Показати схожі тендери

Закупівля Безпілотних авіаційних комплексів (БпАК) «МРІЯ. Версія «ХАРОН 2.0» або еквівалент від ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ГРАДИЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2024-11-20-014374-a
Id Tender 761ac2016fe84c6580a3ac8404473720
План UA-P-2024-11-20-018041-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 20.11.2024 16:03
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 415 000 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Основні параметри
Безпілотних авіаційних комплексів (БпАК) «МРІЯ. Версія «ХАРОН 2.0» або еквівалент
товари
Підстава для використання процедури
Відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах, в тому числі за лотом
Обгрунтування використання процедури
UA-2024-11-02-000872-a
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Безпілотних авіаційних комплексів (БпАК) «МРІЯ. Версія «ХАРОН 2.0» або еквівалент
Код ДК 021:2015
34711400-8 - Літальні апарати спеціального призначення
Кількість
2
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
39070, Україна, Полтавська область, селище Градизьк, вул. Київська, 51
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Документи закупівлі
20.11.2024 16:03
Оголошення про проведення закупівлі
20.11.2024 16:02
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
НАДТОЧІЙ Наталія
Електронна пошта
Телефон
+380661810916
Замовник
ЄДРПОУ
04382062
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ГРАДИЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
39070
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
селище Градизьк
Адреса
вул. Київська, 51
Кваліфікація
Договір
UA-2024-11-20-014374-a-a1
Підписаний і діє
Номер
466
2 415 000 грн.
2 415 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
20.11.2024
Строк дії договору з
20.11.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
2 (комплект)
Безпілотних авіаційних комплексів (БпАК) «МРІЯ. Версія «ХАРОН 2.0» або еквівалент
Номенклатура
Безпілотних авіаційних комплексів (БпАК) «МРІЯ. Версія «ХАРОН 2.0» або еквівалент
Кількість
2
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ГРАДИЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ГРАДИЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04382062

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МРІЯ 4.5.0 "
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МРІЯ 4.5.0 "
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45318652

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-11-22-000042
Дата створення проекту
22.11.2024 16:36
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
22.11.2024 17:06
Дата публікації висновку про результати
04.12.2024 09:16
Дата завершення усунення порушень
19.12.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
14.12.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 515-79-91
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127020
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Полтава
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 22.11.2024 № 99-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 22.11.2024 № 99-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10. UA-2024-11-20-014374-a, 20.11.2024, дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
22.11.2024 00:00
Документи рішення
22.11.2024 17:06
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 03 грудня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; наявність підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів; укладання договору та своєчасності його оприлюднення; оприлюднення обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, Постанова № 1178); своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Градизької селищної ради Кременчуцького району Полтавської області (далі – Замовник) на 2024 рік; договір про поставку товару від 20.11.2024 № 466, укладений між Замовником та ТОВ «МРІЯ 4.5.0» на суму 2 415 000,00 грн (з ПДВ); звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; відповідь на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 26.11.2024 в електронній системі закупівель; офіційний веб-сайт замовника https://gromada.org.ua/gromada/gradyzka/news/. Моніторингом питання укладання договору та своєчасності його оприлюднення встановлено порушення чинного законодавства, в частині наступного. Укладанню договору про поставку товару від 20.11.2024 № 466 передувала автоматична відміна відкритих торгів з особливостями UA-2024-11-02-000872-a через неподання жодної тендерної пропозиції для участі, що підтверджується відомостями електронної системи закупівель. В ході здійснення моніторингу встановлено, що окремі положення договору про поставку товару від 20.11.2024 № 466 відрізняються від проекту договору, оприлюдненого в рамках відкритих торгів з особливостями UA-2024-11-02-000872-a, які були автоматично відмінені через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах та відповідно слугували підставою для укладання вказаного договору, а саме: - «Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2024 року, але в будь-якому випадку до повного його виконання» (пункт 10.1 Додатку 3 до тендерної документації «Проєкт договору про поставку товару», оприлюдненої в рамках проведення відкритих торгів з особливостями UA-2024-11-02-000872-a); - «Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2024 року» (пункт 10.1 договору про поставку товару від 20.11.2024 № 466, оприлюдненого за ідентифікатором UA-2024-11-20-014374-a). Згідно з нормами підпункту 6 пункту 13 Особливостей придбання замовниками товарів, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів зокрема у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому, зокрема, проект договору про закупівлю, не повинен відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі). Таким чином, в порушення підпункту 6 пункту 13 Особливостей, окремі положення договору про поставку товару від 20.11.2024 № 466 відрізняються від проекту договору, оприлюдненого в рамках відкритих торгів з особливостями UA-2024-11-02-000872-a, які слугували підставою для укладання вказаного договору.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання укладання договору та своєчасності його оприлюднення встановлено порушення підпункту 6 пункту 13 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; наявність підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів; оприлюднення обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення Договору до норм чинного законодавства через укладання додаткової угоди та заходи направлені на недопущення встановленого порушення в подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
03.12.2024 00:00
Дата публікації
04.12.2024 09:16
Документи висновку
04.12.2024 09:16
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Замовником взято до уваги, що за результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом— порушень не встановлено. Замовником опрацьовано випадок, зазначений у моніторингу, що результатами аналізу питання відповідності умов Договору вимогам Закону з урахуванням Особливостей установлено порушення вимог відповідних пунктів. На підставі цього, замовник, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», здійснив заходи, спрямовані на недопущення встановлених порушень у майбутньому, шляхом проведення роз'яснень та інформування про відповідальність працівників, залучених до проведення публічних закупівель. Також Замовником здійснено через укладання додаткової угоди(додається)приведення Договору до норм чинного законодавства та заходи направлені на недопущення встановленого порушення в подальшому, шляхом притягненням до службової відповідальності осіб, якими допущено порушення. Також були проведені заходи з покращення та оновлення роботи з нормативно-правовими актами у сфері публічних закупівель. Додатково здійснено перевірку наявних документів, що стосуються процесу проведення публічних закупівель, на відповідність вимогам пунктів 19 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». З метою недопущення таких порушень у майбутньому були впроваджені наступні заходи. Проведено додатковий аналіз чинного законодавства, зокрема Закону України "Про публічні закупівлі", для забезпечення повної відповідності тендерної документації його вимогам. Для відповідальних за закупівлі осіб організовано навчання із залученням кваліфікованих фахівців, що дозволить запобігти повторенню подібних помилок, та здійснено притягнення до службової відповідальності. Крім того, розроблено та впроваджено внутрішні контрольні механізми для перевірки документів та процедур закупівель на кожному етапі. Усі порушення, виявлені у висновку, були прийняті до уваги, а заходи для їх усунення належним чином реалізовані. Ми зобов’язуємося в подальшому забезпечувати суворе дотримання вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Інформація про проведену роботу та вжиті заходи буде оприлюднена через електронну систему закупівель у встановлений строк. На підставі зазначеного вище просимо здійснити дії відповідно до частини дев'ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме — відобразити в електронній системі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що такий орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель. Службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель, оскільки замовником були усунуті встановлені порушення відповідно до висновку.
Дата публікації
05.12.2024 16:26
Документи інформації про усунення порушення
05.12.2024 16:32
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 2415000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: A-2024-11-20-014374-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань: - Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? - наявність підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів; - Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію, в тому числі конкретне посилання на розміщення обґрунтування, та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
22.11.2024 17:42
Орган перевірки
28.11.2024 00:00
Документи повідомлення
22.11.2024 17:42
-
Відповідь
Щодо надання пояснення Замовником по закупівлі
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ГРАДИЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі –Замовник) на підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», та відповідно до пункту 23 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», повідомляє наступне. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до рекомендацій наказу Мінекономіки №275 від 18.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» із врахуванням Наказу Міністерства інфраструктури України № 753 від 07.10.2022 року (із змінами) «Про затвердження Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» використанням методу порівняння ринкових цін, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі в електронній системі закупівель "Prozorro". Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснення Мінекономіки «Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі» № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 р., здійснювався замовником шляхом моніторингу середньо ринкових цін послуг ремонту доріг на майданчику прозоро. Виходячи з того , що даний товар з вказаними характеристиками , який потребує військова частина ( лист від військової частини додано до копій документів) для участі у бойових діях із стримування та відсічі збройної агресії, заради оборони України, є обмежений в каталозі вибору товарів, перевірити більш якісні та дієві товари для потреб військових немає змоги , згідно аналізу та перевірки інших літачків заявлених в пропозиціях постачальників, було вирішено надати перевагу перевіреним ударним безпілотним авіаційним комплексом, призначеним для виконання вогневих (ударних) задач по знищенню наземних цілей противника на тактичній глибині до 30 кілометрів при встановленні засобів ураження. 02.11.2024 року було оголошено відкриті торги з особливостями по закупівлі "Безпілотних авіаційних комплексів (БпАК) «МРІЯ. Версія «ХАРОН 2.0» або еквівалент" UA-2024-11-02-000872-a, в зв'язку з відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах згідно з підпунктом 6 пункту 13 Особливостей, придбання замовниками товарів i послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли:відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом ( підтверджуючі документи додаються ). Оприлюднення інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266, що вносить зміни до постанови Кабінету міністрів України № 710 від 11 жовтня 2016 року «Про ефективне використання державних коштів», здійснено Замовником, та проінформовано про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю за предметом «Безпілотних авіаційних комплексів (БпАК) «МРІЯ. Версія «ХАРОН 2.0», яка була здійснена на підставі листа військової частини для участі у бойових діях із стримування та відсічі збройної агресії за наступним посиланням: https://gromada.org.ua/gromada/gradyzka/news/1732631844/
Рішеня
26.11.2024 18:15
Замовник
Відповідь
Відповідь по закупівлі «Безпілотних авіаційних комплексів (БпАК) «МРІЯ. Версія «ХАРОН 2.0»
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ГРАДИЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі –Замовник) на підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», та відповідно до пункту 23 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», повідомляє наступне. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до рекомендацій наказу Мінекономіки №275 від 18.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» із врахуванням Наказу Міністерства інфраструктури України № 753 від 07.10.2022 року (із змінами) «Про затвердження Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» використанням методу порівняння ринкових цін, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі в електронній системі закупівель "Prozorro". Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснення Мінекономіки «Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі» № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 р., здійснювався замовником шляхом моніторингу середньо ринкових цін послуг ремонту доріг на майданчику прозоро. Виходячи з того , що даний товар з вказаними характеристиками , який потребує військова частина ( лист від військової частини додано до копій документів) для участі у бойових діях із стримування та відсічі збройної агресії, заради оборони України, є обмежений в каталозі вибору товарів, перевірити більш якісні та дієві товари для потреб військових немає змоги , згідно аналізу та перевірки інших літачків заявлених в пропозиціях постачальників, було вирішено надати перевагу перевіреним ударним безпілотним авіаційним комплексом, призначеним для виконання вогневих (ударних) задач по знищенню наземних цілей противника на тактичній глибині до 30 кілометрів при встановленні засобів ураження. 02.11.2024 року було оголошено відкриті торги з особливостями по закупівлі "Безпілотних авіаційних комплексів (БпАК) «МРІЯ. Версія «ХАРОН 2.0» або еквівалент" UA-2024-11-02-000872-a, в зв'язку з відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах згідно з підпунктом 6 пункту 13 Особливостей, придбання замовниками товарів i послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли:відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом ( підтверджуючі документи додаються ). Оприлюднення інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266, що вносить зміни до постанови Кабінету міністрів України № 710 від 11 жовтня 2016 року «Про ефективне використання державних коштів», здійснено Замовником, та проінформовано про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю за предметом «Безпілотних авіаційних комплексів (БпАК) «МРІЯ. Версія «ХАРОН 2.0», яка була здійснена на підставі листа військової частини для участі у бойових діях із стримування та відсічі збройної агресії за наступним посиланням: https://gromada.org.ua/gromada/gradyzka/news/1732631844/
Рішеня
26.11.2024 18:19
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 415 000 грн.
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ГРАДИЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380661810916
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 415 000 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ГРАДИЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380661810916
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності