Показати схожі тендери

Закупівля Будівництво захисної споруди цивільного захисту в комунальному закладі "Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області", за адресою: вул. Промислова, 34, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область. Коригування. від НАТАЛИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-12-02-010371-a
Id Tender 577f94299daa4b3cbb5283013f9ed28d
План UA-P-2024-12-02-012658-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 02.12.2024 14:35
Остання зміна 10.01.2025 09:11
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
127 793 968.8 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 277 939.69 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.12.2024 14:29 до 17.12.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 02.12.2024 14:29
до 14.12.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.12.2024 14:29
до 14.12.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.12.2024 11:26
до 24.12.2024 13:18
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.12.2024 10:38
до 30.12.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 24.12.2024 13:18
до 10.01.2025 09:11
Період уточнень
з 02.12.2024 14:29 до 14.12.2024 00:00
Період оскарження
з 02.12.2024 14:29 до 14.12.2024 00:00
Період кваліфікації
з 17.12.2024 11:26 до 24.12.2024 13:18
Період кваліфікації
з 17.12.2024 11:26 до 24.12.2024 13:18
Основні параметри
Будівництво захисної споруди цивільного захисту в комунальному закладі "Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області", за адресою: вул. Промислова, 34, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область. Коригування.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
127 793 968.8 грн.
Будівництво захисної споруди цивільного захисту в комунальному закладі "Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області", за адресою: вул. Промислова, 34, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область. Коригування.
Назва предмета закупівлі
Будівництво захисної споруди цивільного захисту в комунальному закладі "Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області", за адресою: вул. Промислова, 34, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область. Коригування.
Очікувана вартість
127 793 968.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1277939,69
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
500 000
Аукціон
Cтарт аукціону
17.12.2024 11:03
Закінчення аукціону
17.12.2024 11:26
Позиція
Опис предмета закупівлі
Будівництво захисної споруди цивільного захисту в комунальному закладі "Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області", за адресою: вул. Промислова, 34, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область. Коригування.
Код ДК 021:2015
45216129-4 - Будівництво сховищ
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
63343, Україна, Харківська область, Берестинський район, с. Наталине, вул. Промислова, 34
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовник може передбачати попередню оплату (аванс) на підставі рахунку на строк не більше 60 календарних днів, яка не повинна перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт за цим Договором згідно з вимогами постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами).
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 70% здійснюються у термін до 90 (дев'яносто) календарних днів на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт по Об'єкту (Форми – КБ-2в) і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат по Об'єкту (Форми – КБ-3), згідно фактично виконаних робіт по Об'єкту.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
КОНСОРЦІУМ "БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН"
Пропозиція:
119 999 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕРГІЯ БУД"
Пропозиція:
114 500 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 17.12.2024 11:03
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Бурдикіна
Електронна пошта
Телефон
+380993817295
Сайт:
https://natalynska-gromada.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
24288081
Повна назва
НАТАЛИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Поштовий індекс
63343
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Берестинський район, с. Наталине
Адреса
вул. І. Сенченка, буд. 89
Кваліфікація
Лот № 1 Будівництво захисної споруди цивільного захисту в комунальному закладі "Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області", за адресою: вул. Промислова, 34, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область. Коригування.
Період вимог/скарг з 23.12.2024 10:38 по 29.12.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.12.2024 11:26 по 25.12.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
23.12.2024 10:38
Повідомлення про рішення
17.12.2024 11:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.12.2024 14:29
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.12.2024 14:29
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про розгляд пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕРГІЯ БУД"; 2. Про виявлення замовником невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі після їх розкриття. 3. Про оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. Під час розгляду першого питання порядку денного: За рішенням уповноваженої особи від 02.12.2024 № 189 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі: «Будівництво захисної споруди цивільного захисту в комунальному закладі "Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області", за адресою: вул. Промислова, 34, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область. Коригування», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-12-02-010371-a (далі — Закупівля). У Закупівлі подано тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі: 1) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕРГІЯ БУД"; 2) КОНСОРЦІУМ "БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН". Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕРГІЯ БУД" виявлено такі невідповідності, а саме відсутність інформації та/або документів, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. У пропозиції Учасника відсутня форма «Інформація про Учасника» відповідно до Додатку 7 тендерної документації. (вимога п. 1 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації). 2. У пропозиції Учасника відсутні документи, які вимагаються від учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно з Додатком 1 тендерної документації, (вимоги пп. 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.6 пункту 1. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Додатку 1 до тендерної документації), а саме: 1.1.Заповнена довідка за формою, викладеній у Таблиці 1, що містять інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід щодо виконання робіт, що є предметом закупівлі. Учасник обов’язково підтверджує наявність кваліфікованих робітників наступних професій: бетоняр - не менше 1-ї особи, маляр - не менше 2-х осіб, муляр- не менше 1-ї особи, столяр- не менше 2-х осіб, арматурник- не менше 2-х осіб, штукатур- не менше 1-ї особи, електрогазозварник або електрозварник- не менше 2-х осіб,монтажник санітарно-технічних систем і устатковання або слюсар-сантехнік- не менше 2-х осіб,лицювальник –плиточник- не менше 2-х осіб. 1.2. На підтвердження наявності відносин з працівниками, що вказані в довідці, учасник надає наступні документи: 1.2.1. для штатних працівників - копії наказів про призначення на посади або копії наказів на суміщення / сумісництво посад. 1.2.2. для залучених по цивільно-правовим угодам (або іншим договорам) – копії відповідних документів. Документи, зазначені в цьому підпункті, надаються щодо всіх осіб, вказаних в довідці. 1.3.Для підтвердження кваліфікації працівників надаються дипломи виконавця робіт, головного інженера або інженер з охорони праці. 1.3.1. Законом України «Про архітектурну діяльність» визначено, що виконавці окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, проходять професійну атестацію. Постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554 «Деякі питання професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури». Кваліфікація інженера-проєктувальника в частині кошторисної документації підтверджується відповідним, чинним на дату його подання, кваліфікаційним сертифікатом, що виданий Атестаціною архітектурно-будівельною комісією Всеукраїнської громадської організації «Гільдія проектувальників у будівництві». Учасник додатково надає документ про підвищення кваліфікації протягом останніх п’яти років за відповідними програмами за напрямом професійної атестації інженера-проєктувальника у разі видачі його кваліфікаційного сертифікату раніше, ніж за 5 років до дати його подання учасником. 1.4. Учасник надає документи, що підтверджують наявність у штаті спеціаліста відповідального з охорони праці. Інформація підтверджується наказом про призначення відповідальних осіб за охорону праці на підприємстві. 1.6.Учасник надає підтвердження, що персонал Учасника пройшов навчання та перевірку знань з питань охорони праці: Загальний курс охорони праці, НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт», що підтверджується наданням оригіналів або копій відповідних, чинних на дату подання пропозиції, протоколів або витягів з протоколів та посвідчень з охорони праці на усіх вказаних учасником працівників, крім тих, що не будуть безпосередньо залучені до виконання відповідних робіт. 3. У пропозиції Учасника відсутні документи, які вимагаються від учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно з Додатком 1 тендерної документації, (вимоги пп. 2.1, 2.2, пункту 2. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Додатку 1 до тендерної документації), а саме: 2.1.Заповнена довідка за формою, викладеній у Таблиці 2, що містять інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій щодо виконання робіт, що є предметом закупівлі. 2.2. На підтвердження права володіння/користування машинами, механізмами тощо, які зазначені у довідці, мають бути надані наступні документи: 2.2.1. щодо власних машин, механізмів - документи, що підтверджують право власності (технічний паспорт або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу або договір купівлі абоакти прийому – передачі або договір лізингу, тощо); 2.2.2. щодо залучених машин, механізмів - документи, що підтверджують право користування (договори оренди, договори надання послуг тощо). Учасник обов’язково підтверджує наявність власної або оренднованої або залученої за договором надання послуг спеціальної техніки та обладнання: 1) Екскаватор-навантажувач або навантажувач – не менше 1 од. 2) Екскаватор – не менше 2 од. 3) Автомобіль вантажний самоскид - не менше 2 од. 4) Кран автомобільний (автокран)- не менше 1 од. 5) Бульдозер - не менше 1 од. 6) Автогрейдер - не менше 1 од. 7) Коток дорожній- не менше 1 од. 8) Шурупокрут- не менше 2 од. 9) Дриль - не менше 2 од. 10) Перфоратор - не менше 7 од. 11) Компресор - не менше 1 од. 12) Молоток відбійний – не менше 4 од. 13) Інвертор зварювальний– не менше 1 од. 4. У пропозиції Учасника відсутні документи, які вимагаються від учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно з Додатком 1 тендерної документації, (вимоги п. 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Додатку 1 до тендерної документації): 3.1. Заповнена довiдка на фірмовому бланку (у разi наявностi таких бланкiв) за пiдписом керiвника або уповноваженої особи учасника з інформацією про виконання не менше одного аналогiчного договору вартістю не менше 20 млн. грн., виконаного у повному обсязі у перiод 2021-2024 років, за формою, викладеною у Таблицi 3. - Сканкопія договору відповідно до довідки; - Сканкопії «Акта(ів) приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) відповідно до наданого договору; - Сканкопії «Довідки (ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3) відповідно до наданого договору; - Відгук від замовника про належне виконання учасником договору, зазначеного у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, завірений підписом керівника замовника). 5. У пропозиції Учасника відсутній Гарантійний лист з чітко вказаним гарантійним строком якості виконаних робіт 10 років від дня його прийняття Замовником (вимога відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації). 6. У пропозиції Учасника відсутній Лист – гарантія, що під час надання послуг/виконання робіт та після їх закінчення Учасник забезпечить прибирання території об’єкта від сміття та залишків матеріалів, що утворилися в процесі надання послуг/виконання робіт (вимога відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації). 7. У пропозиції Учасника відсутня Антикорупційна програма, оформлена відповідно до типової антикорупційної програми юридичної особи за Наказом № 794/21 від 10.12.2021р., відповідний наказ про затвердження антикорупційної програми та призначення уповноваженого з її реалізації( вимога відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації). 8. У пропозиції Учасника відсутня довідка щодо огляду об’єкта, що є предметом закупівлі, яка має бути складена і підписана представниками сторін в період уточнень даної закупівлі, що складає не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення закупівлі в електронній системі закупівель. Довідка щодо огляду об’єкта має відповідати вказаним умовам та містити: дату її складання, назву предмета закупівлі, інформацію щодо відвідування та здійсненого огляду об’єкту, посади та ПІБ уповноважених осіб Замовника та Учасника, має бути підписана керівником або уповноваженою особою Учасника та представником Замовника, завірена печаткою Замовника та печаткою Учасника, витрати на відвідування об’єкту несе учасник із власних коштів і вони не можуть бути предметом оскарження чи відшкодування (вимога відповідно до пункту 6 Додатку 3 до тендерної документації). 9. У пропозиції Учасника відсутній договір про надання послуг випробувальної лабораторії, сертифікатом на систему управління якістю, виданим згідно з чинними в Україні нормативними документами, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», атестатом про акредитацію випробувальної лабораторії (з інформацією щодо сфери акредитації), виданим Національним агентством з акредитації України відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 (EN ISO/IEC 17025:2017. IDT; ISO/IEC 17025:2017. IDT) у сфері: бетонів; сумішей бетонних; добавок до бетонів; сумішей асфальтобетонних; сумішей будівельних; розчинів будівельних; випробування будівельних матеріалів, виробів та конструкцій; металевих конструкцій та виробів; збірних бетонних і залізобетонних конструкцій та виробів; матеріалів рулонних покрівельних та гідроізоляційних; дверей та вікон; скла та склопакетів; дерев’яних конструкцій, виробів та матеріалів; будівельних матеріалів (щебінь, пісок, вапно, цементи та ін.); керамічних та силікатних виробів; виробів із природнього каменю; виробів ПВХ; теплоізоляційних, звукопоглинальних і звукоізоляційних матеріалів та виробів (пінополістирол, мінеральна вата та ін.); грунтів; огороджувальних конструкцій будівель і споруд; інженерного обладнання будинків і споруд; арматури трубопровідної, труб, деталей з’єднувальних; неруйнівних методів контролю міцності бетону та якості зварних з’єднань. (вимога відповідно до пункту 7 Додатку 3 до тендерної документації). 10. У пропозиції Учасника відсутній Дозвіл, виданий Учаснику, на виконання робіт підвищеної небезпеки (чинний на дату його надання Учасником) або Декларація відповідності матеріально-технічної бази, видана Учаснику (чинна на дату її надання Учасником) на виконання робіт підвищеної небезпеки: - роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо); - земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою; - монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин; - вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; - будівництво, ремонт, експлуатація та ліквідація підземних споруд, не повязаних з видобутком корисних копалин; - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; - нанесення лакофарбових покрить, грунтовок та штакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо) - верхолазні роботи; - зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні та паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я. - застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів. (вимога відповідно до пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації). 11. У пропозиції Учасника відсутня Копія сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності щодо товарів, що передаються замовнику та вартість яких у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “При копію або сканований оригінал Ліцензії ві та перехідні положення” Закону (вимога відповідно до пункту 3.4 Додатку 3 до тендерної документації) 12. У пропозиції Учасника відсутнє Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (вимога відповідно до пункту 6. Розділу ІІІ тендерної документації). 13. У пропозиції Учасника відсутнє Грошове забезпечення (покриття) гарантії, яке повинно бути підтверджено оригіналом платіжного документу, виписки банку та довідки (листа, тощо), виданої банком – гарантом (вимога відповідно до пункту 6. Розділу ІІІ тендерної документації). 14. У пропозиції Учасника відсутнє Свідоцтво внутрішнього аудитора з системи управління якістю відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю.Вимоги». (вимога відповідно до пункту 3.1 Додатку 3 до тендерної документації). 15. У пропозиції Учасника відсутнє Свідоцтво внутрішнього аудитора з системи екологічного управління відповідно до вимог ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». (вимога відповідно до пункту 3.2 Додатку 3 до тендерної документації). 16. У пропозиції Учасника відсутнє Свідоцтво внутрішнього аудитора з системи управління охороною здоровя та безпекою праці відповідно до вимог ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоровя та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування». (вимога відповідно до Додатку №3 до Документації) (вимога відповідно до пункту 3.3 Додатку 3 до тендерної документації). 17. У пропозиції Учасника відсутній лист щодо погодження з проектом договору за формою згідно з Додатком №9 ( вимога відповідно до пункту 1. Розділу ІІІ тендерної документації). Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, за 3 робочих дні до закінчення строку розгляду тендерної пропозиції Учасника. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 20.12.2024 року. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій у зв’язку із чим надає Учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕРГІЯ БУД" ПЕРЕЛІК інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати форму «Інформація про Учасника» відповідно до Додатку 7 тендерної документації. (вимога п. 1 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації). 2. Надати документи, які вимагаються від учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно з Додатком 1 до тендерної документації, (вимоги пп. 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.6 пункту 1. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Додатку 1 до тендерної документації), а саме: 1.1.Заповнену довідку за формою, викладеній у Таблиці 1, що містять інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід щодо виконання робіт, що є предметом закупівлі. Учасник обов’язково підтверджує наявність кваліфікованих робітників наступних професій: бетоняр - не менше 1-ї особи, маляр - не менше 2-х осіб, муляр- не менше 1-ї особи, столяр- не менше 2-х осіб, арматурник- не менше 2-х осіб, штукатур- не менше 1-ї особи, електрогазозварник або електрозварник- не менше 2-х осіб,монтажник санітарно-технічних систем і устатковання або слюсар-сантехнік- не менше 2-х осіб,лицювальник –плиточник- не менше 2-х осіб. 1.2. На підтвердження наявності відносин з працівниками, що вказані в довідці, учасник надає наступні документи: 1.2.1. для штатних працівників - копії наказів про призначення на посади або копії наказів на суміщення / сумісництво посад. 1.2.2. для залучених по цивільно-правовим угодам (або іншим договорам) – копії відповідних документів. Документи, зазначені в цьому підпункті, надаються щодо всіх осіб, вказаних в довідці. 1.3.Для підтвердження кваліфікації працівників надаються дипломи виконавця робіт, головного інженера або інженер з охорони праці. 1.3.1. Законом України «Про архітектурну діяльність» визначено, що виконавці окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, проходять професійну атестацію. Постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554 «Деякі питання професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури». Кваліфікація інженера-проєктувальника в частині кошторисної документації підтверджується відповідним, чинним на дату його подання, кваліфікаційним сертифікатом, що виданий Атестаціною архітектурно-будівельною комісією Всеукраїнської громадської організації «Гільдія проектувальників у будівництві». Учасник додатково надає документ про підвищення кваліфікації протягом останніх п’яти років за відповідними програмами за напрямом професійної атестації інженера-проєктувальника у разі видачі його кваліфікаційного сертифікату раніше, ніж за 5 років до дати його подання учасником. 1.4. Учасник надає документи, що підтверджують наявність у штаті спеціаліста відповідального з охорони праці. Інформація підтверджується наказом про призначення відповідальних осіб за охорону праці на підприємстві. 1.6.Учасник надає підтвердження, що персонал Учасника пройшов навчання та перевірку знань з питань охорони праці: Загальний курс охорони праці, НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт», що підтверджується наданням оригіналів або копій відповідних, чинних на дату подання пропозиції, протоколів або витягів з протоколів та посвідчень з охорони праці на усіх вказаних учасником працівників, крім тих, що не будуть безпосередньо залучені до виконання відповідних робіт. 3. Надати документи, які вимагаються від учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно з Додатком 1 до тендерної документації, (вимоги пп. 2.1, 2.2, пункту 2. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Додатку 1 до Документації), а саме: 2.1.Заповнену довідку за формою, викладеній у Таблиці 2, що містять інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій щодо виконання робіт, що є предметом закупівлі. 2.2. На підтвердження права володіння/користування машинами, механізмами тощо, які зазначені у довідці, мають бути надані наступні документи: 2.2.1. щодо власних машин, механізмів - документи, що підтверджують право власності (технічний паспорт або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу або договір купівлі абоакти прийому – передачі або договір лізингу, тощо); 2.2.2. щодо залучених машин, механізмів - документи, що підтверджують право користування (договори оренди, договори надання послуг тощо). Учасник обов’язково підтверджує наявність власної або оренднованої або залученої за договором надання послуг спеціальної техніки та обладнання: 14) Екскаватор-навантажувач або навантажувач – не менше 1 од. 15) Екскаватор – не менше 2 од. 16) Автомобіль вантажний самоскид - не менше 2 од. 17) Кран автомобільний (автокран)- не менше 1 од. 18) Бульдозер - не менше 1 од. 19) Автогрейдер - не менше 1 од. 20) Коток дорожній- не менше 1 од. 21) Шурупокрут- не менше 2 од. 22) Дриль - не менше 2 од. 23) Перфоратор - не менше 7 од. 24) Компресор - не менше 1 од. 25) Молоток відбійний – не менше 4 од. 26) Інвертор зварювальний– не менше 1 од. 4. На виконання вимоги п. 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Додатку 1 до тендерної документації: 3.1. Надати заповнену довiдку на фірмовому бланку (у разi наявностi таких бланкiв) за пiдписом керiвника або уповноваженої особи учасника з інформацією про виконання не менше одного аналогiчного договору вартістю не менше 20 млн. грн., виконаного у повному обсязі у перiод 2021-2024 років, за формою, викладеною у Таблицi 3. Також надати сканкопію договору відповідно до довідки; сканкопії «Акта(ів) приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) відповідно до наданого договору; сканкопії «Довідки (ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3) відповідно до наданого договору; відгук від замовника про належне виконання учасником договору, зазначеного у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, завірений підписом керівника замовника). 5. Надати Гарантійний лист з чітко вказаним гарантійним строком якості виконаних робіт 10 років від дня його прийняття Замовником (на виконання вимоги відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації). 6. Надати Лист – гарантію, що під час надання послуг/виконання робіт та після їх закінчення Учасник забезпечить прибирання території об’єкта від сміття та залишків матеріалів, що утворилися в процесі надання послуг/виконання робіт (на виконання вимоги відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації). 7. Надати Антикорупційну програму, що оформлена відповідно до типової антикорупційної програми юридичної особи за Наказом № 794/21 від 10.12.2021р., відповідний наказ про затвердження антикорупційної програми та призначення уповноваженого з її реалізації( на виконання вимоги відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації). 8. Надати довідку щодо огляду об’єкта, що є предметом закупівлі, яка має бути складена і підписана представниками сторін в період уточнень даної закупівлі, що складає не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення закупівлі в електронній системі закупівель. Довідка щодо огляду об’єкта має відповідати вказаним умовам та містити: дату її складання, назву предмета закупівлі, інформацію щодо відвідування та здійсненого огляду об’єкту, посади та ПІБ уповноважених осіб Замовника та Учасника, має бути підписана керівником або уповноваженою особою Учасника та представником Замовника, завірена печаткою Замовника та печаткою Учасника, витрати на відвідування об’єкту несе учасник із власних коштів і вони не можуть бути предметом оскарження чи відшкодування (на виконання вимоги відповідно до пункту 6 Додатку 3 до тендерної документації). 9. Надати договір про надання послуг випробувальної лабораторії, сертифікатом на систему управління якістю, виданим згідно з чинними в Україні нормативними документами, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» та атестат про акредитацію випробувальної лабораторії (з інформацією щодо сфери акредитації), виданим Національним агентством з акредитації України відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 (EN ISO/IEC 17025:2017. IDT; ISO/IEC 17025:2017. IDT) у сфері: бетонів; сумішей бетонних; добавок до бетонів; сумішей асфальтобетонних; сумішей будівельних; розчинів будівельних; випробування будівельних матеріалів, виробів та конструкцій; металевих конструкцій та виробів; збірних бетонних і залізобетонних конструкцій та виробів; матеріалів рулонних покрівельних та гідроізоляційних; дверей та вікон; скла та склопакетів; дерев’яних конструкцій, виробів та матеріалів; будівельних матеріалів (щебінь, пісок, вапно, цементи та ін.); керамічних та силікатних виробів; виробів із природнього каменю; виробів ПВХ; теплоізоляційних, звукопоглинальних і звукоізоляційних матеріалів та виробів (пінополістирол, мінеральна вата та ін.); грунтів; огороджувальних конструкцій будівель і споруд; інженерного обладнання будинків і споруд; арматури трубопровідної, труб, деталей з’єднувальних; неруйнівних методів контролю міцності бетону та якості зварних з’єднань. (на виконання вимоги відповідно до пункту 7 Додатку 3 до тендерної документації). 10. Надати Дозвіл, виданий Учаснику, на виконання робіт підвищеної небезпеки (чинний на дату його надання Учасником) або Декларація відповідності матеріально-технічної бази, видана Учаснику (чинна на дату її надання Учасником) на виконання робіт підвищеної небезпеки: - роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо); - земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою; - монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин; - вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; - будівництво, ремонт, експлуатація та ліквідація підземних споруд, не повязаних з видобутком корисних копалин; - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; - нанесення лакофарбових покрить, грунтовок та штакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо) - верхолазні роботи; - зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні та паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я. - застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів. (на виконання вимоги відповідно до пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації). 11. Надати Копію(ї) сертифіката (ів) відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності щодо товарів, що передаються замовнику та вартість яких у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “При копію або сканований оригінал Ліцензії ві та перехідні положення” Закону (на виконання вимоги відповідно до пункту 3.4 Додатку 3 до тендерної документації) 12. Надати Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (на виконання вимоги відповідно до пункту 6. Розділу ІІІ тендерної документації). 13. Надати підтвердження наявності грошового забезпечення тендерної пропозиції у вигляді оригіналу платіжного документу, виписки банку та довідки (листа, тощо), виданої банком – гарантом (на виконання вимоги відповідно до пункту 6. Розділу ІІІ тендерної документації). 14. Надати Свідоцтво внутрішнього аудитора з системи управління якістю відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги». (на виконання вимоги відповідно до пункту 3.1 Додатку 3 до тендерної документації). 15. Надати Свідоцтво внутрішнього аудитора з системи екологічного управління відповідно до вимог ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». (на виконання вимоги відповідно до пункту 3.2 Додатку 3 до тендерної документації). 16. Надати Свідоцтво внутрішнього аудитора з системи управління охороною здоровя та безпекою праці відповідно до вимог ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоровя та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування». (на виконання вимоги відповідно до пункту 3.3 Додатку 3 до тендерної документації). 17. Надати лист щодо погодження з проектом договору за формою згідно з Додатком 9 (на виконання вимоги відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації). Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. ВИРІШИЛА: 1. Звернутись до учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕРГІЯ БУД" з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі: «Будівництво захисної споруди цивільного захисту в комунальному закладі "Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області", за адресою: вул. Промислова, 34, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область. Коригування», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-12-02-010371-a. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей учасником процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕРГІЯ БУД".
Створено
20.12.2024 11:39
Надати до
21.12.2024 11:39
Період вимог/скарг з 24.12.2024 13:18 по 30.12.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.12.2024 10:38 по 31.12.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.12.2024 13:18
Довідка НАЗК
24.12.2024 13:18
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.12.2024 14:29
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.12.2024 14:29
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про розгляд пропозиції учасника КОНСОРЦІУМ "БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН" 2. Про виявлення замовником невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі після їх розкриття. 3. Про оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. Під час розгляду першого питання порядку денного: За рішенням уповноваженої особи від 02.12.2024 № 189 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі: «Будівництво захисної споруди цивільного захисту в комунальному закладі "Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області", за адресою: вул. Промислова, 34, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область. Коригування», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-12-02-010371-a (далі — Закупівля). У Закупівлі подано тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі: 1) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕРГІЯ БУД"; 2) КОНСОРЦІУМ "БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН". Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі КОНСОРЦІУМ "БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН" виявлено такі невідповідності, а саме відсутність інформації та/або документів, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно підпункту 2.1. пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник надає заповнену довідка за формою, викладеній у Таблиці 2, що містять інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій щодо виконання робіт, що є предметом закупівлі. КОНСОРЦІУМ "БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН" надає Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт №12-12-2024/13 від 12 грудня 2024 року, в якій позиція «58», а саме: Складське приміщення за адресою: 02150, м. Київ, Дніпровський район, вулиця Тампере, будинок 13-Б, де зазначається що приміщення орендоване ТОВ «І.Б.К Девелопмент» у ТОВ «СІТІ БУД», згідно Договору оренди складського приміщення №4-03 від 04.01.2023. Проте згідно наданого договору оренди між ТОВ «СІТІ БУД» та ТОВ «І.Б.К Девелопмент» від 04 січня 2023 року номер договору зазначено 04/23. Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, за 5 робочих дні до закінчення строку розгляду тендерної пропозиції Учасника. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 23.12.2024 року. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій у зв’язку із чим надає Учаснику КОНСОРЦІУМ "БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН" ПЕРЕЛІК інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Відповідно підпункту 2.1. пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник надає заповнену довідка за формою, викладеній у Таблиці 2, що містять інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій щодо виконання робіт, що є предметом закупівлі. КОНСОРЦІУМ "БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН" надає Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт №12-12-2024/13 від 12 грудня 2024 року, в якій позиція «58», а саме: Складське приміщення за адресою: 02150, м. Київ, Дніпровський район, вулиця Тампере, будинок 13-Б, де зазначається що приміщення орендоване ТОВ «І.Б.К Девелопмент» у ТОВ «СІТІ БУД», згідно Договору оренди складського приміщення №4-03 від 04.01.2023. Проте згідно наданого договору оренди між ТОВ «СІТІ БУД» та ТОВ «І.Б.К Девелопмент» від 04 січня 2023 року номер договору зазначено 04/23. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. ВИРІШИЛА: 1. Звернутись до учасника процедури закупівлі КОНСОРЦІУМ "БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН" з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі: «Будівництво захисної споруди цивільного захисту в комунальному закладі "Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області", за адресою: вул. Промислова, 34, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область. Коригування», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-12-02-010371-a. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей учасником процедури закупівлі КОНСОРЦІУМ "БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН".
Створено
23.12.2024 11:59
Надати до
24.12.2024 11:59
Договір
UA-2024-12-02-010371-a-b1
Підписаний і діє
Номер
2/25
119 999 999 грн.
99 999 999.17 грн.
З ПДВ
Підписано
08.01.2025
Строк дії договору з
08.01.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Будівництво захисної споруди цивільного захисту в комунальному закладі "Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області", за адресою: вул. Промислова, 34, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область. Коригування.
Номенклатура
Будівництво захисної споруди цивільного захисту в комунальному закладі "Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області", за адресою: вул. Промислова, 34, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область. Коригування.
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
119 999 999
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
НАТАЛИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Повна назва
НАТАЛИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
24288081

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОНСОРЦІУМ "БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН"
Повна назва
КОНСОРЦІУМ "БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45429624

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
10.01.2025 09:11
-
10.01.2025 09:11
-
10.01.2025 09:11
-
10.01.2025 09:10
-
Підписаний договір
10.01.2025 09:10
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-02-11-000053
Дата створення проекту
11.02.2025 11:46
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
11.02.2025 14:21
Дата публікації висновку про результати
04.03.2025 18:10
Дата завершення усунення порушень
08.03.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
05.03.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 326-09-47
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 10.02.2025 № 44 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 37 UA-2024-12-02-010371-a 02.12.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
10.02.2025 00:00
Документи рішення
11.02.2025 14:21
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 28 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Наталинської сільської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 02.12.2024 № 189, реєстр отриманих пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СІНЕРГІЯ БУД» (далі – ТОВ «СІНЕРГІЯ БУД»), вимогу про усунення невідповідностей до 21.12.2024, протокол від 23.12.2024 № 192, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН» (далі – ТОВ «БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН»), вимогу про усунення невідповідностей до 24.12.2024, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 24.12.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.12.2024 року № 196, договір від 08.01.2025 № 2/25, додаткову угоду від 08.01.2025 № 1, пояснення та документи Замовника, надані 21.02.2025 року на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «СІНЕРГІЯ БУД» та ТОВ «БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН», своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
28.02.2025 00:00
Дата публікації
04.03.2025 18:10
Документи висновку
04.03.2025 18:10
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі з будівництва захисної споруди цивільного захисту в комунальному закладі «Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області», за адресою: вул. Промислова, 34, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область. Коригування. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-02-010371-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: 1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Надати інформацію про наявність підстав повідомлення учаснику товариство з обмеженою відповідальністю «СІНЕРГІЯ БУД» з вимогою про усунення невідповідностей в документах пропозиції, що визначені вимогами додатку 3 до тендерної документації (технічне завдання на закупівлю по предмету ДК 021:2015-45210000-2 – Будівництво будівель. Будівництво захисної споруди цивільного захисту в комунальному закладі «Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області», за адресою: вул. Промислова, 34, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область. Коригування.). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
19.02.2025 15:07
Орган перевірки
25.02.2025 00:00
Документи повідомлення
19.02.2025 15:08
-
Відповідь
Відповідь ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ до закупівлі «Будівництво захисної споруди цивільного захисту в комунальному закладі "Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області", за адресою: вул. Промислова, 34, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область. Коригування.»
Пояснення на запит ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ: 1. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено Замовником методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, а саме наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. При визначенні очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва І черги складає 127381,765 тис.грн., у тому числі: будівельні роботи – 93319,921 тис.грн.; устаткування, меблі та інвентар – 6389,953 тис.грн.; інші витрати – 27671,891 тис. грн; ІІ черга складає 11393,864 тис.грн., у тому числі: будівельні роботи – 8925,330 тис.грн.; устаткування, меблі та інвентар – 274,332 тис.грн.; інші витрати – 2194,202 тис. грн. Нормативно-правове регулювання. Підрядник гарантує надійність та якість виконаних робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених умовами Договору, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку. Якість робіт повинна відповідати всім умовам, передбаченим Відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва затвердженої Наказом №281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». Загальні положення. Договір підготовлено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами) (далі – Особливості). Учасник виконує роботи відповідно до кошторисної документації, будівельних норм та правил, із застосуванням виробів та матеріалів, що відповідають державним стандартам України. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначено організаційно-розпорядчими документами замовника з урахуванням Розпорядження Наталинської сільської військової адміністрації Красноградського району Харківської області № 479 від 20.05.2024 року та переліком об’єктів для фінансування за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту, у 2024 році (п.6 – Бюджет Наталинської сільської територіальної громади), що погоджено Наказом Міністерства освіти і науки України № 693 від 16.05.2024 року. Обґрунтування технічних та якісних характеристик. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва складений відповідно до «Настанови з визначення вартості будівництва», Наказ від 01.11.2021 №281, в поточних цінах станом на квітень 2024 року. Окремими файлами надаються документи на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість: 1. Завдання на коригування, Дефектний акт, Експертний звіт (тип файлу Архив ZIP - WinRAR (.zip); 2. Нове будівництво укриття Наталино_коригування_ВИХІД_з числовими параметрами (тип файлу Архив ZIP - WinRAR (.zip). 2. Посилання на офіційний веб-сайт Наталинської сільської ради: https://natalynska-gromada.gov.ua/prozorro/ , на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 3. Надати інформацію про наявність підстав повідомлення учаснику товариство з обмеженою відповідальністю «СІНЕРГІЯ БУД» з вимогою про усунення невідповідностей в документах пропозиції, що визначені вимогами додатку 3 до тендерної документації (технічне завдання на закупівлю по предмету ДК 021:2015-45210000-2 – Будівництво будівель. Будівництво захисної споруди цивільного захисту в комунальному закладі «Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області», за адресою: вул. Промислова, 34, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область. Коригування.). Повідомляємо, що відповідно до п. 43 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р. (далі –Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до зазначеного вище, Замовник надав Учаснику ТОВ «СІНЕРГІЯ БУД» Повідомлення щодо усунення невідповідностей у документах пропозиції, що визначені вимогами додатку 3 до тендерної документації (технічне завдання на закупівлю), виявлених у пропозиції учасника, зокрема згідно пунктів : 9. Надати договір про надання послуг випробувальної лабораторії, сертифікатом на систему управління якістю, виданим згідно з чинними в Україні нормативними документами, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» та атестат про акредитацію випробувальної лабораторії (з інформацією щодо сфери акредитації), виданим Національним агентством з акредитації України відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 (EN ISO/IEC 17025:2017. IDT; ISO/IEC 17025:2017. IDT) у сфері: бетонів; сумішей бетонних; добавок до бетонів; сумішей асфальтобетонних; сумішей будівельних; розчинів будівельних; випробування будівельних матеріалів, виробів та конструкцій; металевих конструкцій та виробів; збірних бетонних і залізобетонних конструкцій та виробів; матеріалів рулонних покрівельних та гідроізоляційних; дверей та вікон; скла та склопакетів; дерев’яних конструкцій, виробів та матеріалів; будівельних матеріалів (щебінь, пісок, вапно, цементи та ін.); керамічних та силікатних виробів; виробів із природнього каменю; виробів ПВХ; теплоізоляційних, звукопоглинальних і звукоізоляційних матеріалів та виробів (пінополістирол, мінеральна вата та ін.); грунтів; огороджувальних конструкцій будівель і споруд; інженерного обладнання будинків і споруд; арматури трубопровідної, труб, деталей з’єднувальних; неруйнівних методів контролю міцності бетону та якості зварних з’єднань. (на виконання вимоги відповідно до пункту 7 Додатку 3 до тендерної документації). 10. Надати Дозвіл, виданий Учаснику, на виконання робіт підвищеної небезпеки (чинний на дату його надання Учасником) або Декларація відповідності матеріально-технічної бази, видана Учаснику (чинна на дату її надання Учасником) на виконання робіт підвищеної небезпеки: - роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо); - земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою; - монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин; - вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; - будівництво, ремонт, експлуатація та ліквідація підземних споруд, не повязаних з видобутком корисних копалин; - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; - нанесення лакофарбових покрить, грунтовок та штакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо) - верхолазні роботи; - зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні та паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я. - застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів. (на виконання вимоги відповідно до пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації). 11. Надати Копію(ї) сертифіката (ів) відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності щодо товарів, що передаються замовнику та вартість яких у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “При копію або сканований оригінал Ліцензії ві та перехідні положення” Закону (на виконання вимоги відповідно до пункту 3.4 Додатку 3 до тендерної документації). 14. У пропозиції Учасника відсутнє Свідоцтво внутрішнього аудитора з системи управління якістю відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю.Вимоги». (вимога відповідно до пункту 3.1 Додатку 3 до тендерної документації). 15. У пропозиції Учасника відсутнє Свідоцтво внутрішнього аудитора з системи екологічного управління відповідно до вимог ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». (вимога відповідно до пункту 3.2 Додатку 3 до тендерної документації). 16. У пропозиції Учасника відсутнє Свідоцтво внутрішнього аудитора з системи управління охороною здоровя та безпекою праці відповідно до вимог ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоровя та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування». (вимога відповідно до Додатку №3 до Документації) (вимога відповідно до пункту 3.3 Додатку 3 до тендерної документації). Зазначені вище невідповідності є помилками, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Повідомляємо, що під час встановлення невідповідностей, які повинні бути усунені відповідно до Вимоги Замовника, Замовник керувався практикою АМКУ, зокрема рішеннями: № 6428-р/пк-пз від 10.04.2024 (UA-2024-03-08-007262-a), №12865-р/пк-пз від 29.07.2024 (UA-2024-06-20-005816-a), № 5294-р/пк-пз від 24.04.2023 (UA-2023-03-28-006535-a). № 9617 р/пк-пз від 29.06.2023 (UA-2023-05-23-014100-a). № 12905-р/пк-пз від 16.08.2023 (UA-2023-07-18-009146-a) № 18437-р/пк-пз від 16.11.2023 (UA-2023-10-09-014212-a). № 11584-р/пк-пз від 27.07.2023 (UA-2023-06-23-001241-a). № 6227-р/пк-пз від 08.04.2024 (UA-2024-03-13-006569-a).
Рішеня
21.02.2025 15:40
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
127 793 968.8 грн.
Період подання пропозицій
до 17.12.2024 00:00
Замовник:
НАТАЛИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Контактний телефон:
+380993817295
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
127 793 968.8 грн.
Період подання пропозицій
до 17.12.2024 00:00
Замовник:
НАТАЛИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Контактний телефон:
+380993817295
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності