Показати схожі тендери

Закупівля Машина дорожня комбінована зі змінним обладнанням на базі самоскида (34144400-2 - Транспортні засоби для утримання доріг) від Комунальне підприємство "Комунсервіс" Заводської міської ради Миргородського району Полтавської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-12-06-015145-a
Id Tender 7ab1aa30fd7f4755a8dfe95e380bf192
План UA-P-2024-12-06-018886-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 06.12.2024 15:56
Остання зміна 23.12.2024 09:05
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 000 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
80 000 грн. (2 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.12.2024 15:55 до 14.12.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 06.12.2024 15:55
до 11.12.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.12.2024 15:55
до 11.12.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.12.2024 00:00
до 17.12.2024 15:06
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.12.2024 15:06
до 23.12.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.12.2024 15:06
до 23.12.2024 09:05
Період уточнень
з 06.12.2024 15:55 до 11.12.2024 00:00
Період оскарження
з 06.12.2024 15:55 до 11.12.2024 00:00
Період кваліфікації
з 14.12.2024 00:00 до 17.12.2024 15:06
Період кваліфікації
з 14.12.2024 00:00 до 17.12.2024 15:06
Основні параметри
Машина дорожня комбінована зі змінним обладнанням на базі самоскида (34144400-2 - Транспортні засоби для утримання доріг)
дана закупівля проводиться у відповідності до особливостей, які визначені постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
4 000 000 грн.
машина дорожня комбінована зі змінним обладнанням на базі самоскида (34144400-2 - Транспортні засоби для утримання доріг)
Назва предмета закупівлі
машина дорожня комбінована зі змінним обладнанням на базі самоскида (34144400-2 - Транспортні засоби для утримання доріг)
Очікувана вартість
4 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
80000,0
2 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
машина дорожня комбінована зі змінним обладнанням на базі самоскида
Код ДК 021:2015
34144400-2 - Транспортні засоби для утримання доріг
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
37240, Україна, Полтавська область, м.Заводське, вул.Київська, 59е
Дата постачання по
27.12.2024 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за поставлений Продавцем Товар, проводиться за фактом отримання Покупцем такого Товару протягом 20 (двадцяти) календарних днів з моменту отримання Товару
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "Виробничо-комерційне підприємство "Альфатекс"
Пропозиція:
3 990 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.12.2024 15:56
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Оксана Мотренко
Електронна пошта
Телефон
+380535637114
Замовник
ЄДРПОУ
37137420
Повна назва
Комунальне підприємство "Комунсервіс" Заводської міської ради Миргородського району Полтавської області
Поштовий індекс
37240
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
м. Заводське
Адреса
вул. Європейська, 14
Кваліфікація
Лот № 1 машина дорожня комбінована зі змінним обладнанням на базі самоскида (34144400-2 - Транспортні засоби для утримання доріг)
Період вимог/скарг з 17.12.2024 15:06 по 23.12.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.12.2024 00:00 по 21.12.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.12.2024 15:06
Довідка НАЗК
17.12.2024 15:06
Повідомлення про рішення
14.12.2024 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.12.2024 15:55
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.12.2024 15:55
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення. Зазначені невідповідності тендерної пропозиції визначені з урахуванням умов тендерної документації (далі – Документація). 1. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції учасником надано довідку 09/12-15 від 09.12.2024р., в якій учасником не зазначено інформацію про особу, які делеговано права та повноваження, які стосуються здійснення представництва юридичної особи і підписання документів в процесі участі у закупівлі, укладенні договору та його виконанню; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.1 Таблиці 1 Розділу I Додатку 2 до тендерної документації, із урахуванням вимог щодо надання інформації згідно до вимог Додатку 2.1 до Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати інформацію, виконану у вигляді довідки, яка надається учасником за встановленою формою, наведеною в Додатку 2.1 до тендерної документації. У довідці обов’язково зазначається інформація щодо фактично виконаних зобов’язань за договором(ами) постачання товару(ів), що є аналогічним предмету даної процедури закупівлі, (для виконання даного критерію достатньо надання інформації за одним аналогічним договором). В такій довідці повинно бути зазначено № п/п; № та дата договору; кінцевий строк виконання зобов’язань* з боку постачальника (місяць та рік), найменування замовника, код ЄДРПОУ (або ідентифікаційний код), повна адреса замовника, контактний(і) телефон(и) і П.І.Б. відповідальної особи замовника; предмет закупівлі (назва предмета закупівлі, яка визначена умовами договору та/або його додатками; обсяг і вартість договору (з урахуванням змін та доповнень до договору); місце постачання товару(ів). 2. Виявлені невідповідності: учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), яка не відповідає встановленій формі (в назві довідки). В тому числі в останній комірці учасником не зазначено інформації про вартість договору (з урахуванням змін та доповнень до договору). Зазначений предмет договору не відповідає визначеній назві предмета в договорі №43 від 28.09.2022р.; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.1 Таблиці 1 Розділу I Додатку 4 до тендерної документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати інформацію (або довідку) про службову(их) (посадову(их)) особу(іб) учасника, яку(их) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, в тому числі підписувати тендерну пропозицію. Учасником повинно бути зазначено інформацію про ПІП такої(их) особи(іб) із описом делегованих прав та повноважень, які стосуються здійснення представництва юридичної особи і підписання документів в процесі участі у закупівлі, укладенні договору та його виконанню. 3. Виявлені невідповідності: умови проекту договору не відповідають положенням проекту договору, які зазначені у додатку 5 до тендерної документації; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.7 Додатку 1 до тендерної документації з урахуванням положень проекту договору, визначених у додатку 5 до Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати інформацію, що вимагається від учасника про погодженням з проектом договору, яка повинна бути оформлена Учасником згідно з тенерною документацією та Додатком 5 до тендерної документації. 4. Виявлені невідповідності: у формі «Пропозиція» учасником не зазначено у таблиці 1 інформації про бухгалтера, або особи, яка виконує його функції; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Таблиця 1 форми «Пропозиція» згідно до вимог Додатку 7 до тендерної документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати форму "Пропозиція" (згідно до вимог додатку 7 до тендерної документації), в якій учасником за кожною коміркою таблиці 1 форми повинна бути зазначена інформація про відповідну(их) особу(іб), яка(і) виконує функції керівника, бухгалтера та уповноваженої особи.
Створено
16.12.2024 14:50
Надати до
17.12.2024 14:50
Договір
UA-2024-12-06-015145-a-c1
Підписаний і діє
Номер
23/12/24
3 990 000 грн.
3 325 000 грн.
З ПДВ
Підписано
23.12.2024
Строк дії договору з
23.12.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (штуки)
машина дорожня комбінована зі змінним обладнанням на базі самоскида
Номенклатура
машина дорожня комбінована зі змінним обладнанням на базі самоскида
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 27 грудня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Комунсервіс" Заводської міської ради Миргородського району Полтавської області
Повна назва
Комунальне підприємство "Комунсервіс" Заводської міської ради Миргородського району Полтавської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37137420

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "Виробничо-комерційне підприємство "Альфатекс"
Повна назва
ПП "Виробничо-комерційне підприємство "Альфатекс"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30481196

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
23.12.2024 09:05
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 14.12.2024 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Комунсервіс" Заводської міської ради Миргородського району Полтавської області
Контактний телефон:
+380535637114
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 14.12.2024 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Комунсервіс" Заводської міської ради Миргородського району Полтавської області
Контактний телефон:
+380535637114
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності