Показати схожі тендери

Закупівля Коагулянт для очищення води «Bukochem» PAC-L4, ТУ У 20.1-44452757-001:2022» або аналог Гіпохлорит натрію марки А, ТУ У 20.1-44452757-005:2022 або аналог (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») 24960000-1 – Хімічна продукція різна від Комунальне підприємство “Водопостачання та водовідведення Звенигородської міської ради».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-12-03-007246-a
Id Tender ef2e6737572c41e388769695568a6e94
План UA-P-2024-12-03-008432-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 03.12.2024 11:56
Остання зміна 14.04.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 510 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
17 550 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.12.2024 11:56 до 22.01.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.12.2024 11:56
до 19.01.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.12.2024 11:56
до 19.01.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.01.2025 16:12
до 08.04.2025 14:46
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.01.2025 09:58
до 14.04.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 08.04.2025 14:46
-
Період уточнень
з 03.12.2024 11:56 до 19.01.2025 00:00
Період оскарження
з 03.12.2024 11:56 до 19.01.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.01.2025 16:12 до 08.04.2025 14:46
Період кваліфікації
з 22.01.2025 16:12 до 08.04.2025 14:46
Основні параметри
Коагулянт для очищення води «Bukochem» PAC-L4, ТУ У 20.1-44452757-001:2022» або аналог Гіпохлорит натрію марки А, ТУ У 20.1-44452757-005:2022 або аналог (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») 24960000-1 – Хімічна продукція різна
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
3 510 000 грн.
Коагулянт для очищення води «Bukochem» PAC-L4, ТУ У 20.1-44452757-001:2022» або аналог Гіпохлорит натрію марки А, ТУ У 20.1-44452757-005:2022 або аналог (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») 24960000-1 – Хімічна продукція різна
Назва предмета закупівлі
Коагулянт для очищення води «Bukochem» PAC-L4, ТУ У 20.1-44452757-001:2022» або аналог Гіпохлорит натрію марки А, ТУ У 20.1-44452757-005:2022 або аналог (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») 24960000-1 – Хімічна продукція різна
Очікувана вартість
3 510 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
17550,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
22.01.2025 15:37
Закінчення аукціону
22.01.2025 16:12
Позиція
Опис предмета закупівлі
Коагулянт для очищення води «Bukochem» PAC-L4, ТУ У 20.1-44452757-001:2022» або аналог Гіпохлорит натрію марки А, ТУ У 20.1-44452757-005:2022 або аналог (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») 24960000-1 – Хімічна продукція різна
Код ДК 021:2015
24960000-1 - Хімічна продукція різна
Кількість
65
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
20202, Україна, Черкаська область, Звенигородка, вул.Кримського,37
Дата постачання з
01.02.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за переданий Товар проводяться шляхом оплати Покупцем після підписання Сторонами акта приймання-передачі товару або видаткової накладної. Оплата за фактично переданий Товар, за умови його належної якості та відповідності вимогам Покупця, здійснюється у безготівковій формі протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання обома Сторонами акта приймання-передачі товару або видаткової накладної. Грошовою одиницею, в якій здійснюються розрахунки за Договором, є гривня.
Порядковий номер: 1
Документи лота
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КАПІТАЛ-РОСТ "
Пропозиція:
2 015 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ»
Пропозиція:
2 615 011.5 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІДРОХІМ"
Пропозиція:
2 014 997.4 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕО-ХІМ"
Пропозиція:
3 492 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.01.2025 15:37
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.01.2025 17:26
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дар'я САЄНКО
Електронна пошта
Телефон
+380474024075
Замовник
ЄДРПОУ
36773489
Повна назва
Комунальне підприємство “Водопостачання та водовідведення Звенигородської міської ради»
Поштовий індекс
20200
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
м. Звенигородка
Адреса
вул. Кримського, 37
Кваліфікація
Лот № 1 Коагулянт для очищення води «Bukochem» PAC-L4, ТУ У 20.1-44452757-001:2022» або аналог Гіпохлорит натрію марки А, ТУ У 20.1-44452757-005:2022 або аналог (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») 24960000-1 – Хімічна продукція різна
Період вимог/скарг з 28.01.2025 09:58 по 03.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.01.2025 16:12 по 30.01.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
28.01.2025 09:58
Повідомлення про рішення
22.01.2025 16:13
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.12.2024 11:56
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.12.2024 11:56
Період вимог/скарг з 03.02.2025 11:29 по 09.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.01.2025 09:58 по 05.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
03.02.2025 11:29
Повідомлення про рішення
28.01.2025 09:58
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.12.2024 11:56
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.12.2024 11:56
Період вимог/скарг з 12.02.2025 11:42 по 18.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.02.2025 11:29 по 11.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
Зміст
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
Документи кваліфікації
12.02.2025 11:42
Повідомлення про рішення
03.02.2025 11:30
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.12.2024 11:56
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.12.2024 11:56
Період вимог/скарг з 19.02.2025 10:17 по 25.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.02.2025 11:42 по 20.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.02.2025 10:17
Довідка НАЗК
19.02.2025 10:17
Повідомлення про рішення
12.02.2025 11:43
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 08.04.2025 14:46 по 14.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.03.2025 11:32 по 01.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
08.04.2025 14:46
Повідомлення про рішення
24.03.2025 11:32
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.12.2024 11:56
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.12.2024 11:56
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 2) тендерна пропозиція: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей. (рішення АМКУ №3485-р/пк-пз від 06.03.2025 - набрало чинності 05.04.2025)
Створено
07.04.2025 12:34
Надати до
08.04.2025 12:34
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-03-17-000105
Дата створення проекту
17.03.2025 15:46
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
17.03.2025 16:41
Дата публікації висновку про результати
09.04.2025 10:47
Дата завершення усунення порушень
24.04.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
08.04.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 47) 263-25-92
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919584
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Черкаси
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.03.2025 № 37-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-12-03-007246-a, 03.12.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
17.03.2025 00:00
Документи рішення
17.03.2025 16:41
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 07 квітня 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ); надання інформації, документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального підприємства «Водопостачання та водовідведення Звенигородської міської ради» (далі – Замовник); оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Д. Саєнко від 03.12.2024; тендерну документацію в новій редакції, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Д. Саєнко від 03.01.2025; тендерну документацію в новій редакції, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Д. Саєнко від 17.01.2025; скарги до процедури, рішення комісії АМКУ від 17.12.2024 №20092-р/пк-пз, рішення комісії АМКУ від 14.01.2025 №574-р/пк-пз, рішення комісії АМКУ від 06.03.2025 №3485-р/пк-пз; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ГІДРОХІМ» (далі – ТОВ «ГІДРОХІМ») ; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КАПІТАЛ-РОСТ» (далі – ТОВ «КАПІТАЛ-РОСТ»); тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ» (далі – ТОВ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ»); тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «НЕО-ХІМ» (далі – ТОВ «НЕО-ХІМ»); протоколи про прийняття рішення уповноваженою особою від 25.01.2025 б/н, від 31.01.2025 б/н, від 11.02.2025 б/н, від 19.02.2025 б/н; пояснення Замовника, отримані 24.03.2025, 28.03.2025, 07.04.2025 в електронній системі закупівель. Моніторинг щодо тих порушень, обставин, питань, що були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався. Відповідно до пункту 3 Особливостей, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Аналізом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що на виконання рішень комісії АМКУ від 17.12.2024 №20092-р/пк-пз, від 14.01.2025 №574-р/пк-пз Замовник вносив зміни до тендерної документації шляхом оприлюднення 03.01.2025 та 17.01.2025 тендерної документації процедури закупівлі з особливостями в новій редакції. Згідно із пунктом 54 Особливостей Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Проте, Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель в окремому документі перелік змін, що вносяться до тендерної документації, чим порушено вимоги пункту 54 Особливостей. Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «НЕО-ХІМ», строки розгляду якої поновлено з 24.03.2025, станом на 07.04.2025 Замовником не розглянута, чим порушено пункт 41 Особливостей та частину десяту статті 29 Закону, та на порушення пункту 50 Особливостей відкриті торги з особливостями не відмінено. Зокрема, станом на 07.04.2025 рішення про продовження строку розгляду до 20 робочих днів, або рішення про намір укласти договір, або рішення про відхилення цієї тендерної пропозиції Замовником не ухвалене, а також не прийняте рішення про відміну відкритих торгів з особливостями за однією з підстав, визначених пунктом 50 Особливостей. Крім цього, на порушення пункту 43 Особливостей Замовником 07.04.2025 оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей, яка не містить опису невідповідністей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «НЕО-ХІМ» у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимоги пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення пунктів 41, 43, 50 Особливостей та частини десятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ГІДРОХІМ» ТОВ «КАПІТАЛ-РОСТ» ТОВ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ»; стану виконання рішень комісії АМКУ; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, відмінити процедуру закупівлі, застосувавши підпункт 2 пункту 50 Особливостей, надалі не допускати таких порушень та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
07.04.2025 00:00
Дата публікації
09.04.2025 10:47
Документи висновку
09.04.2025 10:47
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
У відповідь на висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області щодо процедури закупівлі UA-2024-12-03-007246-a, Замовник – Комунальне підприємство «Водопостачання та водовідведення Звенигородської міської ради» повідомляє про вжиття заходів з усунення порушень, встановлених у сфері публічних закупівель, а саме: - процедуру відкритих торгів з особливостями UA-2024-12-03-007246-a буде скасовано згідно з підпунктом 2 пункту 50 Особливостей; - порушення, передбачені пунктами 41, 43, 50, 54 Особливостей та частиною десятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», буде усунуто; - надалі буде забезпечено суворе дотримання вимог чинного законодавства.
Дата публікації
23.04.2025 14:24
Документи інформації про усунення порушення
23.04.2025 14:26
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
процедура закупівлі скасована
Результат
Усунуто
Дата публікації
23.04.2025 17:30
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
23.04.2025 17:30
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-12-03-007246-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань: 1) Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом цієї закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування очікуваної вартості закупівлі, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2) Чому не оприлюднено перелік змін до тендерної документації, що внесені на виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.12.2024 №20092-р/пк-пз, від 14.01.2025 №574-р/пк-пз в окремому документі? В поясненні просимо надати інформацію про змінені до тендерної документації. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Рішеня
19.03.2025 16:50
Орган перевірки
25.03.2025 00:00
Документи повідомлення
19.03.2025 16:51
-
Відповідь
Відповідь на запит
Добрий день! На Ваш запит інформуємо наступне: 1). запит та інформація щодо комерційних пропозицій потенційних учасників (вкладені файли) 2). дана закупівля буде скасована 05.04.2025 року на підставі чинного законодаства у термін 30 днів.
Рішеня
24.03.2025 12:07
Замовник
Відповідь
Відповідь на звернення
Добрий день! На Ваш запит надаємо наступну відповідь: 1. запит та комерційні пропозиції від потеційних учасників закупівлі. 2. дану закупівлю можна скасувавти 05.04.2025 року, згідно чинного законодавства термін 30 днів, рішення Антимонопольного комітету від 06.03.2025року.
Рішеня
28.03.2025 12:48
Замовник
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-12-03-007246-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, із врахуванням пояснення від 28.03.2025 постала потреба в отриманні пояснень із питань: 1) Чому не оприлюднено перелік змін до тендерної документації, що внесені на виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.12.2024 №20092-р/пк-пз, від 14.01.2025 №574-р/пк-пз в окремому документі? В поясненні просимо надати інформацію про зміни до тендерної документації. 2) Чому не відхилена тендерна пропозиція ТОВ «НЕОХІМ» (далі – учасник) як така, що не відповідає вимогам технічної специфікації, що наведена в додатку 3 до тендерної документації, зокрема, окремі характеристики гіпохлориту натрію (марки А, ТУ У 20.1-44452757-005:2022) та коагулянту для очищення води («Bukochem» PAC-L4, ТУ У 20.1-44452757-001:2022), які наведені у додатках 1 та 9 дилерського договору від 22.01.2024 №004-03/2024, не відповідають вимогам технічного опису предмету закупівлі? 3) Чи була виявлена під час розгляду тендерної пропозиції учасника невідповідність терміну дії дилерського договору від 22.01.2024 №004-03/2024, що підтверджує співпрацю з виробником запропонованого товару, строкам поставки товарів, які визначені тендерною документацією? Згідно підпункту 9.1 дилерського договору від 22.01.2024 №004-03/2024 договір діє до 31.12.2024, а постачання товару протягом 2025 року. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Рішеня
02.04.2025 17:14
Орган перевірки
08.04.2025 00:00
Документи повідомлення
02.04.2025 17:15
-
Відповідь
Відповідь на питання
1. Перелік змін до тендерної документації не оприлюднено, оскільки було оприлюднено Додаток №3 (технічна специфікація) у новій редакці та відповідний протокол уповноваженої особи з повідомленням про зміни учасникам закупівлі. 2. Тендерна пропозиція ТОВ "НЕОХІМ" не була відхилена, оскільки до (вихідний день) 05.04.2025 року о 00.00год. тривав строк оскарження рішення АМКУ. 3. Невідповідності терміну дії дилерського договору від 22.01.2024 №004-03/2024, що підтверджує співпрацю з виробником запропонованого товару, строкам поставки товарів, які визначені тендерною документацією, оскільки в документації тендерної пропозиції учасника було надано Додаткову угоду №1 на продовження строку дії вище вказаного Договору.
Рішеня
07.04.2025 12:25
Замовник
Торги не відбулися
Очікувана вартість
3 510 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.01.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство “Водопостачання та водовідведення Звенигородської міської ради»
Контактний телефон:
+380474024075
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
3 510 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.01.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство “Водопостачання та водовідведення Звенигородської міської ради»
Контактний телефон:
+380474024075
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності