Показати схожі тендери

Закупівля Ковролін комерційний для підлоги на гумовій основі від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНЕРГОПОСТАЧАННЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-11-27-017827-a
Id Tender f6f1b5013de14d04bacb1c80d959188e
План UA-P-2024-11-27-021639-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 27.11.2024 18:01
Остання зміна 13.12.2024 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
293 991.36 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 469.96 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.11.2024 18:00 до 05.12.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 27.11.2024 18:00
до 02.12.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.11.2024 18:00
до 02.12.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.12.2024 00:00
до 07.12.2024 17:23
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.12.2024 17:23
до 13.12.2024 00:00
wait
Підписання договору
з 07.12.2024 17:23
-
Період уточнень
з 27.11.2024 18:00 до 02.12.2024 00:00
Період оскарження
з 27.11.2024 18:00 до 02.12.2024 00:00
Період кваліфікації
з 05.12.2024 00:00 до 07.12.2024 17:23
Період кваліфікації
з 05.12.2024 00:00 до 07.12.2024 17:23
Основні параметри
Ковролін комерційний для підлоги на гумовій основі
Обґрунтування: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі: Забезпечення виробничої необхідності Замовника у зв’язку зі зносом старого ковролінового покриття. Обсяги визначено відповідно до очікуваної потреби, обрахованої Замовником, а саме: для звичайного приміщення прямокутної або квадратної форми без рельєфу площею: 1248 м 2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі. Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей для офісних приміщень, а також для місць з інтенсивним навантаженням (публічних місць тощо) та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 293 991,36 грн з ПДВ. Кількість: 1248 м 2. Очікувана вартість обрахована відповідно до середньоринкового рівня цін визначеного з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275, а саме методом порівняння ринкових цін (пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації). Продавець Назва товару Ціна грн./м 2 https://eurocarpet.com.ua/ Ковролін комерційний на гумовій основі 255,00 https://polmall.com.ua/ua/ Ковролін комерційний на гумовій основі 247,78 https://areafloor.com.ua/ua/ Ковролін комерційний на гумовій основі 217,00 https://pidloga.ua/ua/ Ковролін комерційний на гумовій основі 222,50 Середньоарифметичне значення: 255,00+247,78+217,00+222,50 = (942,28 грн./м 2)/4=235,57 грн./м 2) Очікувана вартість на підставі середньоринкового рівня цін складає: 235,57*1248 = 293 991,36 грн з ПДВ
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
293 991.36 грн.
Ковролін комерційний для підлоги на гумовій основі
Назва предмета закупівлі
Ковролін комерційний для підлоги на гумовій основі
Очікувана вартість
293 991.36 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1469,96
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Ковролін комерційний для підлоги на гумовій основі
Код ДК 021:2015
39530000-6 - Килимові покриття, килимки та килими
Кількість
1 248
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
49061, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Хмельницького Богдана, буд. 29А
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за Договором проводяться протягом 10 (десяти) робочих днів після поставки Товару та оформлення належним чином (підписання) видаткових накладних шляхом оплати Замовником на розрахунковий рахунок Постачальника згідно з рахунком.
Порядковий номер: 1
Документи лота
27.11.2024 18:00
-
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Олешко Вадим Олександрович
Пропозиція:
276 800 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.11.2024 18:03
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Яковлева
Електронна пошта
Телефон
+380663980210
Замовник
ЄДРПОУ
40745935
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНЕРГОПОСТАЧАННЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Поштовий індекс
49061
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
пр.Хмельницького Богдана, будинок 29 А
Кваліфікація
Лот № 1 Ковролін комерційний для підлоги на гумовій основі
Період вимог/скарг з 07.12.2024 17:23 по 13.12.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.12.2024 00:00 по 13.12.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
07.12.2024 17:23
Повідомлення про рішення
05.12.2024 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.11.2024 18:00
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.11.2024 18:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) ФОП Олешко Вадим Олександрович (далі – Учасник) у складі тендерної пропозиції надано відомості про учасника (файл - Відомості про учасника.pdf) проте форма поданої Учасником інформації «Відомості про учасника» не відповідає вимогам встановленим тендерною документацією. 2) Учасником у складі тендерної пропозиції не надано інформацію щодо залучення субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку у довільній формі про незалучення субпідрядника / співвиконавця що не відповідає вимоги тендерної документації. 3) Учасником у складі тендерної пропозиції не надано реєстр документів, що входить до складу тендерної пропозиції, підготовлений учасником за формою вказаною в тендерній документації. 4) Учасником у складі тендерної пропозиції не надано інформацію щодо документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 5) Учасником у складі тендерної пропозиції не надано інформацію щодо підтвердження наявності фінансової спроможності, яка підтверджена фінансовою звітністю або листа пояснення із посиланням на відповідні норми Закону про те що складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для Учасника. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Абзац 8 додатку 1 до тендерної документації: «Від форм довідок/листів тощо наведених Замовником у тендерній документації, учасникам заборонено відступати.» 2) Пункт 9 форма 3 Додатку 1 до тендерної документації: «9) Відомості про учасника підготовлені учасником відповідно до форми № 3 цього Додатку.» 3) Пункт 18 додатку 1 до тендерної документації: «18) Інформація про субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців): Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку у довільній формі про незалучення субпідрядника / співвиконавця. У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.» 4) Пункт 1 форма 1 Додатку 1 до тендерної документації: «1) Реєстр документів, що входить до складу тендерної пропозиції, підготовлений учасником за формою 1 цього Додатку» 5) підпункт 4.1. пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації: «4.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): Інформаційна довідка, складена в довільній формі, що підтверджує досвід виконання аналогічних договорів. Учасниками зазначається та надається не менше ніж два аналогічні договори, укладених протягом 2023-2024 років. Всі вказані в довідці договори, можуть бути виконаними з остаточною ціною кожного договору не менше ніж 100% очікуваної вартості цієї закупівлі. Довідку в довільній формі, яка повинна містити: номер та дату аналогічного договору, назву послуги (роботи) що закуповувалась, ціну договору, суму виконання договору, назву, адресу та контакти колишнього замовника. До довідки надаються копії (оригінали) аналогічних (ного) договорів (у). Зазначені договори (вір) можуть надаватись без додатків та додаткових угод. У розумінні даної тендерної документації, вважатимуться аналогічними договори на закупівлю килимового покриття. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з врахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. По кожному з зазначеного у довідці договору вказати посилання на номер оголошення у системі https://prozorro.gov.ua.» 6) підпункт 4.1. пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації: «4.2. Наявність фінансової спроможності, яка підтверджена фінансовою звітністю: На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність (форма № 1, або форма № 1-м, та форма № 2 або форма № 2-м) за останній звітний період. Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), учасник має надати фінансову звітність за період роботи). У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасником, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону. Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) Учасника у розмірі не менше ніж 100 % від очікуваної вартості предмета цієї закупівлі. ...» 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати відомості про учасника підготовлені учасником відповідно до форми № 3 Додатку 1. 2. Надати інформацію про залучення субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців) в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку у довільній формі про незалучення субпідрядника / співвиконавця. 3. Реєстр документів, що входить до складу тендерної пропозиції, підготовлений учасником за формою 1 Додатку 1. 4. Інформацію щодо наявністю документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) відповідно підпункту 4.1. пункту 4 Додатку 1. 5. Інформацію наявність фінансової спроможності, яка підтверджена фінансовою звітністю та у разі якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону. У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.
Створено
05.12.2024 19:35
Надати до
06.12.2024 19:35
Торги не відбулися
Очікувана вартість
293 991.36 грн.
Період подання пропозицій
до 05.12.2024 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНЕРГОПОСТАЧАННЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380663980210
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
293 991.36 грн.
Період подання пропозицій
до 05.12.2024 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНЕРГОПОСТАЧАННЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380663980210
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності