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.