Показати схожі тендери

Закупівля Тверде паливо (Торфобрикет) від ШАЦЬКИЙ ЛІСОВИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ ІМ. В.В. СУЛЬКА.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-11-29-008860-a
Id Tender ed811287b4054f8cb29dc20c470d9096
План UA-P-2024-11-29-009974-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 29.11.2024 13:31
Остання зміна 04.02.2025 17:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
700 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.11.2024 13:26 до 10.12.2024 14:00
Завершено
Період уточнень
з 29.11.2024 13:26
до 07.12.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.11.2024 13:26
до 07.12.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.12.2024 14:57
до 23.01.2025 16:03
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.12.2024 14:57
до 29.01.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.01.2025 16:03
до 04.02.2025 17:04
Період уточнень
з 29.11.2024 13:26 до 07.12.2024 00:00
Період оскарження
з 29.11.2024 13:26 до 07.12.2024 00:00
Період кваліфікації
з 11.12.2024 14:57 до 23.01.2025 16:03
Період кваліфікації
з 11.12.2024 14:57 до 23.01.2025 16:03
Основні параметри
Тверде паливо (Торфобрикет)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
700 000 грн.
Тверде паливо (Торфобрикет)
Назва предмета закупівлі
Тверде паливо (Торфобрикет)
Очікувана вартість
700 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.12.2024 14:10
Закінчення аукціону
11.12.2024 14:57
Позиція
Опис предмета закупівлі
Твереде паливо (Торфобрикет)
Код ДК 021:2015
09110000-3 - Тверде паливо
Кількість
172
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
44000, Україна, Волинська область, Селище Шацьк, вулиця 50 років Перемоги, 20
Дата постачання по
31.12.2024 13:31
Документи позиції
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОПРОВІТА"
Пропозиція:
614 986 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "АЗОН"
Пропозиція:
620 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ЕНЕРГООСНОВА ЛТД
Пропозиція:
684 216 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Пацуй Сергій Юрійович
Пропозиція:
500 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ПраймСелл
Пропозиція:
510 300 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СМИЗЬКИЙ ТОРФОБРИКЕТНИЙ ЗАВОД"
Пропозиція:
499 219.68 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.12.2024 14:10
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.12.2024 13:47
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Щербяк Вікторія Петрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380334431759
Факс
+380334431606
Замовник
ЄДРПОУ
00993998
Повна назва
ШАЦЬКИЙ ЛІСОВИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ ІМ. В.В. СУЛЬКА
Поштовий індекс
44000
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
селище міського типу Шацьк
Адреса
вул. 50 років Перемоги, буд. 20
Кваліфікація
Лот № 1 Тверде паливо (Торфобрикет)
Період вимог/скарг з 21.12.2024 14:57 по 27.12.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.12.2024 14:57 по 19.12.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.12.2024 14:57
Довідка НАЗК
21.12.2024 14:57
Повідомлення про рішення
21.12.2024 14:55
Пропозиція, що перемогла
11.12.2024 14:57
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 16.01.2025 12:22 по 22.01.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.01.2025 12:17 по 24.01.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДМ «СМИЗЬКИЙ ТОРФОБРИКЕТНИЙ ЗАВОД» було визнано переможцем процедури закупівлі ще 21.12.2024р. Однак не зважаючи на встановлений законом строк для підписання договору про закупівлю, переможець уже декілька тижнів ігнорує повідомлення про намір укласти договір та взагалі не вступає у контакт із замовником. Враховуючи вищевикладене, замовник змушений відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДМ «СМИЗЬКИЙ ТОРФОБРИКЕТНИЙ ЗАВОД».
Документи кваліфікації
16.01.2025 12:22
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
16.01.2025 12:17
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.11.2024 13:26
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.11.2024 13:26
Період вимог/скарг з 16.01.2025 16:03 по 22.01.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.01.2025 12:22 по 24.01.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;. не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей;. учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою;
Зміст
. . Згідно з умовами тендерної документації у разі відхилення Замовником найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції відповідно до Особливостей замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, що розташовані за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, якою є тендерна пропозиція, надана ФОП Пацуй Сергій Юрійович, ІПН: 3348508897. Однак до тендерної пропозиції, поданої даним учасником, не долучено жодного документа, необхідність яких передбачена тендерною документацією, а тому, дотримуючись вимог законодавства та тендерної документації, замовник переходить до розгляду пропозиції учасника, який є наступним після ФОП Пацуй Сергій Юрійович.
Документи кваліфікації
16.01.2025 16:02
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
16.01.2025 12:22
Витяг з ЄДР
16.01.2025 12:22
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.11.2024 13:26
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.11.2024 13:26
Період вимог/скарг з 16.01.2025 16:11 по 22.01.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.01.2025 16:03 по 24.01.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.01.2025 16:11
Довідка НАЗК
16.01.2025 16:10
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
16.01.2025 16:03
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 23.01.2025 13:35 по 29.01.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.01.2025 13:27 по 31.01.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
Учасника ТОВ ПраймСелл, Код в ЄДРПОУ/ІПН 44528092, було визнано переможцем процедури закупівлі ще 15.01.2025р. Однак не зважаючи на встановлений законом строк для підписання договору про закупівлю, переможець ігнорує повідомлення про намір укласти договір, не відповідає на численні дзвінки та повідомленні, не йде на контакт із замовником.
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.11.2024 13:26
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.11.2024 13:26
Період вимог/скарг з 23.01.2025 13:40 по 23.01.2025 15:56
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.01.2025 13:35 по 31.01.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.01.2025 13:40
Довідка НАЗК
23.01.2025 13:40
Повідомлення про рішення
23.01.2025 13:35
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 23.01.2025 16:00 по 29.01.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.01.2025 15:56 по 31.01.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
«23» січня 2025 року Шацьким лісовим фаховим коледжем ім. В.В. Сулька було отримано лист від ТОВ "АГРОПРОВІТА" із відмовою від підписання Договору про закупівлю. Враховуючи вищевикладене, замовник змушений відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОПРОВІТА".
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.11.2024 13:26
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.11.2024 13:26
Період вимог/скарг з 23.01.2025 16:03 по 29.01.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.01.2025 16:00 по 31.01.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.01.2025 16:03
Довідка НАЗК
23.01.2025 16:03
Повідомлення про рішення
23.01.2025 16:02
Витяг з ЄДР
Пропозиція, що перемогла
23.01.2025 16:02
Пропозиція, що перемогла
Угоди
UA-2024-11-29-008860-a-a4
Підписаний і діє
Номер
№03/02
620 000 грн.
516 666.67 грн.
З ПДВ
Підписано
29.01.2025
Строк дії договору з
29.01.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
172 (тонни)
Твереде паливо (Торфобрикет)
Номенклатура
Твереде паливо (Торфобрикет)
Кількість
172
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ШАЦЬКИЙ ЛІСОВИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ ІМ. В.В. СУЛЬКА
Повна назва
ШАЦЬКИЙ ЛІСОВИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ ІМ. В.В. СУЛЬКА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00993998

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "АЗОН"
Повна назва
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "АЗОН"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42266099

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
04.02.2025 17:04
Повідомлення про договір
04.02.2025 17:02
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-02-19-000010
Дата створення проекту
19.02.2025 10:19
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
19.02.2025 12:00
Дата публікації висновку про результати
27.02.2025 16:05
Дата завершення усунення порушень
05.03.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
13.03.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 036-53-96
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913671
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Луцьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 18.02.2025 НАКАЗ№ 5-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 18.02.2025 № 5-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-11-29-008860-a від 29.11.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – дані автоматичних індикаторів ризиків.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
18.02.2025 00:00
Документи рішення
19.02.2025 12:00
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 27 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Шацького лісового фахового коледжу ім. В.В. Сулька (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протоколом від 28.11.2024 №13 з додатками (далі – тендерна документація); тендерні пропозиції учасників ТзОВ"Агропровіта" від 06.12.2024, ФОП Пацуй Сергій Юрійович від 09.12.2024, ТОВ ЕНЕРГООСНОВА ЛТД від 09.12.2024, Підприємство об'єднання громадян "Азон" від 09.12.2024, ТзОВ "Торговий дім "Смизький торфобрикетний завод" та ТОВ ПраймСелл від 10.12.2024; повідомлення про намір укласти договір від 23.01.2025; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця відкритих торгів від 23.01.2025 №08, договір про закупівлю від 29.01.2025 №03/02, укладений з переможцем Підприємством об'єднання громадян "Азон" на суму 620 000,00 грн (далі – Договір; пояснення Замовника надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, внесення змін до нього та своєчасність їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
27.02.2025 00:00
Дата публікації
27.02.2025 16:05
Документи висновку
27.02.2025 16:05
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт «Тверде паливо (Торфобрикет)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-29-008860-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) 1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
19.02.2025 15:47
Орган перевірки
25.02.2025 00:00
Документи повідомлення
19.02.2025 15:50
-
Відповідь
Пояснення
1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристика предмета закупівлі, а саме Торфобрикету, закріплені ДСТ України 2042-92. Стандарт ДСТУ 2042-92 "Брикети торф'яні на комунально-побутові потреби. Технічні умови" є чинним станом на 26 лютого 2025 року. Цей стандарт був прийнятий 27 листопада 1992 року та набрав чинності з 1 січня 1993 року, замінивши ГОСТ 9963-84. Відповідність технічних та якісних характеристик предмета закупівлі саме цим стандартам обґрунтовується наступним: - Відповідність стандартам якості: ДСТУ 2042-92 встановлює вимоги до торфу, включаючи його вологість, зольність, теплотворну здатність та інші характеристики, що впливають на ефективність використання; - Безпека та екологічність: Використання торфу, що відповідає стандарту, зменшує ризики забруднення довкілля та забезпечує його безпечне застосування в комунальному господарстві; - Прозорість закупівель: Дотримання ДСТУ 2042-92 у тендерах і закупівлях гарантує, що всі постачальники пропонують продукцію з однаковими характеристиками, запобігаючи недобросовісній конкуренції; - Ефективність використання: Торф із встановленими характеристиками забезпечує належний рівень тепловіддачі (якщо використовується як паливо), ефективність удобрення (якщо застосовується в сільському господарстві) або інші функціональні властивості; - Виконання законодавчих норм: Українське законодавство може зобов’язувати комунальні установи закуповувати матеріали, що відповідають національним стандартам, аби гарантувати якість і безпеку. Згідно із ДСТУ 2042-92 торфобрикет повинен відповідати наступним параметрам: довжина – 80-200 мм, ширина – 45-75 мм, висота – 15-70 мм; якісні характеристики: а) зольність – не більше 23%; б) вологість – не більше 20%; в) механічна міцність – не менше 94%; г) теплота згорання –14,9 МДж/кг. 2. Щодо обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі. Витрати на тверде паливо, зокрема і торфобрикет, передбачені у кошторисі Шацького лісового коледжу ім. В.В.Сулька. Розрахунок до кошторису видатків загального фонду бюджету на 2025 рік додається. Вказана інформація на офіційному сайті коле
Рішеня
27.02.2025 09:51
Замовник
Документи повідомлення
27.02.2025 09:52
-
27.02.2025 09:52
-
27.02.2025 09:53
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
700 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.12.2024 14:00
Замовник:
ШАЦЬКИЙ ЛІСОВИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ ІМ. В.В. СУЛЬКА
Контактний телефон:
+380334431759
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
700 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.12.2024 14:00
Замовник:
ШАЦЬКИЙ ЛІСОВИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ ІМ. В.В. СУЛЬКА
Контактний телефон:
+380334431759
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності