Показати схожі тендери

Закупівля Шоколад пористий молочний від Управління з гуманітарних питань виконавчого комітету Володимирської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-11-20-013323-a
Id Tender 77911886a9384b3e814dbcb1150f8e12
План UA-P-2024-11-20-016362-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 20.11.2024 15:33
Остання зміна 05.12.2024 10:44
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
10 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
52.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.11.2024 15:33 до 28.11.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.11.2024 15:33
до 25.11.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.11.2024 15:33
до 25.11.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.11.2024 11:27
до 29.11.2024 15:20
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.11.2024 15:08
до 05.12.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.11.2024 15:20
до 05.12.2024 10:44
Період уточнень
з 20.11.2024 15:33 до 25.11.2024 00:00
Період оскарження
з 20.11.2024 15:33 до 25.11.2024 00:00
Період кваліфікації
з 28.11.2024 11:27 до 29.11.2024 15:20
Період кваліфікації
з 28.11.2024 11:27 до 29.11.2024 15:20
Основні параметри
Шоколад пористий молочний
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
10 500 грн.
Шоколад пористий молочний
Назва предмета закупівлі
Шоколад пористий молочний
Примітки
Шоколад пористий молочний 85 грам, 300 штук
Очікувана вартість
10 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
52,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.11.2024 11:04
Закінчення аукціону
28.11.2024 11:27
Позиція
Опис предмета закупівлі
Шоколад пористий молочний
Код ДК 021:2015
15840000-8 - Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
Кількість
300
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
44700, Україна, Волинська область, Володимир-Волинський, Україна, м.Володимир-Волинський, вул.Ковельська,129
Дата постачання по
05.12.2024 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
РОШЕН-ВОЛИНЬ ТОВ
Пропозиція:
9 633.6 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Приватне підприємство "Сузір'я"
Пропозиція:
10 482 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.11.2024 11:04
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.11.2024 15:33
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Місько Тарас Володимирович
Електронна пошта
Телефон
0334223628
Замовник
ЄДРПОУ
44573674
Повна назва
Управління з гуманітарних питань виконавчого комітету Володимирської міської ради
Поштовий індекс
44700
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
Володимир-Волинський
Адреса
Україна, м.Володимир-Волинський, вул.Ковельська,129
Кваліфікація
Лот № 1 Шоколад пористий молочний
Період вимог/скарг з 29.11.2024 15:08 по 05.12.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.11.2024 11:27 по 06.12.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Умовами тендерної документації, а саме Технічним завданням до предмету закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації) замовником встановлено вимоги до предмету закупівлі у розділі «Технічні, якісні характеристики товару», - шоколад молочний, пористий, без добавок, у плитках 85 грам. У документі учасника «Тендерна пропозиція» надано пропозицію щодо закупівлю товару із характеристиками «Шоколад Roshen пористий молочний ВКФ 80 г/20 шт UA». Враховуючи те, що запропонований товар учасника закупівлі не відповідає вимогам технічної специфікації щодо предмету закупівлі, передбачених Технічним завданням до предмету закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації), тому тендерна пропозиція учасника ТзОВ «Рошен-Волинь» підлягає відхиленню відповідно до п.п.2 п. 44 Особливостей.
Документи кваліфікації
29.11.2024 15:08
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
28.11.2024 11:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.11.2024 15:33
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.11.2024 15:33
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Зміст невідповідностей в інформації (документах) учасника: 1.Підпунктом 1.3 додатку 1 Тендерної документації замовником встановлені вимоги відповідності кваліфікаційним критеріям учасника щодо наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору у вигляді – -Довідки у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного, раніше укладеного, договору із зазначенням: - найменування контрагента, - предмету договору, - обсягу закупівлі (кількість, об’єм тощо) або суми договору. - Копія/ї документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору Даних документів учасником у складі тендерної пропозиції не надано. 2. Пунктом 5.1 Тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає технічне завдання згідно Додатку 2 до тендерної документації, підписане учасником. Даного документу учасником у складі тендерної пропозиції не надано. 3. Пунктом 7.1 Тендерної документації для учасника передбачено у складі тендерної пропозиції подавати оригінал/копія Статуту учасника (або іншого установчого документу) в діючій редакції з підтвердженням його державної реєстрації відповідно до чинного законодавства України (відмітка органу державної реєстрації на титульній сторінці/ оригінал/копія опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії із зазначенням коду отримання результатів адміністративної послуги). У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, то він надає оригінал/копію рішення/протоколу засновників/учасників або виписку/витяг з рішення/протоколу засновників/учасників про прийняття рішення щодо ведення діяльності на підставі такого статуту (для учасників юридичних осіб). Даного документу учасником у складі тендерної пропозиції не надано. Вимога про усунення невідповідностей: На підставі п. 43 Особливостей для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документи, передбачені п.1.3, 5.1, 7.1 Додатку 1 Тендерної документації.
Створено
28.11.2024 12:26
Надати до
29.11.2024 12:26
Період вимог/скарг з 29.11.2024 15:20 по 05.12.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.11.2024 15:08 по 07.12.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Визначити Учасника ПП Сузір'я переможцем Закупівлі. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі. 3. Оприлюднити рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі, в електронній системі закупівель
Документи кваліфікації
29.11.2024 15:20
Довідка НАЗК
29.11.2024 15:20
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
29.11.2024 15:08
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-11-20-013323-a-c1
Завершився
Номер
350/11-24
10 482 грн.
10 482 грн.
З ПДВ
Підписано
05.12.2024
Строк дії договору з
05.12.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
10 482
Сума оплати за договором без ПДВ
10 482
Номенклатура
300 (штуки)
Шоколад пористий молочний
Номенклатура
Шоколад пористий молочний
Кількість
300
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 5 грудня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління з гуманітарних питань виконавчого комітету Володимирської міської ради
Повна назва
Управління з гуманітарних питань виконавчого комітету Володимирської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44573674

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Приватне підприємство "Сузір'я"
Повна назва
Приватне підприємство "Сузір'я"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22404614

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
05.12.2024 10:44
Підписаний договір
05.12.2024 10:44
-
26.12.2024 11:10
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
10 500 грн.
Період подання пропозицій
до 28.11.2024 00:00
Замовник:
Управління з гуманітарних питань виконавчого комітету Володимирської міської ради
Контактний телефон:
0334223628
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
10 500 грн.
Період подання пропозицій
до 28.11.2024 00:00
Замовник:
Управління з гуманітарних питань виконавчого комітету Володимирської міської ради
Контактний телефон:
0334223628
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності