Показати схожі тендери

Закупівля Інвертори (гібридні інвертори) ДК 021:2015:31150000-2 Баласти для розрядних ламп чи трубок (31155000-7 Інвертори) від ІНСПЕКЦІЯ З ДЕРЖАВНОГО КОНТРОЛЮ ЗА ВИКОРИСТАННЯМ ТА ОХОРОНОЮ ЗЕМЕЛЬ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-11-19-012614-a
Id Tender ac24aad4118041c88c2569b08a6a7fb5
План UA-P-2024-11-18-016142-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 19.11.2024 15:12
Остання зміна 12.12.2024 10:27
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
26 400 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
132 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.11.2024 15:08 до 27.11.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.11.2024 15:08
до 24.11.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.11.2024 15:08
до 24.11.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.11.2024 00:00
до 29.11.2024 17:29
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.11.2024 17:29
до 05.12.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.11.2024 17:29
до 12.12.2024 10:27
Період уточнень
з 19.11.2024 15:08 до 24.11.2024 00:00
Період оскарження
з 19.11.2024 15:08 до 24.11.2024 00:00
Період кваліфікації
з 27.11.2024 00:00 до 29.11.2024 17:29
Період кваліфікації
з 27.11.2024 00:00 до 29.11.2024 17:29
Основні параметри
Інвертори (гібридні інвертори) ДК 021:2015:31150000-2 Баласти для розрядних ламп чи трубок (31155000-7 Інвертори)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
26 400 грн.
Інвертори (гібридні інвертори) ДК 021:2015:31150000-2 Баласти для розрядних ламп чи трубок (31155000-7 Інвертори)
Назва предмета закупівлі
Інвертори (гібридні інвертори) ДК 021:2015:31150000-2 Баласти для розрядних ламп чи трубок (31155000-7 Інвертори)
Очікувана вартість
26 400 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
132,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 (штуки)
Гібридний інвертор Anern AN-SCI-EVO-2000, 12 В, 1600 Вт (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Гібридний інвертор Anern AN-SCI-EVO-2000, 12 В, 1600 Вт (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
31155000-7 - Інвертори
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
27.12.2024 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Гібридний інвертор Must PV18-3224VPM, 24 В, 3200 Вт (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Гібридний інвертор Must PV18-3224VPM, 24 В, 3200 Вт (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
31155000-7 - Інвертори
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
27.12.2024 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за Товар здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання Замовником видаткової накладної шляхом безготівкового перерахування коштів за платіжним дорученням на розрахунковий (банківський) рахунок Постачальника, з подальшою відстрочкою платежу до кінця бюджетного року без нарахування штрафних санкцій Замовнику у разі затримки розрахунку за Товар, які обумовлені особливостями, дією умов воєнного стану та з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка Державного казначейства України відповідно до черговості, визначеною Постановою КМУ від 9 червня 2021 р. № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану»
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Джулай Віола Юхимівна
Пропозиція:
24 900 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.11.2024 15:12
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ганна Кримова
Електронна пошта
Телефон
+380932569470
Замовник
ЄДРПОУ
44876293
Повна назва
ІНСПЕКЦІЯ З ДЕРЖАВНОГО КОНТРОЛЮ ЗА ВИКОРИСТАННЯМ ТА ОХОРОНОЮ ЗЕМЕЛЬ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Дніпро
Адреса
пр.Яворницького Дмитра, будинок 75
Кваліфікація
Лот № 1 Інвертори (гібридні інвертори) ДК 021:2015:31150000-2 Баласти для розрядних ламп чи трубок (31155000-7 Інвертори)
Період вимог/скарг з 29.11.2024 17:29 по 05.12.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.11.2024 00:00 по 05.12.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.11.2024 17:29
Довідка НАЗК
29.11.2024 17:29
Повідомлення про рішення
27.11.2024 00:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.11.2024 15:08
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.11.2024 15:08
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Довідка про досвід виконання аналогічних договорів складена не за формою, що додається у тендерній документації Замовника. Надати Довідку про досвід виконання аналогічних договорів за формою згідно вимог Таблиця 1, п. 4.1. Додатку 7 до тендерної документації. 2. Відсутня копія аналогічного Договору зазначеного в довідці. Надати копію аналогічного договору згідно вимог П. 4.2. Додатку 7 до тендерної документації Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. 3. Відсутні копії/ю документів/а на підтвердження (повного виконання) не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Надати копії/ю документів/а на підтвердження (повного виконання) не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці згідно вимог п. 4.3. Додатку 7 до тендерної документації Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. 4. Відсутня довідка щодо підтвердження інформації з вказанням місця знаходження, адреси та телефону Сервісного центру на території України та наявності представника Учасника за місцем знаходження Замовника (м.Дніпро) для відновлення працездатності обладнання на робочому місці Замовника відповідно до договору про закупівлю (з додатками). Надати довідка щодо підтвердження інформації з вказанням місця знаходження, адреси та телефону Сервісного центру на території України та наявності представника Учасника за місцем знаходження Замовника (м.Дніпро) згідно вимог п. 5.2. Додатку 7 до тендерної документації. 5. Вартість номенклатурних позицій у тендерній пропозиції не співпадає з загальною вартістю (сумою номенклатурних позицій) тендерної пропозиції Учасника. Виправити математичні помилки у тендерній пропозиції Учасника. 6. Відсутні копії документів, що підтверджують повноваження уповноваженої особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю за результатами торгів (для фізичних осіб та фізичних осіб – підприємців) копії всіх сторінок паспорту та копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду. Надати копії документів, що підтверджують повноваження уповноваженої особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підписання документів тендерної пропозиції згідно вимог п. 7.1. Додатку 7 до тендерної документації 7. Відсутня інформація та документи передбачені п. 7.3. Додатку 7 до тендерної документації. Надати інформацію та документи передбачені п. 7.3. Додатку 7 до тендерної документації. 8. Відсутня Довідка довільної формі про те, чи використовує учасник у своїй діяльності печатку. Надати Довідку довільної формі про те, чи використовує учасник у своїй діяльності печатку згідно вимог п. 7.4. Додатку 7 до тендерної документації.
Створено
27.11.2024 13:59
Надати до
28.11.2024 13:59
Договір
UA-2024-11-19-012614-a-c1
Підписаний і діє
Номер
51-2024
24 900 грн.
24 900 грн.
Без ПДВ
Підписано
06.12.2024
Строк дії договору з
06.12.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (штуки)
Гібридний інвертор Anern AN-SCI-EVO-2000, 12 В, 1600 Вт (або еквівалент)
Номенклатура
Гібридний інвертор Anern AN-SCI-EVO-2000, 12 В, 1600 Вт (або еквівалент)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 27 грудня 2024 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Гібридний інвертор Must PV18-3224VPM, 24 В, 3200 Вт (або еквівалент)
Номенклатура
Гібридний інвертор Must PV18-3224VPM, 24 В, 3200 Вт (або еквівалент)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 27 грудня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ІНСПЕКЦІЯ З ДЕРЖАВНОГО КОНТРОЛЮ ЗА ВИКОРИСТАННЯМ ТА ОХОРОНОЮ ЗЕМЕЛЬ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ІНСПЕКЦІЯ З ДЕРЖАВНОГО КОНТРОЛЮ ЗА ВИКОРИСТАННЯМ ТА ОХОРОНОЮ ЗЕМЕЛЬ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44876293

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Джулай Віола Юхимівна
Повна назва
ФОП Джулай Віола Юхимівна
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3330809246

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.12.2024 10:27
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
26 400 грн.
Період подання пропозицій
до 27.11.2024 00:00
Замовник:
ІНСПЕКЦІЯ З ДЕРЖАВНОГО КОНТРОЛЮ ЗА ВИКОРИСТАННЯМ ТА ОХОРОНОЮ ЗЕМЕЛЬ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380932569470
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
26 400 грн.
Період подання пропозицій
до 27.11.2024 00:00
Замовник:
ІНСПЕКЦІЯ З ДЕРЖАВНОГО КОНТРОЛЮ ЗА ВИКОРИСТАННЯМ ТА ОХОРОНОЮ ЗЕМЕЛЬ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380932569470
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності