Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 – 38430000-8 Детектори та аналізатори (Газовий хроматограф з мас-детектором) від ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-12-03-018346-a
Id Tender 6db0c2919d69420a87d304d242606952
План UA-P-2024-12-03-021883-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 03.12.2024 17:05
Остання зміна 24.12.2024 16:22
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
15 229 166.67 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
76 145.83 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.12.2024 17:05 до 11.12.2024 10:00
Завершено
Період уточнень
з 03.12.2024 17:05
до 08.12.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.12.2024 17:05
до 08.12.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.12.2024 10:00
до 18.12.2024 19:53
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.12.2024 19:53
до 24.12.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.12.2024 19:53
до 24.12.2024 16:22
Період уточнень
з 03.12.2024 17:05 до 08.12.2024 00:00
Період оскарження
з 03.12.2024 17:05 до 08.12.2024 00:00
Період кваліфікації
з 11.12.2024 10:00 до 18.12.2024 19:53
Період кваліфікації
з 11.12.2024 10:00 до 18.12.2024 19:53
Основні параметри
ДК 021:2015 – 38430000-8 Детектори та аналізатори (Газовий хроматограф з мас-детектором)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
15 229 166.67 грн.
ДК 021:2015 – 38430000-8 Детектори та аналізатори (Газовий хроматограф з мас-детектором)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 – 38430000-8 Детектори та аналізатори (Газовий хроматограф з мас-детектором)
Очікувана вартість
15 229 166.67 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
76145,83
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Газовий хроматограф з мас-детектором
Код ДК 021:2015
38432210-7 - Газові хроматографи
Код НК 024:2023
57842 Газовий хроматограф IVD (діагностика in vitro) автоматичний
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
02.06.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок здійснюється в безготівковій формі на умовах 100 % (сто відсоткової) попередньої оплати, шляхом перерахування ЗАМОВНИКОМ коштів на небюджетний рахунок, відкритий ПОСТАЧАЛЬНИКОМ в органах Державної казначейської служби України відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”. Попередня оплата за договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання оригіналу рахунку на оплату.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛТ Україна ЛТД"
Пропозиція:
8 900 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Гнатюк
Електронна пошта
Телефон
+380671344281
Сайт:
https://medzakupivli.com/uk/
Замовник
ЄДРПОУ
42574629
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Грушевського, буд. 7
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 – 38430000-8 Детектори та аналізатори (Газовий хроматограф з мас-детектором)
Період вимог/скарг з 18.12.2024 19:53 по 24.12.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.12.2024 10:00 по 19.12.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.12.2024 19:53
Довідка НАЗК
18.12.2024 19:53
Повідомлення про рішення
11.12.2024 10:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-12-03-018346-a-a1
Підписаний і діє
Номер
09/642-12/2024
10 680 000 грн.
8 900 000 грн.
З ПДВ
Підписано
24.12.2024
Строк дії договору з
24.12.2024
по
03.07.2025
Номенклатура
1 (Одиниця)
Газовий хроматограф з мас-детектором
Номенклатура
Газовий хроматограф з мас-детектором
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 2 червня 2025 р.
Код НК 024:2023
57842 Газовий хроматограф IVD (діагностика in vitro) автоматичний

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42574629

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛТ Україна ЛТД"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛТ Україна ЛТД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36257647

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-03-000059
Дата створення проекту
03.04.2025 15:03
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
03.04.2025 16:55
Дата публікації висновку про результати
18.04.2025 14:04
Дата завершення усунення порушень
24.04.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
25.04.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 930-19-69
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 03.04.2025 № 18-з Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 03.04.2025 № 18-з. Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2024-12-03-018346-a 03.12.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.04.2025 00:00
Документи рішення
03.04.2025 16:55
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 16 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Державного підприємства «Медичні закупівлі України» (далі – Замовник) UA-P-2024-12-03-021883-a на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджена рішенням уповноваженої особи від 03.12.2024 № 2248 та додатками до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «АЛТ Україна ЛТД»; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольне рішення уповноваженої особи від 18.12.2024 № 2398 про визначення переможця та про намір укласти договір; повідомлення про намір укласти договір від 18.12.2024; Договір про закупівлю від 24.12.2024 №09/642-12/2024; пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 09.04.2025.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
16.04.2025 00:00
Дата публікації
18.04.2025 14:04
Документи висновку
18.04.2025 14:04
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «ДК 021:2015 – 38430000-8 Детектори та аналізатори (Газовий хроматограф з мас-детектором)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-12-03-018346-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі; 2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Рішеня
04.04.2025 12:21
Орган перевірки
10.04.2025 00:00
Документи повідомлення
04.04.2025 12:21
-
Відповідь
Пояснення
Державне підприємство «Медичні закупівлі України» (далі – Замовник, ДП «Медзакупівлі України») висловлює повагу та повідомляє наступне. На запит Державної аудиторської служби України від 04.04.2025 про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом закупівлі «ДК 021:2015 – 38430000-8 Детектори та аналізатори (Газовий хроматограф з мас-детектором)» (далі – Процедура закупівлі) (ідентифікатор закупівлі UA-2024-12-03-018346-a) надаємо наступні пояснення. Процедури закупівель лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, в тому числі зазначена Процедура закупівлі, проводяться ДП «Медзакупівлі України» на виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я у встановленому чинними нормативно-правовими актами порядку за доведеними з боку Міністерства охорони здоров’я України (далі – МОЗ України) предметами закупівель (номенклатурними позиціями), кількісними та якісними характеристиками до предметів закупівель та в рамках доведених з боку МОЗ України бюджетних асигнувань. Так, відповідно до пункту 2 Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.03.2011 № 298 (зі змінами та доповненнями) (далі – Порядок) (режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/298-2011-%D0%BF#Text), головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем програм є МОЗ України. Згідно з пунктом 2 Порядку одержувачем бюджетних коштів є ДП «Медзакупівлі України», що належить до сфери управління МОЗ України і одержує кошти на виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я в частині доведеного до нього переліку напрямів профілактики, діагностики та лікування протягом відповідного бюджетного періоду. Постановою Кабінету Міністрів України від 07.03.2022 № 216 «Деякі питання закупівлі лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них» (зі змінами) затверджено перелік лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, що закуповуються на виконання відповідних угод (договорів), укладених особою, уповноваженою на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я (режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/216-2022-%D0%BF#n14), до переліку яких входить і предмет Процедури закупівлі. Наказом МОЗ України від 26 січня 2024 року № 137 (режим доступу: https://moz.gov.ua/uk/decrees/nakaz-moz-ukraini-vid-26012024--137-pro-dovedennja-do-derzhavnogo-pidpriemstva-medichni-zakupivli-ukraini-pereliku-naprjamiv-profilaktiki-diagnostiki-ta-likuvannja-2024-roku) до ДП «Медзакупівлі України» доведено перелік напрямів профілактики, діагностики та лікування до закупівлі у 2024 році. Наказом МОЗ України від 21 лютого 2024 року № 291 (зі змінами) (режим доступу: https://moz.gov.ua/uk/decrees/nakaz-moz-ukraini-vid-21022024--291-pro-zatverdzhennja-zvedenih-pokaznikiv-100--potrebi-u-likarskih-zasobah-medichnih-virobah-ta-dopomizhnih-zasobah-do-nih-scho-zakupovuvatimutsja-derzhavnim-pidpriemstvom-medichni-zakupivli) затверджено зведені показники 100 % потреби у лікарських засобах, медичних виробах та допоміжних засобах до них, що закуповуватимуться ДП «Медзакупівлі України» за напрямами використання бюджетних коштів у 2024 році за бюджетною програмою КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру». Наказом МОЗ України від 21.06.2024 № 1077 (копія наказу та додаток до наказу додаються) затверджено зміни до зведених показників 100 % потреби у лікарських засобах, медичних виробах та допоміжних засобах до них, що закуповуватимуться ДП «Медзакупівлі України» за напрямами використання бюджетних коштів у 2024 році за бюджетною програмою КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру». Питання 1 Запиту. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до бюджетної програми КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру», Паспорт якої на 2024 рік затверджено головним розпорядником бюджетних коштів наказом МОЗ України від 11.03.2024 № 409 (копія наказу та Паспорту додаються). Очікувана вартість предмета закупівлі встановлена відповідно та в межах бюджетної програми КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру» в межах виконання заходів за напрямом «Закупівля товарів в рамках реалізації проекту щодо створення лабораторій синтезу радіофармацевтичних лікарських засобів, закупівлю обладнання для закладів охорони здоров’я, зокрема для кластерних та надкластерних, закладів охорони здоров’я МОЗ та Державного управління справами, а також для оснащення лабораторій Держлікслужби». Визначення очікуваної вартості здійснено шляхом запиту комерційних пропозицій потенційних учасників ринку в системі SAP Ariba, що регламентовано наказом ДП «Медзакупівлі України» від 14.07.2022 № 385-ОД «Про введення в дослідну експлуатацію SAP Ariba» (додається) та відповідно до Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом ДП «Медзакупівлі України» від 07.04.2023 № 312-ОД (копія наказу та Методика додаються). У рамках проведення ринкових консультацій Замовником в системі SAP Ariba здійснено розсилку запрошень потенційним постачальникам для надання комерційних пропозицій стосовно предмета закупівлі (перелік запрошених учасників додається у вигляді знімків екрану зазначеної системи – ID запиту Doc2183718982). За результатами аналізу ринку шляхом запиту цінових пропозицій отримано комерційну пропозицію та сформовано очікувану вартість предмета закупівлі (знімок екрана зазначеної системи додається). Відповідно до пункту 9 Порядку, технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі визначено Замовником в установленому законодавством порядку, з урахуванням медико-технічних вимог до медичного обладнання, що погоджені рішенням групи експертів і фахівців за відповідним напрямом (копія протоколу засідання групи експертів та фахівців при МОЗ України від 02.12.2024 № 02/12/2024 та лист МОЗ України від 02.12.2024 № 25/45075/2-24 додаються). Питання 2 Запиту. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). У відповідь на питання надаємо посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщені обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі (режим доступу: https://mpu.gov.ua/uk/suppliers/public/52167).
Рішеня
09.04.2025 18:16
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
15 229 166.67 грн.
Період подання пропозицій
до 11.12.2024 10:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
+380671344281
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
15 229 166.67 грн.
Період подання пропозицій
до 11.12.2024 10:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
+380671344281
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності