Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт частини приміщень їдальні Вишнівцівської гімназії Онуфріївської селищної ради за адресою: Кіровоградська область, Олександрійський район, с.Вишнівці, вул. Шкільна, 1а від ВІДДІЛ ОСВІТИ ОНУФРІЇВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2024-12-02-017427-a
Id Tender c175e4dd529242d7bb7c748c3641deb3
План UA-P-2024-12-02-023703-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 02.12.2024 19:21
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
384 053.75 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Основні параметри
Поточний ремонт частини приміщень їдальні Вишнівцівської гімназії Онуфріївської селищної ради за адресою: Кіровоградська область, Олександрійський район, с.Вишнівці, вул. Шкільна, 1а
послуги
Підстава для використання процедури
Відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах, в тому числі за лотом
Обгрунтування використання процедури
Закупівля відбувається на підставі пп 6 п.13 Особливостей, а у зв'язку з тим що було відмінено відкриті торги UA-2024-09-11-009280-a через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт частини приміщень їдальні Вишнівцівської гімназії Онуфріївської селищної ради за адресою: Кіровоградська область, Олександрійський район, с.Вишнівці, вул. Шкільна, 1а
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
25.12.2024 00:00
Документи закупівлі
02.12.2024 19:15
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Кравченко
Електронна пошта
Телефон
+380685349356
Замовник
ЄДРПОУ
44108409
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ ОНУФРІЇВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
28100
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
селище міського типу Онуфріївка
Адреса
вул.Центральна, будинок 20
Кваліфікація
Договір
UA-2024-12-02-017427-a-c1
Підписаний і діє
Номер
558
384 053.75 грн.
384 053.75 грн.
Без ПДВ
Підписано
27.11.2024
Строк дії договору з
27.11.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт частини приміщень їдальні Вишнівцівської гімназії Онуфріївської селищної ради за адресою: Кіровоградська область, Олександрійський район, с.Вишнівці, вул. Шкільна, 1а
Номенклатура
Поточний ремонт частини приміщень їдальні Вишнівцівської гімназії Онуфріївської селищної ради за адресою: Кіровоградська область, Олександрійський район, с.Вишнівці, вул. Шкільна, 1а
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 25 грудня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ ОНУФРІЇВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ ОНУФРІЇВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44108409

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КЕРОПОВ СЕРГІЙ АШОТОВИЧ
Повна назва
КЕРОПОВ СЕРГІЙ АШОТОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3328203571

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-02-05-000006
Дата створення проекту
05.02.2025 11:27
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
05.02.2025 17:35
Дата публікації висновку про результати
18.02.2025 17:49
Дата завершення усунення порушень
05.03.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
27.02.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс держаудит служби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 545-63-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127387
Назва
Східний офіс держаудит служби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Кропивницький
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс держаудит служби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 715-93-42
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127387
Назва
Східний офіс держаудит служби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Кропивницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 04.02.2025 № 7-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 04.02.2025 № 7-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-12-02-017427-a 02.12.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
04.02.2025 00:00
Документи рішення
05.02.2025 17:35
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 14 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, відповідність умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства, відповідність умов договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-ІХ (далі – Рамкова угода), своєчасності укладання договору та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Онуфріївської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області (далі – Замовник) на 2024 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір про надання послуг з поточного ремонту від 27.11.2024 № 558 на суму 384 053,75 грн, укладений між Замовником та фізичною особою-підприємцем Кероповим Сергієм Ашотовичем (далі – Договір), додаткова угода від 26.12.2024 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору, пояснення надані 12.02.2025 Замовником в електронній системі закупівель. За результатом аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено, що на порушення пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) Замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладеним без використання електронної системи закупівель, не оприлюднив в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності умов договору про закупівлю умовам Рамкової угоди установлено наступне. З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода. Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 № 244-р схвалено План України (далі – План). Згідно із Постановою Кабінету України «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility» від 15.11.2024 № 1318, Держаудитслужбу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів. Під час моніторингу встановлено, що відповідно до річного плану закупівель Замовника на 2024 рік, джерелом фінансування закупівлі є кошти державного бюджету України у сумі 307 243,00 грн та кошти місцевого бюджету у сумі 76 810,75 гривень. Також, встановлено, що закупівля за номером UA-2024-12-02-017427-a здійснювалась за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти у 2024 році (розпорядження Кабінету Міністрів України від 13.08.2024 № 763-p). Розподіл коштів зазначеної субвенції здійснено на виконання індикатору Плану «Інвестиція 1. Інвестиції в освіту» Міністерством освіти і науки України, відповідальним за впровадження вказаної інвестиції. Враховуючи зазначене, на закупівлю UA-2024-12-02-017427-a поширюються умови Рамкової угоди. Статтею 3 Рамкової угоди встановлені обмежувальні заходи Європейського Союзу щодо: - ненадання коштів або економічних ресурсів прямо або опосередковано Особі, що підпадає під дію обмежувальних заходів, або на її користь (пункт 1 статті 3 Рамкової угоди) шляхом встановлення зобов’язання для всіх реципієнтів коштів, виплачених для здійснення заходів із реалізації реформ та інвестиційних проектів, включених до Плану, або для всіх інших фізичних осіб чи суб’єктів, залучених до їх реалізації. (пункт 11 статті 9 Рамкової Угоди); - участі Осіб та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, що підпадають під дію обмежувальних заходів, шляхом відстеження збігів із даними в санкційному списку ЄС, перш ніж укласти відповідні угоди або здійснити згідно з ними платежі, стосовно кожного виконавця, щоб жодна фізична або юридична особа, суб’єкт або орган, що опосередковано отримає фінансування, не були Особами, що підпадають під дію обмежувальних заходів (стаття 3 Рамкової угоди). Статтею 5 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання: - участі у закупівлі міжнародних і регіональних організації, фізичних осіб, які є громадянами, і юридичних осіб та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, що фактично зареєстровані у прийнятних країнах (частина перша статті 5 Рамкової угоди); - участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиції яких не відповідають умовам, що усі поставки та матеріали повинні походити із прийнятних країн, зазначених у підпунктах (a) та (b) пункту 1 статті 5 Рамкової угоди, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн (пункт третій статті 5 Рамкової угоди); - участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі з неприйнятних країн (країни, які не визначені пунктом 1 статті 5) не у випадках, передбачених пунктом 8 статті 5 Рамкової Угоди. Статтею 7 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо внутрішньої системи управління та контролю України, а також зобов’язання щодо протидії неналежному управлінню коштами: - участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиція яких не містить інформації про найменування підрядника та субпідрядника (імен, прізвищ та дат народження бенефіціарних власників реципієнта коштів, підрядника або субпідрядника), як визначено у Статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2015/849 від 20 травня 2015 року (підпункти ii. та iii. пункту 5 статті 7 Рамкової Угоди). Статтею 16 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо публічності: - зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility», зокрема, допущення до участі учасника та укладення договору про закупівлю без аналогічних умов щодо зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» (пункт 1 статті 16 Рамкової Угоди). Статтею 17 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо зберігання документів: - Україна повинна зберігати протягом п’яти років із дати завершення заходу всі документи, які стосуються процедур закупівель і присудження грантів, договорів, порядки денні, відповідну кореспонденцію та всі відповідні документи стосовно виплат і повернень коштів (пункт 1 статті 17 Рамкової Угоди). Разом з тим, Замовником у договорі про закупівлю не враховані визначені вимоги, встановлені статтями 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди. За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю встановлено наступне. Відповідно до пункту 3 Особливостей, Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно із пунктом 10 частини першої статті 10 Закону договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) оприлюднюються в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону). Згідно із пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835) машинозчитувальний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Пунктом 9 Положення № 835 визначено перелік форматів для оприлюднення документів. Замовник оприлюднив 02.12.2024 в електронній системі закупівель Договір з додатками, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, однак не оприлюднив їх у машинозчитувальному форматі, чим порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства установлено наступне. Відповідно до абзацу другого частини першої статті 41 Закону невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Згідно із абзацом четвертим частини першої статті 41 Закону у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Однак, у Договорі з додатками, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, відсутня інформація про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції, чим порушено вимоги частини першої статті 41 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності умов договору про закупівлю умовам Рамкової угоди виявлено не встановлення замовником вимог щодо обмежувальних заходів ЄС, правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання, вимог щодо прозорості, визнання походження, забезпечення публічності та зберігання документів передбачених статтями 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди. За результатом аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 13 Особливостей. За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю установлено порушення вимог пункту 3 Особливостей, пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства установлено порушення вимог частини 1 статті 41 Закону. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, своєчасності укладання договору, внесення змін до договору та їх оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо врахування в подальшому статей 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди в умовах договору про закупівлю, пункту 10 частини 1 статті 10, частини 1 статті 41 Закону, пункту 13 Особливостей та недопущення встановлених порушень у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
14.02.2025 00:00
Дата публікації
18.02.2025 17:49
Документи висновку
18.02.2025 17:49
-
Притягнення до адміністративної відповідальності
ID об'єкту протоколу
9838a261d6d84765b3cb845431432b45
Номер протоколу
04-11/3/2025пр
Дата опублікування протоколу
28.03.2025 13:00 28.03.2025 13:00
Інформація про відкриття провадження
27.03.2025
04-11/2/2025пн
Документи оскарження в суді
Повідомлення
Запит
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі без використання електронної системи послуги «Поточний ремонт частини приміщень їдальні Вишнівцівської гімназії Онуфріївської селищної ради за адресою: Кіровоградська область, Олександрійський район, с. Вишнівці вул. Шкільна, 1а» (код ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-02-017427-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію та її належне документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. 3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних підрядників на надання послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано саме Керопова Сергія Ашотовича (код 3328203571), з яким укладений договір ? 4. Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних») ? 5. Надати інформацію про стан виконання та/або не виконання, та/або часткове виконання договору про надання послуг з поточного ремонту від 27.11.2024 № 558 на суму 384 053,75 грн, укладеного між Замовником та Кероповим Сергієм Ашотовичем. Якщо договір виконаний частково, надати інформацію про суму його часткового виконання або причини не виконання. 6. Надати пояснення щодо відсутності інформації про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції в локальному кошторисі, що є додатком до договору від 27.11.2024 № 558, як це передбачено абзацем четвертим частини першої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі». Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
07.02.2025 14:49
Орган перевірки
13.02.2025 00:00
Документи повідомлення
07.02.2025 14:50
-
Відповідь
Відповідь на запитання ДАСУ щодо моніторингу Вишнівці
Надаємо відповідь щодо запиту ДАСУ, а саме: Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість згідно проектно-кошторисної документації «Поточний ремонт частини приміщень їдальні Вишнівцівської гімназії Онуфріївської селищної ради за адресою: Кіровоградська область, Олександрійський район, с. Вишнівці вул. Шкільна, 1а» Закупівля відбулася шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів на підставі пп 6 п.13 Особливостей, а у зв'язку з тим що було відмінено відкриті торги UA-2024-09-11-003372-a через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом Оцінку можливих потенційних підрядників на надання послуг, що є предметом закупівлі та обрання саме Керопова Сергія Ашотовича (код 3328203571), з яким укладений договір здійснювалось на підставі попередніх переговорів з потенційними підрядниками, які повідомили про можливість укласти та виконати умови Договору Замовником виконано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних») , шляхом завантаження Договору та всіх додатків до нього Повідомляємо, що Договір про надання послуг з поточного ремонту від 27.11.2024 № 558 на суму 384 053,75 грн, укладеного між Замовником та підрядником Керопоом Сергієм Ашотовичем (код 3328203571), виконано у повному обсязі Інформація про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції в локальному кошторисі, що є додатком до договору від 27.11.2024 № 558 зазначено у документах наданих Підрядником під час виконання Договору
Рішеня
12.02.2025 11:45
Замовник
Документи повідомлення
12.02.2025 11:47
-
Відповідь
уточнена відповідь на запитання ДАСУ щодо моніторингу Вишнівці
Надаємо відповідь щодо запиту ДАСУ, а саме: Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість згідно проектно-кошторисної документації «Поточний ремонт частини приміщень їдальні Вишнівцівської гімназії Онуфріївської селищної ради за адресою: Кіровоградська область, Олександрійський район, с. Вишнівці вул. Шкільна, 1а» Закупівля відбулася шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів на підставі пп 6 п.13 Особливостей, а у зв'язку з тим що було відмінено відкриті торги UA-2024-09-11-003372-a через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом Оцінку можливих потенційних підрядників на надання послуг, що є предметом закупівлі та обрання саме Керопова Сергія Ашотовича (код 3328203571), з яким укладений договір здійснювалось на підставі попередніх переговорів з потенційними підрядниками, які повідомили про можливість укласти та виконати умови Договору Замовником виконано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього шляхом завантаження Договору та всіх додатків до нього. документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних») будуть завантажені додатково. Повідомляємо, що Договір про надання послуг з поточного ремонту від 27.11.2024 № 558 на суму 384 053,75 грн, укладеного між Замовником та підрядником Керопоом Сергієм Ашотовичем (код 3328203571), виконано у повному обсязі Інформація про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції в локальному кошторисі, що є додатком до договору від 27.11.2024 № 558 зазначено у документах наданих Підрядником під час виконання Договору
Рішеня
12.02.2025 12:31
Замовник
Документи повідомлення
12.02.2025 12:35
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
384 053.75 грн.
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ ОНУФРІЇВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380685349356
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
384 053.75 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ ОНУФРІЇВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380685349356
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності