Показати схожі тендери

Закупівля «Поточний ремонт поліклініки літери «Е-2» на другому поверсі, приміщення № 98, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Сорочинська 28 а» код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи від Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня №9» Запорізької міської ради .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-11-28-002824-a
Id Tender 1ca46f920c2e4d49a6b28b3af52aefb9
План UA-P-2024-11-28-003759-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 28.11.2024 10:42
Остання зміна 25.12.2024 17:46
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
600 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.11.2024 10:40 до 06.12.2024 08:00
Завершено
Період уточнень
з 28.11.2024 10:40
до 03.12.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.11.2024 10:40
до 03.12.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.12.2024 08:00
до 10.12.2024 22:16
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.12.2024 22:16
до 16.12.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.12.2024 22:16
до 25.12.2024 17:46
Період уточнень
з 28.11.2024 10:40 до 03.12.2024 00:00
Період оскарження
з 28.11.2024 10:40 до 03.12.2024 00:00
Період кваліфікації
з 06.12.2024 08:00 до 10.12.2024 22:16
Період кваліфікації
з 06.12.2024 08:00 до 10.12.2024 22:16
Основні параметри
«Поточний ремонт поліклініки літери «Е-2» на другому поверсі, приміщення № 98, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Сорочинська 28 а» код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
600 000 грн.
«Поточний ремонт поліклініки літери «Е-2» на другому поверсі, приміщення № 98, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Сорочинська 28 а» код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Назва предмета закупівлі
«Поточний ремонт поліклініки літери «Е-2» на другому поверсі, приміщення № 98, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Сорочинська 28 а» код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
600 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
18 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Поточний ремонт поліклініки літери «Е-2» на другому поверсі, приміщення № 98, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Сорочинська 28 а» код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Сорочинська 28 а
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані послуги у термін протягом 90 (дев’яноста) календарних днів (частинами) з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів наданих послуг (форма №КБ-2в) та довідки (форма №КБ-3).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ДІНАТРОН - ГРУП"
Пропозиція:
573 454.68 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.11.2024 10:42
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Василівна
Електронна пошта
Телефон
+380612224370
Замовник
ЄДРПОУ
05498694
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня №9» Запорізької міської ради
Поштовий індекс
69065
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
місто Запоріжжя
Адреса
ВУЛИЦЯ ЩАСЛИВА/ДУДИКІНА, будинок 1/6
Кваліфікація
Лот № 1 «Поточний ремонт поліклініки літери «Е-2» на другому поверсі, приміщення № 98, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Сорочинська 28 а» код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Період вимог/скарг з 10.12.2024 22:16 по 16.12.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.12.2024 08:00 по 14.12.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.12.2024 22:16
Довідка НАЗК
10.12.2024 22:16
Повідомлення про рішення
06.12.2024 08:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-11-28-002824-a-a1
Підписаний і діє
Номер
659-Т
573 454.68 грн.
477 878.9 грн.
З ПДВ
Підписано
23.12.2024
Строк дії договору з
23.12.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (послуга)
«Поточний ремонт поліклініки літери «Е-2» на другому поверсі, приміщення № 98, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Сорочинська 28 а» код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Номенклатура
«Поточний ремонт поліклініки літери «Е-2» на другому поверсі, приміщення № 98, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Сорочинська 28 а» код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня №9» Запорізької міської ради
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня №9» Запорізької міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05498694

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ДІНАТРОН - ГРУП"
Повна назва
ТОВ "ДІНАТРОН - ГРУП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43371363

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
25.12.2024 17:46
-
25.12.2024 17:44
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-01-24-000027
Дата створення проекту
24.01.2025 14:54
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
24.01.2025 15:55
Дата публікації висновку про результати
29.01.2025 17:31
Дата завершення усунення порушень
13.02.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
15.02.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 230-53-19
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Запоріжжя
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
Н А К А З 24.01.2025 № №9-з Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 24.01.2025 № 9-з Перелік процедур закупівель, по яким проведено моніторинг 2) UA-2024-11-28-002824-a, яка проводиться Комунальним некомерційним підприємством «Міська лікарня №9» Запорізької міської ради.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
24.01.2025 00:00
Документи рішення
24.01.2025 15:55
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: «29» січня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), розгляду тендерної пропозиції, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання принципів закупівель. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня №9» Запорізької міської ради (далі - Замовник) на 2024 рік, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи (Протокол №8/17/2 від 28.11.2024), протоколи уповноваженої особи щодо розгляду тендерної пропозиції, тендерна пропозиція ТОВ "ДІНАТРОН - ГРУП", повідомлення про намір укласти договір, договір від 23.11.2024 №659-Т з додатковою угодою. За результатами моніторингу закупівлі встановлено наступне. Абзацом 2 п.10 Особливостей №1178 визначено, що за результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих торгів в електронній системі закупівель оприлюднюється договір про закупівлю та всі додатки до нього відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно з п.10 ч.1 ст.10 Закону №922 Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель - договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абз.2 ч.1 ст.41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Відповідно до абз.2 ч.1 ст.41 Закону №922 - невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Згідно з абз.4 ч.1 ст.41 Закону №922 - у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію. Проте, Замовником не оприлюднено відповідні додатки до договору, що містять найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиницю його виміру, кількість, відпускну ціну, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції у машинозчитувальному форматі. Таким чином, Замовником порушено вимоги п.10 ч.1 ст.10 Закону №922 у частині не оприлюднення невід’ємних додатків до договору, що містять інформацію про найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиницю його виміру, кількість, відпускну ціну, вартість транспортування та заготівельно-складських витрат, а також країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції у машинозчитувальному форматі.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатом оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення п.10 ч.1 ст.10 Закону №922 у частині не оприлюднення необхідної інформації про закупівлю. За результатом аналізу питання розгляду пропозицій учасника, визначення предмета закупівлі, відповідності вимог відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922 та вимогам Особливостей №1178, своєчасності укладання договору, відповідності умов договору умовам пропозиції учасника, дотримані принципів закупівель – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, зобов’язує оприлюднити додатки до договору, що містять найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиницю його виміру, кількість, відпускну ціну, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції саме у машинозчитувальному форматі та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
29.01.2025 00:00
Дата публікації
29.01.2025 17:31
Документи висновку
29.01.2025 17:31
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня №9» Запорізької міської ради (код ЄДРПОУ 05498694) ) ознайомившись з ВИСНОВКОМ за проведеним моніторингом (ID моніторингу UA-M-2025-01-24-000026 ) по закупівлі UA-2024-12-06-012438-a, Поточний ремонт з заміни та відновлення точок живлення киснем у відділеннях КНП "Міська лікарня № 9" ЗМР за адресою: м.Запоріжжя, ул. Щаслива/Дудикіна, 1/6 ДК 021: 2015 – 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь надає відповідь з приводу виконаних дій які встановлені в зобов'язаннях щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, а саме додатково оприлюднено: Додаток 3 Інформацію про ціни на матеріальні ресурси в форматі Word.
Дата публікації
30.01.2025 15:43
Документи інформації про усунення порушення
30.01.2025 15:43
-
31.01.2025 14:01
-
03.02.2025 11:26
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Порушення усунуто.
Результат
Усунуто
Дата публікації
31.01.2025 11:47
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
31.01.2025 11:48
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
600 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.12.2024 08:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня №9» Запорізької міської ради
Контактний телефон:
+380612224370
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
600 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.12.2024 08:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня №9» Запорізької міської ради
Контактний телефон:
+380612224370
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності