Звернення:
За тендером : Антенно-фідерні системи, в комплекті
Тема:
!!!
Зміст:
Шановний Замовнику!
Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначено, що предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/ пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 року № 1749 (далі - ДК 021:2015). Також, відповідно до пункту 15 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) передбачено, що предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708. Згідно пункту 3 розділу I Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09.06.2020 року за № 500/34783 (далі - Порядок № 708), предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником, зокрема, за показником четвертої цифри ДК 021:2015.
Так, відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, яке оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-11-21-017973-a, проводиться закупівля Антенно-фідерні системи, в комплекті (код ДК 021:2015 – 32210000-8 Обладнання для телерадіомовлення).
Згідно технічної специфікації, що міститься у Додатку 4 до тендерної документації передбачено 5 номенклатурних позицій, а саме: «Антенно-фідерна система передавальна телевізійна діапазону 174 – 230 МГц, 2- поверхова, в комплекті – 2 комп»; «Антенно-фідерна система передавальна телевізійна діапазону 174 – 230 МГц, 4- поверхова, в комплекті - 8 комп»; «Антенно-фідерна система передавальна радіомовна діапазону 87,5 – 108,0 МГц з мостом складання 3 х 0,5 кВт, в комплекті - 4 комп»; «Антенно-фідерна система передавальна радіомовна діапазону 87,5 – 108,0 МГц з мостом складання 3 х 1,0 кВт, в комплекті - 4 комп»; «Антенно-фідерна система передавальна радіомовна діапазону 87,5 – 108,0 МГц, в комплекті - 2 комп.»
До комплекту Антенно-фідерної системи передавальної телевізійної діапазону 174 – 230 МГц, 2- поверхової входить:
1. Антена передавальна діапазону 174 – 230 МГц, 2- поверхова – 1 шт.
2. Кабель коаксіальний радіочастотний 1+5/8? - 450 метрів.
3. Кабельні кріплення одинарні для кабелів 1+5/8” до конструкції вертикальних кабель-ростів - 450 шт;
4. Фланцеві роз’єми (конектори) EIA 1+5/8” - 8 шт;
5. Джампер із кабеля 7/8", довжиною 5 метрів для підключення антени до головного фідера з роз’ємами фланець 1+5/8" з однієї сторони та фланець 7/8" з другої сторони. – 1 шт.
До комплекту Антенно-фідерної системи передавальної телевізійної діапазону 174 – 230 МГц, 4- поверхової входить:
1. Антена передавальна діапазону 174 – 230 МГц, 4- поверхова, в комплекті – 1 шт.
2. Кабель коаксіальний радіочастотний 1+5/8? - 440 метрів.
3. Кабельні кріплення одинарні для кабелів 1+5/8” до конструкції вертикальних кабель-ростів - 440 шт;
4. Фланцеві роз’єми (конектори) EIA 1+5/8” - 8 шт;
5. Джампер із кабеля 7/8", довжиною 5 метрів для підключення антени до головного фідера з роз’ємами фланець 1+5/8" з однієї сторони та фланець 7/8" з другої – 2 шт.
До комплекту Антенно-фідерної системи передавальної радіомовної діапазону 87,5 – 108,0 МГц з мостом складання 3 х 0,5 кВт входить:
1. Антена передавальна діапазону 87,5 – 108,0 МГц, в комплекті 2. – 1 шт.
3. Кабель коаксіальний радіочастотний 7/8? - 1300 метрів.
4. Міст складання потужностей радіомовних передавачів FM діапазону потужністю не менше 0,5 кВт у компактному виконанні – 1 шт.
5. Кабельні кріплення одинарні для кабелів 7/8” до конструкції вертикальних кабель-ростів - 1300 шт;
6. Фланцеві роз’єми (конектори) EIA 7/8” - 26 шт;
7. Джампер із кабеля 7/8", довжиною 5 метрів для підключення антени до головного фідера з роз’ємами фланець 1+5/8" з однієї сторони та фланець 7/8" з другої сторони. – 1 шт.
До комплекту Антенно-фідерної системи передавальної ї радіомовної діапазону 87,5 – 108,0 МГц з мостом складання 3 х 1,0 кВт входить:
1. Антена передавальна діапазону 87,5 – 108,0 МГц, в комплекті – 1 шт.
2. Кабель коаксіальний радіочастотний 7/8? - 1300 метрів.
3. Міст складання потужностей радіомовних передавачів FM діапазону потужністю не менше 1,0 кВт у компактному виконанні – 1 шт.
4. Кабельні кріплення одинарні для кабелів 7/8” до конструкції вертикальних кабель-ростів - 1300 шт;
5. Фланцеві роз’єми (конектори) EIA 7/8” - 26 шт;
6. Джампер із кабеля 7/8", довжиною 5 метрів для підключення антени до головного фідера з роз’ємами фланець 1+5/8" з однієї сторони та фланець 7/8" з другої сторони. – 1 шт.
До комплекту Антенно-фідерної системи передавальної радіомовної діапазону 87,5 – 108,0 МГц входить:
1. Антена передавальна діапазону 87,5 – 108,0 МГц, в комплекті – 1 шт.
2. Кабель коаксіальний радіочастотний 7/8? - 1250 метрів.
3. Кабельні кріплення одинарні для кабелів 7/8” до конструкції вертикальних кабель-ростів - 1250 шт;
4. Фланцеві роз’єми (конектори) EIA 7/8” - 24 шт;
5. Джампер із кабеля 7/8", довжиною 5 метрів для підключення антени до головного фідера з роз’ємами фланець 1+5/8" з однієї сторони та фланець 7/8" з другої сторони. – 1 шт.
Проте, обладнання, що входить до комплекту антенно-фідерної системи відповідає різним кодам четвертого знаку ДК 021:2015, а саме: - «антена передавальна» та «міст складання потужностей» за кодом ДК 021:2015: 32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання; «кабель коаксіальний радіочастотний» за кодом ДК 021:2015: 44320000-9 Кабелі та супутня продукція. Таким чином, Вами визначено предмет закупівлі за кодом ДК 021:2015: 32210000-8 Обладнання для телерадіомовлення, на закупівлю обладнання, перелік і обсяг яких наведено у Додатку 4 до тендерної документації, з порушенням вимог пункту 3 розділу I Порядку № 708, а відтак з порушенням пункту 22 частини 1 статті 1 Закону та пункту 15 Особливостей.
В той же час, відповідно до вимог підпункту 5 пункту 21 Особливостей встановлено імперативну умову, що договір про закупівлю є нікчемним, у разі, коли назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, роботам чи послугам, що фактично закуплені замовником.
Аналогічні твердження викладені в висновках Держаудитслужби за наслідками проведення моніторингів закупівель. Зокрема, за результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-06-08-000002-a, за вчинення ідентичного порушення замовника зобов’язано здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору.
Також, слід зауважити, що частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
У Додатку 4 до тендерної документації міститься технічний опис обладнання, що входить до комплекту антенно-фідерної системи ОКРЕМО ЩОДО КОЖНОГО НАЙМЕНУВАННЯ ТОВАРУ, а не комплекту в цілому.
Окрім цього у відповідь на звернення від 22.11.2024р. щодо документального підтвердження технічних вимог Вами зазначено, що «Замовником БУДЕ ОДНАКОВО ПРИЙНЯТИЙ і паспорт на номенклатурну позицію «Антенно-фідерна система передавальна телевізійна діапазону 174 – 230 МГц, 2- поверхова, в комплекті», в якому будуть описані усі складові комплекту, так НАБІР ОКРЕМИХ ПАСПОРТІВ НА ОБЛАДНАННЯ, ЩО ВХОДИТЬ ДО СКЛАДУ КОМПЛЕКТУ: Антена передавальна діапазону 174 – 230 МГц, 2- поверхова; Кабель коаксіальний радіочастотний 1+5/8?; Кабельні кріплення одинарні для кабелів 1+5/8” до конструкції вертикальних кабель-ростів; Фланцеві роз’єми (конектори) EIA 1+5/8”; Джампер із кабеля 7/8", довжиною 5 метрів для підключення антени до головного фідера з роз’ємами фланець 1+5/8" з однієї сторони та фланець 7/8" з другої сторони.»
Дане пояснення лише підтверджує факт безпідставного об’єднання в один лот різних предметів закупівлі.
Окремо варто звернути увагу, що відповідно до інформації, яка міститься у системі Prozorro Вами раніше проводились закупівлі антенно-фідерних систем (оголошення: UA-2024-02-29-010384-a, UA-2024-03-12-013431-a, UA-2024-07-26-009132-a), при цьому у жодній із наведених закупівель не застосовувався аукціон, оскільки участь приймав лише один учасник.
Поряд з цим у закупівлях «Кабелі коаксіальні, Аксесуари до кабелів» UA-2023-12-06-020035-a та «Мости складання потужностей» UA-2024-11-15-009468-a була присутня конкуренція.
Таким чином, поєднавши різні предмети закупівлі в один лот, Ви суттєво обмежуєте конкуренцію у цій закупівлі, оскільки прийняти участь у ній зможуть тільки ті учасники, які мають можливість поставити весь перелік продукції, в той час, як інші потенційні учасники, які могли б запропонувати окремі позиції за більш привабливою ціною, не мають можливості прийняти участь у закупівлі, чим порушується принцип недискримінації учасників та принцип максимальної економії та ефективності.
Такі дії замовника порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону.
Отже, враховуючи вищевикладене, користуючись правами, передбаченими абзацом 2 пункту 54 Особливостей, вимагаю скасувати дану закупівлю та провести закупівлі у відповідності до вимог законодавства.
Також, принагідно зазначаю, що з метою захисту моїх прав та охоронюваних законом інтересів та з урахуванням положень п. 55 Особливостей, норм ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», мною буде оскаржено рішення та дії Замовника до комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата оприлюднення звернення:
25.11.2024 22:29
Шановний потенційний Учаснику!
Дякуємо, що звернули увагу на наше оголошення за номером UA-2024-11-21-017973-a щодо закупівлі Товару: Антенно-фідерні системи, в комплекті (код ДК 021:2015 – 32210000-8 Обладнання для телерадіомовлення). Згідно технічної специфікації, що міститься у Додатку 4 до тендерної документації передбачено 5 номенклатурних позицій, а саме: «Антенно-фідерна система передавальна телевізійна діапазону 174 – 230 МГц, 2- поверхова, в комплекті – 2 комп»; «Антенно-фідерна система передавальна телевізійна діапазону 174 – 230 МГц, 4- поверхова, в комплекті - 8 комп»; «Антенно-фідерна система передавальна радіомовна діапазону 87,5 – 108,0 МГц з мостом складання 3 х 0,5 кВт, в комплекті - 4 комп»; «Антенно-фідерна система передавальна радіомовна діапазону 87,5 – 108,0 МГц з мостом складання 3 х 1,0 кВт, в комплекті - 4 комп»; «Антенно-фідерна система передавальна радіомовна діапазону 87,5 – 108,0 МГц, в комплекті - 2 комп.». Профільною діяльністю Концерну РРТ є розповсюдження програм ефірного радіо та телебачення на усій території України. В даному випадку, антенно-фідерні системи (надалі – АФС), які є предметом закупівлі, призначені забезпечити комплекс взаємопов’язаних технічних процесів: фільтрацію, трансформацію, передачу ВЧ сигналів та випромінювання їх в ефір. Придбаваються АФС з метою відновлення телерадіомовлення на зруйнованих російськими агресорами об’єктах Концерну РРТ та для формування резервів для оперативного усунення після руйнувань.
Здійснюється закупівля за кодом 32210000-8 Обладнання для телерадіомовлення, що відноситься до Розділу 32000000-3 "Радіо-, телевізійна, комунікаційна,
телекомунікаційна та супутня апаратура й обладнання" і це очевидний вибір, враховуючи специфіку актуальних потреб нашого підприємства.
В подальшому АФС будуть розподілятися на філії відповідно до замовлень на відновлення мовлення на конкретних об’єктах. Дробити закупівлю АФС на поставку десятка окремих деталей, як то: антенні панелі, подільники до антен, трансформатори, фідери, кріплення до фідерів(кламси), роз’єми, мости складання, фільтри, тощо є недоцільним і неможливим з огляду на те, що підприємство немає централізованої виробничої бази, на якій з окремих деталей будуть виготовлятися та налаштовуватися необхідні АФС.
Також хочемо зазначити, що Концерн РРТ з повагою та відповідальністю ставиться до всіх пропозицій Учасників. Разом із тим просимо в подальшому утриматися від необґрунтованих звинувачень в сторону нашого підприємства у дискримінації Учасників. Відновлення системи телерадіомовлення в Україні, яка є надважливою складовою інформаційної безпеки країни, є надважливим завданням і дестабілізація роботи Концерн РРТ через безпідставні звинувачення може призвести до вкрай негативних наслідків.
Дата оприлюднення відповіді:
28.11.2024 18:25