Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт мостового переходу на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С141501 Славське-Опорець км 5+172 Стрийського району Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) від Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-12-06-004456-a
Id Tender e58b4e96c6bf4bf090ca7d1663d7c5d9
План UA-P-2024-12-06-005255-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 06.12.2024 12:09
Остання зміна 13.01.2025 11:14
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
23 227 152 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
116 136 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.12.2024 10:50 до 21.12.2024 09:00
Завершено
Період уточнень
з 06.12.2024 10:50
до 18.12.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.12.2024 10:50
до 18.12.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.12.2024 11:45
до 26.12.2024 12:34
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.12.2024 14:21
до 01.01.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.12.2024 12:34
до 13.01.2025 11:14
Період уточнень
з 06.12.2024 10:50 до 18.12.2024 00:00
Період оскарження
з 06.12.2024 10:50 до 18.12.2024 00:00
Період кваліфікації
з 23.12.2024 11:45 до 26.12.2024 12:34
Період кваліфікації
з 23.12.2024 11:45 до 26.12.2024 12:34
Основні параметри
Капітальний ремонт мостового переходу на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С141501 Славське-Опорець км 5+172 Стрийського району Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
23 227 152 грн.
Капітальний ремонт мостового переходу на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С141501 Славське-Опорець км 5+172 Стрийського району Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)(Місцевий бюджет)
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт мостового переходу на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С141501 Славське-Опорець км 5+172 Стрийського району Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)(Місцевий бюджет)
Очікувана вартість
23 227 152 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
116136,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
115 000
Аукціон
Cтарт аукціону
23.12.2024 11:22
Закінчення аукціону
23.12.2024 11:45
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт мостового переходу на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С141501 Славське-Опорець км 5+172 Стрийського району Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)(Місцевий бюджет)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
82660, Україна, Львівська область, Славське-Опорець, Мостовий перехід на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С141501 Славське-Опорець км 5+172 Стрийського району Львівської області
Дата постачання по
31.12.2025 10:54
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Зарахування авансу здійснюється відповідно Акту № КБ-2в (УПВ) та Довідки № КБ-3. По закінченню трьохмісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з наданням пояснень про причини невикористання Підрядником вказаного авансу і можуть слугувати підставою для розірвання Замовником Договору в односторонньому порядку.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату за виконанні роботи в межах виділених бюджетних асигнувань та фактичного надходження бюджетних коштів на підставі Акта приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг за укрупненими показниками вартості Форма № КБ-2в (УПВ) Додаток 30 до Методики (пункт 7.2) надалі Акт № КБ-2в (УПВ), і Довідки про вартість виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг та витрати Форма № КБ-3 Додаток 31 до Методики (пункт 7.2) надалі Довідка № КБ-3, підписаних Сторонами та особою відповідальною за здійснення технічного нагляду на об’єкті. Здача до оплати виконаних робіт може проводитись подекадно.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РБП ТРАНС-МОСТ"
Пропозиція:
22 077 777 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
Пропозиція:
18 500 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.12.2024 11:22
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.12.2024 10:59
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
06.12.2024 10:50
-
06.12.2024 10:50
-
06.12.2024 10:50
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
06.12.2024 10:50
-
06.12.2024 10:50
-
06.12.2024 10:50
-
06.12.2024 10:50
-
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Васьо Анна Орестівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380322999141
Замовник
ЄДРПОУ
43493483
Назва (англійською мовою)
Department of Road Economy of Lviv Regional State Administration
Повна назва
Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації
Повна назва (англійською мовою)
Department of Road Economy of Lviv Regional State Administration
Поштовий індекс
79008
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вул. В. Винниченка, 18
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт мостового переходу на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С141501 Славське-Опорець км 5+172 Стрийського району Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)(Місцевий бюджет)
Період вимог/скарг з 25.12.2024 14:21 по 31.12.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.12.2024 11:45 по 31.12.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Замовником 24 грудня 2024 о 13:31 в електронній системі закупівель було розміщено повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей, проте учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» не було виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції. Враховуючи вищезазначене учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» необхідно відхилити відповідно до абзацу 4 пункту 1 пункту 44 Особливостей – не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
25.12.2024 14:21
Повідомлення про рішення
25.12.2024 14:20
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.12.2024 10:50
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.12.2024 10:50
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей, затверджене рішенням уповноваженої особи від 24.12.2024 року протокол № 45. Перелік виявлених невідповідностей: - учасником не подано документу, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії; - учасником не подано підтвердження документальне підтвердження наявності (залучення) асфальтобетонного заводу відповідно до вимог тендерної документації, зокрема не подано копію атестату виробництва, що виданий компетентним органом та дійсний на дату його подання та не подано копію сертифікату відповідності на асфальтобетонні суміші, що виданий компетентним органом та дійсний на дату його подання; -учасником в складі тендерної пропозиції подано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору згідно предмету закупівлі вих. №17/12/2024/1.3.1.-ЛОДА/М від 17.12.2024 року та надано аналогічний договір (файл «1.3. Наявність аналогічного досвіду.pdf»), у якій зазначено інформацію щодо наданого Учасником договору на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору згідно предмету закупівлі, який не відповідає вимогам тендерної документації, а саме аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 95 % від загальної ціни договору. - учасником в складі тендерної пропозиції не подано діючий сертифікат, який підтверджує, що система енергетичного менеджменту відповідає ДСТУ ISO 50001:2020 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання (ISO 50001:2018, IDT)», що виданий на ім’я Учасника. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - відповідно до п.2 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі — банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранта (далі — Банк гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897) (із змінами) та відповідно до Форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897) (із змінами) із врахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами). Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом завіреним печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банкугаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом, повинна бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 – URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 – ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить – 115 000,00 (сто п’ятдесят тисяч) гривень 00 копійок. Реквізити Замовника: р/р UA 41 820172 0355159015088057620 у ДКСУ у м.Київ, МФО – 820172, ЄДРПОУ 43493483. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. Тендерна пропозиція, що не містить підтвердження надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, відхиляється замовником. - Відповідно до п.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі, наступними інформацією та документами: 1.2 Довідкою за підписом керівника чи іншої уповноваженої особи учасника завіреною печаткою (за наявності) та її документальним підтвердженням згідно форми, що встановлена Таблицею 2 (у випадку закупівлі учасником асфальтобетонної суміші, документи подаються відповідно до підпункту 1.2.3. даного пункту). *Асфальтобетонний(ні) завод(и) виробництва повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та/або щебенево мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7.-119:2011, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 30.12.2011 № 416 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 10.08.2015 № 191. 1.2.1 При залученні учасником для надання послуг за предметом закупівлі власного асфальтобетонного заводу, такий учасник в складі тендерної пропозиції надає: - довідку згідно форми, що встановлена Таблицею 2 (п. 1.2); - оригінал атестату виробництва, що виданий компетентним органом та дійсний на дату його подання; - оригінал сертифікату відповідності на асфальтобетонні суміші; - дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря. 1.2.2 При залученні учасником для надання послуг за предметом закупівлі орендованого асфальтобетонного заводу, такий учасник в складі тендерної пропозиції надає: - довідку згідно форми, що встановлена Таблицею 2 (п. 1.2); - копію чинного договору оренди, тощо; - оригінал листа-підтвердження від керівника асфальтобетонного заводу щодо не заперечення використання його заводу для виконання робіт/надання послуг учасником за предметом закупівлі; - копію атестату виробництва, що виданий компетентним органом та дійсний на дату його подання; - копія сертифікату відповідності на асфальтобетонні суміші; - дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря. 1.2.3 У разі якщо учасник не буде залучати для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі власного(их) та/або орендованого(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), такий учасник в складі тендерної пропозиції надає: - чинний(і) договір(и) з виробником(ами) асфальтобетону; - лист(и) - підтвердження від виробника(ів) асфальтобетону про можливість постачання учаснику асфальтобетону необхідного виду (крупнозернистий та/або дрібнозернистий та/або ЩМА) та в потрібній кількості для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі протягом усього періоду виконання робіт/надання послуг; - копію атестату виробництва, що виданий компетентним органом та дійсний на дату його подання; - копія сертифікату відповідності на асфальтобетонні суміші; - дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря. Місце виготовлення асфальтобетонної суміші, яке вказано у наданому атестаті виробництва Учасником, має співпадати із місцем проведення діяльності щодо викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, яке вказано у наданих у складі пропозиції дозвільних документах. Учасники повинні надати в складі тендерної пропозиції правовстановлюючий документ на земельну ділянку Учасника, Орендодавця АБЗ, Постачальника АСБ сумішей, на якій розташований АБЗ, що залучається учасником до виконання робіт за цим предметом закупівлі. Для підтвердження внесення даних про земельну ділянку до Державного земельного кадастру, надати витяг з Державного земельного кадастру на таку земельну ділянку. Відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші на об’єкт будівництва, відповідно до вимог п.20.8.2 ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування Частина ІІ. Будівництво. Зміна 1» не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а. про що учасниками в складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист. - відповідно до п.3 Додатку 1 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність досвіду виконання ним аналогічного договору наступними інформацією та документами:3.1 Довідкою за підписом керівника чи іншої уповноваженої особи учасника завіреною печаткою (за наявності) та її документальним підтвердженням згідно форми, що встановлена Таблицею 4.*Аналогічним договором є договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту мостових переходів/мостів/шляхопроводів на автомобільних дорогах загального користування державного та/або місцевого значення. До довідки включається інформація про аналогічний договір, виконання робіт по якому здійснювалось протягом 2020 – 2024 років. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 95 % від загальної ціни договору. Учасник вказує у Довідці та надає документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (одним договором або сумарно) у складі якого учасником серед іншого надавалися послуги/виконувалися роботи, що визначені відповідно до Технічного завдання (Додаток 3 до тендерної документації) а саме: - влаштування монолітних лежнів (відповідно до Технічного завдання) – не менше 9,8 м3; - влаштування монолітних перехідних плит (відповідно до Технічного завдання) – не менше 40 м3; - влаштування монолітної плити проїзної частини (відповідно до Технічного завдання) – не менше 41,7 м3; - влаштування гідроізоляції бетонної поверхні проїзної частини мостів мембраною (відповідно до Технічного завдання) – не менше 106 м2; - влаштування тонкошарового поліуретанового покриття тротуарів (відповідно до Технічного завдання) – не менше 71,6 м2. Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: - оригіналом (ами) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці; - оригіналом (ами) підписаної(их) контрагентом (замовником) Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3); - оригіналом (ами) підписаних контрагентом (замовником) Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в); - оригіналом(ами) позитивного(их) відгуку(ів) Балансоутримувача(ів) та Контрагента (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено:дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору,ціна договору, сума виконання договору, а також інформацію про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, інформацію щодо відсутності з боку Балансоутримувача таКонтрагента претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданим Балансоутримувачем (Контрагентом) не раніше дати оголошення закупівлі.Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг), визначений Замовником в тендерній документації. - відповідно до Додатку 4 до тендерної документації Учасник процедури закупівлі надає у складі тендерної пропозиції, зокрема діючий сертифікат, який підтверджує, що система енергетичного менеджменту відповідає ДСТУ ISO 50001:2020 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання (ISO 50001:2018, IDT)», що виданий на ім’я Учасника. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - подати підтвердження надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії; - подати документальне підтвердження наявності (залучення) асфальтобетонного заводу відповідно до вимог тендерної документації; - надати документальне підтвердження наявності в учасника досвіду виконання аналогічного договору згідно предмету закупівлі відповідно до вимог тендерної документації. - надати діючий сертифікат, який підтверджує, що система енергетичного менеджменту відповідає ДСТУ ISO 50001:2020 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання (ISO 50001:2018, IDT)», що виданий на ім’я Учасника.
Створено
24.12.2024 13:31
Надати до
25.12.2024 13:31
Період вимог/скарг з 26.12.2024 12:34 по 01.01.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.12.2024 14:21 по 02.01.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.12.2024 12:34
Довідка НАЗК
26.12.2024 12:34
Повідомлення про рішення
26.12.2024 12:31
Пропозиція, що перемогла
Договір
UA-2024-12-06-004456-a-a1
Підписаний і діє
Номер
02-01/25
22 077 777 грн.
18 398 147.5 грн.
З ПДВ
Підписано
10.01.2025
Строк дії договору з
10.01.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт мостового переходу на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С141501 Славське-Опорець км 5+172 Стрийського району Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)(Місцевий бюджет)
Номенклатура
Капітальний ремонт мостового переходу на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С141501 Славське-Опорець км 5+172 Стрийського району Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)(Місцевий бюджет)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації
Повна назва
Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43493483

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РБП ТРАНС-МОСТ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РБП ТРАНС-МОСТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35128833

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
13.01.2025 11:13
Повідомлення про договір
13.01.2025 11:12
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-02-11-000050
Дата створення проекту
11.02.2025 11:44
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
11.02.2025 13:02
Дата публікації висновку про результати
06.03.2025 18:21
Дата завершення усунення порушень
21.03.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
05.03.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 10.02.2025 № 44 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 23 UA-2024-12-06-004456-a 06.12.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
10.02.2025 00:00
Документи рішення
11.02.2025 13:02
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 03 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель департаменту дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 06 грудня 2024 року (зі змінами), роз’яснення до процедури, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» (далі – ТОВ «Автомагістраль-Південь») та товариства з обмеженою відповідальністю «РБП ТРАНС-МОСТ» (далі – ТОВ «РБП ТРАНС-МОСТ»), протоколи щодо прийнятих рішень уповноваженою особою Замовника від 25 грудня 2024 року № 47, № 49, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 25 грудня 2024 року, повідомлення про намір укласти договір від 26 грудня 2024 року, договір про закупівлю робіт від 10 січня 2025 року № 02-01/25 на суму 22 077 777,00 гривень з ПДВ (далі – Договір), додаткові угоди від 10 січня 2025 року № 1 та від 13 січня 2025 року № 2 до Договору, пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 17 лютого 2025 року та від 26 лютого 2025 року. 1. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. У відповідності до абзацу третього пункту 54 Особливостей Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. При цьому, відповідно до абзацу четвертого пункту 54 Особливостей установлено, зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначеної документації додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Аналогічну вимогу Замовник установив у пункті 2 розділу «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» тендерної документації. Однак під час здійснення моніторингу установлено, що Замовник, 09.12.2024 вносив зміни до тендерної документації, проте окремого документу з переліком змін, що внесені до тендерної документації Замовником в електронній системі закупівель не оприлюднено. Отже, на порушення вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей Замовник разом із новою редакцією тендерної документації в окремому документі не оприлюднив у спосіб, зазначений в тендерній документації перелік змін, що внесені до тендерної документації протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. 2. Абзацом першим пункту 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Згідно з пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Крім того, відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та/або про ціни на матеріальні ресурси - протягом трьох робочих днів з дня: внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону. До такого повідомлення додаються зміни до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, в разі зміни цін на них) у машинозчитувальному форматі (у разі внесення змін до договорів, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 цього Закону). Абзацом другим частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю, на які розповсюджуються вимоги пункту 10 та 11 частини першої статті 10 Закону, віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва. Разом з тим, вимогами пункту 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835) визначено, що машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), змін до договору про закупівлю (відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 Закону. Однак, за результатами моніторингу встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель опубліковано Договір, додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) та зміни до договору про закупівлю, у форматі PDF. У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Держаудитслужба 13.02.2025 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника щодо надання пояснень стосовно підстав оприлюднення договору про закупівлю та додатків до нього у форматі PDF (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) з огляду на вимоги пункту 9 Положення № 835 та вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. На зазначений запит Держаудитслужби Замовник 17.02.2025 надав пояснення, зокрема, що «оприлюднення договору про закупівлю та додатків до нього у форматі PDF (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) повідомляємо, що Замовником оприлюднено скан-копії підписаного Договору та додатків до нього, що не суперечить нормам чинного законодавства, оскільки є доступним для читання та повторного використання.». Таким чином, на порушення пункту 10 та 11 частини першої статті 10 Закону Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель Договір, всі додатки до нього та зміни до Договору, не у машинозчитувальному форматі. 3. Згідно пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Так, в абзаці восьмому пункту 28 Особливостей визначено, що у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Пунктом 47 Особливостей визначено, що учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Також пунктом 47 Особливостей визначено, що замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту. В ході моніторингу установлено, що у підпункті 2 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 2 до тендерної документації Замовник установив вимогу, що «Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей», що не відповідає пункту 47 Особливостей. Разом з тим, Замовник в Додатку 2 до тендерної документації зазначив перелік документів та інформації для підтвердження відповідності переможця вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей, а саме: «ПЕРЕМОЖЕЦЬ процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей». Крім того, в Додатку 2 до тендерної документації Замовник зазначив, що на виконання вимог пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі повинен надати: «Довідку в довільній формі за підписом керівника чи іншої уповноваженої особи переможця про те, що між учасником та замовником раніше не було укладено договорів або про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно підстав, що призвели б до його дострокового розірвання, і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі». При цьому, пунктом 47 Особливостей в редакції, що діяла на момент проведення процедури закупівлі передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Тобто, абзац чотирнадцятий з пункту 47 Особливостей виключено. Таким чином, замовником не враховано чинні норми пункту 47 Особливостей, чим порушено вимоги пункту 28 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу четвертого пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 10 та 11 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям встановлено порушення вимог пунктів 47 та 28 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Автомагістраль-Південь») та ТОВ «РБП ТРАНС-МОСТ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та своєчасність їх оприлюднення – порушень не виявлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо розміщення в електронній системі закупівель Договору разом з додатками до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) та змін до вказаного договору у машинозчитувальному форматі, не допускати виявлені порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
03.03.2025 00:00
Дата публікації
06.03.2025 18:21
Документи висновку
06.03.2025 18:21
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Повідомляємо, що Замовником додатково розміщенно в електронній системі закупівель Договір разом з додатками до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) та зміни до вказаного договору у машинозчитувальному форматі.Зобов'язуємось не допускати виявлені порушення у подальшому. Також повідомляємо, що осіб, якими було допущено порушення, було притягнуто до відповідальності та проведено навчання для уникення подібних порушень вподальшому.
Дата публікації
11.03.2025 13:19
Документи інформації про усунення порушення
11.03.2025 13:21
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту мостового переходу на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С141501 Славське-Опорець км 5+172 Стрийського району Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-06-004456-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань: 1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію чи оприлюднювалось на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Надати інформацію та відповідні документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 10.01.2025 № 1 та від 13.01.2025 № 2. 4. Підстави оприлюднення договору про закупівлю та додатків до нього у форматі PDF (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) з огляду на вимоги пункту 9 Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» та пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
13.02.2025 09:50
Орган перевірки
19.02.2025 00:00
Документи повідомлення
13.02.2025 09:51
-
Відповідь
Пояснення.
На Ваш запит про надання пояснення від 13.02.2023 року в межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт: «Капітальний ремонт мостового переходу на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С141501 Славське-Опорець км 5+172 Стрийського району Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-06-004456-a, Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації повідомляє наступне. Щодо Вашого запитання на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість повідомляємо наступне. Технічне завдання оприлюднено в електронній системі закупівель та надане Замовником в складі тендерної документації, зокрема Додаток 3 до тендерної документації. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі «Капітальний ремонт мостового переходу на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С141501 Славське-Опорець км 5+172 Стрийського району Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» формувались на основі проєктно-кошторисної документації, виготовленої спеціалізованою проєктною організацією. Проєктно-кошторисна документація пройшла експертизу у ТзОВ "Вест Буд Експертиза". Експертний звіт (Позитивний) № 04-04/127 від 27 травня 2024 року. Реєстраційний номер EX01:7014-1369-4367-5025 Редакція No 3. Очікувана вартість предмета закупівлі: «Капітальний ремонт мостового переходу на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С141501 Славське-Опорець км 5+172 Стрийського району Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» формувалась на основі проєктно-кошторисної документації, виготовленої спеціалізованою проєктною організацією. Проєктно - кошторисна документація пройшла експертизу у ТзОВ "Вест Буд Експертиза". Експертний звіт (Позитивний) № 04-04/127 від 27 травня 2024 року. Реєстраційний номер EX01:7014-1369-4367-5025 Редакція No 3. Джерелом фінансування за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт мостового переходу на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С141501 Славське-Опорець км 5+172 Стрийського району Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» є місцевий бюджет. Джерело фінансування може бути доповнено та/або змінено у разі прийняття органами місцевого самоврядування рішень щодо скерування додаткового фінансування. Проектно – кошторисна документація включає в себе проектні рішення, плани, розрахунки, специфікації, кошториси та інші необхідні документи, які визначають всі аспекти будівництва об'єкта, розмір файлу, який містить дану інформацію є більший ніж 50 Мб, майданчик державні закупівлі онлайн не дає можливості Замовнику завантаження файлу понад 50 Мб. Виходячи з вищенаведеного, Замовником надається посилання на портал Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, на якому можна ознайомитись із проектно-кошторисною документацією та експертним звітом щодо об’єкту капітального ремонту мостового переходу на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С141501 Славське-Опорець км 5+172 Стрийського району Львівської області. Реєстраційний номер в ЄДЕССБ – PD01:3684-4514-9302-1301. Ознайомитись із обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: «Капітальний ремонт мостового переходу на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С141501 Славське-Опорець км 5+172 Стрийського району Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» можна за посиланням: https://loda.gov.ua/useful-info/29271?authorId=17107. Щодо документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 10.01.2025 № 1 та від 13.01.2025 № 2 повідомляємо наступне. Щодо Додаткової угоди № 1 від 10.01.2025 року повідомляємо, що відповідно до п.3.1 Договору Замовник бере на себе зобов’язання по оплаті виконаних робіт виключно в межах затверджених бюджетних призначень, виділених бюджетних асигнувань та фактично отриманих бюджетних коштів. У Замовника виникла необхідність внести зміни до Договору у зв’язку із затвердженням розпорядження начальника обласної військової адміністрації від 06.01.2025 № 14/0/5-25ВА про виділення бюджетних коштів, з яким можна ознайомитись за посиланням – https://loda.gov.ua/documents/126542. Щодо Додаткової угоди № 2 від 13.01.2025 у Замовника виникла необхідність доповнити реквізити Замовника новим розрахунковим рахунком, для успішної реєстрації Договору та додаткових угод в Державній казначейській службі України. Щодо оприлюднення договору про закупівлю та додатків до нього у форматі PDF (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) повідомляємо, що Замовником оприлюднено скан-копії підписаного Договору та додатків до нього, що не суперечить нормам чинного законодавства, оскільки є доступним для читання та повторного використання. Звертаємо Вашу увагу, що Договір вважається чинним з моменту його підписання сторонами, оскільки саме підписи засвідчують взаємну згоду на всі умови договору та волевиявлення сторін на його укладення. Оприлюднення договору без підписів (у форматі (DOCS,CSV, JSON, XML) не може підтвердити факт досягнення згоди між сторонами, адже підпис є основним юридичним доказом того, що сторони прийняли на себе зобов’язання за договором. Відсутність підписів під час оприлюднення фактично свідчить про відсутність підтвердження його дійсності та може призводити до визнання договору нечинним, проте у разі наявності зауважень, Замовником буде додатково оприлюднено Договір та додатки до нього у відповідних форматах.
Рішеня
17.02.2025 16:29
Замовник
Документи повідомлення
17.02.2025 16:34
-
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту мостового переходу на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С141501 Славське-Опорець км 5+172 Стрийського району Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-06-004456-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань: 1. Надати інформацію чому Договір про закупівлю робіт від 10.01.2025 № 02-01/25 не мітить умов передбачених Проєктом договору: Розділі 5. Строк виконання робіт умов згідно яких підрядник двічі протягом поточного місяця 15-го та 30-го числа, а у випадку вихідних днів – на наступний робочий день, не пізніше 18:00 год., направляє на електронну адресу Замовника звіт про виконану протягом 14 календарних днів роботу, а саме: об’єми та види виконаних робіт, Розділі 6. Права та обов`язки Сторін, умов згідно яких замовник зобов’язаний здійснювати технічний нагляд за відповідністю якості виконаних робіт діючим нормативним документам. 2. Надати інформацію щодо підстав включення в Договір про закупівлю робіт, укладений за результатами проведення процедури закупівлі, від 10.01.2025 № 02-01/25 додатку № 5 – Інформація про ціни на матеріальні ресурси, який відсутній в Проекті договору про закупівлю (Додаток 5 до тендерної документації). 3. Окрім того, поясніть чому відповідно до абзацу четвертого пункту 54 Особливостей, уповноваженою особою разом із змінами до тендерної документації не оприлюднено в окремому документі перелік змін, що вносились до тендерної документації? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
24.02.2025 09:13
Орган перевірки
28.02.2025 00:00
Документи повідомлення
24.02.2025 09:14
-
Відповідь
Пояснення
Щодо твердження про те, що Договір № 02-01/25 від 10.01.2025 року не містить відповідних положень розділу 5 та 6 повідомляємо наступне. Замовником було допущено технічну помилку при оприлюдненні файлу «ТД КР міст Славське Опорець.pdf», проте файл «ПД КР міст Славське Опорець.pdf» містить коректний проект договору, на основі якого було укладено Договір № 02-01/25 від 10.01.2025 року. Зазначаємо, що відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 680 від 13.04.2016 встановлено вимоги до форми оприлюднення тендерної документації, включно з додатками. Згідно з положеннями цього наказу, додатки до тендерної документації повинні бути оприлюднені окремими файлами.У розділі про підготовку та оприлюднення тендерної документації зазначено, що тендерна документація, яка розміщується в електронній системі закупівель, має бути структурована та зрозуміла для користувачів. Зокрема, додатки до тендерної документації повинні публікуватися окремими файлами з метою полегшення доступу до них учасників. Це зроблено для забезпечення прозорості та доступності інформації та полегшення роботи учасників закупівель, які можуть завантажувати саме ті файли, які їм потрібні. Також зазначаємо, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Жодних звернень не надходило, отже у потенційних учасників не виникло жодних запитань, які б вплинули на участь в процедурі публічних закупівель. Щодо підстав включення в Договір № 02-01/25 від 10.01.2025 року, укладений за результатами проведення процедури закупівлі, додатку № 5 -Інформація про ціни на матеріальні ресурси, який відсутній в Проекті договору про закупівлю повідомляємо наступне. Додавання додатків до договору після завершення процедури закупівлі, навіть якщо їх не було передбачено в проєкті договору, не є порушенням, за умови, що це не змінює істотних умов договору та відповідає вимогам законодавства про публічні закупівлі. Відповідно до статті 41 Закону України “Про публічні закупівлі” закон чітко визначає, що Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. При цьому законодавство не забороняє додавати нові додатки, якщо вони: •деталізують умови договору; • не змінюють істотних умов (предмет, ціну, строки, обсяг закупівлі тощо); • є технічними або організаційними (наприклад, графік виконання робіт, уточнення специфікацій, інші документи, які конкретизують виконання договору, зокрема інформацію про ціни на матеріальні ресурси, що долучаються після складання договірної ціни ). Відповідно до частини 5 статті 41 Закону України “Про публічні закупівлі” зміна істотних умов договору можлива тільки у випадках, прямо передбачених законом. Однак додавання додатка, який не змінює істотних умов, не є зміною договору в розумінні закону, а лише його доповненням для кращої реалізації зобов’язань. Відповідно до статті 651 Цивільного кодексу України внесення змін до договору допускається за взаємною згодою сторін, якщо це не суперечить закону або умовам самого договору. Додавання додатків до договору, які конкретизують порядок виконання зобов’язань, може бути оформлене як спільна домовленість сторін. Відповідно до статті 180 Господарського кодекс України умови господарського договору, зокрема його додатки, можуть уточнюватися або доповнюватися після укладення договору, якщо це необхідно для належного виконання зобов’язань і не змінює суті договору. Приклади додатків, які можуть бути додані: • Графік надання або виконання робіт. • Специфікація, що деталізує характеристики товару, робіт чи послуг. • Інші документи, які не впливають на істотні умови договору (інформація про ціни на матеріальні ресурси, що долучаються після складання договірної ціни) Умови, за яких додавання додатка є правомірним: 1. Додаток не змінює основні умови договору (наприклад, не змінює ціну, обсяг, строки чи предмет закупівлі). 2. Додаток відповідає меті та предмету договору, що був укладений за результатами закупівлі. 3. Додаток погоджується сторонами та стає частиною договору (наприклад, шляхом підписання окремого додатка). Отже, додавання додатка після укладення договору за результатами процедури закупівлі є правомірним, якщо додаток лише уточнює або деталізує порядок виконання зобов’язань та не змінює істотних умов договору. Наголошуємо, що інформація про ціни на матеріальні ресурси долучається після складання договірної ціни. За згодою сторін інформацію про матеріальні ресурси було долучено окремим додатком, після складання договірної ціни. Таким чином, таке доповнення не є порушенням ані Закону “Про публічні закупівлі”, ані загальних норм цивільного чи господарського законодавства України. Щодо неоприлюднення в окремому документі переліку змін, що вносились до тендерної документації зазначаємо, що тендерна документація оприлюднюється протягом дня з дня прийняття рішення Замовником. Нами було оприлюднено зміни, які стосувались строків подання тендерної пропозиції, відтак, останні зазначались на електронному майданчику та були доступні для усіх потенційних учасників процедури закупівлі. Суть змін не вплинула на умови закупівлі, оскільки зміни стосувалися лише строків подання пропозицій, а ці строки було збільшено, що не могло погіршити умови для учасників або створити дискримінацію. Навпаки, збільшення строків забезпечило більше часу для підготовки пропозицій, що відповідає принципу рівності доступу до участі у закупівлі (стаття 5 Закону України “Про публічні закупівлі”), також внесення змін не порушило права учасників.Навіть за відсутності переліку змін, замовник перезавантажив оновлену тендерну документацію в електронній системі закупівель наступного дня. Учасники мали можливість ознайомитися з новою редакцією тендерної документації, включаючи змінені строки подання пропозицій, що не створило жодних перешкод для участі. Дії відповідали меті Закону – забезпечення прозорості та доступності.Перезавантаження тендерної документації у встановлений строк (наступного дня) було достатнім для інформування учасників про зміни. Електронна система закупівель дозволяє учасникам отримувати сповіщення про оновлення документації, тому учасники були належно проінформовані. Зміни до тендерної документації та очевидний характер змін (збільшення строків) відповідають вимозі інформувати учасників. Це підтверджує, що зміни були внесені добросовісно та без порушення принципів закупівель. Отже, неоприлюднення переліку змін додатково до внесення змін в електронній системі закупівель не вплинуло на права учасників, не створило дискримінації чи обмеження доступу, проте ми зобов’язуємось усунути недоліки у майбутньому та вдосконалити процедури контролю, щоб уникнути подібних ситуацій.
Рішеня
26.02.2025 15:13
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
23 227 152 грн.
Період подання пропозицій
до 21.12.2024 09:00
Замовник:
Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380322999141
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
23 227 152 грн.
Період подання пропозицій
до 21.12.2024 09:00
Замовник:
Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380322999141
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності