Показати схожі тендери

Закупівля Придбання сувенірної продукції від Управління туризму та курортів Львівської обласної державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-11-22-015154-a
Id Tender e629d5b5196a420385637b8a845e7da6
План UA-P-2024-11-22-018253-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 22.11.2024 16:46
Остання зміна 18.12.2024 16:14
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
188 750 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
943.75 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.11.2024 16:31 до 30.11.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 22.11.2024 16:31
до 27.11.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.11.2024 16:31
до 27.11.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.12.2024 15:33
до 11.12.2024 16:18
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.12.2024 17:10
до 17.12.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 11.12.2024 16:18
до 18.12.2024 16:14
Період уточнень
з 22.11.2024 16:31 до 27.11.2024 00:00
Період оскарження
з 22.11.2024 16:31 до 27.11.2024 00:00
Період кваліфікації
з 02.12.2024 15:33 до 11.12.2024 16:18
Період кваліфікації
з 02.12.2024 15:33 до 11.12.2024 16:18
Основні параметри
Придбання сувенірної продукції
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
188 750 грн.
Придбання сувенірної продукції
Назва предмета закупівлі
Придбання сувенірної продукції
Очікувана вартість
188 750 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
943,75
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
02.12.2024 15:10
Закінчення аукціону
02.12.2024 15:33
Позиції закупівлі 9
Позиція : №1 200 (штуки)
Еко-сумки з логотипом
Опис предмета закупівлі
Еко-сумки з логотипом
Код ДК 021:2015
18530000-3 - Подарунки та нагороди
Кількість
200
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, м. Львів, вулиця Винниченка, будинок 18
Дата постачання по
31.12.2024 16:36
Позиція : №2 12 (Одиниця)
Виріб сувенірний «Сокальські дзвоники»
Опис предмета закупівлі
Виріб сувенірний «Сокальські дзвоники»
Код ДК 021:2015
18530000-3 - Подарунки та нагороди
Кількість
12
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, м. Львів, вулиця Винниченка, будинок 18
Дата постачання по
31.12.2024 16:36
Позиція : №3 10 (Одиниця)
Виріб сувенірний «Горнятко» 400 мл з вушком
Опис предмета закупівлі
Виріб сувенірний «Горнятко» 400 мл з вушком
Код ДК 021:2015
18530000-3 - Подарунки та нагороди
Кількість
10
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, м. Львів, вулиця Винниченка, будинок 18
Дата постачання по
31.12.2024 16:36
Позиція : №4 10 (Одиниця)
Виріб сувенірний «Тарілка» 500 мл
Опис предмета закупівлі
Виріб сувенірний «Тарілка» 500 мл
Код ДК 021:2015
18530000-3 - Подарунки та нагороди
Кількість
10
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, м. Львів, вулиця Винниченка, будинок 18
Дата постачання по
31.12.2024 16:36
Позиція : №5 15 (штуки)
Свічка з бджолиного воску з орнаментом "Звізда"
Опис предмета закупівлі
Свічка з бджолиного воску з орнаментом "Звізда"
Код ДК 021:2015
18530000-3 - Подарунки та нагороди
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, м. Львів, вулиця Винниченка, будинок 18
Дата постачання по
31.12.2024 16:36
Позиція : №6 20 (штуки)
Підсвічник рустик з ручкою
Опис предмета закупівлі
Підсвічник рустик з ручкою
Код ДК 021:2015
18530000-3 - Подарунки та нагороди
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, м. Львів, вулиця Винниченка, будинок 18
Дата постачання по
31.12.2024 16:36
Позиція : №7 15 (штуки)
Підсвічник-тарілка з чорнодимленої кераміки
Опис предмета закупівлі
Підсвічник-тарілка з чорнодимленої кераміки
Код ДК 021:2015
18530000-3 - Подарунки та нагороди
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, м. Львів, вулиця Винниченка, будинок 18
Дата постачання по
31.12.2024 16:36
Позиція : №8 25 (комплект)
Набір Яворівська іграшка
Опис предмета закупівлі
Набір Яворівська іграшка
Код ДК 021:2015
18530000-3 - Подарунки та нагороди
Кількість
25
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, м. Львів, вулиця Винниченка, будинок 18
Дата постачання по
31.12.2024 16:36
Позиція : №9 15 (штуки)
Парасолька-тростина – напівавтомат
Опис предмета закупівлі
Парасолька-тростина – напівавтомат
Код ДК 021:2015
18530000-3 - Подарунки та нагороди
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, м. Львів, вулиця Винниченка, будинок 18
Дата постачання по
31.12.2024 16:36
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Покупець зобов’язаний оплатити Товар Постачальнику протягом 30 /тридцяти/ календарних днів з дати фактичного отримання Товару (дати підписання видаткової накладної).
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "БУДНІК СОФІЯ ЛЕОНІДІВНА"
Пропозиція:
177 750 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ЖОВНІР УЛЯНА СЕРГІЇВНА"
Пропозиція:
176 005 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.12.2024 15:10
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Догойда Наталія Станіславівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380322613919
Замовник
ЄДРПОУ
40362885
Повна назва
Управління туризму та курортів Львівської обласної державної адміністрації
Поштовий індекс
79008
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Львів
Адреса
вулиця Винниченка, будинок 18
Кваліфікація
Лот № 1 Придбання сувенірної продукції
Період вимог/скарг з 04.12.2024 17:10 по 10.12.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.12.2024 15:33 по 10.12.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.12.2024 17:10
Довідка НАЗК
04.12.2024 17:09
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
02.12.2024 15:34
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.11.2024 16:31
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.11.2024 16:31
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "ЖОВНІР УЛЯНА СЕРГІЇВНА" в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю ДК 021:2015:18530000-3: Подарунки та нагороди (Придбання сувенірної продукції) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пункту 1 розділу 1 Додатку 1 Тендерної документації, Учасник для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) повинен надати 1.1. Інформаційна довідка у довільній формі або відповідно до зразка про виконання аналогічного договору. Аналогічним є договір з аналогічним предметом закупівлі згідно конкретної назви (повністю чи частково) або аналогічний за кодом ДК 021:2015 Учасник в складі пропозиції такого довідки не надає. Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність. 2. Відповідно до пункту 1 розділу 3 Додатку 1 Тендерної документації, Повноваження учасника – фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця підтверджується поданням в складі тендерної пропозиції паспорта громадянина України (всі заповнені сторінки) або двосторонньої копії паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій та копією Витягу про місце реєстрації, що відповідно до норм чинного законодавства України є невід’ємним додатком до ID-карти, або копією іншого документа, передбаченого ст.13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від №549VI 20.11.2012р. (зі змінами та доповненнями); довідкою про присвоєння ідентифікаційного коду. Учасник в складі пропозиції подає паспорт оформлений у формі картки, проте не надає Витягу про місце реєстрації, що відповідно до норм чинного законодавства України є невід’ємним додатком до ID-карти або копією іншого документа, передбаченого ст.13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від №549VI 20.11.2012р. (зі змінами та доповненнями); довідкою про присвоєння ідентифікаційного коду. Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність. 3. Відповідно до пункту 2 розділу 3 Додатку 1 Тендерної документації, Учасник повинен надати Відомості про учасника за встановленою формою: Форма «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА». Учасник в складі пропозиції надає Відомості про учасника проте не всі пункти заповнені. Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність. 4. Відповідно до пункту 4 розділу 3 Додатку 1 Тендерної документації, Учасник в складі пропозиції надає заповнений згідно взірця Додатку №4 до даної тендерної документації документ ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» Учасник в складі пропозиції надає ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ в якій зазначає: 8. Набір Яворівська іграшка. Шт. 22. 70000,00 Проте відповідно до Додатку 2 Технічна специфікація повинно бути 8. Набір Яворівська іграшка – 25 комплектів. Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність. 5. Відповідно до пункту 5 розділу 3 Додатку 1 Тендерної документації, Згода з проектом договору надається у формі підписаного зі сторони учасника торгів проект договору, що наведений у Додатку № 5 до даної тендерної документації. Учасник в складі пропозиції підписаного зі сторони учасника торгів проект договору не надає. Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати інформаційну довідку у довільній формі або відповідно до зразка про виконання аналогічного договору. 2. Надати Витяг про місце реєстрації, що відповідно до норм чинного законодавства України є невід’ємним додатком до ID-карти, або копією іншого документа, передбаченого ст.13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від №549VI 20.11.2012р. (зі змінами та доповненнями). 3. Відомості про учасника за встановленою формою: Форма «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА» із заповненням всіх пунктів. 4. Надати заповнену згідно взірця Додатку №4 до даної тендерної документації документ ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» із правильним зазначенням кількості 8. Набір Яворівська іграшка – 25 комплектів. 5. Надати підписаний проект договору, що наведений у Додатку № 5 до даної тендерної документації. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
03.12.2024 17:05
Надати до
04.12.2024 17:05
Період вимог/скарг з 10.12.2024 14:33 по 16.12.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.12.2024 14:27 по 18.12.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей;
Зміст
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей;
Документи кваліфікації
10.12.2024 14:33
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
10.12.2024 14:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.11.2024 16:31
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.11.2024 16:31
Період вимог/скарг з 11.12.2024 16:18 по 17.12.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.12.2024 14:33 по 18.12.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.12.2024 16:18
Довідка НАЗК
11.12.2024 16:18
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
10.12.2024 14:33
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.11.2024 16:31
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.11.2024 16:31
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "БУДНІК СОФІЯ ЛЕОНІДІВНА" в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю ДК 021:2015:18530000-3: Подарунки та нагороди (Придбання сувенірної продукції) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пункту 4 розділу 3 Додатку 1 Тендерної документації, Учасник в складі пропозиції надає заповнений згідно взірця Додатку №4 до даної тендерної документації документ ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» Учасник в складі пропозиції надає ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ в якій зазначає: - колонку «Загальна сума, грн., з/без ПДВ», оскільки Учасник не є платником ПДВ, потрібно зазначити «Загальна сума, грн., без ПДВ» - разом 184 500,00 у тому числі ПДВ 0 грн, оскільки Учасник не є платником ПДВ, потрібно зазначити Разом 184 500,00 грн без ПДВ. Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність та надати ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ із зазначенням правильної суми без ПДВ. 2. Відповідно до пункту 5 розділу 3 Додатку 1 Тендерної документації, Згода з проектом договору надається у формі підписаного зі сторони учасника торгів проект договору, що наведений у Додатку № 5 до даної тендерної документації. Учасник в складі пропозиції надає підписаний проєкт договору, проте вказує суму 177 750,00 з ПДВ у тому числі ПДВ 0 грн., оскільки Учасник не є платником ПДВ, потрібно зазначити правильну суму без ПДВ в договорі та в Специфікації до Договору. Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність та надати підписаний проєкт договору із правильним зазначенням суми без ПДВ в договорі та в Специфікації до Договору. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ із зазначенням правильної суми без ПДВ. 2. Надати підписаний проєкт договору із правильним зазначенням суми без ПДВ в договорі та в Специфікації до Договору. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
10.12.2024 14:34
Надати до
11.12.2024 14:34
Угоди
UA-2024-11-22-015154-a-b2
Підписаний і діє
Номер
67
177 750 грн.
177 750 грн.
Без ПДВ
Підписано
18.12.2024
Строк дії договору з
18.12.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
200 (штуки)
Еко-сумки з логотипом
Номенклатура
Еко-сумки з логотипом
Кількість
200
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Номенклатура
12 (Одиниця)
Виріб сувенірний «Сокальські дзвоники»
Номенклатура
Виріб сувенірний «Сокальські дзвоники»
Кількість
12
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Номенклатура
10 (Одиниця)
Виріб сувенірний «Горнятко» 400 мл з вушком
Номенклатура
Виріб сувенірний «Горнятко» 400 мл з вушком
Кількість
10
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Номенклатура
10 (Одиниця)
Виріб сувенірний «Тарілка» 500 мл
Номенклатура
Виріб сувенірний «Тарілка» 500 мл
Кількість
10
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Номенклатура
15 (штуки)
Свічка з бджолиного воску з орнаментом "Звізда"
Номенклатура
Свічка з бджолиного воску з орнаментом "Звізда"
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Номенклатура
20 (штуки)
Підсвічник рустик з ручкою
Номенклатура
Підсвічник рустик з ручкою
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Номенклатура
15 (штуки)
Підсвічник-тарілка з чорнодимленої кераміки
Номенклатура
Підсвічник-тарілка з чорнодимленої кераміки
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Номенклатура
25 (комплект)
Набір Яворівська іграшка
Номенклатура
Набір Яворівська іграшка
Кількість
25
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Номенклатура
15 (штуки)
Парасолька-тростина – напівавтомат
Номенклатура
Парасолька-тростина – напівавтомат
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління туризму та курортів Львівської обласної державної адміністрації
Повна назва
Управління туризму та курортів Львівської обласної державної адміністрації
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40362885

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "БУДНІК СОФІЯ ЛЕОНІДІВНА"
Повна назва
ФОП "БУДНІК СОФІЯ ЛЕОНІДІВНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3743211726

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
18.12.2024 16:14
Повідомлення про договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
188 750 грн.
Період подання пропозицій
до 30.11.2024 00:00
Замовник:
Управління туризму та курортів Львівської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380322613919
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
188 750 грн.
Період подання пропозицій
до 30.11.2024 00:00
Замовник:
Управління туризму та курортів Львівської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380322613919
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності