Показати схожі тендери

Закупівля «Капітальний ремонт будівлі (спортивна зала) Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 Черкаської міської ради Черкаської області по вул. Різдвяна, 60 в м. Черкаси» (ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) від Черкаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 Черкаської міської ради Черкаської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-11-27-017582-a
Id Tender 92738baf31d64870954215d20bd2bbf2
План UA-P-2024-11-27-021334-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 27.11.2024 17:40
Остання зміна 07.01.2025 15:20
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 705 921.2 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
23 529.61 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.11.2024 17:34 до 14.12.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 27.11.2024 17:34
до 11.12.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.11.2024 17:34
до 11.12.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.12.2024 15:36
до 20.12.2024 14:29
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.12.2024 17:37
до 26.12.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.12.2024 14:29
до 07.01.2025 15:20
Період уточнень
з 27.11.2024 17:34 до 11.12.2024 00:00
Період оскарження
з 27.11.2024 17:34 до 11.12.2024 00:00
Період кваліфікації
з 16.12.2024 15:36 до 20.12.2024 14:29
Період кваліфікації
з 16.12.2024 15:36 до 20.12.2024 14:29
Основні параметри
«Капітальний ремонт будівлі (спортивна зала) Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 Черкаської міської ради Черкаської області по вул. Різдвяна, 60 в м. Черкаси» (ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
4 705 921.2 грн.
«Капітальний ремонт будівлі (спортивна зала) Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 Черкаської міської ради Черкаської області по вул. Різдвяна, 60 в м. Черкаси» (ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Назва предмета закупівлі
«Капітальний ремонт будівлі (спортивна зала) Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 Черкаської міської ради Черкаської області по вул. Різдвяна, 60 в м. Черкаси» (ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
4 705 921.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
23529,61
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
20 000
Аукціон
Cтарт аукціону
16.12.2024 15:13
Закінчення аукціону
16.12.2024 15:36
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт будівлі (спортивна зала) Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 Черкаської міської ради Черкаської області по вул. Різдвяна, 60 в м. Черкаси» (ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
18000, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вул. Різдвяна, 60
Дата постачання по
31.12.2025 17:39
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУД - ПАРТНЕР"
Пропозиція:
4 705 921.2 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕД ТЕМП"
Пропозиція:
4 593 290.17 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.12.2024 15:13
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.11.2024 17:40
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сунгурова Ганна Юріївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380472716662
Замовник
ЄДРПОУ
26536040
Повна назва
Черкаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 Черкаської міської ради Черкаської області
Поштовий індекс
18000
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
Черкаси
Адреса
вул. Різдвяна, 60
Кваліфікація
Лот № 1 «Капітальний ремонт будівлі (спортивна зала) Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 Черкаської міської ради Черкаської області по вул. Різдвяна, 60 в м. Черкаси» (ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Період вимог/скарг з 19.12.2024 17:37 по 25.12.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.12.2024 15:36 по 24.12.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Документи кваліфікації
19.12.2024 17:37
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
16.12.2024 15:36
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.11.2024 17:34
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.11.2024 17:34
Період вимог/скарг з 20.12.2024 14:29 по 26.12.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.12.2024 17:37 по 27.12.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.12.2024 14:29
Довідка НАЗК
20.12.2024 14:28
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
Договір
UA-2024-11-27-017582-a-c1
Підписаний і діє
Номер
1
4 705 921.2 грн.
3 921 601 грн.
З ПДВ
Підписано
03.01.2025
Строк дії договору з
03.01.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
«Капітальний ремонт будівлі (спортивна зала) Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 Черкаської міської ради Черкаської області по вул. Різдвяна, 60 в м. Черкаси» (ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Номенклатура
«Капітальний ремонт будівлі (спортивна зала) Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 Черкаської міської ради Черкаської області по вул. Різдвяна, 60 в м. Черкаси» (ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Черкаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 Черкаської міської ради Черкаської області
Повна назва
Черкаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 Черкаської міської ради Черкаської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26536040

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУД - ПАРТНЕР"
Повна назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУД - ПАРТНЕР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34726003

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
07.01.2025 15:20
Повідомлення про договір
07.01.2025 15:19
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-03-07-000022
Дата створення проекту
07.03.2025 12:35
Статус
вирішено
Дата публікації моніторингу
07.03.2025 13:39
Дата публікації висновку про результати
27.03.2025 15:31
Дата завершення усунення порушень
11.04.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
29.03.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 47) 263-25-92
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919584
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Черкаси
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 07.03.2025 № 26-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-11-27-017582-a, 27.11.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
07.03.2025 00:00
Документи рішення
07.03.2025 13:39
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 Черкаської міської ради Черкаської області (далі – Замовник); оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 27.11.2024; запитання до процедури, вимоги про усунення порушення та відповіді Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕД ТЕМП» (далі – ТОВ «ЕД ТЕМП»); тендерну пропозицію приватного підприємства «БУД - ПАРТНЕР» (далі – ТОВ «БУД - ПАРТНЕР»; протокольне рішення Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради Письменного С. від 19.12.2024, протокольне рішення Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 Черкаської міської ради Черкаської області Сунгурової Г.Ю. від 20.12.2024; повідомлення про намір укласти договір; документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВ «БУД - ПАРТНЕР» у спосіб, визначений тендерною документацією; звіт про результати проведення процедури закупівлі; договір № 1 від 03.01.2025 (далі – Договір); пояснення Замовника, отримані 14.03.2025 та 27.03.2025 в електронній системі закупівель. Аналізом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що 07.01.2025 Замовник в електронній системі закупівель оприлюднив у форматі PDF Договір разом з додатками (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), що укладений між Замовником та ПП «БУД-ПАРТНЕР». Згідно з пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Водночас, відповідно до пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (далі – Положення № 835), машинозчитувальний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Згідно з пунктом 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*); структуровані дані (RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*). Відповідно до пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. При цьому, сканований документ у форматі PDF не є машинозчитувальним форматом. Таким чином, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю, змін до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником також повинні розміщуватися ці документи у машинозчитувальному форматі згідно з пунктом 9 Положення № 835. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель Договір із всіма додатками (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси та країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції) у машинозчитувальному форматі протягом трьох робочих днів з дня його укладення. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що тендерна пропозиція учасника відкритих торгів з особливостями ТОВ «БУД - ПАРТНЕР» не відхилена Замовником у відповідності до вимог Закону. Зокрема з’ясовано, що відповідно до підпункту 6.1 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 3 до тендерної документації. В Додатку 3 до тендерної документації визначена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (далі – Технічне завдання) у формі «Відомості обсягів робіт» та «Підсумкової відомості ресурсів». Згідно із підпунктом 3.1 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановленим у Додатку 3 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає сформовану з урахуванням вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281, кошторисну документацію, у форматі PDF, яка має складатися з договірної ціни (тверда), локального(их) кошторису(ів) та підсумкової відомості ресурсів. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУД - ПАРТНЕР» надано договірну ціну, локальні кошториси та підсумкову відомість ресурсів, проте підсумкова відомість ресурсів (файл «ДЦ.pdf») не відповідає обсягам визначених ресурсів у Технічному завданні, а саме: в підсумковій відомості ресурсів тендерної пропозиції ПП «БУД-ПАРТНЕР» за позицією № 96 включено постачання води в обсязі 1,31430559 м3, у позиції № 297 «Підсумкової відомості ресурсів» Технічного завдання Замовником передбачено постачання води в обсязі 1,31431 м3. Згідно з поясненням Замовника від 14.03.2025 невідповідність тендерної пропозиції ПП «БУД-ПАРТНЕР» Технічному завданню визначена Замовником як технічна помилка та описка, яка виникла внаслідок здійснення округлення чисел. Невідповідність тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та відповідно до умов тендерної документації не є формальною помилкою. Крім того, під час розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції ТОВ «ЕД-ТЕМП» Замовником були встановлені невідповідності в обсягах, які визначені Технічним завданням (вапно будівельне негашене грудкове, сорт 1 - 0,00014 т; уайт-спірит - 0,000146 т; шурупи з напівкруглою головкою, діаметр стрижня 8 мм, довжина 100 мм - 0,00028125 т; папір шліфувальний - 67,09418 м2; болти будівельні з гайками та шайбами - 0,023346 т; пропан-бутан технічний - 0,07518м3), що стало підставою для відхилення його тендерної пропозиції відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Не відхиливши тендерну пропозицію учасника відкритих торгів з особливостями ПП «БУД-ПАРТНЕР» за наявності підстав, які стали причиною для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕД-ТЕМП», Замовник не дотримався принципів здійснення публічних закупівель, визначених у статті 5 Закону, а саме: не забезпечив рівне ставлення до учасників і об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Отже, за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що Замовником на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей тендерну пропозицію ПП «БУД-ПАРТНЕР» не відхилено як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. В Додатку № 4 до Договору «Підсумкова відомість ресурсів» за позицією № 96 передбачено постачання води в обсязі 1,31430559 м3, тоді як у позиції № 297 підсумкової відомості ресурсів Технічного завдання, яке є додатком 3 до тендерної документації, Замовник визначив постачання води в обсязі 1,31431 м3. Отже, аналізом питання дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю встановлено, що на порушення абзацу четвертого пункту 49 Особливостей Замовник уклав з ПП «БУД-ПАРТНЕР» Договір не у відповідності до вимог тендерної документації.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможцем процедури закупівлі ПП «БУД-ПАРТНЕР» встановлено порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю встановлено порушення абзацу четвертого пункту 49 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, надалі не допускати такі порушення, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Дата висновку
27.03.2025 00:00
Дата публікації
27.03.2025 15:31
Документи висновку
27.03.2025 15:31
-
Оскарження в суді
Замовник повністю не погоджується із Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі, зокрема (але не виключно) з підстав, викладених Замовником у поясненнях у відповідь на запит органу державного фінансового контролю, а також буде оскаржувати його до суду у встановленому порядку та строки, про що буде зазначено в електронній системі закупівель додатково.
Дата публікації
01.04.2025 19:12
Документи оскарження в суді
01.04.2025 19:14
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
враховуючи результати моніторингу закупівлі, за результатами якої був укладений Договір, відповідно до ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, Договір № 1 від 03.01.2025 року розірвано
Дата публікації
08.04.2025 17:36
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
договір розірвано
Результат
Усунуто
Дата публікації
17.04.2025 09:16
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
17.04.2025 09:17
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт будівлі (спортивна зала) Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 Черкаської міської ради Черкаської області по вул. Різдвяна, 60 в м. Черкаси» (ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи), інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-11-27-017582-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. На підставі якої інформації та документів (проектно-кошторисної документації, технічного завдання, експертних звітів тощо), здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2024-11-27-017582-a відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на веб-сайт (веб-сторінку), на якому відображена вказана інформація. 3. З яких підстав в електронній системі закупівель оприлюднена інформація про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕД ТЕМП», яка підготовлена уповноваженою особою з публічних закупівель Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради Сергієм Письменним та визначено замовником робіт - Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради? 4. Чому не відхилена тендерна пропозиція ПП «БУД-ПАРТНЕР» як така, що не відповідає Технічному завданню, яке наведене в Додатку 3 тендерної документації? У позиції №297 «Підсумкової відомості ресурсів» Технічного завдання визначено постачання води в обсязі 1,31431 м3, а в підсумковій відомості ресурсів тендерної пропозиції ПП «БУД-ПАРТНЕР» за позицією №96 запропоновано постачання 1,31430559 м3. 5. Чому не відмовлено в участі у процедурі закупівлі учаснику ПП «БУД-ПАРТНЕР», яким 23.12.2024 надано повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» від 29.11.2024 №ФОВМ-002673674 в якому зазначено про те, що керівник притягується до кримінальної відповідальності? Згідно із вимогами Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відсутності підстав відмови в участі у процедурі закупівлі, згідно із підпунктом 6 пункту 47 Особливостей, переможець процедури закупівлі має надати повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про те, що керівник учасника процедури закупівлі до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. На дату визнання переможцем ПП «БУД-ПАРТНЕР» за даними Єдиного державного реєстру судових рішень Придніпровським районним судом м. Черкас слухалась справа № 711/2121/21, за номером судового провадження 1-кп/711/71/25, номер кримінального провадження в ЄРДР: 42020251010000041 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.191 КК України. 6. З яких підстав в проекті договору та договорі від 03.01.2025 №1 не передбачені умови страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об'єкта будівництва? Згідно із пунктом 5 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, умови страхування є істотними умовами договору. 7. З яких підстав договір від 03.01.2025 №1 разом із додатками не оприлюднені у машинозчитувальному форматі в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його укладення? Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Рішеня
11.03.2025 15:47
Орган перевірки
15.03.2025 00:00
Документи повідомлення
11.03.2025 15:48
-
Відповідь
Пояснення на запит
У відповідь на запитання у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт будівлі (спортивна зала) Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 Черкаської міської ради Черкаської області по вул. Різдвяна, 60 в м. Черкаси» (ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи), інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-11-27-017582-a, повідомляємо наступне: 1. На підставі якої інформації та документів (проектно-кошторисної документації, технічного завдання, експертних звітів тощо), здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник керувався наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі, у відповідності до «Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 №281, що встановлюють порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі, а також даними експертного звіту (позитивного) №24-0327/01-24 від 07.11.2024 року, та зведеним кошторисним розрахунком на роботи, які і є предметом даної закупівлі. Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовники мають керуватися даними кошторисного розрахунку на об’єкт будівництва. Зведений кошторисний розрахунок – це кошторисний документ, який визначає повну вартість будівництва, враховуючи кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати. Очікувана вартість робіт розрахована з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва шляхом використання зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, згідно якого із загальної кошторисної вартості будівництва були виключені суми глав 10 та 12. 2. Чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2024-11-27-017582-a відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на веб-сайт (веб-сторінку), на якому відображена вказана інформація.. Замовник у своїй діяльності керується нормами чинного законодавства, а в даному конкретному випадку Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон). Закупівля оголошена відповідно до вимог Закону за процедурою відкритих торгів та з особливостями у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Відповідно до пункту 24 Особливостей, Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082 (далі – Порядок), та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Цей Порядок визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі (далі - Порядок), яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель (далі - веб-портал), подання інформації, документів, звернень та скарг, одержання повідомлень через електронну систему закупівель. Відповідно до підпункту 1 пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710, рекомендовано органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Згідно пункту 4-1 вказаної Постанови, головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб`єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб`єкта управління об`єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб`єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Отже, вимоги визначені у підпункті 1 пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року №710 є саме рекомендаціями. На разі питання щодо реалізації оприлюднення інформації про проведення закупівель, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, окрім електронної системи закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, на веб-сайті замовника вивчається з урахуванням технічної можливості такого веб-сайту. 3. З яких підстав в електронній системі закупівель оприлюднена інформація про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕД ТЕМП», яка підготовлена уповноваженою особою з публічних закупівель Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради Сергієм Письменним та визначено замовником робіт - Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради? Під час розміщення інформації про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕД ТЕМП» за зразок було взято протокольне рішення Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради, оскільки Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради є головним розпорядником бюджетних коштів по відношенню до Замовника, а також здійснює організаційне управління підпорядкованими закладами освіти, в тому числі і Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 Черкаської міської ради Черкаської області. Однак, під час внесення необхідної інформації по результатам перевірки документів тендерної пропозиції ТОВ «ЕД ТЕМП», було допущено технічну описку в протоколі та не повністю відредаговано дані Замовника, а саме помилково зазначено уповноважену особу Сергія Письменного. Однак, електронні поля електронної системи закупівель містять достовірну інформацію про повне найменування Замовника, його уповноважену особу, а також електронний підпис останньої. Крім цього, документ, який вказує на автентичність інформації, — це Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі від 11.06.2020 № 1082 (далі — Порядок розміщення). У пункті 3 Порядку розміщення встановлено, що у разі, якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. 4. Чому не відхилена тендерна пропозиція ПП «БУД-ПАРТНЕР» як така, що не відповідає Технічному завданню, яке наведене в Додатку 3 тендерної документації? У позиції №297 «Підсумкової відомості ресурсів» Технічного завдання визначено постачання води в обсязі 1,31431 м3, а в підсумковій відомості ресурсів тендерної пропозиції ПП «БУД-ПАРТНЕР» за позицією №96 запропоновано постачання 1,31430559 м3. В п.3 Розділу V (Оцінка тендерної пропозиції) тендерної документації зазначено, згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Так, формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки. В п.2 Опису формальних помилок зазначено, що помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Таким чином, відображення в підсумковій відомості ресурсів тендерної пропозиції ПП «БУД-ПАРТНЕР» за позицією №96 щодо використання води в кількості 1,31430559 м3 не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, не призводить до її спотворення та дозволяє досягти результату робіт без перевитрат бюджетних ресурсів. Відповідно до математичних правил та методів обчислень, округлення — математична операція, яка полягає в заміні числа ? наближеним числом ?1 із меншою кількістю значущих цифр. Число ?1 вибирають так, щоб похибка округлення була якомога меншою. Округлення числа a – це заміна його числом а1 із меншою кількістю значущих цифр. Число a1 вибирають так, щоб похибка округлення a ? a1 була мінімальною, тобто, щоб округлити число до n значущих цифр, відкидають усі наступні значущі цифри. При цьому, якщо: – перша з відкинутих цифр менша 5, то остання залишена цифра залишається тією самою; – перша з відкинутих цифр більша або рівна 5, то до останньої значущої цифри додається 1. Відповідно до стандарту IEEE 754 щодо формату представлення чисел з рухомою комою, який був створений у 1985 році Інститутом інженерів з електротехніки та електроніки, та є основним для комп'ютерних обчислень, в тому числі і програмного комплексу АВК-5, у якому і було здійснено розрахунок договірної ціни учасника. З урахуванням вищевказаного, значення 1,31430559 м3, вказане у підсумковій відомості ресурсів повністю відповідає об'єму, вказаному у технічному завданні замовника, оскільки було застосований метод заокруглення цифр, та не є порушенням. 5. Чому не відмовлено в участі у процедурі закупівлі учаснику ПП «БУД-ПАРТНЕР», яким 23.12.2024 надано повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» від 29.11.2024 №ФОВМ-002673674 в якому зазначено про те, що керівник притягується до кримінальної відповідальності? Згідно із вимогами Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відсутності підстав відмови в участі у процедурі закупівлі, згідно із підпунктом 6 пункту 47 Особливостей, переможець процедури закупівлі має надати повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про те, що керівник учасника процедури закупівлі до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. На дату визнання переможцем ПП «БУД-ПАРТНЕР» за даними Єдиного державного реєстру судових рішень Придніпровським районним судом м. Черкас слухалась справа № 711/2121/21, за номером судового провадження 1-кп/711/71/25, номер кримінального провадження в ЄРДР: 42020251010000041 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.191 КК України. Відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності Переможця вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. При цьому, згідно підпункту 6 пункту 47 Особливостей, підставою для відмови в участі у процедурі закупівлі є відомості про те, що керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку. Учасник закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУД - ПАРТНЕР" був визначений її переможцем 20.12.2024р., а 23.12.2024р. о 16:58 шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель завантажив серед іншого і повний ВИТЯГ з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості" на керівника ЧЕРЕДНІЧЕНКО ВАСИЛЬ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, згідно якого вбачається, що керівник учасника процедури закупівлі НЕ був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку. Згідно зі статтею 62 Конституції України, особа вважається невинуватою у вчиненні злочину і не може бути піддана кримінальному покаранню, доки її вину не буде доведено в законному порядку і встановлено обвинувальним вироком суду. Особа вважається винною не тоді, коли щодо неї висунене обвинувачення, а лише, коли її винність доведена в установленому законом порядку вироком суду. Крім цього, згідно ухвали Придніпровського районного суду м.Черкаси від 15.01.2025 у справі №711/2121/21 за посиланням https://reyestr.court.gov.ua/Review/124491133 вбачається, що відносно ЧЕРЕДНІЧЕНКА ВАСИЛЯ ОЛЕКСАНДРОВИЧА суд ухвалив рішення про закриття кримінального провадження № 42020251010000041 від 24.03.2020 і звільнив його від кримінальної відповідальності. Таким чином, Замовник керуючись вимогами підпункту 6 пункту 47 Особливостей не мав законних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі учаснику закупівлі ПП "БУД - ПАРТНЕР". 6. З яких підстав в проекті договору та договорі від 03.01.2025 №1 не передбачені умови страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об'єкта будівництва? Згідно із пунктом 5 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, умови страхування є істотними умовами договору. Договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару (пункт 6 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон, Закон про публічні закупівлі)). Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом (частина 1 статті 41 Закону про публічні закупівлі). Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, в т.ч. проект договору про закупівлю. Частиною 1 статті 638 Цивільного кодексу України визначено: договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Важливо: якщо в проєкті договору про закупівлю замовник не визначить, що є істотними умовами договору про закупівлю, то факт підписання договору про закупівлю свідчитиме, що сторони досягли згоди з усіх його умов, тому всі умови можна вважати істотними. Також, частиною 1 статті 180 Господарського кодексу України (Істотні умови господарського договору) визначено, що зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства. Також частиною 3 статті 180 Господарського кодексу України зазначено: при укладенні господарського договору сторони зобов’язані в будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. У частині 4 цієї самої статті також зазначено: умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їхньої якості. Вимоги щодо якості предмета договору визначаються відповідно до обов’язкових для сторін нормативних документів, зазначених у статті 15 цього Кодексу, а в разі їх відсутності — у договірному порядку. Згідно пункту 1 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (надалі - Загальні умови), ці Загальні умови відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва (далі - будівництво). Істотні умови - умови договору, визнані істотними за законом і необхідні для договорів підряду в будівництві, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін досягнуто згоди (абзац дев'ятий пункту 3 Загальних умов). Абзацом другим пункту 4 Загальних умов визначено, що сторони є вільними в укладенні договору підряду, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Закону України "Про архітектурну діяльність", інших актів законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. У пункті 44 Загальних умов визначено, що страхування об'єкта будівництва або комплексу робіт здійснюється підрядником або замовником відповідно до законодавства. При цьому, Загальні умови містяться не в Законі, а затверджені Кабінетом Міністрів України, що є вищим органом у системі органів виконавчої влади. В пункті 13.8. проекту договору та договорі від 03.01.2025 №1 було передбачено, що сторони погодилися на те, що всі істотні умови договору про закупівлю визначені в Договорі. Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Тобто імператив зазначеного конституційного положення встановлює обов’язок органів державної влади та їх посадових осіб дотримуватись принципу законності при здійсненні своїх повноважень, що забезпечує здійснення державної влади за принципом її поділу. Здійснення державної влади на засадах її функціонального поділу на законодавчу, виконавчу та судову завдяки визначеній Основним Законом України системі стримувань і противаг забезпечує стабільність конституційного ладу, запобігає узурпації державної влади та узурпації виключного справа народу визначати і змінювати конституційний лад в Україні. Отже, Закон про публічні закупівлі, Цивільний кодекс України, Господарський кодекс України, Закон України "Про архітектурну діяльність не визначають, що умови страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об'єкта будівництва, є істотними за законом (як передбачено абзацом дев'ятим пункту 3 Загальних умов), а тому повинні були обов’язково включатися до проекту договору про закупівлю. 7. З яких підстав договір від 03.01.2025 №1 разом із додатками не оприлюднені у машинозчитувальному форматі в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його укладення? Відповідно пункту 10 частини першої статті 10 Закону та з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (далі - Постанова), Замовник повідомляє наступне. Згідно пункту 2 Постанови машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Разом з тим, Замовнику при оприлюдненні договору необхідно було врахувати, що дані документи містять фізичні підписи та відтиски печаток сторін (обов’язкові реквізити документа), які без зміни їх змісту технічно неможливо конвертувати (відобразити) у один з форматів, передбачених пунктом 9 Постанови. За таких обставин, договір та додатки до нього не є машиночитаними з технічних причин, не залежних від замовника. Більше того, чинні нормативні документи не містять жодних роз’яснень, яким чином замовнику розміщувати договір з додатками у машиночитаному форматі, якщо такі документи містять фізичні підписи та відбитки печаток сторін. Щодо договору про закупівлю та додатків до нього є також окрема вимога щодо розміщення, а саме в пункті 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (затверджений наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України №1082 від 11.06.2020 року) встановлено, що договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF, яким, в тому числі, керувався замовник під час оприлюднення в електронній системі договору з додатками та додатковими угодами.
Рішеня
14.03.2025 23:00
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
Пояснення з власної ініціативи Додатково, у відповідь на шосте запитання (З яких підстав в проекті договору та договорі від 03.01.2025 №1 не передбачені умови страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об'єкта будівництва? Згідно із пунктом 5 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, умови страхування є істотними умовами договору) у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт будівлі (спортивна зала) Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 Черкаської міської ради Черкаської області по вул. Різдвяна, 60 в м. Черкаси» (ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи), інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-11-27-017582-a, повідомляємо наступне: Частиною 5 ст. 318 Господарського кодексу України визначено, що договір підряду на капітальне будівництво повинен передбачати: найменування сторін; місце і дату укладення; предмет договору (найменування об`єкта, обсяги і види робіт, передбачених проектом); строки початку і завершення будівництва, виконання робіт; права і обов`язки сторін; вартість і порядок фінансування будівництва об`єкта (робіт); порядок матеріально-технічного, проектного та іншого забезпечення будівництва; режим контролю якості робіт і матеріалів замовником; порядок прийняття об`єкта (робіт); порядок розрахунків за виконані роботи, умови про дефекти і гарантійні строки; страхування ризиків, фінансові гарантії; відповідальність сторін (відшкодування збитків); урегулювання спорів, підстави та умови зміни і розірвання договору. Відповідно до п.5 Постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві" від 01.08.2005 року №668 (надалі – Загальні умови) договір підряду укладається у письмовій формі. Істотними умовами договору підряду є, зокрема, предмет договору підряду; умови страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об`єкта будівництва. Так, відповідно до п.п.39-45 Загальних умов віднесення ризику випадкового знищення або пошкодження об`єкта будівництва на одну із сторін договору підряду до його прийняття замовником здійснюється відповідно до вимог закону, крім випадків, коли це сталося внаслідок обставин, що залежали від замовника. Сторони зобов`язані вживати необхідних заходів для недопущення випадкового знищення або пошкодження об`єкта будівництва, а якщо таке пошкодження відбулося, приймати відповідні рішення та узгоджувати свої дії щодо усунення негативних наслідків. З огляду на вищевикладене суд вважає, що відсутність в договорі від 03.01.2025 №1 такої умови як страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження майна (страхування об`єкту будівництва) не тягне за собою його недійсність, адже істотна умова полягає не в обов`язковому включенні її до тексту договору, а в домовленості сторін договору щодо доцільності включення такої умову у договір. Умови щодо страхування ризиків випадкового знищення, пошкодження об`єкта будівництва прямо передбачені Загальними умовами, положення яких підлягають застосуванню у разі виникнення такої необхідності, а тому, їх незазначення у договорі не може бути підставою для визнання його недійсним. Положеннями договору підряду від 03.01.2025 №1 сторони не передбачили умов страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об`єкта будівництва. Разом з цим, сторонами у договорі передбачені наступні умови. Відповідно до п.1.1 Договору від 03.01.2025 №1: Замовник доручає Підряднику і зобов’язується прийняти та оплатити виконання робіт з «Капітального ремонту будівлі (спортивна зала) Черкаської загальноосвітньої школи І-ПІ ступенів № 5 Черкаської міської ради Черкаської області по вул. Різдвяна, 60 в м. Черкаси» (ДК 021:2015-45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи), (надалі - Роботи) в межах виділених фінансових ресурсів згідно з вимогами діючих нормативно-правових актів, а Підрядник зобов’язується на свій власний ризик виконати Роботи, доручені йому Замовником. Згідно із п.6.3.1. Договору від 03.01.2025 №1: Підрядник зобов’язується на свій ризик, власними силами виконувати усі Роботи в обсязі і терміни, передбачені Договором. Замовник зобов’язується вживати необхідних заходів для недопущення випадкового знищення або пошкодження Об'єкта, а якщо таке пошкодження відбулося, приймати відповідні рішення та узгоджувати свої дії щодо усунення негативних наслідків із Підрядником (п.6.1.4. Договору від 03.01.2025 №1). Підрядник зобов’язується: вживати необхідних заходів для недопущення випадкового знищення або пошкодження Об'єкта, а якщо таке пошкодження відбулося, приймати відповідні рішення та узгоджувати свої дії щодо усунення негативних наслідків із Замовником, а у разі випадкового пошкодження Об'єкта, коли це сталося внаслідок обставин, що не залежали від Замовника та не є наслідком дії непереборної сили, негайно усунути пошкодження та повідомити про це Замовника. На вимогу Замовника надати йому для погодження план заходів щодо усунення наслідків пошкодження Об'єкта (п.6.3.12. і п.6.3.13. Договору від 03.01.2025 №1). Пунктом 47 Загальних умов передбачено, що забезпечення робіт (будівництва об`єкта) проектною документацією та проведення в установленому порядку експертизи цієї документації здійснюється замовником. Відповідно до п. 3.17 ДБН А.2.2-3-2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво, проектна документація - затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об`ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні рішення, а також кошториси об`єктів будівництва. Згідно зі ст. 877 ЦК України підрядник зобов`язаний здійснювати будівництво та пов`язані з ним будівельні роботи відповідно до проектної документації, що визначає обсяг і зміст робіт та інші вимоги, які ставляться до робіт та до кошторису, що визначає ціну робіт. Отже, проектна документація є невід`ємною частиною договору підряду, яка в той же час визначає обсяг і зміст робіт. Підсумовуючи зазначене, умовами Договору від 03.01.2025 №1 відповідальним за наслідки ризиків, що виникають під час будівництва об`єкта, визначено підрядника – ПП «БУД-ПАРТНЕР». Як вбачається з підписаного договору підряду, відсутність у ньому умов щодо щодо страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об`єкта будівництва не перешкоджає сторонам виконувати умови договору, оскільки, у такому випадку сторони договору підряду мають безпосередньо керуватися приписами самого договору, Цивільного кодексу України і Загальних умов які внормовують наведені питання. З урахуванням викладеного вище, відсутня безумовна передумова включення як в проект договору та відповідно і в договорі від 03.01.2025 №1 умови страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об'єкта будівництва, оскільки це не призводить до недійсності такого договору, так як відповідні ризики покладені на підрядника – ПП «БУД-ПАРТНЕР» згідно умов укладеного договору підряду. Встановлення законом необхідності включення такої умови як страхування об`єкту будівництва в договір будівельного підряду не рівнозначно обов`язку однієї із сторін (чи їх обох) здійснити відповідне страхування. Йдеться лише про те, що сторони зобов`язані визначитись із тим, чи буде здійснюватись в їх договірних правовідносинах страхування ризиків, і якщо так – хто саме і на яких умовах таке страхування має здійснити (Том 9 Частини 2 Науково-практичного коментаря до Цивільного кодексу України за редакцією Професора Спасибо-Фатєєвої І.В.). З огляду на вищевикладене, в даних договірних правовідносинах відповідальним за наслідки ризиків, що виникають під час будівництва об`єкта, визначено підрядника – ПП «БУД-ПАРТНЕР», а отже, жодного ризику щодо порушення інтересів держави, або призведення до додаткових витрат бюджетних коштів, що може створити негативний вплив для бюджетів та загрозу економічним інтересам держави немає. Аналогічної правової позиції дотримуються і суди різних інстанцій, які розглядали питання дійсності правочинів в частині не включення умови страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об'єкта будівництва. Зокрема, під час розгляду справи № 905/277/21 за позовом Красноармійської місцевої прокуратури в інтересах держави в особі Північно-східного офісу Державної аудиторської служби України про визнання недійсним рішення тендерного комітету та визнання недійсним договору про закупівлю робіт (договір підряду) рішенням місцевого господарського суду, залишеним без змін постановою суду апеляційної і касаційної інстанції, у позові було відмовлено.
Рішеня
24.03.2025 18:13
Замовник
Документи повідомлення
24.03.2025 18:20
-
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт будівлі (спортивна зала) Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 Черкаської міської ради Черкаської області по вул. Різдвяна, 60 в м. Черкаси» (ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи), інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-11-27-017582-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, враховуючи пояснення від 14.03.2025 постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо підстав укладання Договору №1 від 03.01.2025 не у відповідності до вимог тендерної документації для процедури закупівлі? В підсумковій відомості ресурсів, яка наведена в Додатку №4 до Договору №1 від 03.01.2025, за позицією №96 визначено використання підрядником води в обсязі 1,31430559 м3, а у тендерній документації у позиції №297 «Підсумкової відомості ресурсів» Технічного завдання визначено постачання води в обсязі 1,31431 м3. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту
Рішеня
25.03.2025 14:49
Орган перевірки
29.03.2025 00:00
Документи повідомлення
25.03.2025 14:49
-
Відповідь
Відповідь
У відповідь на запитання у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт будівлі (спортивна зала) Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 Черкаської міської ради Черкаської області по вул. Різдвяна, 60 в м. Черкаси» (ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи), інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-11-27-017582-a, повідомляємо наступне: Відповідно до математичних правил та методів обчислень, округлення — математична операція, яка полягає в заміні числа ? наближеним числом ?1 із меншою кількістю значущих цифр. Число ?1 вибирають так, щоб похибка округлення була якомога меншою. Округлення числа a – це заміна його числом а1 із меншою кількістю значущих цифр. Число a1 вибирають так, щоб похибка округлення a ? a1 була мінімальною, тобто, щоб округлити число до n значущих цифр, відкидають усі наступні значущі цифри. При цьому, якщо: – перша з відкинутих цифр менша 5, то остання залишена цифра залишається тією самою; – перша з відкинутих цифр більша або рівна 5, то до останньої значущої цифри додається 1. Відповідно до стандарту IEEE 754 щодо формату представлення чисел з рухомою комою, який був створений у 1985 році Інститутом інженерів з електротехніки та електроніки, та є основним для комп'ютерних обчислень, в тому числі і програмного комплексу АВК-5, у якому і було здійснено розрахунок договірної ціни учасника. З урахуванням вищевказаного, значення 1,31430559 м3, вказане у підсумковій відомості ресурсів повністю відповідає об'єму, вказаному у технічному завданні замовника, оскільки було застосований метод заокруглення цифр, та не є порушенням. Зазначаємо, що процедура закупівлі проведена в рамках чинного законодавства, а зазначені розбіжності не впливають на ціну укладеного Договору №1 від 03.01.2025, не призводить до її спотворення та дозволяє досягти результату робіт без перевитрат бюджетних ресурсів, а акцент на відповідних розбіжностях може бути проявом надмірного формалізму та «правового пуризму» по відношенню до Замовником і переможця закупівлі. При цьому, зазначаємо, що умови договору про закупівлю не відрізняються від змісту тендерної пропозиції відповідно до ч.4 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішеня
27.03.2025 10:55
Замовник
Документи повідомлення
27.03.2025 11:03
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 705 921.2 грн.
Період подання пропозицій
до 14.12.2024 00:00
Замовник:
Черкаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 Черкаської міської ради Черкаської області
Контактний телефон:
+380472716662
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 705 921.2 грн.
Період подання пропозицій
до 14.12.2024 00:00
Замовник:
Черкаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 Черкаської міської ради Черкаської області
Контактний телефон:
+380472716662
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності