Показати схожі тендери
Закупівля Послуги зі збирання, вивезення та захоронення побутових відходів з селища Богородчани та населених пунктів ОТГ Богородчанської селищної ради за ДК 021:2015 – 90510000-5 «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» ( конкретна назва : 90511200-4-Послуги зі збирання побутових відходів) від Комунальне підприємство "Виробниче житлове ремонтно-експлуатаційне підприємство" Богородчанської селищної ради.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-12-04-003744-a
Id Tender 9e9ee58f39c84fda899116a38beff6fc
План UA-P-2024-12-04-003955-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 04.12.2024 10:31
Остання зміна 27.12.2024 13:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 000 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
30 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.12.2024 10:31 до 12.12.2024 11:00
Завершено
Період уточнень
з 04.12.2024 10:31
до 09.12.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.12.2024 10:31
до 09.12.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.12.2024 14:23
до 19.12.2024 09:40
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.12.2024 09:40
до 25.12.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 19.12.2024 09:40
до 27.12.2024 13:50
Період уточнень
з 04.12.2024 10:31 до 09.12.2024 00:00
Період оскарження
з 04.12.2024 10:31 до 09.12.2024 00:00
Період кваліфікації
з 13.12.2024 14:23 до 19.12.2024 09:40
Період кваліфікації
з 13.12.2024 14:23 до 19.12.2024 09:40
Основні параметри
Послуги зі збирання, вивезення та захоронення побутових відходів з селища Богородчани та населених пунктів ОТГ Богородчанської селищної ради за ДК 021:2015 – 90510000-5 «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» ( конкретна назва : 90511200-4-Послуги зі збирання побутових відходів)
Послуги зі збирання, вивезення та захоронення побутових відходів з селища Богородчани та населених пунктів ОТГ Богородчанської селищної ради
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 000 000 грн.
Послуги зі збирання , вивезення та захоронення побутових відходів з селища Богородчани та населених пунктів ОТГ Богородчанської селищної ради за ДК 021:2015 – 90510000-5 «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям»
Назва предмета закупівлі
Послуги зі збирання , вивезення та захоронення побутових відходів з селища Богородчани та населених пунктів ОТГ Богородчанської селищної ради за ДК 021:2015 – 90510000-5 «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям»
Примітки
конкретна назва : 90511200-4-Послуги зі збирання побутових відходів. Територія: селище Богородчани та населені пункти ОТГ Богородчанської селищної ради, а саме села : Глибоке, Глибівка, Горохолино, Горохолин Ліс, Грабовець, Діброва,Жураки,Забережжя,Іваниківка,Копачівка,Ластівці,Підгір’я,Похівка,Саджава,Старуня,Хмелівка. Відходи мають бути вивезені згідно графіку та дислокацією, що визначена Замовником.
Очікувана вартість
3 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
30000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
13.12.2024 14:00
Закінчення аукціону
13.12.2024 14:23
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги зі збирання, вивезення та захоронення побутових відходів з селища Богородчани та населених пунктів ОТГ Богородчанської селищної ради
Код ДК 021:2015
90511200-4 - Послуги зі збирання побутових відходів
Кількість
20 000
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
77701, Україна, Івано-Франківська область, смт Богородчани, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 10(періодичність, графік та дислокація надання послуг відповідно до Додатку 1 до Договору)
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Послуг за цим Договором здійснюється в національній валюті України в безготівковій формі протягом 60 робочих днів на підставі підписаних Сторонами актів приймання наданих послуг (далі – Акт), а також наданому рахунку (за необхідності), шляхом перерахування коштів Замовником на розрахунковий рахунок Виконавця. Датою виконання зобов'язань з оплати за надані послуги є дата перерахування коштів з рахунку Замовника на рахунок Виконавця.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАСЯКА"
Пропозиція:
2 650 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПрАТ "Автотранспортне підприємство - 0928"
Пропозиція:
2 649 950 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 13.12.2024 14:00
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.12.2024 10:31
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
04.12.2024 10:31
Тендерна документація
04.12.2024 10:31
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дронів Оксана Василівна
Електронна пошта
Телефон
380979035067
Замовник
ЄДРПОУ
05393234
Повна назва
Комунальне підприємство "Виробниче житлове ремонтно-експлуатаційне підприємство" Богородчанської селищної ради
Поштовий індекс
77701
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
смт Богородчани
Адреса
ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 10
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги зі збирання , вивезення та захоронення побутових відходів з селища Богородчани та населених пунктів ОТГ Богородчанської селищної ради за ДК 021:2015 – 90510000-5 «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям»
Період вимог/скарг з 19.12.2024 09:40 по 25.12.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.12.2024 14:23 по 21.12.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника.
Документи кваліфікації
19.12.2024 09:40
Довідка НАЗК
19.12.2024 09:40
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
13.12.2024 14:23
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.12.2024 10:31
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.12.2024 10:31
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: На виконання норм пункту 41 Особливостей, та статті 26 Закону , з урахуванням норм пункту 43 Особливостей , Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» із змінами, є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в документах Учасника Товариства ПрАТ "Автотранспортне підприємство - 0928" код ЄДРПОУ 03345863, поданих у складі тендерної пропозиції, що підтверджують відповідність Учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям , визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”: 1.Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій** Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців 1.1.Учасник надає Довідку , яка обов’язково повинна містити інформацію про наявність відповідного транспорту із зазначенням марки (типу), вказати власне чи орендоване, яке забезпечить виконання послуги. Проте виявлено невідповідність в документації наданої для підтвердження кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: 1.1.1. Не відповідність щодо реєстраційного номера згідно поданих сканованих з оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та даних згідно Довідки про наявність в Учасника процедури закупівлі МТБ, необхідних для якісного надання послуг, що є предметом закупівлі за вих. № 707 від 11.12.2024 року : Mercedes Benz Econic 2629, д.н.з. АТ1758НЕ Автомобіль вантажний спеціалізований, сміттєвоз-С, (для вивезення твердих побутових відходів, заднє завантаження контейнерів типу «Євро». Рік випуску 2009, рівень екологічної норми Євро 5) (номер п/п 3) ; 1.1.2: Згідно графи 6 довідки, яка містить інформацію про наявність в Учасника процедури закупівлі матеріально-технічної бази, необхідних для якісного надання послуг, що є предметом закупівлі(документ підтверджуючий приналежність (назва документу,номер,дата)) вказано бухгалтерськау довідку про перебування майна на балансі , НЕВІДПОВІДНІСТЬ : не вказано номер та дату документу ( п/п номер 9) . 1.1.3: Згідно графи 6 довідки, яка містить інформацію про наявність в Учасника процедури закупівлі матеріально-технічної бази, необхідної для якісного надання послуг, що є предметом закупівлі : документ підтверджуючий приналежність(назва документу, номер, дата) вказано договір про надання послуг , НЕВІДПОВІДНІСТЬ : не вказано номер та дату договору ( п/п номер 10) . 2.Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору Учасником завантажено довідку про досвід виконання аналогічного договору від 11 грудня 2024 року №711 , долучено скан-копію договору з документальним підтвердження факту надання послуг відповідно до договору, а саме: акти приймання-передачі послуг, які підтверджують надання послуг відповідно до умов договору. Проте є зауваження до документації наданої для підтвердження виконання договору , укладеного з замовником КНП «Міський клінічний перинатальний центр Івано-Франківської міської ради» , НЕВІДПОВІДНІСТЬ: на актах прийому передачі наданих послуг за номерами: 1)№ 119/2 від 28.02.2023 року не вказано дату договору; 2)№119/2 від 07.03.2023 року не вказано дата договору та рік укладення договору; 3) № 119/2 від 28.02.2023 року не вказано дату договору та рік укладення договору; 4)№119/3 від 31.03.2023 року не вказано дату договору та рік укладення договору; 5)№119/2 від 12.04.2023 року не вказано дату договору та рік укладення договору ; 6)№119/3 від 31.03.2023 року не вказано дату договору та рік укладення договору ; 7)№119/51 не вказано рік укладення договору; 8) №119/52 не вказано рік укладення договору; Просимо усунути невідповідність в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі у строк, що передбачений Законом
Створено
17.12.2024 11:03
Надати до
18.12.2024 11:03
Договір
UA-2024-12-04-003744-a-b1
Підписаний і діє
Номер
466
2 649 950 грн.
2 208 291.67 грн.
З ПДВ
Підписано
27.12.2024
Строк дії договору з
01.01.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
20 000 (метри кубічні)
Послуги зі збирання, вивезення та захоронення побутових відходів з селища Богородчани та населених пунктів ОТГ Богородчанської селищної ради
Номенклатура
Послуги зі збирання, вивезення та захоронення побутових відходів з селища Богородчани та населених пунктів ОТГ Богородчанської селищної ради
Кількість
20 000
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Виробниче житлове ремонтно-експлуатаційне підприємство" Богородчанської селищної ради
Повна назва
Комунальне підприємство "Виробниче житлове ремонтно-експлуатаційне підприємство" Богородчанської селищної ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05393234

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПрАТ "Автотранспортне підприємство - 0928"
Повна назва
ПрАТ "Автотранспортне підприємство - 0928"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03345863

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
27.12.2024 13:50
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.12.2024 11:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Виробниче житлове ремонтно-експлуатаційне підприємство" Богородчанської селищної ради
Контактний телефон:
380979035067
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.12.2024 11:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Виробниче житлове ремонтно-експлуатаційне підприємство" Богородчанської селищної ради
Контактний телефон:
380979035067
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності