Показати схожі тендери

Закупівля Охорона об’єктів та обслуговування сигналізації на об’єктах від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-11-21-009755-a
Id Tender 9c1cfcad3fc843cf861be25d7ad1a1b4
План UA-P-2024-11-21-012171-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 21.11.2024 14:00
Остання зміна 10.12.2024 12:39
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
480 480 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 402.4 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.11.2024 14:00 до 29.11.2024 18:00
Завершено
Період уточнень
з 21.11.2024 14:00
до 26.11.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.11.2024 14:00
до 26.11.2024 00:00
Період уточнень
з 21.11.2024 14:00 до 26.11.2024 00:00
Період оскарження
з 21.11.2024 14:00 до 26.11.2024 00:00
Основні параметри
Охорона об’єктів та обслуговування сигналізації на об’єктах
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
480 480 грн.
Охорона об’єктів та обслуговування сигналізації на об’єктах
Назва предмета закупівлі
Охорона об’єктів та обслуговування сигналізації на об’єктах
Очікувана вартість
480 480 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2402,4
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
13.12.2024 11:34
Позиція
Опис предмета закупівлі
Охорона об’єктів та обслуговування сигналізації на об’єктах
Код ДК 021:2015
79710000-4 - Охоронні послуги
Кількість
28
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
01.01.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється щомісячно до 20-го числа місяця, в якому надаються послуги, шляхом перерахування Замовником грошових коштів у сумі місячної вартості послуг, визначеної в Дислокації-Розрахунку, на рахунок Виконавця, згідно з виставленим рахунком-фактурою.
Порядковий номер: 1
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.11.2024 14:00
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Антоненко Андрій Олексійович
Електронна пошта
Телефон
380444540166
Замовник
ЄДРПОУ
39607507
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА"
Поштовий індекс
03134
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
03182, м. Київ, Святошинський район, вул. Симиренка, буд. 17
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-01-29-000033
Дата створення проекту
29.01.2025 14:51
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
29.01.2025 16:01
Дата публікації висновку про результати
18.02.2025 16:49
Дата завершення усунення порушень
22.02.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
20.02.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 930-19-69
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 96) 823-15-69
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 175-79-00
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 29.01.2025 № 4-з Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 29.01.2025 № 4-з. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2024-11-21-009755-a 21.11.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
29.01.2025 00:00
Документи рішення
29.01.2025 16:01
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 18 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані,оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливостей), виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ, Орган оскарження). Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2024-11-21-012171-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї, запитання до процедури та відповідь замовника, скаргу ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" UA-2024-11-21-009755-a.c1 щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі (дата подання: 25 листопада 2024 року), надані замовником пояснення по суті скарги, рішення Органу оскарження – Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 05.12.2024 №19366-р/пк-пз (опубліковане 10.12.2024), інформацію замовника про оскарження в суді рішення АМКУ (подано 08.01.2025), Ухвалу Київського окружного адміністративного суду про відкриття спрощеного провадження в адміністративній справі 20 січня 2025 року №320/1756/25 (оприлюднення 22.01.2025), пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 03.02.2025. Моніторинг щодо тих питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався. Скаржник ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" при поданні скарги повідомив про встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі UA-2024-11-21-009755-a. Комісія АМКУ прийнятим рішенням від 05.12.2024 №19366-р/пк-пз зобов'язала Замовника внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Охорона об’єктів та обслуговування сигналізації на об’єктах", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-11-21-009755-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення. Рішення Органу оскарження Замовником не виконане. Замовником в наданому поясненні на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області вказано, що не погоджуючись з прийнятим комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель рішенням № 19366-р/пк-пз від 05.12.2024, та вважаючи його протиправним та таким, шо ухвалене без повного та всебічного розгляду всіх обставин справи, комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва» оскаржило таке рішення до Київського окружного адміністративного суду, з дотриманням встановлених законом процедури та строків. Позовну заяву до Київського окружного адміністративного суду з позовом до Антимонопольного комітету України про визнання протиправним та скасувати рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 19366-р/пк-пз від 05.12.2024 направлено 08.01.2025. Згідно даних Єдиного державного реєстру судових рішень Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 20 січня 2025 року відкрито спрощене провадження в адміністративній справі №320/1756/25. На теперішній час дана справа перебуває в провадженні Київського окружного адміністративного суду.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, планування закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, виконання рішення Органу оскарження – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
18.02.2025 00:00
Дата публікації
18.02.2025 16:49
Документи висновку
18.02.2025 16:49
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Охорона об’єктів та обслуговування сигналізації на об’єктах» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-21-009755-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів). 1. Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи). Надайте посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). 2. Відповідно до частин 22 та 23 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель. Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення №19366-р/пк-пз від 05.12.2024, яким зобов’язано Комунальне підприємство "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА" внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Охорона об’єктів та обслуговування сигналізації на об’єктах", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-11-21- 009755-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення. Рішення органу оскарження оприлюднене в електронній системі закупівель 10 грудня 2024 року. З огляду на інформацію розміщену в електронній системі закупівель Рішення органу оскарження не виконане. Поясніть причини не виконання рішення органу оскарження № 19366-р/пк-пз від 05.12.2024. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
29.01.2025 17:28
Орган перевірки
04.02.2025 00:00
Документи повідомлення
29.01.2025 17:28
-
Відповідь
Надання пояснень на запит
1. Якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням специфіки встановленого обладнання, зазначеного в Додатку № 4 тендерної документації, та норм Закону України «Про охоронну діяльність». Кількісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням кількості встановленого обладнання в захисних спорудах цивільного захисту та найпростіших укриттях, які перебувають у господарському віданні комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва». Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до актуальних цін на відповідному ринку послуг (з урахуванням специфіки встановленого обладнання) та з урахуванням вартості договорів на аналогічні послуги, що були чинними у 2024 році. Відповідно до частини 4 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Виходячи зі змісту частини 4 статті 10 Закону додаткове оприлюднення інформації, передбаченої частиною першою статті 10 Закону на веб-сайті замовника містить рекомендаційний характер. Разом з тим, інформація про закупівлю міститься на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту Київської міської державної адміністрації за посиланням: https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/7B0C375D3D9757A0C2258BDC00424854 (код документа AUPL-DB8G6H) 2. Відповідно до частини 23 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель. Не погоджуючись з прийнятим комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель рішенням № 19366-р/пк-пз від 05.12.2024, та вважаючи його протиправним та таким, шо ухвалене без повного та всебічного розгляду всіх обставин справи, комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва» оскаржило таке рішення до Київського окружного адміністративного суду, з дотриманням встановлених законом процедури та строків.
Рішеня
03.02.2025 13:39
Замовник
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
480 480 грн.
Період подання пропозицій
до 29.11.2024 18:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА"
Контактний телефон:
380444540166
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
480 480 грн.
Період подання пропозицій
до 29.11.2024 18:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА"
Контактний телефон:
380444540166
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності