Показати схожі тендери

Закупівля Степлер хірургічний шкірний на 35 скоб від Львівський військово-медичний клінічний центр (клінічний госпіталь) Державної прикордонної служби України.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-11-18-009191-a
Id Tender f07996b1ab1e43f49b2b0430f451534e
План UA-P-2024-11-18-011469-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.11.2024 14:17
Остання зміна 11.12.2024 15:24
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
110 100 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
550.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.11.2024 14:17 до 26.11.2024 15:00
Завершено
Період уточнень
з 18.11.2024 14:17
до 23.11.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.11.2024 14:17
до 23.11.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.11.2024 15:57
до 04.12.2024 12:41
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.11.2024 15:25
до 10.12.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.12.2024 12:41
до 11.12.2024 15:24
Період уточнень
з 18.11.2024 14:17 до 23.11.2024 00:00
Період оскарження
з 18.11.2024 14:17 до 23.11.2024 00:00
Період кваліфікації
з 27.11.2024 15:57 до 04.12.2024 12:41
Період кваліфікації
з 27.11.2024 15:57 до 04.12.2024 12:41
Основні параметри
Степлер хірургічний шкірний на 35 скоб
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
110 100 грн.
Степлер хірургічний шкірний на 35 скоб.
Назва предмета закупівлі
Степлер хірургічний шкірний на 35 скоб.
Очікувана вартість
110 100 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
550,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.11.2024 15:34
Закінчення аукціону
27.11.2024 15:57
Позиція
Опис предмета закупівлі
Степлер хірургічний шкірний на 35 скоб
Код ДК 021:2015
33141125-2 - Матеріали для накладання хірургічних швів
Код НК 024:2023
59873 Степлер лінійний ручний для відкритих операцій одноразового використання
Кількість
300
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79014, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ЛИЧАКІВСЬКА, будинок 107
Дата постачання по
25.12.2024 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТЕТАФАРМ"
Пропозиція:
94 374 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Альфа Фарм Одеса"
Пропозиція:
105 930 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.11.2024 15:34
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.11.2024 14:17
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
18.11.2024 14:17
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Томашівська Людмила Олексіївна
Електронна пошта
Телефон
380963405964
Замовник
ЄДРПОУ
14321771
Повна назва
Львівський військово-медичний клінічний центр (клінічний госпіталь) Державної прикордонної служби України
Поштовий індекс
79014
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
ВУЛИЦЯ ЛИЧАКІВСЬКА, будинок 107
Кваліфікація
Лот № 1 Степлер хірургічний шкірний на 35 скоб.
Період вимог/скарг з 29.11.2024 15:25 по 05.12.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.11.2024 15:57 по 05.12.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною пропозицією за кодом ДК 021:2015:33140000-3 Медичні матеріали (Степлер хірургічний шкірний на 35 скоб) визначено тендерну пропозицію від учасника ТОВ "ТЕТАФАРМ" з пропозицією на суму 93 374,00 грн. з ПДВ. Під час розгляду виявлено наступні невідповідності: 1. Відповідно до вимог п.п. 13.3 п.13 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», у якому зазначено, що в разі подачі еквіваленту товару, що запропонований Замовником в медико - технічних вимогах, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначена в МТВ з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника. Окрім того, у п.п. 13.4 п. 13 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» наведена таблиця, відповідно до якої Учасник у складі тендерної пропозиції подає інформацію про технічні параметри предмету закупівлі у вигляді порівняльної таблиці. На виконання даних вимог, Учасником надано файл з назвою «8 Відповідність МТВ.pdf», у якому на сторінці другій, наведено порівняльну характеристику запропонованого товару-еквіваленту. Додатково слід заначити, що Учасником у файлі «8 Відповідність МТВ.pdf» посилається на інформацію про характеристики запропонованого товару, яка наведена на сторінці 8 файлу наданого Учасником з назвою «9 Декларація, сертифікат, інструкція.pdf», у якому зазначено наступне: розмір голки L (довжина) 7,0 з допуском +/-0.5, H (ширина) 4,5 з допуском +/- 0,3, що не відповідає необхідним медико-технічним вимогам до предмету закупівлі відповідно до Додатку 4 до тендерної документації, а саме: розміри скоби: довжина - 7,5 мм, ширина - 4,3 мм, діаметр - 0,6 мм. Інформації, щодо діаметру скоб не наведено. Відповідно, характеристики запропонованого товару Учасником не можна вважати «еквівалентом», оскільки запропоновані медичні матеріали не відповідають наведеними характеристиками в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначених в Додатку № 4 до Тендерної документації. Враховуючи вищенаведене та відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Документи кваліфікації
29.11.2024 15:25
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
27.11.2024 15:57
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.11.2024 14:17
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.11.2024 14:17
Період вимог/скарг з 04.12.2024 12:41 по 10.12.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.11.2024 15:25 по 07.12.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
За результатами розгляду на відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Альфа Фарм Одеса" з пропозицією на суму 105 930,00 грн. з ПДВ за кодом ДК 021:2015:33140000-3 - Медичні матеріали (Степлер хірургічний шкірний на 35 скоб), Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-18-009191-a, прийняти рішення про відповідність тендерної пропозиції даного учасника встановленим вимогам. Прийняти рішення про намір укласти договір із учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Альфа Фарм Одеса". Оприлюднити повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Альфа Фарм Одеса" в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
04.12.2024 12:41
Довідка НАЗК
04.12.2024 12:41
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
29.11.2024 15:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.11.2024 14:17
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.11.2024 14:17
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Так, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Альфа Фарм Одеса" згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності: 1. Уповноваженою особою встановлено, що відповідно до пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям повинен був надати скановані копії таких документів: для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – оригінал/копія попередньо укладеного договору (ів) з усіма додатками на постачання аналогічних товарів, що відповідають предмету закупівлі (в разі укладання подібних договорів) та документів, що підтверджують його повне виконання (акти та/або акти прийому передачі та/або видаткові накладні та /або звіт про виконання договору про закупівлю сформований електронною системою закупівель) та/або лист відгук про його повне виконання від Замовника. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав файл під назвою «Аналогічний_договір_з_додатками_pdf_p7s.zip» у якому присутній договір про закупівлю від 30.01.2023 № 04/23, однак відсутні документи, що підтверджують його повне виконання (акти та/або акти прийому передачі та/або видаткові накладні та /або звіт про виконання договору про закупівлю сформований електронною системою закупівель) та/або лист відгук про його повне виконання від Замовника. Враховуючи наведене та відповідно до пункту 43 Особливостей, учасник має право усунути зазначене порушення, протягом 24 годин, з моменту розміщення повідомлення в електронній системі, про виявлені невідповідності. Таким чином, просимо Учасника відповідно до пункту 1 Додатку № 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» у складі тендерної пропозиції надати документ (документи), що підтверджує виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (акти та/або акти прийому передачі та/або видаткові накладні та /або звіт про виконання договору про закупівлю сформований електронною системою закупівель) та/або лист відгук про його повне виконання від Замовника. 2. Уповноваженою особою встановлено, що відповідно до підпункту 13.4 пункту 13 Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасник у складі тендерної пропозиції подає інформацію про технічні параметри предмету закупівлі у вигляді порівняльної таблиці, де Учасник повинен був вказати конкретного виробника та країну походження товару. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав файл під назвою «ІНФОРМАЦІЯ ПРО МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ.pdf» у якому в стовпчику «Пропозиція учасника*» вказано «Шкіряний степлер VM, 35 скобок», проте відсутня інформація щодо конкретного виробника та країну походження товару. Враховуючи наведене та відповідно до пункту 43 Особливостей, учасник має право усунути зазначене порушення, протягом 24 годин, з моменту розміщення повідомлення в електронній системі, про виявлені невідповідності. Таким чином, просимо Учасника відповідно до підпункту 13.4 пункту 13 Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» у складі тендерної пропозиції надати інформацію про технічні параметри предмету закупівлі у вигляді порівняльної таблиці та вказати конкретного виробника та країну походження товару. 3. Уповноваженою особою встановлено, що відповідно до підпункту 13.5 пункту 13 Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасник у складі тендерної пропозиції повинен був надати підписаний та завірений печаткою (у разі використання) Додаток 4 до тендерної документації, що є документальним підтвердженням погодження Учасника з виконанням зазначених вимог та характеристик предмета закупівлі. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав файл під назвою «ІНФОРМАЦІЯ ПРО МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ.pdf» у якому є розбіжності та доповнення у тексті, що не відповідають Додатку 4 до тендерної документації. Враховуючи наведене та відповідно до пункту 43 Особливостей, учасник має право усунути зазначене порушення, протягом 24 годин, з моменту розміщення повідомлення в електронній системі, про виявлені невідповідності. Таким чином, просимо Учасника відповідно до підпункту 13.5 пункту 13 Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» у складі тендерної пропозиції надати підписаний та завірений печаткою (у разі використання) Додаток 4 до тендерної документації, що є документальним підтвердженням погодження Учасника з виконанням зазначених вимог та характеристик предмета закупівлі.
Створено
03.12.2024 11:15
Надати до
04.12.2024 11:15
Договір
UA-2024-11-18-009191-a-b1
Підписаний і діє
Номер
368-24
105 930 грн.
99 000 грн.
З ПДВ
Підписано
11.12.2024
Строк дії договору з
11.12.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
300 (штуки)
Степлер хірургічний шкірний на 35 скоб
Номенклатура
Степлер хірургічний шкірний на 35 скоб
Кількість
300
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 25 грудня 2024 р.
Код НК 024:2023
59873 Степлер лінійний ручний для відкритих операцій одноразового використання

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Львівський військово-медичний клінічний центр (клінічний госпіталь) Державної прикордонної служби України
Повна назва
Львівський військово-медичний клінічний центр (клінічний госпіталь) Державної прикордонної служби України
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
14321771

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Альфа Фарм Одеса"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Альфа Фарм Одеса"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44051693

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.12.2024 15:24
-
11.12.2024 15:23
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
110 100 грн.
Період подання пропозицій
до 26.11.2024 15:00
Замовник:
Львівський військово-медичний клінічний центр (клінічний госпіталь) Державної прикордонної служби України
Контактний телефон:
380963405964
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
110 100 грн.
Період подання пропозицій
до 26.11.2024 15:00
Замовник:
Львівський військово-медичний клінічний центр (клінічний госпіталь) Державної прикордонної служби України
Контактний телефон:
380963405964
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності