Показати схожі тендери

Закупівля впровадження програмної платформи бібліосервісів для автоматизації бібліотечних процесів ISL FOLIO від НАЦІОНАЛЬНА НАУКОВА СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКА БІБЛІОТЕКА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-11-21-014619-a
Id Tender 93a8ce8257e2432ea7d72def8fd5a10a
План UA-P-2024-11-21-012242-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 21.11.2024 16:18
Остання зміна 13.12.2024 09:57
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 700 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
13 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.11.2024 16:15 до 29.11.2024 10:00
Завершено
Період уточнень
з 21.11.2024 16:15
до 26.11.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.11.2024 16:15
до 26.11.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.11.2024 10:00
до 03.12.2024 16:18
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.12.2024 16:18
до 09.12.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.12.2024 16:18
до 13.12.2024 09:57
Період уточнень
з 21.11.2024 16:15 до 26.11.2024 00:00
Період оскарження
з 21.11.2024 16:15 до 26.11.2024 00:00
Період кваліфікації
з 29.11.2024 10:00 до 03.12.2024 16:18
Період кваліфікації
з 29.11.2024 10:00 до 03.12.2024 16:18
Основні параметри
впровадження програмної платформи бібліосервісів для автоматизації бібліотечних процесів ISL FOLIO
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 700 000 грн.
впровадження програмної платформи бібліосервісів для автоматизації бібліотечних процесів ISL FOLIO
Назва предмета закупівлі
впровадження програмної платформи бібліосервісів для автоматизації бібліотечних процесів ISL FOLIO
Очікувана вартість
2 700 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
13500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
впровадження програмної платформи бібліосервісів для автоматизації бібліотечних процесів ISL FOLIO
Код ДК 021:2015
72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
03680, Україна, Київська область, м.Київ, вул.Героїв Оборони, буд.10
Дата постачання по
31.03.2025 00:00
Умови оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Баньковська Ірина Михайлівна
Пропозиція:
2 655 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.11.2024 16:18
Оголошення про проведення закупівлі
21.11.2024 16:15
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Каштанова
Електронна пошта
Телефон
+380958128106
Сайт:
http://dnsgb.com.ua
Замовник
ЄДРПОУ
00496797
Повна назва
НАЦІОНАЛЬНА НАУКОВА СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКА БІБЛІОТЕКА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ
Поштовий індекс
03680
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
місто Київ
Адреса
ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ ОБОРОНИ, будинок 10
Кваліфікація
Лот № 1 впровадження програмної платформи бібліосервісів для автоматизації бібліотечних процесів ISL FOLIO
Період вимог/скарг з 03.12.2024 16:18 по 09.12.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.11.2024 10:00 по 07.12.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.12.2024 16:18
Довідка НАЗК
03.12.2024 16:18
Повідомлення про рішення
29.11.2024 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.11.2024 16:15
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.11.2024 16:15
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1)Перелік виявлених невідповідностей: 1. Не усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладені українською мовою, а саме: трудова книга. 2. Відсутнє у складі тендерної пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб'єкта господарювання, в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, якого учасник планує залучати до виконання робіт/послуг, як субпідрядника/співвиконавця в довільній формі. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Додаток 1 до тендерної документації. 2. Додаток 1 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати у складі тендерної пропозиції переклад на українську мову трудової книги, завірений уповноваженою особою учасника 2. Надати інформацію в довільній формі у складі тендерної пропозиції про повне найменування та місцезнаходження кожного суб'єкта господарювання, в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, якого учасник планує залучати до виконання робіт/послуг, як субпідрядника/співвиконавця.
Створено
02.12.2024 16:12
Надати до
03.12.2024 16:12
Договір
UA-2024-11-21-014619-a-c1
Підписаний і діє
Номер
1212
2 655 000 грн.
2 655 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
13.12.2024
Строк дії договору з
13.12.2024
по
31.03.2025
Номенклатура
1 (послуга)
впровадження програмної платформи бібліосервісів для автоматизації бібліотечних процесів ISL FOLIO
Номенклатура
впровадження програмної платформи бібліосервісів для автоматизації бібліотечних процесів ISL FOLIO
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 31 березня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
НАЦІОНАЛЬНА НАУКОВА СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКА БІБЛІОТЕКА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ
Повна назва
НАЦІОНАЛЬНА НАУКОВА СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКА БІБЛІОТЕКА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00496797

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Баньковська Ірина Михайлівна
Повна назва
ФОП Баньковська Ірина Михайлівна
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2687415361

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
13.12.2024 09:57
-
13.12.2024 08:01
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-01-06-000074
Дата створення проекту
06.01.2025 16:47
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
06.01.2025 17:11
Дата публікації висновку про результати
29.01.2025 13:51
Дата завершення усунення порушень
13.02.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
28.01.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 391-39-85
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 391-39-85
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 06.01.2025 № 3 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2024-11-21-014619-a 21.11.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
06.01.2025 00:00
Документи рішення
06.01.2025 17:11
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 27 січня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника б/д б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 29.11.2024, тендерну пропозицію ФОП Баньковської Ірини Михайлівни (далі – Переможець), вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ФОП Баньковської Ірини Михайлівни, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможцем торгів від 03.12.2024 б/н та повідомлення про намір укласти договір від 03.12.2024, договір про закупівлю від 13.12.2024 № 1212, пояснення та документи надані Замовником від 23.01.2025 на запит органу державного фінансового контролю. Моніторингом установлено, що Замовником переможцем торгів визначено пропозицію єдиного учасника торгів ФОП Баньковську Ірину Михайлівну, з остаточною пропозицією 2 655 000,00 гривень. За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції переможця ФОП Баньковської Ірини Михайлівни вимогам тендерної документації Замовника, з огляду на наступне. Відповідно до вимог пункту 47 Особливостей № 1178, установлено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Так, відповідно до Додатку 4 до ТД, Замовником установлено спосіб документального підтвердження вимог пункту 47 Особливостей переможцем торгів (фізичною особою чи фізичною особою — підприємцем), а саме, передбачено надання, зокрема: «…-Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості»* сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі.» Аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель, установлено, що Замовником 03.12.2024 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ФОП Баньковською Іриною Михайлівною. Разом з тим, ФОП Баньковською Іриною Михайлівною, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178. Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, установлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Враховуючи викладене, Замовником, на порушення вимог пункту 44 Особливостей № 1178 не відхилено тендерну пропозицію ФОП Баньковської Ірини Михайлівни, як таку, коли переможцем закупівлі не надано у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178, а, натомість, укладено з Переможцем договір про закупівлю від 13.12.2024 № 1212 на суму 2 655 000,00 гривень.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Баньковської Ірини Михайлівни установлено порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
24.01.2025 00:00
Дата публікації
29.01.2025 13:51
Документи висновку
29.01.2025 13:51
-
Оскарження в суді
Національна наукова сільськогосподарська бібліотека Національної академії аграрних наук подає позовну заяву до Київського окружного адміністративного суду щодо оскарження висновку Північного офісу Держаудитслужби України про результати процедури моніторингу закупівлі UA-2024-11-21-014619-a
Дата публікації
11.02.2025 12:54
Інформація про відкриття провадження
05.04.2025
№П/320/16438/25
Документи оскарження в суді
07.04.2025 11:02
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є впровадження програмної платформи бібліосервісів для автоматизації бібліотечних процесів ISL FOLIO, замовником якої є Національна наукова сільськогосподарська бібліотека Національної академії аграрних наук України (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-11-21-014619-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів. 1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість? 2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
20.01.2025 15:00
Орган перевірки
24.01.2025 00:00
Документи повідомлення
20.01.2025 15:01
-
Відповідь
про надання інформації при проведенні процедури закупівлі: “ДК 021:2015: 72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (впровадження програмної платформи бібліосервісів для автоматизації бібліотечних процесів ISL FOLIO)” (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11-21-014619-a)
НАЦІОНАЛЬНА НАУКОВА СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКА БІБЛІОТЕКА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ (надалі - Замовник) на Ваш Запит про надання інформації при проведенні процедури закупівлі: “ДК 021:2015: 72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (впровадження програмної платформи бібліосервісів для автоматизації бібліотечних процесів ISL FOLIO)” (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11-21-014619-a) повідомляє наступне. Питання: Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість? Відповідь: Обґрунтування розміру витрат та очікуваної вартості предмету закупівлі здійснено у відповідності до Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 18.02.2020 року №275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі” (надалі – Наказ). Так, згідно з п.1 розділу ІІІ Методики визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося наступним методом - методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Крім цього, відповідно до ст.4 Закону України України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) та особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року (надалі - Особливості) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення ст.5 Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації. Замовником було направлено 3 письмові запити цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, надавачам послуг, які надали відповідні відповіді, що були враховані при розрахунку очікуваної вартості предмету закупівлі (додаються). А також Замовником здійснено аналіз та моніторинг вже проведених закупівель за аналогічними послугами на офіційному веб-порталі prozorro.gov.ua: UA-2024-07-29-005918-a; UA-2023-08-16-007129-a; UA-2023-08-22-011608-a. На підставі зазначеного вище, замовником після проведення зазначених дій, затверджено та оприлюднено річний план закупівель за адресою: UA-P-2024-11-21-012242-a, на підставі якого оголошено закупівлю. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено у відповідності до Наказу з урахуванням визначення потреби в послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо), на підставі аналізу фактичного використання послуг для забезпечення діяльності Замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань. До формування опису предмета закупівлі було залучено відповідних фахівців та експертів Замовника, які відповідають за подальше використання послуг, що були закуплені (додається). Питання: Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідь: щодо інформації про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі, то така інформація розміщена на власному сайті за посиланням: https://dnsgb.com.ua/novini/obyavi/obgruntuvannya-zakupivli/. Враховуючи вищевикладене, дії Замовника не суперечать чинному законодавству України. Тому просимо прийняти та врахувати надану інформацію.
Рішеня
23.01.2025 11:03
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 700 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.11.2024 10:00
Замовник:
НАЦІОНАЛЬНА НАУКОВА СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКА БІБЛІОТЕКА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ
Контактний телефон:
+380958128106
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 700 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.11.2024 10:00
Замовник:
НАЦІОНАЛЬНА НАУКОВА СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКА БІБЛІОТЕКА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ
Контактний телефон:
+380958128106
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності