Показати схожі тендери

Закупівля Нове будівництво споруди цивільного захисту, протирадіаційне укриття комунального закладу "Заклад дошкільної освіти №28 Вінницької міської ради" по вул. Захисників Неба,24 в м. Вінниці (коригування) від ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2024-12-05-016280-a
Id Tender 401dd0cef18b40248d510f327b7fa738
План UA-P-2024-12-05-020184-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 05.12.2024 15:57
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 901 763.5 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Основні параметри
Нове будівництво споруди цивільного захисту, протирадіаційне укриття комунального закладу "Заклад дошкільної освіти №28 Вінницької міської ради" по вул. Захисників Неба,24 в м. Вінниці (коригування)
роботи
Підстава для використання процедури
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обгрунтування використання процедури
додаток
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Нове будівництво споруди цивільного захисту, протирадіаційне укриття комунального закладу "Заклад дошкільної освіти №28 Вінницької міської ради" по вул. Захисників Неба,24 в м. Вінниці (коригування)
Код ДК 021:2015
45216129-4 - Будівництво сховищ
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
21000, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Захисників Неба,24
Дата постачання з
05.12.2024 00:00
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Документи закупівлі
05.12.2024 15:57
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Слободяник Сергій Миколайович
Електронна пошта
Телефон
0681645011
Замовник
ЄДРПОУ
03084204
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
21050
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
ВІННИЦЯ
Адреса
вул.Соборна, будинок 59
Кваліфікація
Договір
UA-2024-12-05-016280-a-b1
Підписаний і діє
Номер
05/12-24
6 901 763.5 грн.
5 751 469.58 грн.
З ПДВ
Підписано
05.12.2024
Строк дії договору з
05.12.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (роботи)
Нове будівництво споруди цивільного захисту, протирадіаційне укриття комунального закладу "Заклад дошкільної освіти №28 Вінницької міської ради" по вул. Захисників Неба,24 в м. Вінниці (коригування)
Номенклатура
Нове будівництво споруди цивільного захисту, протирадіаційне укриття комунального закладу "Заклад дошкільної освіти №28 Вінницької міської ради" по вул. Захисників Неба,24 в м. Вінниці (коригування)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03084204

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "Б.В.В.-БУД"
Повна назва
ПП "Б.В.В.-БУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35558964

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-01-08-000043
Дата створення проекту
08.01.2025 17:27
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
08.01.2025 17:52
Дата публікації висновку про результати
27.01.2025 17:34
Дата завершення усунення порушень
11.02.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
30.01.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 08.01.2025 № 6 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 51 UA-2024-12-05-016280-a 05.12.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.01.2025 00:00
Документи рішення
08.01.2025 17:52
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 27 січня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи, укладання договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель департаменту капітального будівництва Вінницької міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, обґрунтування рішення замовника щодо застосування підстави для здійснення закупівлі відповідно підпункту 8 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), протокол розкриття тендерних пропозицій, договір підряду № 05/12-24 від 05.12.2024 вартістю 6 901 763,50 гривень з ПДВ (далі – Договір), додаткові угоди від 26.12.2024 № 1 та від 31.12.2024 № 2, пояснення та документи Замовника надані 15.01.2025 та 17.01.2025 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби. Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей. Абзацом першим пункту 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Пунктом 13 Особливостей за результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Відповідно до абзацу другого пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі укладення договорів про закупівлю, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 цього Закону, без використання електронної системи закупівель у випадках, встановлених Особливостями, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію, визначену пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 цього Закону, в порядку та на умовах, що ними визначені. Згідно із пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Абзацом другим частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва. Разом з тим, вимогами пункту 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835) визначено, що машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), змін до договору про закупівлю (відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 Закону. Однак, укладений Договір та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель у форматі PDF. У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Держаудитслужба 10.01.2025 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника щодо надання пояснень стосовно підстав оприлюднення договору про закупівлю та додатків до нього у форматі PDF (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) з огляду на вимоги пункту 9 Положення № 835 та вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. На зазначений запит Держаудитслужби Замовник 15.01.2025 надав пояснення, зокрема, що «згідно з п.15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 року №1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF». Таким чином, на порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель Договір та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) не у машинозчитувальному форматі.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу десятого частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо розміщення в електронній системі закупівель договору про закупівлю з додатками до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі, не допускати виявлені порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
27.01.2025 00:00
Дата публікації
27.01.2025 17:34
Документи висновку
27.01.2025 17:34
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Виконано зобов'язувальну частину висновку шляхом оприлюднення відповідних документів у відповідному форматі
Дата публікації
31.01.2025 14:38
Документи інформації про усунення порушення
31.01.2025 14:39
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з нового будівництва споруди цивільного захисту, протирадіаційне укриття комунального закладу "Заклад дошкільної освіти №28 Вінницької міської ради" по вул. Захисників Неба,24 в м. Вінниці (коригування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-05-016280-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. 1. На підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено очікувану вартість додаткових робіт не передбачених основним договором, та на підставі яких внесені зміни та доповнення до проекту (проектно-кошторисна документація, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо). 2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду. 3. Надати інформацію та відповідні документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 26.12.2024 № 1 та від 31.12.2024 № 2. 4. Підстави оприлюднення договору (додаткових угод від 26.12.2024 № 1 та від 31.12.2024 № 2) про закупівлю та додатків до нього у форматі PDF (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) з огляду на вимоги пункту 9 Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» та пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
10.01.2025 12:42
Орган перевірки
16.01.2025 00:00
Документи повідомлення
10.01.2025 12:43
-
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з нового будівництва споруди цивільного захисту, протирадіаційне укриття комунального закладу "Заклад дошкільної освіти №28 Вінницької міської ради" по вул. Захисників Неба,24 в м. Вінниці (коригування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-05-016280-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) стосовно зазначення у календарному графіку окремих видів робіт, виконання яких починається з 02.12.2024, що є раніше дати набрання чинності та укладення самого договору (договір підряду від 05.12.2024 №05/12-24) . Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
15.01.2025 15:42
Орган перевірки
21.01.2025 00:00
Документи повідомлення
15.01.2025 15:42
-
Відповідь
відповідь на запит
Розглянувши запит щодо отриманні пояснень, повідомляємо наступне: 1. Розмір бюджетного призначення визначається на основі проектної документації, яка пройшла державну експертизу та затверджена в установленому порядку (проектна документація та висновок експертизи додаються). Відповідно розмір очікуваної вартості предмету закупівлі визначається кошторисною документацією, яка є частиною проектної документації, додаванням таких глав зведеного кошторисного розрахунку: - вартість будівельних робіт; - вартість устаткування, меблів та інвентарю; - кошторисний прибуток; - кошти на покриття адміністративних витрат; - кошти на покриття ризиків будівельних робіт та устаткування; - кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами для будівельних робіт та устаткування; - ПДВ. Також ознайомитись з проектом можна в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва - реєстраційний номер PD01:5428-8243-6402-5570. Розмір очікуваної вартості об’єкту визначено із врахуванням виконаних робіт по основному договору (ІD: UA-2023-10-23-013719-a) 2. Посилання на сторінку вебсайту - https://www.vmr.gov.ua/departament-kapitalnoho-budivnytstva#parentHorizontalTab8|undefined2. 3. а) укладання додаткової угоди від 26.12.2024 № 1 відбулося в зв’язку із коригуванням проектної документації та, відповідно, зміни вартості будівельних робіт, що в свою чергу змінює потребу в коштах для фінансування будівельних робіт. Враховуючи вищевказане, внесені зміни до Програми капітального будівництва в частині фактичної потреби у коштах до кінця 2024 року по об’єкту в цілому та додатковим роботам зокрема. б) укладання додаткової угоди від 31.12.2024 № 2 відбулося в зв’язку із погодженням департаменту на продовження строку виконання будівельних робіт по причинам викладеним у листі підрядної організації №368 від 23.12.2024р. (лист додається) 4. Згідно з п.15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 року №1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
Рішеня
15.01.2025 15:48
Замовник
Відповідь
відповідь на запит
Дана невідповідність сталася із-за технічної помилки. Задля виправлення - оприлюднено додаткову угоду №3 від 16.01.2025 року.
Рішеня
17.01.2025 14:31
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 901 763.5 грн.
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
0681645011
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 901 763.5 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
0681645011
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності