Показати схожі тендери

Закупівля «КОД ДК 021:2015 24950000-8 - СПЕЦІАЛІЗОВАНА ХІМІЧНА ПРОДУКЦІЯ (ФЛОКУЛЯНТ (ПОЛІАЛЮМІНІЙ ХЛОРИД) ДЛЯ ОЧИЩЕННЯ ПИТНОЇ ВОДИ)» від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-12-04-010793-a
Id Tender 7715875668174367926529507636688b
План UA-P-2024-12-04-009914-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 04.12.2024 13:52
Остання зміна 17.04.2025 09:21
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
247 800 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 478 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.12.2024 13:51 до 12.02.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 04.12.2024 13:51
до 09.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.12.2024 13:51
до 09.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.02.2025 16:08
до 08.04.2025 15:30
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.03.2025 15:30
до 14.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.04.2025 15:30
до 17.04.2025 09:21
Період уточнень
з 04.12.2024 13:51 до 09.02.2025 00:00
Період оскарження
з 04.12.2024 13:51 до 09.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.02.2025 16:08 до 08.04.2025 15:30
Період кваліфікації
з 12.02.2025 16:08 до 08.04.2025 15:30
Основні параметри
«КОД ДК 021:2015 24950000-8 - СПЕЦІАЛІЗОВАНА ХІМІЧНА ПРОДУКЦІЯ (ФЛОКУЛЯНТ (ПОЛІАЛЮМІНІЙ ХЛОРИД) ДЛЯ ОЧИЩЕННЯ ПИТНОЇ ВОДИ)»
Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Замовника. КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, місцезнаходження Замовника: 49001, м.Дніпро, вул.Троїцька, 21А, Категорія Замовника - юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, згідно п.4 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій (у тому числі видані іншими установами, організаціями, підприємствами), повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою, (у розумінні цієї документації автентичним перекладом на українську мову виконується наступним чином: бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача). Визначальним є текст, викладений українською мовою
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
247 800 000 грн.
«КОД ДК 021:2015 24950000-8 - СПЕЦІАЛІЗОВАНА ХІМІЧНА ПРОДУКЦІЯ (ФЛОКУЛЯНТ (ПОЛІАЛЮМІНІЙ ХЛОРИД) ДЛЯ ОЧИЩЕННЯ ПИТНОЇ ВОДИ)»
Назва предмета закупівлі
«КОД ДК 021:2015 24950000-8 - СПЕЦІАЛІЗОВАНА ХІМІЧНА ПРОДУКЦІЯ (ФЛОКУЛЯНТ (ПОЛІАЛЮМІНІЙ ХЛОРИД) ДЛЯ ОЧИЩЕННЯ ПИТНОЇ ВОДИ)»
Примітки
Предмет даної закупівлі не ділиться на лоти. Учасник подає тендерну пропозицію щодо всього предмету закупівлі, визначеного у Додатку 4 до Тендерної документації.
Очікувана вартість
247 800 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2478000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.02.2025 15:33
Закінчення аукціону
12.02.2025 16:08
Позиція
Опис предмета закупівлі
Флокулянт SACHTOKLAR 39 або еквівалент
Код ДК 021:2015
24958200-6 - Флокулянти
Кількість
6 000
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, - м. Дніпро, вул. Набережна Заводська, 39; - м. Дніпро, вул. Широка, 173-В.
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата партії товару протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дати підписання видаткової та/або товарно-транспортної накладної на підставі виставлених до сплати рахунків.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КАПІТАЛ-РОСТ "
Пропозиція:
247 739 976 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ Аліон трейд
Пропозиція:
168 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Зовнішагротранс-1"
Пропозиція:
219 600 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕСТ ГЕЙТ"
Пропозиція:
201 600 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.02.2025 15:33
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.02.2025 12:38
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Євген Михайлович Захаренко
Електронна пошта
Телефон
+380672672801
Сайт:
http://vodokanal.dp.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
03341305
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49001
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
вул. Троїцька, 21 А
Кваліфікація
Лот № 1 «КОД ДК 021:2015 24950000-8 - СПЕЦІАЛІЗОВАНА ХІМІЧНА ПРОДУКЦІЯ (ФЛОКУЛЯНТ (ПОЛІАЛЮМІНІЙ ХЛОРИД) ДЛЯ ОЧИЩЕННЯ ПИТНОЇ ВОДИ)»
Період вимог/скарг з 11.03.2025 15:30 по 17.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.02.2025 16:08 по 13.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.03.2025 15:30
Довідка НАЗК
11.03.2025 15:30
Повідомлення про рішення
19.02.2025 13:06
Електроний протокол про продовження строку
12.02.2025 16:08
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.12.2024 13:51
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.12.2024 13:51
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ уповноваженої особи КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 19.02.2025 м. Дніпро Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛІОН ТРЕЙД" (далі - Учасник) поданої для участі у відкритих торгах за предметом закупівлі «КОД ДК 021:2015 24950000-8 - СПЕЦІАЛІЗОВАНА ХІМІЧНА ПРОДУКЦІЯ (ФЛОКУЛЯНТ (ПОЛІАЛЮМІНІЙ ХЛОРИД) ДЛЯ ОЧИЩЕННЯ ПИТНОЇ ВОДИ)» (далі – Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції у вигляді прийнятого протокольного рішення. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-12-04-010793-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Враховуючи вищевикладене, та зважаючи на великий обсяг документів та інформації у складі тендерної пропозиції Учасника, для можливості оприлюднення переліку усіх невідповідностей необхідних для подання на виправлення (у разі, якщо такі будуть виявлені після розгляду всього пакету документів тендерної пропозиції Учасника), виникла необхідність у продовженні строку розгляду тендерної пропозиції. По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей. Уповноважена особа ________________ підпис Євген Михайлович Захаренко
Дата продовження строку розгляду
19.02.2025 13:05
Дата кінця розгляду
13.03.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
перелік виявлених невідповідностей: Не надано копію балансу та звіту про фінансові результати за останній звітний період. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені: підпункт 1.2 пункт 3 частини 3) та частина 7) Додатку 3 тендерної документації. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати копію балансу та звіту про фінансові результати за останній звітний період з підтверджуючим документом про здачу звітності до єдиного вікна подання електронних документів ДПС або Держстату (квитанція №2), коли звіт здається у електронному вигляді, або відмітки оригіналів статистики або ДПС, коли звіт здається у паперовому вигляді.
Створено
07.03.2025 14:40
Надати до
08.03.2025 14:40
Період вимог/скарг з 07.04.2025 12:47 по 13.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.04.2025 15:05 по 12.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Документи кваліфікації
07.04.2025 12:47
Повідомлення про рішення
04.04.2025 15:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.12.2024 13:51
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.12.2024 13:51
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до умов тендерної документації: «Якщо учасник не є виробником товару, йому необхідно надати договір про придбання товару у постачальника або дилерський договір або субдилерський, тощо, з усіма додатками, доповненнями, специфікаціями, тощо.». Учасником в складі тендерної пропозиції надано контракт від 07.10.2024, в якому міститься інформація, що інвойси є невід'ємними додатками до даного контракту. Разом з тим в складі тендерної пропозиції учасника відсутні дані додатки. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені: Додаток 3 тендерної документації. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати контракт від 07.10.2024 в повному обсязі, а саме: контракт з інвойсами, які є невід'ємними додатками до даного контракту.
Створено
04.04.2025 15:40
Надати до
05.04.2025 15:40
Період вимог/скарг з 08.04.2025 15:30 по 14.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.04.2025 12:47 по 15.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.04.2025 15:30
Довідка НАЗК
08.04.2025 15:30
Повідомлення про рішення
07.04.2025 12:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.12.2024 13:51
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.12.2024 13:51
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
перелік виявлених невідповідностей: Не надано копію балансу та звіту про фінансові результати за останній звітний період з підтверджуючим документом про здачу звітності до єдиного вікна подання електронних документів ДПС або Держстату (квитанція №2), коли звіт здається у електронному вигляді, або відмітки оригіналів статистики або ДПС, коли звіт здається у паперовому вигляді.. Надано РІШЕННЯ №20/01 від 20 січня 2025р. про надання згоди на вчинення значного правочину, в якому вказаний ідентифікатор закупівлі, який не відповідає ідентифікатору закупівлі, призначеному електронною системою закупівель. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені: підпункт 1.2 пункт 3 частини 3) та частина 7) Додатку 3 тендерної документації. Додаток 3 тендерної документації. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати копію балансу та звіту про фінансові результати за останній звітний період з підтверджуючим документом про здачу звітності до єдиного вікна подання електронних документів ДПС або Держстату (квитанція №2), коли звіт здається у електронному вигляді, або відмітки оригіналів статистики або ДПС, коли звіт здається у паперовому вигляді. Надати копію протоколу зборів засновників або виписку (витяг) з нього, або рішення власника, тощо про надання згоди на укладення значного правочину (укладання договору за результатами проведення цього тендеру).
Створено
07.04.2025 13:45
Надати до
08.04.2025 13:45
Угоди
UA-2024-12-04-010793-a-b2
Підписаний і діє
Номер
184Т
201 600 000 грн.
168 000 000 грн.
З ПДВ
Підписано
17.04.2025
Строк дії договору з
17.04.2025
по
31.01.2026
Номенклатура
6 000 (тонни)
Флокулянт SACHTOKLAR 39 або еквівалент
Номенклатура
Флокулянт SACHTOKLAR 39 або еквівалент
Кількість
6 000
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03341305

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕСТ ГЕЙТ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕСТ ГЕЙТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43678233

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
17.04.2025 09:21
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-02-000082
Дата створення проекту
02.06.2025 16:17
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
02.06.2025 16:43
Дата публікації висновку про результати
26.06.2025 14:29
Дата завершення усунення порушень
11.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
24.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 56) 722-22-72
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
02.06.2025 № 152 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 02.06.2025 № 152 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 4 UA-2024-12-04-010793-a 04.12.2024 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
02.06.2025 00:00
Документи рішення
02.06.2025 16:43
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2025. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної документації та пропозиції учасника. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) UA-P-2024-12-04-009914-a, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника згідно протоколу від 07.02.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №5082-р/пк-пз від 01.04.2025 (далі – орган оскарження), тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ "ВЕСТ ГЕЙТ", протокольні рішення уповноваженої особи від 11.03.2025 б/н про визначення переможцем та намір укласти договір з ТОВ «Аліон трейд», від 07.04.2025 б/н про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Аліон трейд», від 08.04.2025 б/н про визначення переможця та повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "ВЕСТ ГЕЙТ", повідомлення про намір укласти договір від 08.04.2025, договір поставки від 17.04.2025 №184Т на суму 201 600 000,00 грн, пояснення Замовника надані 10.06.2025 та 16.06.2025 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 06.06.2025 та 10.06.2025. Питання щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду органом оскарження, у ході моніторингу не розглядалися. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації для підтвердження якості запропонованого учасником товару учасник надає: Протокол випробувань на запропонований у складі тендерної пропозиції товар, який повинен бути виданий випробувальною лабораторією, акредитованою згідно національного стандарту ДСТУ ISO/IEC 17025:2019 Національним агентством з акредитації України (НААУ). Додатково у складі тендерної пропозиції надати атестат про акредитацію (або уповноваження або визнання НААУ лабораторії, що провела випробування), або випробувальною лабораторією, яка є технічно компетентною згідно національного стандарту за ДСТУ ISO/IEC 10012:2025. Додатково у складі пропозиції надати: - свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO/IEC 10012:2025 (або сертифікат про визнання вимірювальних можливостей). Зазначене свідоцтво (або сертифікат) має бути видане Державним підприємством зі стандартизації, метрології та сертифікації або лабораторією КП «Дніпроводоканал». Моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВЕСТ ГЕЙТ» надано протокол випробувань №4 про продукцію, яка була була піддана випробуванням, а саме, Флокулянт неорганічний SETPAC-40, тип 6, (поліалюміній хлорид), ТУ У 20.1-44452757-026:2024. При цьому, надане свідоцтво про відповідність системі вимірювань вимогам ДСТУ ISO/IEC 10012:2025 від 24 березня 2023 року №06-0015/2023, випробувальної лабораторії ТОВ «Сучасні екологічні технології», в якому визначено, що сферу вимірювань та процесів системи вимірювань на які поширюється свідоцтво, наведено у додатку, який є невід’ємною частиною цього свідоцтва. Без додатку свідоцтво не дійсне.(файл свідоцтво лабораторія ДСТУ ISO 10012-2005.pdf 11 лютого 2025 17:40)/ Додатком до свідоцтва від 24.03.2023 №06-0015/23 визначено сферу об’єктів та процесів системи вимірювань, на які поширюється свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO10012:2005 та оцінку яких проведено у ВИПРОБУВАЛЬНІЙ ЛАБОРАТОРІЇ ТОВ «СУЧАСНІ ЕКОЛОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ» для ТУ У 20.1-44452757-001:2022 «Коагулянти для очищення води «BUKOСНЕМ». При цьому, посилання на ТУ У 20.1-44452757-026:2024 «Флокулянт неорганічний» у свідоцтві від 24.03.2023 №06-0015/2023 відсутнє. Таким чином, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВЕСТ ГЕЙТ» свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO/IEC 10012:2025 від 24 березня 2023 року №06-0015/2023 випробувальної лабораторії ТОВ «СУЧАСНІ ЕКОЛОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ» не підтверджено сферу вимірювань та процесів системи вимірювань для ТУ У 20.1-44452757-026:2024 зі зміною №1 «Флокулянт неорганічний». З огляду на викладене, тендерна пропозиція ТОВ «ВЕСТ ГЕЙТ» не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей підлягала відхиленню.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності умов договору умовам тендерної документації та пропозиції учасника – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором поставки від 17.04.2025 №184Т та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
23.06.2025 00:00
Дата публікації
26.06.2025 14:29
Документи висновку
26.06.2025 14:29
-
Оскарження в суді
Позовна заява про визнання протиправним та скасування Висновку про результати моніторингу закупівлі.
Дата публікації
08.07.2025 12:01
Інформація про відкриття провадження
08.07.2025
160/19784/25
Документи оскарження в суді
08.07.2025 13:03
-
11.07.2025 11:53
-
11.07.2025 11:55
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Заперечення по Висновку Східного офісу Держаудитслужби щодо закупівлі «КОД ДК 021:2015 24950000-8 - СПЕЦІАЛІЗОВАНА ХІМІЧНА ПРОДУКЦІЯ (ФЛОКУЛЯНТ (ПОЛІАЛЮМІНІЙ ХЛОРИД) ДЛЯ ОЧИЩЕННЯ ПИТНОЇ ВОДИ)» (ідентифікатор закупівлі UA-2024-12-04-010793-a) (далі - Закупівля) Замовник КП «ДНІПРОВОДОКАНАЛ» (далі по тексту – Замовник) вважає висновок Східного офісу Держаудитслужби (далі по тексту – Держаудитслужби) безпідставним зважаючи на нижченаведені обставини: Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями) (далі — Особливості). Відповідно до п.28 Особливостей: «Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації». Так, відповідно до Додатку 3 (нова редакція від 07.02.2025р.) тендерної документації замовника учасник, серед іншого, в складі тендерної пропозиції мав надати: ІНФОРМАЦІЮ, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації, установленим даною тендерною документацією та визначеним у Додатку 4 до Тендерної документації. Для підтвердження якості запропонованого учасником товару учасник надає: 1.1. Протокол випробувань на запропонований у складі тендерної пропозиції товар, який повинен бути виданий: - випробувальною лабораторією, акредитованою згідно національного стандарту ДСТУ ISO/IES 17025:2019 Національним агентством з акредитації України (НААУ). Додатково у складі тендерної пропозиції надати атестат про акредитацію (або уповноваження або визнання) НААУ лабораторії, що провела випробування або - випробувальною лабораторією, яка є технічно компетентною згідно національного стандарту за ДСТУ ISO 10012:2005. Додатково у складі пропозиції надати свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 (або сертифікат про визнання вимірювальних можливостей). Зазначене свідоцтво (або сертифікат) має бути видане Державним підприємством зі стандартизації, метрології та сертифікації або • лабораторією КП «Дніпроводоканал». Такий протокол випробувань повинен бути виданий на ім’я учасника або виробника запропонованого товару та повинен підтверджувати відповідність об’єкта випробувань показникам, що позначені у колонці «Технічні характеристики товару». Отже, у разі, якщо учасник надає протокол випробувань на товар, який виданий випробувальною лабораторією, яка є технічно компетентною згідно національного стандарту за ДСТУ ISO 10012:2005, то додатково необхідно надати свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 (або сертифікат про визнання вимірювальних можливостей) видане Державним підприємством зі стандартизації, метрології та сертифікації. А також, даний протокол повинен бути виданий на ім’я учасника або виробника запропонованого товару та повинен підтверджувати відповідність об’єкта випробувань показникам, що позначені у колонці «Технічні характеристики товару». Інших вимог до протоколу випробувань тендерна документація не містить, в тому числі до сфери акредитації та/або технічної компетенції. В складі тендерної пропозиції ТОВ «ВЕСТ ГЕЙТ» (далі – учасник) надано протокол випробувань №4 (файл «Протокол випробувань.pdf») на продукцію, яка була піддана випробуванням, а саме: Флокулянт неорганічний SETPAC-40, тип 6, (поліалюміній хлорид), ТУ У 20.1-44452757-026:2024. Даний протокол містить інформацію про виробника товару (ТОВ «СЕТ») та замовника випробувань (учасника), а також містить результати проведення випробувань, які повністю підтверджують відповідність об’єкта випробувань показникам, що позначені у колонці «Технічні характеристики товару», що зазначені в Додатку 3 тендерної документації по закупівлі. Отже, даний протокол повністю відповідає вимогам тендерної документації, що й не заперечується у висновку Держаудитслужби. Також, ТОВ «ВЕСТ ГЕЙТ» надано свідоцтво про відповідність системі вимірювань вимогам ДСТУ ISO/IEC 10012:2025 від 24 березня 2023 року №06-0015/2023 випробувальної лабораторії ТОВ «Сучасні екологічні технології», в якому визначено, що сферу вимірювань та процесів системи вимірювань на які поширюється свідоцтво, наведено у додатку, який є невід’ємною частиною цього свідоцтва. Без додатку свідоцтво не дійсне.(файл «свідоцтво лабораторія ДСТУ ISO 10012-2005.pdf». Додатком до свідоцтва від 24.03.2023 №06-0015/23 визначено сферу об’єктів та процесів системи вимірювань, на які поширюється свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO10012:2005 та оцінку яких проведено у ВИПРОБУВАЛЬНІЙ ЛАБОРАТОРІЇ ТОВ «СУЧАСНІ ЕКОЛОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ», зокрема, серед яких вказано такі процеси (методики вимірювань): зовнішній вигляд, масова частка алюмінію, масова частка оксиду алюмінію, відносна основність, масова частка нерозчинного залишку, густина, масова частка заліза, масова хлорид-іонів, масова сульфат-іонів, pH, в’язкість при 20?С. Тендерною документацією в додатку 3 встановлено технічні характеристики товару за вимогами замовника, які передбачають: 1. Вміст алюмінію, %:9±0,3. 2. Масова частка основної речовини в перерахунку на Al2O3, % : 17±0,6 3. Відносна основність, %: 41±5. 4. Густина, г/см3 : 1,37±0,03. 5. Масова частка хлоридів, %: 21,0±1,0. 6. рН: 1±0,5. Отже, додатком до свідоцтва від 24.03.2023 №06-0015/23, наданим в складі пропозиції ТОВ «ВЕСТ ГЕЙТ», підтверджено всі процеси вимірювань, які необхідні для проведення випробувань запропонованого товару по закупівлі, в тому числі запропонованого ТОВ «ВЕСТ ГЕЙТ», а саме Флокулянт неорганічний SETPAC-40, тип 6, (поліалюміній хлорид), ТУ У 20.1-44452757-026:2024. Разом із тим, повторно наголошуємо, що тендерна документація не містить вимог про те, що свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 повинно мати сферу вимірювань саме того товару, що пропонується учасником, в тому числі повне найменування запропонованого товару, посилання на ТУ, або певну сферу, тощо. Таким чином, твердження Держаудитслужби про те, що посилання на ТУ У 20.1-44452757-026:2024 «Флокулянт неорганічний» у свідоцтві від 24.03.2023 №06-0015/2023 відсутнє та даним свідоцтвом не підтверджено сферу вимірювань та процесів системи вимірювань для ТУ У 20.1-44452757-026:2024 зі зміною №1 «Флокулянт неорганічний», є помилковим та безпідставним, оскільки тендерна документація не передбачає будь-яких вимог до сфери такого свідоцтва. Отже, враховуючи усе вищевикладене, тендерна пропозиція учасника відповідала умовам тендерної документації замовника, в тому числі умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та замовник жодним чином не порушив вимоги Закону та Особливостей, в тому числі й підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Дата публікації
02.07.2025 12:56
Документи інформації про усунення порушення
02.07.2025 13:08
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
Питання у файлі
Рішеня
05.06.2025 11:40
Орган перевірки
11.06.2025 00:00
Документи повідомлення
Запит
Про надання пояснення
Питання у файлі
Рішеня
10.06.2025 11:52
Орган перевірки
14.06.2025 00:00
Документи повідомлення
Запит
Щодо відкликання попереднього та надання нового питання
Питання, опубліковані 10.06.2025 вважати не дійсними.
Рішеня
10.06.2025 12:00
Орган перевірки
14.06.2025 00:00
Документи повідомлення
Відповідь
Надання пояснень
1. Для розрахунку очікуваної вартості закупівлі було обрано найменшу вартість флокулянту (коагулянту) з наданих комерційних пропозицій. (Додаються) Флокулянт(коагулянт) головний реагент для очищення води. Витрати його залежать від якісних показників вихідної води, які з кожним роком погіршуються, що призводить до значного збільшення витрати реагенту. Якісні характеристики та можливий обсяг витрати флокулянту-коагулянту обрані на підставі Технологічних регламентів очисних споруд водопідготовки, які мають Висновок державної санітарної-епідеміологічної експертизи та наведені в додатку 3 тендерної документації. Загальний обсяг закупівлі розразраховано за формулою: Q=(F*q)/1000, де Q- розрахункова витрата реагенту, т F- обсяг власного підйому воду на 2025 рік, тис м3 , складає 73153,49 тис.м3 q – питома норма витрати коагулянту , мг/дм3, середня доза в 2024 році складала приблизно 60 мг/дм3 Q= (73153,49 * 60)/1000 ? 4400 т. В зв’язку з завершенням виконання поточного ремонту водоводу Д=1200 мм подачі питної води місту від Кайдацької насосно-фільтрувальної станції, а також заплановане завершення реконструкції фільтрів 1961 року будівництва Кайдацької насосно-фільтрувальної станції , в 2025 році буде зменшено обсяг покупної води від КП ДОР «Аульский водовід» і збільшено обсяг власної подачі. Тому передбачено збільшення обсягу використання коагулянту. Враховуючі вищесказане та необхідний нормативний 30-дений запас обсяг закупівлі складає 6000 т. Очікувана вартість закупівлі коагулянту розрахована як добуток ціни за тонну коагулянту на загальний обсяг закупівлі:41300,00*6000=247 800 000 грн. 2. Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі — Особливості). Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються у значенні, наведеному в Законі та Особливостях. Відповідно до п.28 Особливостей: «Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації». Так, відповідно до Додатку 3 (нова редакція від 07.02.2025р.) тендерної документації замовника учасник, серед іншого, в складі тендерної пропозиції мав надати: ІНФОРМАЦІЮ, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації, установленим даною тендерною документацією та визначеним у Додатку 4 до Тендерної документації. В складі тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕСТ ГЕЙТ" (далі – учасник) міститься документ (файл «Гарантійний лист відповідність техвимогам.pdf»), в якому зазначена ІНФОРМАЦІЯ про те, що учасник гарантує відповідність пропозиції технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі, що містяться в тендерній документації та Додатку 4, а також даним листом учасник підтверджує можливість поставки товару відповідно до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації. Виходячи з вищевикладеного тендерна пропозиція учасника відповідала умовам тендерної документації в цій частині, та відповідно у Замовника були відсутні підстави для розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей, оскільки таких невідповідностей, в цій частині, Замовником не виявлено. 3. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. При перевірці тендерної пропозиції учасника було виявлено, що учасником, серед іншого, надано РІШЕННЯ №20/01 від 20 січня 2025р. про надання згоди на вчинення значного правочину, в якому вказаний ідентифікатор закупівлі, який не відповідає ідентифікатору закупівлі, призначеному електронною системою закупівель. Таким чином, виявивши дану невідповідність в тендерній пропозиції учасника, Замовник у порядку, передбаченим пунктом 43 Особливостей, надав цьому учаснику можливість виправити таку невідповідність (шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель вимоги про виправлення невідповідностей (дана вимога оприлюднена Замовником 07.04.25, 13:45)), оскільки вимога тендерної документації щодо надання у складі тендерної пропозиції копію протоколу зборів засновників або виписку (витяг) з нього, або рішення власника, тощо про надання згоди на укладення значного правочину (укладання договору за результатами проведення цього тендеру) не підпадає під виключення п.43 Особливостей, а саме: надання копії протоколу зборів засновників або виписку (витяг) з нього, або рішення власника, тощо про надання згоди на укладення значного правочину (укладання договору за результатами проведення цього тендеру) не є випадком відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або випадком відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції) відповідно до вимог п.43 Особливостей. В свою чергу, учасником шляхом завантаження в електронну систему закупівель РІШЕННЯ №07/04 від 07 квітня 2025р. (файл «Рішення на вчинення правочину за предметом закупівлі (2).pdf» завантажено 7 квіт. 15:11) було виправлено вищевказану невідповідність в термін, визначений чинним законодавством в сфері публічних закупівель, а отже підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника в Замовника не було.
Рішеня
10.06.2025 12:39
Замовник
Відповідь
Щодо ненадання пояснень
Замовник не має змоги надати пояснення відповідно до даного запиту, оскільки він (запит) не стосується закупівлі Замовника.
Рішеня
13.06.2025 11:44
Замовник
Документи повідомлення
13.06.2025 12:01
-
Відповідь
Надання пояснень
1. Для розрахунку очікуваної вартості закупівлі було обрано найменшу вартість флокулянту (коагулянту) з наданих комерційних пропозицій. (Додаються) Флокулянт(коагулянт) головний реагент для очищення води. Витрати його залежать від якісних показників вихідної води, які з кожним роком погіршуються, що призводить до значного збільшення витрати реагенту. Якісні характеристики та можливий обсяг витрати флокулянту-коагулянту обрані на підставі Технологічних регламентів очисних споруд водопідготовки, які мають Висновок державної санітарної-епідеміологічної експертизи та наведені в додатку 3 тендерної документації. Загальний обсяг закупівлі розразраховано за формулою: Q=(F*q)/1000, де Q- розрахункова витрата реагенту, т F- обсяг власного підйому воду на 2025 рік, тис м3 , складає 73153,49 тис.м3 q – питома норма витрати коагулянту , мг/дм3, середня доза в 2024 році складала приблизно 60 мг/дм3 Q= (73153,49 * 60)/1000 ? 4400 т. В зв’язку з завершенням виконання поточного ремонту водоводу Д=1200 мм подачі питної води місту від Кайдацької насосно-фільтрувальної станції, а також заплановане завершення реконструкції фільтрів 1961 року будівництва Кайдацької насосно-фільтрувальної станції , в 2025 році буде зменшено обсяг покупної води від КП ДОР «Аульский водовід» і збільшено обсяг власної подачі. Тому передбачено збільшення обсягу використання коагулянту. Враховуючі вищесказане та необхідний нормативний 30-дений запас обсяг закупівлі складає 6000 т. Очікувана вартість закупівлі коагулянту розрахована як добуток ціни за тонну коагулянту на загальний обсяг закупівлі:41300,00*6000=247 800 000 грн. 2. Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі — Особливості). Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються у значенні, наведеному в Законі та Особливостях. Відповідно до п.28 Особливостей: «Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації». Так, відповідно до Додатку 3 (нова редакція від 07.02.2025р.) тендерної документації замовника учасник, серед іншого, в складі тендерної пропозиції мав надати: ІНФОРМАЦІЮ, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації, установленим даною тендерною документацією та визначеним у Додатку 4 до Тендерної документації. В складі тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕСТ ГЕЙТ" (далі – учасник) міститься документ (файл «Гарантійний лист відповідність техвимогам.pdf»), в якому зазначена ІНФОРМАЦІЯ про те, що учасник гарантує відповідність пропозиції технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі, що містяться в тендерній документації та Додатку 4, а також даним листом учасник підтверджує можливість поставки товару відповідно до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації. Виходячи з вищевикладеного тендерна пропозиція учасника відповідала умовам тендерної документації в цій частині, та відповідно у Замовника були відсутні підстави для розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей, оскільки таких невідповідностей, в цій частині, Замовником не виявлено. 3. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. При перевірці тендерної пропозиції учасника було виявлено, що учасником, серед іншого, надано РІШЕННЯ №20/01 від 20 січня 2025р. про надання згоди на вчинення значного правочину, в якому вказаний ідентифікатор закупівлі, який не відповідає ідентифікатору закупівлі, призначеному електронною системою закупівель. Таким чином, виявивши дану невідповідність в тендерній пропозиції учасника, Замовник у порядку, передбаченим пунктом 43 Особливостей, надав цьому учаснику можливість виправити таку невідповідність (шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель вимоги про виправлення невідповідностей (дана вимога оприлюднена Замовником 07.04.25, 13:45)), оскільки вимога тендерної документації щодо надання у складі тендерної пропозиції копію протоколу зборів засновників або виписку (витяг) з нього, або рішення власника, тощо про надання згоди на укладення значного правочину (укладання договору за результатами проведення цього тендеру) не підпадає під виключення п.43 Особливостей, а саме: надання копії протоколу зборів засновників або виписку (витяг) з нього, або рішення власника, тощо про надання згоди на укладення значного правочину (укладання договору за результатами проведення цього тендеру) не є випадком відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або випадком відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції) відповідно до вимог п.43 Особливостей. В свою чергу, учасником шляхом завантаження в електронну систему закупівель РІШЕННЯ №07/04 від 07 квітня 2025р. (файл «Рішення на вчинення правочину за предметом закупівлі (2).pdf» завантажено 7 квіт. 15:11) було виправлено вищевказану невідповідність в термін, визначений чинним законодавством в сфері публічних закупівель, а отже підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника в Замовника не було. 4. Відповідно до пункту 43 Особливостей Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, КРІМ ВИПАДКІВ, ПОВ’ЯЗАНИХ З ВИКОНАННЯМ РІШЕННЯ ОРГАНУ ОСКАРЖЕННЯ. На виконання рішення органу оскарження №5082-р/пк-пз від 01.04.2025 Замовником було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Рішеня
13.06.2025 11:56
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
247 800 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.02.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380672672801
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
247 800 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.02.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380672672801
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності