Закупівля Охорона об’єктів та обслуговування сигналізації на об’єктах від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА".
Охорона об’єктів та обслуговування сигналізації на об’єктах
Очікувана вартість
480 480 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2402,4
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
13.12.2024 11:34
Позиція
Опис предмета закупівлі
Охорона об’єктів та обслуговування сигналізації на об’єктах
Код ДК 021:2015
79710000-4 -
Охоронні послуги
Кількість
28
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
01.01.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
20
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється щомісячно до 20-го числа місяця, в якому надаються послуги, шляхом перерахування Замовником грошових коштів у сумі місячної вартості послуг, визначеної в Дислокації-Розрахунку, на рахунок Виконавця, згідно з виставленим рахунком-фактурою.
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.11.2024 14:00
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.11.2024 14:00
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.11.2024 14:00
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА"
Поштовий індекс
03134
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
03182, м. Київ, Святошинський район, вул. Симиренка, буд. 17
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-01-29-000033
Дата створення проекту
29.01.2025 14:51
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
29.01.2025 16:01
Дата публікації висновку про результати
18.02.2025 16:49
Дата завершення усунення порушень
22.02.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
20.02.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.01.2025 № 4-з
Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 29.01.2025 № 4-з.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2024-11-21-009755-a 21.11.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 18 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані,оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливостей), виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ, Орган оскарження).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2024-11-21-012171-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї, запитання до процедури та відповідь замовника, скаргу ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" UA-2024-11-21-009755-a.c1 щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі (дата подання: 25 листопада 2024 року), надані замовником пояснення по суті скарги, рішення Органу оскарження – Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 05.12.2024 №19366-р/пк-пз (опубліковане 10.12.2024), інформацію замовника про оскарження в суді рішення АМКУ (подано 08.01.2025), Ухвалу Київського окружного адміністративного суду про відкриття спрощеного провадження в адміністративній справі 20 січня 2025 року №320/1756/25 (оприлюднення 22.01.2025), пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 03.02.2025.
Моніторинг щодо тих питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався.
Скаржник ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" при поданні скарги повідомив про встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі UA-2024-11-21-009755-a.
Комісія АМКУ прийнятим рішенням від 05.12.2024 №19366-р/пк-пз зобов'язала Замовника внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Охорона об’єктів та обслуговування сигналізації на об’єктах", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-11-21-009755-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
Рішення Органу оскарження Замовником не виконане.
Замовником в наданому поясненні на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області вказано, що не погоджуючись з прийнятим комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель рішенням № 19366-р/пк-пз від 05.12.2024, та вважаючи його протиправним та таким, шо ухвалене без повного та всебічного розгляду всіх обставин справи, комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва» оскаржило таке рішення до Київського окружного адміністративного суду, з дотриманням встановлених законом процедури та строків.
Позовну заяву до Київського окружного адміністративного суду з позовом до Антимонопольного комітету України про визнання протиправним та скасувати рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 19366-р/пк-пз від 05.12.2024 направлено 08.01.2025. Згідно даних Єдиного державного реєстру судових рішень Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 20 січня 2025 року відкрито спрощене провадження в адміністративній справі №320/1756/25.
На теперішній час дана справа перебуває в провадженні Київського окружного адміністративного суду.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, планування закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, виконання рішення Органу оскарження – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Охорона об’єктів та обслуговування сигналізації на об’єктах» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-21-009755-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи). Надайте посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
2. Відповідно до частин 22 та 23 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель.
Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення №19366-р/пк-пз від 05.12.2024, яким зобов’язано Комунальне підприємство "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА" внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Охорона об’єктів та обслуговування сигналізації на об’єктах", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-11-21- 009755-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення. Рішення органу оскарження оприлюднене в електронній системі закупівель 10 грудня 2024 року.
З огляду на інформацію розміщену в електронній системі закупівель Рішення органу оскарження не виконане.
Поясніть причини не виконання рішення органу оскарження № 19366-р/пк-пз від 05.12.2024.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
1. Якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням специфіки встановленого обладнання, зазначеного в Додатку № 4 тендерної документації, та норм Закону України «Про охоронну діяльність».
Кількісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням кількості встановленого обладнання в захисних спорудах цивільного захисту та найпростіших укриттях, які перебувають у господарському віданні комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва».
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до актуальних цін на відповідному ринку послуг (з урахуванням специфіки встановленого обладнання) та з урахуванням вартості договорів на аналогічні послуги, що були чинними у 2024 році.
Відповідно до частини 4 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Виходячи зі змісту частини 4 статті 10 Закону додаткове оприлюднення інформації, передбаченої частиною першою статті 10 Закону на веб-сайті замовника містить рекомендаційний характер.
Разом з тим, інформація про закупівлю міститься на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту Київської міської державної адміністрації за посиланням: https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/7B0C375D3D9757A0C2258BDC00424854 (код документа AUPL-DB8G6H)
2. Відповідно до частини 23 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель.
Не погоджуючись з прийнятим комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель рішенням № 19366-р/пк-пз від 05.12.2024, та вважаючи його протиправним та таким, шо ухвалене без повного та всебічного розгляду всіх обставин справи, комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва» оскаржило таке рішення до Київського окружного адміністративного суду, з дотриманням встановлених законом процедури та строків.
Відповідно до ч.4абз.2.пп.1.1.п.1Додатку2Тендерної документації:«Зазначена довідка обов’язково має підтверджувати наявність обладнання:
-генераторів для забезпечення надання послуг охорони в разі довготривалого блекауту, не менше 2 одиниць (основного та резервного);
-системи супутникового зв’язку «Старлінк» або аналогу для забезпечення надання послуг охорони в разі довготривалого блекауту
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним.
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки Замовник не дотримується та не керується Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності затвердженими постановою Кабінету Міністрів від 18 листопада 2015 року №960. У Ліцензійних умовах встановлений вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження охоронної діяльності, а також організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження охоронної діяльності зокрема:
19. У разі використання суб’єктом охоронної діяльності пункту централізованого спостереження він забезпечує:
цілодобовий режим чергування операторів такого пункту;
наявність транспорту реагування;
ведення електронного журналу реєстрації подій (тривога, несправність, відсутність живлення тощо), що передбачає збереження запису про відповідну подію протягом не менш як 30 діб;
наявність резервної персональної електронної обчислюваної машини;
наявність джерела безперебійного резервного живлення.
Слід зазначити, що ліцензійними умовами не передбачено мати в наявності саме генераторів не менше 2 одиниць (основного та резервного) та системи супутникового зв’язку «Старлінк» або аналогу.
Враховуючи наведене, зазначені вище вимоги Документації не узгоджуються з ліцензійними умовами, у зв'язку з чим Замовником порушено вимоги діючого законодавства із публічних закупівель.
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» має чинну ліцензію на провадження охоронної діяльності та зобов’язані відповідати та виконувати ЛИШЕ вимоги цих Ліцензійних умов.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Відповідно до ч.2 абз.4 п.п1.2 п.1 Додатку 2 Тендерної документації: «На електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації:
-копії посвідчень та протоколи про проходження працівниками навчань з ПБЕЕС та ПТЕЕС;
-документи про навчання та отримання кваліфікації «електромонтер охоронно-пожежної сигналізації», не нижче 5 розряду.
* З метою забезпечення якісного обслуговування охоронної сигналізації на
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним:
Ми, як надавач охоронних послуг з великим позитивним досвідом роботи у вказаній сфері, за відсутності електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації 5 -го розряду, не маємо можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінаційним і по відношенню до інших учасників.
Дана вимога встановлена без жодної аргументації. Відповідно до інформації, яка викладена у технічних характеристиках до предмету закупівлі (Додаток №4 до Тендерної документації), Замовник планує придбати охоронні послуги (охорона об’єктів та обслуговування сигналізації на об’єктах) та надає перелік обладнання, яке необхідно підключити до пульту централізованого спостереження та в подальшому здійснювати обслуговування цього обладнання. Вивчивши технічні характеристики обладнання, Замовник по незрозумілим причинам встановлює вимогу щодо наявності саме електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації 5 -го розряду.
Відповідно до багаторічного досвіду надання аналогічних послуг, вважаємо, що надання послуг у відповідності до технічного завдання, можуть виконувати і електромонтери охоронно-пожежної сигналізації 3 -го розряду та / або 4-го розряду.
Згідно з Державним стандартом професійно-технічної освіти затвердженим Наказом Міністерства освіти і науки України від 9 вересня 2014 р. № 1031:
Професія: 7244 Електромонтер охоронно-пожежної сигналізації
1. Кваліфікація : електромонтер охоронно-пожежної сигналізації 3-го розряду
Кваліфікаційні вимоги Повинен вміти:
виконувати нескладні роботи (кріплення обладнання монтажними болтами і
гвинтами; установку дрібних деталей: увідних гребінок,
проводоутримувачів, обрамлень, скоб тощо) з експлуатаційно-технічного
обслуговування, встановлення, монтажу;
налагодження та ремонту контрольно-приймальних приладів, сповіщувачів
(електроконтактних, електромагнітних, магнітно-контактних, вібраційних,
п’єзокерамічних, пожежних);
з установки сповіщувачів, свердління отворів у дерев’яних та бетонних
стінах, пробивання протягів, штрабління борозен у стінах, дверях;
встановлення розподільних коробок, копання траншей, прокладання
проводів та кабелів;
виконання інших допоміжних робіт при обладнанні об’єктів сигналізації;
перевірку працездатності ультразвукових, ємнісних, фотохвильових
приладів та пристроїв.
2. Кваліфікація : електромонтер охоронно-пожежної сигналізації 4-го розряду
Кваліфікаційні вимоги Повинен вміти:
- здійснювати експлуатаційно-технічне обслуговування, установку, монтаж, налагодження і ремонт ультразвукових, ємнісних і фотопроменевих приладів та пристроїв;
- визначати тип, кількість та взаємне розташування перетворювачів ультразвукових приладів; - проводити вирівнювання чутливості ємнісних і ультразвукових приладів та пристроїв у приміщеннях з різною вологістю і різним об’ємом;
- приймати участь в установці, монтажі і налагодженні нових зразків апаратури охоронно-пожежної сигналізації;
- здійснювати обслуговування лужних і кислотних акумуляторів та інших джерел живлення; - проводити перевірку працездатності радіохвильових приладів, систем периметральної сигналізації ємнісного і фотопроменевого типу та пристроїв високочастотного ущільнення телефонних ліній.
Тому, монтаж та обслуговування систем охоронно-пожежної сигналізації, цілком може виконуватися і електромонтером охоронно-пожежної сигналізації 3-го розряду та / або 4- го розряду.
Крім того, вимога Замовника проходження кожного електромонтера охоронно-пожежної сигналізації відповідного курсу навчання від виробника або офіційного представника з продажу охоронного обладнання ТОВ «Тірас-12» на території України обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації, чим порушують права нашого підприємства та потенційних учасників.
Не маючи статусу ОФІЦІЙНОГО ІНСТАЛЯТОРА, яке підтверджується виробником або офіційним представником з продажу охоронного обладнання ТОВ «Тірас-12» на території України не маємо можливості прийняти участі у закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до нас та інших суб’єктів господарювання.
З даної вимоги випливає, що замовник цілеспрямовано та навмисно встановив дані дискримінаційні вимоги по відношенню до потенційних учасників з метою обмеження конкуренції задля лобіювання інтересів потенційного учасника, який має статус офіційного інсталятора, яке підтверджується виробником або офіційним представником з продажу охоронного обладнання ТОВ «Тірас-12» на території України.
Замовник не дотримується та не керується Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності затверджені постановою Кабінету Міністрів від 18 листопада 2015 року №960, оскільки Ліцензійними умовами не визначено, що працівники повинні проходити курс навчання від виробника або офіційного представника з продажу охоронного обладнання.
Для оформлення трудових відносин ліцензіат зобов’язаний отримати від осіб документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, зокрема документ, що підтверджує набуття кваліфікації.
Тому вищезазначений документ, який вимагається Замовником суперечить вимогам законодавства.
Ми, як учасник та переможець багатьох закупівель, з великим позитивним досвідом роботи у сфері охоронних послуг, моємо успішно виконані договори маючи електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації, які мають посвідчення про кваліфікацію видані навчальними центрами, а не які пройшли курс навчання від виробника або офіційного представника з продажу охоронного обладнання ТОВ «Тірас-12» на території України.
Відповідно до ч.2 п.п.3.3 п.3 Додатку 2 Тендерної документації Замовник вимагає від учасників на підтвердження вимог технічної специфікації до предмета закупівлі надати: «сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування».
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» від 23.025.2017 р. № 2059-VIII (надалі – Закон про оцінку впливу на довкілля) виділяють 2 (дві) категорії видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля:
Категорія № 1: нафтопереробні та газопереробні заводи, теплові електростанції (ТЕС, ТЕЦ) та інші потужності для виробництва електроенергії, установки для виробництва або збагачення ядерного палива, хімічне виробництво, чорна та кольорова металургія тощо.
Категорія № 2: глибоке буріння, у тому числі геотермальне буріння, сільське господарство, лісівництво та водне господарство, енергетична промисловість, видобувна промисловість виробництво та обробку металу тощо.
Призначення стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування» — надати організаціям загальну схему діяльності задля охорони довкілля та реагування на зміни умов довкілля в рівноважному поєднанні з соціально-економічними потребами.
Закон про оцінку впливу на довкілля не передбачає охоронну діяльність як таку, що має влив на довкілля (навколишнє середовище), а тому оцінку впливі та сертифікаційної програми не потребує.
Під час виконання надання послуг ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» впроваджує наступні заходи запобігання забруднення навколишнього, зокрема:
- не допускаємо складування сміття у несанкціонованих місцях;
- компенсуємо шкоду, заподіяну в разі забруднення або іншого негативного впливу на природне середовище;
- вживаємо інші заходи, що передбаченні природоохоронним законодавством.
Слід зазначити, що Законом «Про охоронну діяльність» та Ліцензійними умовами не передбачено необхідності проходження сертифікаційної програми за ISO 14001, а тому вимога – дискримінаційна.
Відповідно до ч.3 п.п. 3.3 п.3 Додатку 2 Тендерної документації Замовник вимагає від учасників на підтвердження вимог технічної специфікації до предмета закупівлі надати: «сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування
ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» ? єдиний набір міжнародних вимог, спрямованих на допомогу організаціям у забезпеченні захисту персоналу від нещасних випадків. Його мета – сприяння вирішенню цієї проблеми.
Так, ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» курується у свої діяльності Кодексом законів про працю України від 23.07.1996 р. № 322-08, Законом України «Про охорону праці» від 14.10.1992 р. № 2694-XII.
Зокрема, ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» створені безпечні і нешкідливі умови праці, впроваджуються сучасні засоби техніки безпеки, що запобігають виробничому травматизму, і забезпечується санітарно-гігієнічні умови, що запобігають виникненню професійних захворювань у працівників.
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» також розробляє комплексні заходи щодо охорони праці та здійснює видачу спеціального одягу та інших засобів індивідуального захисту.
Працівники ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018», у тому числі і персонал охорони, що залучаються для надання послуг з охорони проходять в обов’язковому порядку вступний інструктаж з питань охорони праці (на робочому місці), інструктаж з питань цивільного захисту, пожежної безпеки та дій у надзвичайних ситуаціях.
Слід зазначити, що Законом «Про охоронну діяльність» та Ліцензійними умовами не передбачено необхідності проходження сертифікаційної програми за ISO 45001, а тому вимога – дискримінаційна.
Відповідно до ч.4 п.п. 3.3 п.3 Додатку 2 Тендерної документації Замовник вимагає від учасників на підтвердження вимог технічної специфікації до предмета закупівлі надати: «Сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту».
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 № 960 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності" зазначено, зокрема:
"1. Ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження охоронної діяльності (далі - ліцензія), а також організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження охоронної діяльності.
3. Ліцензіат зобов’язаний виконувати вимоги цих Ліцензійних умов, а здобувач ліцензії - відповідати цим Ліцензійним умовам.
4. Охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами.
Слід зазначити, що ліцензійними умовами не передбачено необхідності надання наведеного вище документу.
Враховуючи наведене, зазначені вище вимоги Тендерної документації не узгоджуються з ліцензійними умовами, у зв'язку з чим Замовником порушено вимоги діючого законодавства із публічних закупівель.
Відповідно до ч.5 п.п. 3.3 п.3 Додатку 2 Тендерної документації Замовник вимагає від учасників на підтвердження вимог технічної специфікації до предмета закупівлі надати: «Сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування».
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 № 960 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності" зазначено, зокрема:
"1. Ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження охоронної діяльності (далі - ліцензія), а також організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження охоронної діяльності.
3. Ліцензіат зобов’язаний виконувати вимоги цих Ліцензійних умов, а здобувач ліцензії - відповідати цим Ліцензійним умовам.
4. Охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами.
Слід зазначити, що ліцензійними умовами не передбачено необхідності надання наведених вище документів.
Враховуючи наведене, зазначені вище вимоги Тендерної документації не узгоджуються з ліцензійними умовами, у зв'язку з чим Замовником порушено вимоги діючого законодавства із публічних закупівель.
Відповідно до ч.6 п.п. 3.3 п.3 Додатку 2 Тендерної документації Замовник вимагає від учасників на підтвердження вимог технічної специфікації до предмета закупівлі надати: «Сертифікат ISO/IEC 27001:2023 (ISO/IEC 27001:2022, IDT) «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги».
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним:
Система сертифікації якості ISO (ІСО) проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, International Organization for Standardization). Організація ISO не проводить сертифікацію, а тільки розробляє стандарти відповідності. Функція сертифікації переходить на національні акредитовані установи, які займаються впровадженням стандартів на підприємстві, видають сертифікати та проводять наглядовий аудит. Організацією ISO розроблено велику кількість стандартів у різних сферах діяльності , зокрема і Стандарти ISO 45001:2018 (або ДСТУ ОНSAS 18001:2010 або OHSAS 18001:2007), ISO 9001:2015 (або ДСТУ ISO 9001:2015), ISO 14001:2015 (або ДСТУ ІSO 14001:2015), ДСТУ ISO 28000:2008 (або ISO 28000:2007), ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 (або ISO/IEC 27001:2013). Усі ці стандарти стосуються безпосередньо менеджменту та бізнес-процесів, які в результаті опосередковано впливатимуть на якість продукції, захист довкілля та безпеку праці.
Дані стандарти інформаційної безпеки ISO/IEC 27001:2023 (ISO/IEC 27001:2022, IDT розроблені за допомогою НБУ. Це адаптовані європейські стандарти з інформаційної безпеки, яких зобов'язані дотримуватись лише українські банки задля захисту інформації. ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» надає охоронні послуги, які відповідають предмету закупівлі оголошеної Замовником за ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги (охорона об’єктів та обслуговування сигналізації на об’єктах). Вищезазначений сертифікат не має ніякого відношення до даної закупівлі і ніяким чином не впливає, а ні на кваліфікаційні критерії предмету закупівлі, а також не дає Замовнику додаткову гарантію щодо гарантії надання послуг.
Оскільки сертифікаціє є необов’язковою, то вважаємо, що кожен потенційний учасник в праві самостійно приймати рішення, щодо яких саме стандартів проводити ДОБРОВІЛЬНУ сертифікацію. Замовники не повинні втручатися в господарську діяльність підприємств.
Відповідно до п.п. 3.4 п.3 Додатку2Тендерної документації Замовник вимагає від учасників на підтвердження вимог технічної специфікації до предмета закупівлі надати: « Чинний протягом всього строку надання послуг сертифікат відповідності, що підтверджує якість надання послуг з проєктування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації: ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним:
На сьогоднішній день відсутні законодавчі підстави вимагати даний сертифікат. Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28, затверджено Перелік продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні. Даний перелік містив таке обладнання як: Прилади охоронних теле(відео)систем, Пристрої охоронних теле(відео)систем. Вираз «послуги з монтажу системи охоронної сигналізації» в даному переліку взагалі ніколи не був передбачений.
Також зазначаємо, що даний наказ втратив чинність від 16.03.2018, отже і не підлягає обов'язковій сертифікації відповідно послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем відеоспостереження.
Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачається два види оцінки відповідності: обов’язкова та добровільна. Обов’язкове проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках передбачених у технічних регламентах.
Технічний регламент ДСТУ 4030-2001, ГСТУ 78.11.001-1998 не передбачає обов’язкової оцінки відповідності ПОСЛУГ.
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» надає ПОСЛУГИ, а не ПРОДУКЦІЮ, оскільки предметом закупівлі є саме послуги, отже не може мати даного сертифікату.
Декрет КМУ № 46-93 втратив чинність від 01.01.2018, про що також є лист Мінекономрозвитку від 12.01.2018 р. № 3433-06/1382-07, де зазначено, що "З 01.01.2018 у зв'язку із втратою чинності Декрету державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з 01.01.2018 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Отже, з 01.01.2018 органи із сертифікації при проведенні будь-яких видів робіт із сертифікації не можуть посилатися на рішення про їх призначення органами із сертифікації в державній системі сертифікації та використовувати у своїй діяльності бланки документів (крім бланків копій документів) державної системи сертифікації.
Згідно з ч.11 ст.26 Закону України «Про публічна закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Додатково повідомляємо, що сертифікація на відповідність положенням будь-яких стандартів, у тому числі державних стандартів України, може здійснюватися суб’єктами господарювання виключно на добровільних засадах, за наявності у них такої потреби. Для розуміння ситуації слід зазначити, що послуги із добровільної сертифікації центрів спостереження на комерційних засадах пропонуються Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони. Так, на сайті ДЦСЗОП ДПО зазначено, що в системі поліції охорони запроваджені переклади Національних стандартів України ДСТУ EN 50518-1:2014, ДСТУ EN 50518-2:2014, ДСТУ EN 50518-3:2014, затверджені Наказом Департаменту поліції охорони від 30.12.2015 №45. Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони ПРОПОНУЄ державним та приватним організаціям провести сертифікацію, що викладені в стандартах серії ДСТУ EN 50131.».
ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014 Системи тривожної сигналізації. Системи охоронної сигналізації. Частина 7"- ОСКІЛЬКИ ВКИЗАНИЙ ДСТУ РЕГЛАМЕНТУЄ СЕРТЕФІКАЦІЮ ПРИЛАДІВ, А НЕ ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ.
Отримання Управлінням Поліції Охорони "Сертифіката Відповідності" -являється внутрішньо регламентованим документом та отриманий він від ДЕПАРТАМЕНТУ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ. Тобто головний департамент сертифікує свої філії на місцях, а точніше не філії а обладнання яке вони мають право там використовувати.
Дану сертифікацію проводить виключно Департамент поліції охорони що на нашу думку є пов’язаною особою із Управлінням поліції охорони.
Додатково повідомляємо, що «Послуги з монтажу та установки охоронної сигналізації з пусконалагодженням» в жодному разі не можуть бути продукцією, оскільки:
Продукція – це (англ. production, output, produce, нім. Produktion f, Erzeugnisse n pl, Produkte n pl, Guter n pl) — матеріальний результат трудової діяльності або виробничих процесів, що має корисні властивості і призначений для використання споживачем.
Послуга – це (англ. service) — це дія, результат якої споживається в процесі її виконання. Послуги становлять собою діяльність індивіда на користь іншої особи. «Цілеспрямована діяльність, результати якої мають прояв у корисному ефекті».
Оскільки продукція та послуги це зовсім різні поняття, вважаємо, що даний сертифікат, який видає орган сертифікації державного центру сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони не може вважатися сертифікатом.
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» відповідно до наявної чинної ліцензії надає ПОСЛУГИ а не постачає ПРОДУКЦІЮ, оскільки предметом закупівлі є саме послуги охорони об’єктів та обслуговування сигналізації на об’єктах, отже не може мати сертифікату на продукцію.
Додатково повідомляємо, що Замовником встановлено дану вимогу, з метою лобіювання інтересів завідомо відомого переможця, а саме: Управління поліції охорони, оскільки лише вони мають даний сертифікат. Також, зовсім не зрозуміло до чого в даній закупівлі Замовником встановлено вимоги до проектування, технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації, послуги та роботи щодо систем протипожежного захист та систем охоронного призначення оскільки дані послуги не передбачені тендерною документацією.
Ми, як потенційний учасник маємо чинний сертифікат на систему управління якості стосовно електромонтажних робіт відповідно ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» виданий іншим центром сертифікації.
Проте, відповідно до умов даної тендерної документації, ми не можемо прийняти участь у даній закупівлі, бо Замовник обмежив коло учасників і вимагає надання саме сертифікату відповідності лише ДСТУ СLС/ТS 50131-7:2014, ДСТУ EN 16763:2017 яке використовує виключно Управління поліції охорони».
Оскільки сертифікаціє є необов’язковою, то вважаємо, що кожен потенційний учасник в праві самостійно приймати рішення, щодо яких саме стандартів проводити ДОБРОВІЛЬНУ сертифікацію. Замовники не повинні втручатися в господарську діяльність підприємств.
Відповідно до п.п. 3.5 п.3 Додатку 2 Тендерної документації Замовник вимагає від учасників на підтвердження вимог технічної специфікації до предмета закупівлі надати: «Чинний протягом всього строку надання послуг сертифікат відповідності, що підтверджує якість надання послуг з проєктування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем суспільної сигналізації: ДСТУ EN 50134-7:2017
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним:
На сьогоднішній день відсутні законодавчі підстави вимагати даний сертифікат. Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28, затверджено Перелік продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні. Даний перелік містив таке обладнання як: Прилади охоронних теле(відео)систем, Пристрої охоронних теле(відео)систем. Вираз «Системи тривожної сигналізації. Суспільні системи сигналізації. Частини 7. Правила застосування» в даному переліку взагалі ніколи не був передбачений.
Також зазначаємо, що даний наказ втратив чинність від 16.03.2018, отже і не підлягає обов'язковій сертифікації відповідно послуги з монтажу та установки охоронної сигналізації з пусконалагодженням.
Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачається два види оцінки відповідності: обов’язкова та добровільна. Обов’язкове проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках передбачених у технічних регламентах.
Технічний регламент ДСТУ 4030-2001, ГСТУ 78.11.001-1998 не передбачає обов’язкової оцінки відповідності ПОСЛУГ.
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» надає ПОСЛУГИ, а не ПРОДУКЦІЮ, оскільки предметом закупівлі є саме і послуги з монтажу, отже не може мати даного сертифікату.
Декрет КМУ № 46-93 втратив чинність від 01.01.2018, про що також є лист Мінекономрозвитку від 12.01.2018 р. № 3433-06/1382-07, де зазначено, що "З 01.01.2018 у зв'язку із втратою чинності Декрету державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з 01.01.2018 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Отже, з 01.01.2018 органи із сертифікації при проведенні будь-яких видів робіт із сертифікації не можуть посилатися на рішення про їх призначення органами із сертифікації в державній системі сертифікації та використовувати у своїй діяльності бланки документів (крім бланків копій документів) державної системи сертифікації.
Згідно з ч.11 ст.26 Закону України «Про публічна закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Додатково повідомляємо, що сертифікація на відповідність положенням будь-яких стандартів, у тому числі державних стандартів України, може здійснюватися суб’єктами господарювання виключно на добровільних засадах, за наявності у них такої потреби. Для розуміння ситуації слід зазначити, що послуги із добровільної сертифікації центрів спостереження на комерційних засадах пропонуються Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони.
Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони ПРОПОНУЄ державним та приватним організаціям провести сертифікацію, що викладені в стандартах серії ДСТУ EN.
ДСТУ EN 50134-7:2017 Системи тривожної сигналізації. Суспільні системи сигналізації РЕГЛАМЕНТУЄ СЕРТЕФІКАЦІЮ ПРИЛАДІВ, А НЕ ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ.
Отримання Управлінням Поліції Охорони "Сертифіката Відповідності" -являється внутрішньо регламентованим документом та отриманий він від ДЕПАРТАМЕНТУ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ. Тобто головний департамент сертифікує свої філії на місцях, а точніше не філії а обладнання яке вони мають право там використовувати.
Дану сертифікацію проводить лише Департамент поліції охорони що на нашу думку є пов’язаною особою із Управлінням поліції охорони.
Додатково повідомляємо, що охорона об’єктів та обслуговування сигналізації на об’єктах в жодному разі не можуть бути продукцією, оскільки:
Продукція – це (англ. production, output, produce, нім. Produktion f, Erzeugnisse n pl, Produkte n pl, Guter n pl) — матеріальний результат трудової діяльності або виробничих процесів, що має корисні властивості і призначений для використання споживачем.
Послуга – це (англ. service) — це дія, результат якої споживається в процесі її виконання. Послуги становлять собою діяльність індивіда на користь іншої особи. «Цілеспрямована діяльність, результати якої мають прояв у корисному ефекті».
Оскільки продукція та послуги це зовсім різні поняття, вважаємо, що даний сертифікат, який видає орган сертифікації державного центру сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони не може вважатися сертифікатом.
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» відповідно до наявної чинної ліцензії надає ПОСЛУГИ а не постачає ПРОДУКЦІЮ, оскільки предметом закупівлі є саме послуги з монтажу та установки охоронної сигналізації з пусконалагодженням, отже не може мати сертифікату на продукцію.
Додатково повідомляємо, що Замовником встановлено дану вимогу, з метою лобіювання інтересів завідомо відомого переможця, а саме: Управління поліції охорони, оскільки лише вони мають даний сертифікат. Також, зовсім не зрозуміло до чого в даній закупівлі.
Ми, як потенційний учасник маємо чинний сертифікат на систему управління якості стосовно електромонтажних робіт відповідно ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» виданий іншим центром сертифікації.
Проте, відповідно до умов даної тендерної документації, ми не можемо прийняти участь у даній закупівлі, бо Замовник обмежив коло учасників і вимагає надання саме сертифікату відповідності лише ДСТУ СLС/ТS 50134-7:2017, IDT, яке використовує виключно Управління поліції охорони».
Оскільки сертифікаціє є необов’язковою, то вважаємо, що кожен потенційний учасник в праві самостійно приймати рішення, щодо яких саме стандартів проводити ДОБРОВІЛЬНУ сертифікацію. Замовники не повинні втручатися в господарську діяльність підприємств.
Охорона об’єктів та обслуговування сигналізації на об’єктах
Звернення:
За тендером : Охорона об’єктів та обслуговування сигналізації на об’єктах
Тема:
Невідповідність
Зміст:
Шановний замовник ! Яким ви користувались нормативним Актом , що вам потрібен «електромонтер охоронно-пожежної сигналізації», не нижче 5 розряду??? Хоча предмет закупівлі є Код ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги (охорона об’єктів та обслуговування сигналізації на об’єктах). Надайте будь ласка відповідь .
Дата оприлюднення звернення:
21.11.2024 14:43
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до абзацу 7 пункту 28 Особливостей, у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Оскільки умовами тендерної документації (зокрема проектом договору) також передбачено технічне обслуговування та ремонт систем охоронної сигналізації, наявність зазначеної Вами вимога є цілком виправданою та обґрунтованою. Встановлюючи цю вимогу замовник ніяким чином не порушив чинне законодавство України.
Дата оприлюднення відповіді:
22.11.2024 15:22
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
480 480
грн.
Період подання пропозицій
до
29.11.2024 18:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА"