Показати схожі тендери

Закупівля Електрична енергія та супутні послуги, зокрема послуги з постачання та передачі електричної енергії та без врахування послуг з розподілу від Гімназія № 2 Звягельської міської ради .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-12-06-016933-a
Id Tender 445c603dd1dd443d8857215c081b69c5
План UA-P-2024-12-06-020404-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 06.12.2024 17:56
Остання зміна 03.01.2025 15:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
214 720 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 147.2 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.12.2024 17:53 до 14.12.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 06.12.2024 17:53
до 11.12.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.12.2024 17:53
до 11.12.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.12.2024 12:01
до 20.12.2024 16:48
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.12.2024 16:48
до 26.12.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.12.2024 16:48
до 03.01.2025 15:34
Період уточнень
з 06.12.2024 17:53 до 11.12.2024 00:00
Період оскарження
з 06.12.2024 17:53 до 11.12.2024 00:00
Період кваліфікації
з 16.12.2024 12:01 до 20.12.2024 16:48
Період кваліфікації
з 16.12.2024 12:01 до 20.12.2024 16:48
Основні параметри
Електрична енергія та супутні послуги, зокрема послуги з постачання та передачі електричної енергії та без врахування послуг з розподілу
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
214 720 грн.
Електрична енергія та супутні послуги, зокрема послуги з постачання та передачі електричної енергії та без врахування послуг з розподілу
Назва предмета закупівлі
Електрична енергія та супутні послуги, зокрема послуги з постачання та передачі електричної енергії та без врахування послуг з розподілу
Очікувана вартість
214 720 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2147,2
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
16.12.2024 11:32
Закінчення аукціону
16.12.2024 12:01
Позиція
Опис предмета закупівлі
Електрична енергія та супутні послуги, зокрема послуги з постачання та передачі електричної енергії та без врахування послуг з розподілу
Код ДК 021:2015
09310000-5 - Електрична енергія
Кількість
24 400
Одиниця виміру
Кіловат-година
Адреса постачання
11700, Україна, Житомирська область, м. Звягель, вул. Івана Франка, будинок 19
Дата постачання з
01.01.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата акту приймання-передачі електричної енергії Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк 20 (двадцять) календарних днів з моменту отримання акту приймання-передачі електричної енергії Споживачем
Порядковий номер: 1
Документи лота
Проект договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
Пропозиція:
199 940.53 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗБУТ-ЕНЕРГО ПЛЮС"
Пропозиція:
205 794.48 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД"
Пропозиція:
183 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.12.2024 11:32
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.12.2024 17:56
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сєрокурова Людмила
Електронна пошта
Телефон
+380678624931
Замовник
ЄДРПОУ
22060184
Повна назва
Гімназія № 2 Звягельської міської ради
Поштовий індекс
11700
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
м. Звягель
Адреса
вул. Франка Івана, будинок 19
Кваліфікація
Лот № 1 Електрична енергія та супутні послуги, зокрема послуги з постачання та передачі електричної енергії та без врахування послуг з розподілу
Період вимог/скарг з 20.12.2024 16:48 по 26.12.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.12.2024 12:01 по 24.12.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.12.2024 16:49
Довідка НАЗК
20.12.2024 16:48
Повідомлення про рішення
16.12.2024 12:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.12.2024 17:53
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.12.2024 17:53
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Додаток до протоколу від 19 грудня 2024 року №101 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до вимог Замовника згідно Додатку №6 до тендерної документації ( п.3) Учасник має надати проект договору згідно з Додатком 4 до тендерної документації (завізований Учасником процедури закупівлі, шляхом підпису та накладання печатки (у разі її наявності) на кожній сторінці). Опис виявлених невідповідностей, що виявлені Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, та документів,що до неї додані: Учасником надано проєкт договору, який підписано та накладено печатку тільки на останній сторінці, коли у вимогах до тендерної документації було вказано шляхом підпису та накладання печатки (у разі її наявності) на кожній сторінці. Опис інформації та/або документів, які Учаснику необхідно подати для усунення виявлених невідповідностей: Учасник має надати проект договору згідно з Додатком 4 до тендерної документації (завізований Учасником процедури закупівлі, шляхом підпису та накладання печатки (у разі її наявності) на кожній сторінці). 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до вимог Замовника згідно Додатку №6 до тендерної документації ( п.12) Учасник має надати Довідку* (складену у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі її наявності)), що містить інформацію про виконання не менше 2-х аналогічних договорів** виконаних в повному обсязі в період з 2022р.-2024р.*** *Довідка має містити наступну інформацію: повну назву Замовника та номер ЄДРПОУ, номер та дату договору, суму аналогічного договору, стан виконання, контактна особа замовника та засоби зв’язку. **Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір (або договір який виконується), предмет якого відповідає предмету цієї закупівлі за ДК 021:2015 - 09310000-5 Електрична енергія та укладання якого здійснено в порядку передбаченому Законом або Особливостями. *** У разі якщо учасник є новоствореним в період 2024р., він може надати інформацію про не менше 2-х аналогічних договорів, які виконуються, але виконання такого договору, на момент подання пропозиції, повинно складати не менше 50% від загальної суми договору. Опис виявлених невідповідностей, що виявлені Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, та документів,що до неї додані: Учасником надано Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного ( аналогічних) за предметом закупівлі договору ( договорів) ( надалі – Довідка) за вихідним №3 від 03.12.2024 р., але невірно вказано дані за договором від 28.11.2022 року №999/22/13, а саме : сума та кількість кіловат годин фактичного виконання вищезазначеного договору. Опис інформації та/або документів, які Учаснику необхідно подати для усунення виявлених невідповідностей Надати Довідку* (складену у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі її наявності)), що містить інформацію про виконання не менше 2-х аналогічних договорів** виконаних в повному обсязі в період з 2022р.-2024р.*** *Довідка має містити наступну інформацію: повну назву Замовника та номер ЄДРПОУ, номер та дату договору, суму аналогічного договору, стан виконання, контактна особа замовника та засоби зв’язку. 3) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до вимог Замовника згідно Додатку №6 до тендерної документації ( п.13) Учасник має надати Копії аналогічних договорів зазначених у вищевказаній довідці. Опис виявлених невідповідностей, що виявлені Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, та документів,що до неї додані: Завантажений файл про аналогічний договір від 01 лютого 2023 року №01/02-3/ЕЛ містить скановані копії з оригіналів документів ( додаткова угода №1 від 21 березня 2023 року, додаткова угода №2 від 24 травня 2023 року, додаткова угода №4 від 07 липня 2023 року, додаткова угода №6 від 19 вересня 2023 року, додаткова угода №7 від 17 жовтня 2023 року, додаткова угода №8 від 21 листопада 2023 року) та з копій, які не були завірені належним чином згідно вимог нормативно правових актів ( договір від 01 лютого 2023 року №01/02-3/ЕЛ, додаткова угода №3 від 28 червня 2023 року, додаткова угода №5 від 31 липня 2023 року, додаткова угода №9 від 21 грудня 2023 року, додаткова угода №10 від 29 грудня 2023 року). Крім того, сканкопія додаткової угоди №9 від 21 грудня 2023 року має частково відсутній відбиток печатки. Опис інформації та/або документів, які Учаснику необхідно подати для усунення виявлених невідповідностей Надати належним чином завірені копії аналогічного договору від 01 лютого 2023 року №01/02-3/ЕЛ разом з усіма додатковими угодами. 4) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до вимог Замовника згідно Додатку №6 до тендерної документації ( п.16) Учасник має надати довідку (складену у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі її наявності)), що дохід від діяльності Учасника за останній звітній 2023р.* становив не менше очікувана вартість предмета закупівлі.** *Новостворені учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно), обсяг доходу (виручки) за такий період має складати не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі **Для новостворених не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі за період з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно.). Опис виявлених невідповідностей, що виявлені Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, та документів,що до неї додані: Учасником не надано Довідку (складену у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі її наявності)), що дохід від діяльності Учасника за останній звітній 2023р.* становив не менше очікувана вартість предмета закупівлі.** Опис інформації та/або документів, які Учаснику необхідно подати для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку (складену у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі її наявності)), що дохід від діяльності Учасника за останній звітній 2023р.* становив не менше очікувана вартість предмета закупівлі.** *Новостворені учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно), обсяг доходу (виручки) за такий період має складати не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі **Для новостворених не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі за період з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно.). 5) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до вимог Замовника згідно Додатку №6 до тендерної документації ( п.20) Учасник має надати довідку (складену у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі її наявності)), з переліком наданих їм документів на підтвердження повноваження Учасника та представника Учасника. Опис виявлених невідповідностей, що виявлені Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, та документів,що до неї додані: Учасником не надано довідку (складену у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі її наявності)), з переліком наданих їм документів на підтвердження повноваження Учасника та представника Учасника. Опис інформації та/або документів, які Учаснику необхідно подати для усунення виявлених невідповідностей: довідку (складену у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі її наявності)), з переліком наданих їм документів на підтвердження повноваження Учасника та представника Учасника.
Створено
19.12.2024 12:46
Надати до
20.12.2024 12:46
Договір
UA-2024-12-06-016933-a-c1
Підписаний і діє
Номер
86
183 000 грн.
183 000 грн.
З ПДВ
Підписано
31.12.2024
Строк дії договору з
01.01.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
24 400 (Кіловат-година)
Електрична енергія та супутні послуги, зокрема послуги з постачання та передачі електричної енергії та без врахування послуг з розподілу
Номенклатура
Електрична енергія та супутні послуги, зокрема послуги з постачання та передачі електричної енергії та без врахування послуг з розподілу
Кількість
24 400
Одиниця виміру
Кіловат-година
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Гімназія № 2 Звягельської міської ради
Повна назва
Гімназія № 2 Звягельської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22060184

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД"
Повна назва
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42827548

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
03.01.2025 15:34
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
214 720 грн.
Період подання пропозицій
до 14.12.2024 00:00
Замовник:
Гімназія № 2 Звягельської міської ради
Контактний телефон:
+380678624931
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
214 720 грн.
Період подання пропозицій
до 14.12.2024 00:00
Замовник:
Гімназія № 2 Звягельської міської ради
Контактний телефон:
+380678624931
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності