Показати схожі тендери

Закупівля Електрична енергія від Комунальне некомерційне підприємство “Старовижівська багатопрофільна лікарня” Старовижівської селищної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-11-28-011036-a
Id Tender b1a4ecd7d1ea4acb872f596b170ece81
План UA-P-2024-11-28-012983-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 28.11.2024 15:14
Остання зміна 28.01.2025 11:13
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 984 745 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
14 923.73 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.11.2024 15:11 до 06.12.2024 15:00
Завершено
Період уточнень
з 28.11.2024 15:11
до 03.12.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.11.2024 15:11
до 03.12.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.12.2024 11:49
до 22.01.2025 12:54
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.12.2024 16:23
до 28.01.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.01.2025 12:54
до 28.01.2025 11:13
Період уточнень
з 28.11.2024 15:11 до 03.12.2024 00:00
Період оскарження
з 28.11.2024 15:11 до 03.12.2024 00:00
Період кваліфікації
з 09.12.2024 11:49 до 22.01.2025 12:54
Період кваліфікації
з 09.12.2024 11:49 до 22.01.2025 12:54
Основні параметри
Електрична енергія
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 984 745 грн.
Електрична енергія
Назва предмета закупівлі
Електрична енергія
Очікувана вартість
2 984 745 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
14923,73
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.12.2024 11:08
Закінчення аукціону
09.12.2024 11:49
Позиція
Опис предмета закупівлі
Електрична енергія
Код ДК 021:2015
09310000-5 - Електрична енергія
Кількість
289 500
Одиниця виміру
Кіловат-година
Адреса постачання
44401, Україна, Волинська область, смт. Стара Вижівка , Шевченка,6
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРО ЕНЕРДЖІ"
Пропозиція:
2 326 864.36 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЦЕНТРГАЗПОСТАЧ"
Пропозиція:
2 311 940.63 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ"
Пропозиція:
2 133 166.27 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРГАЗТРЕЙДИНГ"
Пропозиція:
2 326 860.87 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОЛК УКРАЇНА"
Пропозиція:
2 148 088.84 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.12.2024 11:08
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віктор Кучер
Електронна пошта
Телефон
+380334630355
Замовник
ЄДРПОУ
01983068
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство “Старовижівська багатопрофільна лікарня” Старовижівської селищної ради
Поштовий індекс
44400
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
смт Стара Вижівка
Адреса
вул. Шевченка, буд. 6
Кваліфікація
Лот № 1 Електрична енергія
Період вимог/скарг з 11.12.2024 16:23 по 17.12.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.12.2024 11:49 по 17.12.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.12.2024 16:24
Довідка НАЗК
11.12.2024 16:23
Повідомлення про рішення
09.12.2024 11:50
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 19.12.2024 08:40 по 25.12.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.12.2024 08:37 по 27.12.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.11.2024 15:11
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.11.2024 15:11
Період вимог/скарг з 19.12.2024 09:14 по 25.12.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.12.2024 08:40 по 27.12.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
19.12.2024 09:14
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.11.2024 15:11
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.11.2024 15:11
Період вимог/скарг з 19.12.2024 12:00 по 25.12.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.12.2024 09:14 по 27.12.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.12.2024 12:00
Довідка НАЗК
19.12.2024 12:00
Повідомлення про рішення
Період вимог/скарг з 06.01.2025 13:46 по 12.01.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.01.2025 13:42 по 14.01.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Документи кваліфікації
06.01.2025 13:46
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.11.2024 15:11
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.11.2024 15:11
Період вимог/скарг з 06.01.2025 13:55 по 12.01.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.01.2025 13:46 по 14.01.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.01.2025 13:56
Довідка НАЗК
06.01.2025 13:55
Повідомлення про рішення
Період вимог/скарг з 22.01.2025 12:28 по 28.01.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.01.2025 12:21 по 30.01.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Документи кваліфікації
22.01.2025 12:28
Повідомлення про рішення
22.01.2025 12:25
-
22.01.2025 12:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.11.2024 15:11
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.11.2024 15:11
Період вимог/скарг з 22.01.2025 12:54 по 28.01.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.01.2025 12:28 по 30.01.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.01.2025 12:54
Довідка НАЗК
22.01.2025 12:54
Повідомлення про рішення
22.01.2025 12:29
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2024-11-28-011036-a-c4
Підписаний і діє
Номер
250128-003-32
2 326 864.36 грн.
1 939 053.63 грн.
З ПДВ
Підписано
28.01.2025
Строк дії договору з
01.02.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
289 500 (Кіловат-година)
Електрична енергія
Номенклатура
Електрична енергія
Кількість
289 500
Одиниця виміру
Кіловат-година
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство “Старовижівська багатопрофільна лікарня” Старовижівської селищної ради
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство “Старовижівська багатопрофільна лікарня” Старовижівської селищної ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01983068

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРО ЕНЕРДЖІ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРО ЕНЕРДЖІ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45228627

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.01.2025 11:13
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-02-19-000005
Дата створення проекту
19.02.2025 10:03
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
19.02.2025 12:04
Дата публікації висновку про результати
27.02.2025 16:06
Дата завершення усунення порушень
05.03.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
13.03.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 987-41-20
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913671
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Луцьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 18.02.2025 НАКАЗ№ 5-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 18.02.2025 № 5-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-11-28-011036-a від 28.11.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – дані автоматичних індикаторів ризиків.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
18.02.2025 00:00
Документи рішення
19.02.2025 12:04
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 27 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та своєчасність їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік комунального некомерційного підприємства «Старовижівська багатопрофільна лікарня» Старовижівської селищної ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 28.11.2024 № 126 (далі – тендерна документація); тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ», товариства з обмеженою відповідальністю «ТОЛК Україна», ТОВ «ЦЕНТРГАЗПОСТАЧ», товариства з обмеженою відповідальністю «УКРГАЗТРЕЙДИНГ», товариства з обмеженою відповідальністю «ЕЛЕКТРО ЕНЕРДЖІ»; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 11.12.2024 № 128, від 19.12.2024 № 133, №134, №135, від 06.01.2025 № 6, №7, від 22.01.2025 №15 і №16; повідомлення про намір укласти договір від 22.01.2025; договір від 28.01.2025 № 250128-003-32 на суму 2 326 864,36 грн (далі – Договір); додаткова угода №1 від 29.01.2025, пояснення Замовника від 24.02.2025, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 19.02.2025.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
27.02.2025 00:00
Дата публікації
27.02.2025 16:06
Документи висновку
27.02.2025 16:06
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Електрична енергія» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-28-011036-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі і визначено його технічні та якісні характеристики? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
19.02.2025 17:07
Орган перевірки
25.02.2025 00:00
Документи повідомлення
19.02.2025 17:08
-
Відповідь
пояснення
Відповідно до проведених розрахунків та на підставі бюджетних призначень, встановлених на відповідний період, очікувана вартість становить 2984745,00 грн. з ПДВ. Ця вартість визначена з урахуванням наявних фінансових ресурсів та відповідно до чинного законодавства України. Розрахунок очікуваної вартості проведено з урахуванням всіх необхідних факторів, таких як ринкова кон'юнктура, аналітичні дослідження та вимоги нормативно-правових актів. У разі необхідності готові надати додаткові роз'яснення або деталізовану інформацію щодо формування цієї вартості. Просимо розглянути даний розрахунок та, у разі необхідності, повідомити про можливі уточнення чи пропозиції.
Рішеня
24.02.2025 11:50
Замовник
Документи повідомлення
24.02.2025 11:50
-
24.02.2025 11:51
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 984 745 грн.
Період подання пропозицій
до 06.12.2024 15:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство “Старовижівська багатопрофільна лікарня” Старовижівської селищної ради
Контактний телефон:
+380334630355
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 984 745 грн.
Період подання пропозицій
до 06.12.2024 15:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство “Старовижівська багатопрофільна лікарня” Старовижівської селищної ради
Контактний телефон:
+380334630355
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності