Показати схожі тендери

Закупівля Охоронні послуги (охорона об'єктів адміністративних приміщень та прилеглої території) на потребу 2025 року від ДЕПАРТАМЕНТ АГРОПРОМИСЛОВОГО РОЗВИТКУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-12-04-002406-a
Id Tender 435db9af228d4e85b4b1eda31575ca7f
План UA-P-2024-12-04-001755-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 04.12.2024 09:55
Остання зміна 27.01.2025 09:38
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
560 640 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 803.2 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.12.2024 09:52 до 04.01.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 04.12.2024 09:52
до 01.01.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.12.2024 09:52
до 01.01.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.01.2025 14:20
до 13.01.2025 15:20
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.01.2025 15:20
до 19.01.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.01.2025 15:20
до 27.01.2025 09:38
Період уточнень
з 04.12.2024 09:52 до 01.01.2025 00:00
Період оскарження
з 04.12.2024 09:52 до 01.01.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.01.2025 14:20 до 13.01.2025 15:20
Період кваліфікації
з 06.01.2025 14:20 до 13.01.2025 15:20
Основні параметри
Охоронні послуги (охорона об'єктів адміністративних приміщень та прилеглої території) на потребу 2025 року
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
560 640 грн.
Охоронні послуги (охорона об'єктів адміністративних приміщень та прилеглої території) на потребу 2025 року
Назва предмета закупівлі
Охоронні послуги (охорона об'єктів адміністративних приміщень та прилеглої території) на потребу 2025 року
Очікувана вартість
560 640 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2803,2
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
16 819.2
Аукціон
Cтарт аукціону
06.01.2025 13:57
Закінчення аукціону
06.01.2025 14:20
Позиція
Опис предмета закупівлі
Охоронні послуги (охорона об'єктів адміністративних приміщень та прилеглої території) на потребу 2025 року
Код ДК 021:2015
79710000-4 - Охоронні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
36011, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. В. Міщенка, 2
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за надані послуги проводиться щомісячно на підставі підписаного сторонами акту приймання-передачі наданих послуг та виставленого рахунку на оплату у безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання акту приймання-передачі наданих послуг.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП " ОХОРОНА АНТАРЕС 2000"
Пропозиція:
385 352.4 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "МАСТЕР-ЗАХИСТ"
Пропозиція:
385 440 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.01.2025 13:57
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.12.2024 09:12
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Владислав Приймак
Електронна пошта
Телефон
+380532607606
Сайт:
http://apk.adm-pl.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
00732619
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ АГРОПРОМИСЛОВОГО РОЗВИТКУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Поштовий індекс
36011
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
м. Полтава
Адреса
вул. ВАЛЕНТИНА МІЩЕНКА, буд. 2
Кваліфікація
Лот № 1 Охоронні послуги (охорона об'єктів адміністративних приміщень та прилеглої території) на потребу 2025 року
Період вимог/скарг з 13.01.2025 15:20 по 19.01.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.01.2025 14:20 по 14.01.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.01.2025 15:20
Довідка НАЗК
13.01.2025 15:20
Повідомлення про рішення
09.01.2025 20:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.12.2024 09:52
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.12.2024 09:52
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомляємо, що замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ОХОРОНА АНТАРЕС 2000», даної процедури закупівлі, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, зокрема: 1. Учасником у складі тендерної пропозиції, відповідно до пункту 1 Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додаток 1), надано документ „Тендерна пропозиція”, пункти 9 та 11 якого не містять зразку підпису, посаду особи, уповноваженої підписувати документи тендерної пропозиції учасника та документи за результатами процедури закупівлі (Договір), як це вимагається формою, наведеною в Додатку 1.1 тендерної документації. Також, в пункті 4 документу „Тендерна пропозиція” не зазначено посаду та номер контактного телефону керівника, як це вимагається формою, наведеною в Додатку 1.1 тендерної документації. 2. Учасником у складі тендерної пропозиції, на підтвердження наявності автомобільних транспортних засобів, надано інформацію щодо залучення для надання послуг спеціалізованих транспортних засобів субпідрядної організації/співвиконавця, проте не надано відповідних документів для підтвердження законності їх використання учасником, як це передбачено пунктом 7 додатку 1 „Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції”, пунктом 1 додатку 1.3 тендерної документації по даній закупівлі. Зокрема в тендерній пропозиції учасника відсутні один чи декілька документів, а саме: - договір оренди*/суборенди* транспортного засобу (у разі використання для виконання робіт орендованого автотранспорту); АБО - договір лізингу транспортного засобу (у разі використання для виконання робіт, які є предметом закупівлі транспортного засобу, який перебуває у лізингу); АБО - договір про надання послуг*, відповідно до якого залучається транспортний засіб (у разі залучення автотранспорту або машини на підставі договору про надання послуг); * договір повинен бути чинним, не менше аніж строк надання послуг, визначений цією документацією. 3. Учасником у складі тендерної пропозиції, на підтвердження наявності іншого обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, не надано відповідні договори купівлі-продажу АБО договори оренди, позички, користування тощо (договір повинен бути чинним, не менше аніж строк надання послуг, визначений цією документацією); ТА/АБО документи, що засвідчують факт отримання учасником кожної одиниці обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (акти приймання-передачі, накладні тощо), як це передбачено пунктом 7 додатку 1 „Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції” та пунктом 1 додатку 1.3 тендерної документації по даній закупівлі. 4. Учасником у складі тендерної пропозиції, для підтвердження наявності кадрових можливостей для забезпечення охорони об’єкта та реагування на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони (не менше 2 (двох) охоронників на 1 транспорт реагування та не менше 4 (чотирьох) операторів (чергових) пульта централізованого спостереження), не надано Довідку в довільній формі зі списком відповідних працівників та не надано наступні документи: - чинний дозвіл на зберігання та носіння зброї, на кожного працівника групи швидкого реагування; - чинний договір добровільного страхування від нещасних випадків на зазначених працівників; - документи про проходження професійної підготовки черговими пульта централізованого спостереження (свідоцтво про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «черговий пульта», тощо). Необхідність надання учасником вказаних документів у складі тендерної пропозиції передбачена пунктом 7 додатку 1 „Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції”, пунктом 2 додатку 1.3 тендерної документації по даній закупівлі. Згідно пункту 9 додатку 1 „Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції” тендерної документації по даній закупівлі, учасником подаються документи та інформація, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідностей, щодо виправлення таких невідповідностей, згідно з п. 2 розділу „V. Оцінка тендерної пропозиції” тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), п. 9 додатку 1 тендерної документації, розміщуємо у строк, який є не меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення вищевказаних невідповідностей шляхом завантаження учасником до електронної системи закупівель документів, складених відповідно з вимогами тендерної документації по даній закупівлі та підписані уповноваженою особою учасника. Згідно з підпунктом 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
09.01.2025 15:25
Надати до
10.01.2025 15:25
Договір
UA-2024-12-04-002406-a-c1
Підписаний і діє
Номер
8
385 352.4 грн.
385 352.4 грн.
Без ПДВ
Підписано
27.01.2025
Строк дії договору з
27.01.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Охоронні послуги (охорона об'єктів адміністративних приміщень та прилеглої території) на потребу 2025 року
Номенклатура
Охоронні послуги (охорона об'єктів адміністративних приміщень та прилеглої території) на потребу 2025 року
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
385 352.4
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ АГРОПРОМИСЛОВОГО РОЗВИТКУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ АГРОПРОМИСЛОВОГО РОЗВИТКУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00732619

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП " ОХОРОНА АНТАРЕС 2000"
Повна назва
ПП " ОХОРОНА АНТАРЕС 2000"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43373198

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
27.01.2025 09:38
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
560 640 грн.
Період подання пропозицій
до 04.01.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ АГРОПРОМИСЛОВОГО РОЗВИТКУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380532607606
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
560 640 грн.
Період подання пропозицій
до 04.01.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ АГРОПРОМИСЛОВОГО РОЗВИТКУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380532607606
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності