Показати схожі тендери

Закупівля Електрична енергія (з розподілом та постачанням) від КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ШАЛИГИНСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-12-03-013298-a
Id Tender d9b088346ca74358a29480821ab19432
План UA-P-2024-12-03-014930-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 03.12.2024 18:55
Остання зміна 25.12.2024 14:13
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
515 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 150 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.12.2024 18:53 до 11.12.2024 14:47
Завершено
Період уточнень
з 03.12.2024 18:53
до 08.12.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.12.2024 18:53
до 08.12.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.12.2024 13:49
до 17.12.2024 10:33
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.12.2024 11:02
до 23.12.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.12.2024 10:33
до 25.12.2024 14:13
Період уточнень
з 03.12.2024 18:53 до 08.12.2024 00:00
Період оскарження
з 03.12.2024 18:53 до 08.12.2024 00:00
Період кваліфікації
з 12.12.2024 13:49 до 17.12.2024 10:33
Період кваліфікації
з 12.12.2024 13:49 до 17.12.2024 10:33
Основні параметри
Електрична енергія (з розподілом та постачанням)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
515 000 грн.
Електрична енергія (з розподілом та постачанням)
Назва предмета закупівлі
Електрична енергія (з розподілом та постачанням)
Очікувана вартість
515 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5150,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.12.2024 13:20
Закінчення аукціону
12.12.2024 13:49
Позиція
Опис предмета закупівлі
Електрична енергія (з розподілом та постачанням)
Код ДК 021:2015
09310000-5 - Електрична енергія
Кількість
44 000
Одиниця виміру
Кіловат-година
Адреса постачання
41470, Україна, Сумська область, Шалигине, Калинова 4
Дата постачання з
01.01.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗБУТ-ЕНЕРГО ПЛЮС"
Пропозиція:
512 160 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЕНЕРА СУМИ"
Пропозиція:
484 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД"
Пропозиція:
469 045.1 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.12.2024 13:20
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.12.2024 09:14
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Світлана Капоріна
Електронна пошта
Телефон
+380992273453
Замовник
ЄДРПОУ
23046045
Повна назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ШАЛИГИНСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА"
Поштовий індекс
41470
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
смт. Шалигине
Адреса
вул. Червона, буд. 4
Кваліфікація
Лот № 1 Електрична енергія (з розподілом та постачанням)
Період вимог/скарг з 16.12.2024 11:02 по 22.12.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.12.2024 13:49 по 20.12.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
16.12.2024 11:02
Повідомлення про рішення
12.12.2024 13:50
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.12.2024 14:56
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.12.2024 14:56
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідностіба саме вимоги додатку №4 п.9.1-10 9.1. Для підтвердження можливості забезпечення учасником реалізації прав, у складі пропозиції учасник повинен надати Довідку про створення Учасником на території Сумської області Центру обслуговування споживачів, згідно з вимогами "Правил роздрібного ринку", затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (зі змінами), який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів (довідка надається за формою 1 до Додатку 5). Форма 1 Довідка про власний центр обслуговування споживачів 1 Юридична адреса центру обслуговування споживачів Учасника 2 Фактична адреса та телефон центру обслуговування споживачів Учасника 3 Графік роботи єдиного вікна центру обслуговування споживачів Учасника 4 Графік проведення особистого прийому споживачів Учасник _____________________ підтверджує, що у центрі обслуговування споживачів за вказаною адресою щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) здійснюється прийом звернень/скарг/претензій споживачів, надаються роз’яснення та інформація, передбачені законодавством, функціонує єдине вікно для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії, а також проводиться особистий прийом споживачів згідно встановленого графіку. Копія(ї) документу(ів), що підтверджують право власності (користування) на нерухоме майно, в якому розташований центр обслуговування споживачів, а також положення про центр обслуговування споживачів, додаються. Уповноважена особа (або керівник) Учасника _____________ (прізвище, ініціали) На підтвердження інформації, зазначеної в Довідці (форма 1) учасник в складі тендерної пропозиції надає: 9.1.1 Положення про Центр обслуговування, яке затверджено у встановленому законодавством порядку; 9.1.2. На підтвердження наявності права власності (користування) нерухомим майном, в якому розташований центр обслуговування споживачів, Учасник надає копію(ї) документу(ів), що підтверджують право власності (користування) на нерухоме майно, в якому розташований центр обслуговування споживачів. Відомості щодо вартісних показників даного майна (оренди даного майна) можуть бути приховані Учасником. 9.2. Учасники для яких створення центрів обслуговування споживачів не є обов’язковим, надають довідку про наявність власного окремого структурного підрозділу на території Сумської області або посадової особи, з робочим місцем на території Сумської області, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного "Правилами роздрібного ринку електричної енергії" порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів (довідка надається за формою 2). Форма 2 Довідка про наявність власного структурного підрозділу Учасника 1. Назва та юридична адреса власного структурного підрозділу Учасника (або посада, прізвище ім‘я по батькові посадової особи Учасника, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного "Правилами роздрібного ринку електричної енергії" порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів та адреса робочого місця ) 2 Фактична адреса та телефонвласного структурного підрозділу Учасника (або фактична адреса та контактний телефон посадової особи Учасника, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного "Правилами роздрібного ринку електричної енергії" порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів 3 Графік проведення особистого прийому споживачів Учасник _____________________ підтверджує, що у зазначеному підрозділі (зазначеною посадовою особою) щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) здійснюється прийом звернень/скарг/претензій споживачів, надаються роз’яснення та інформація, передбачені законодавством, а також проводиться особистий прийом споживачів. Копія(ї) документу(ів), що підтверджують право власності (користування) на нерухоме майно, де розташований зазначений у п.1 Довідки підрозділ Учасника, або розташоване робоче місце посадової особи учасника, положення про власний структурний підрозділ (або посадова інструкція та наказ на призначення посадової особи учасника), а також довідки від ОСР додаються. Уповноважена особа (або керівник) Учасника _____________ (прізвище, ініціали) На підтвердження інформації зазначеної в Довідці (форма 2) учасник в складі тендерної пропозиції надає: 9.2.1. Копія(ї) документу(ів), що підтверджують право власності (користування) на нерухоме майно, де розташований зазначений у п.1 Довідки підрозділ Учасника, або розташоване робоче місце посадової особи учасника. Відомості щодо вартісних показників даного майна (оренди даного майна) можуть бути приховані Учасником. 9.2.2. Положення про власний структурний підрозділ учасника, яке затверджено у встановленому законодавством порядку, та яке згідно вимог ст. 64 Господарського Кодексу України, підтверджує створення Учасником такого власного структурного підрозділу, який за визначеними у цьому положенні функціями забезпечує дотримання визначеного "Правилами роздрібного ринку електричної енергії" порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому; 9.2.3. Затверджену у встановленому законодавством порядку посадову інструкцію посадової особи Учасника, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного "Правилами роздрібного ринку електричної енергії" порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів (у разі наявності такої особи та зазначення про неї інформації у довідці). Посадова інструкція повинна передбачати виконання обов‘язків, необхідних для забезпечення розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів; 9.2.4. Наказ про призначення посадової особи учасника, з робочим місцем на території Сумської області, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного "Правилами роздрібного ринку електричної енергії" порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів (у разі наявності такої особи та зазначення про неї інформації у довідці); 9.2.5. Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 50000 споживачів (відповідно до вимог Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 "Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії"), такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, з якими учасником укладено договори електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного оператора системи розподілу електричної енергії. Довідки повинні бути видані в поточному році. 10. На виконання вимог Третього енергетичного пакету щодо інтеграції суб’єктів у сфері закупівлі електричної енергії України до загальноєвропейських стандартів та загальноєвропейського ринку, учасники зобов’язані документально підтвердити у складі своєї пропозиції успішне проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2015 "Системи управління якістю. Вимоги", шляхом надання відповідного сертифікату, який має бути чинним на дату подання пропозиції, та виданий органом сертифікації, що включений до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2015 вважається чинним за умови щорічного підтвердження (вимога не застосовується до сертифікатів, термін видачі яких складає менше року з дати видачі), а тому учасники у складі пропозиції повинні надати скан-копію документа, який підтверджує продовження терміну дії сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2015 (рішення уповноваженого органу сертифікації, звіт по аудиту). Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України, перевірити включення до реєстру можливе за посиланням: https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov.
Створено
13.12.2024 14:43
Надати до
14.12.2024 14:43
Період вимог/скарг з 17.12.2024 10:33 по 23.12.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.12.2024 11:02 по 24.12.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.12.2024 10:33
Довідка НАЗК
17.12.2024 10:33
Повідомлення про рішення
16.12.2024 11:02
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-12-03-013298-a-c1
Підписаний і діє
Номер
251158
484 000 грн.
484 000 грн.
З ПДВ
Підписано
24.12.2024
Строк дії договору з
01.01.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
44 000 (Кіловат-година)
Електрична енергія (з розподілом та постачанням)
Номенклатура
Електрична енергія (з розподілом та постачанням)
Кількість
44 000
Одиниця виміру
Кіловат-година
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ШАЛИГИНСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА"
Повна назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ШАЛИГИНСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
23046045

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЕНЕРА СУМИ"
Повна назва
ТОВ "ЕНЕРА СУМИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41884537

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
25.12.2024 14:13
-
25.12.2024 14:06
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
515 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.12.2024 14:47
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ШАЛИГИНСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА"
Контактний телефон:
+380992273453
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
515 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.12.2024 14:47
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ШАЛИГИНСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА"
Контактний телефон:
+380992273453
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності