Показати схожі тендери

Закупівля Автомобільні шини від Військова частина А4608.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-11-15-003521-a
Id Tender 413def39b47843e69bdf15ae23b8b0df
План UA-P-2024-11-14-016347-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 15.11.2024 11:19
Остання зміна 12.12.2024 17:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
428 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 140 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.11.2024 11:18 до 23.11.2024 10:36
Завершено
Період уточнень
з 15.11.2024 11:18
до 20.11.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.11.2024 11:18
до 20.11.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.11.2024 15:34
до 05.12.2024 13:34
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.12.2024 13:34
до 11.12.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.12.2024 13:34
до 12.12.2024 17:04
Період уточнень
з 15.11.2024 11:18 до 20.11.2024 00:00
Період оскарження
з 15.11.2024 11:18 до 20.11.2024 00:00
Період кваліфікації
з 25.11.2024 15:34 до 05.12.2024 13:34
Період кваліфікації
з 25.11.2024 15:34 до 05.12.2024 13:34
Основні параметри
Автомобільні шини
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
428 000 грн.
Автомобільні шини
Назва предмета закупівлі
Автомобільні шини
Очікувана вартість
428 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2140,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.11.2024 15:11
Закінчення аукціону
25.11.2024 15:34
Позиції закупівлі 7
Позиція : №1 12 (комплект)
Автошина 12.00-18
Опис предмета закупівлі
Автошина 12.00-18
Код ДК 021:2015
34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Кількість
12
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
30.11.2024 00:00
Позиція : №2 4 (комплект)
Автошина 215/75 R16C зима
Опис предмета закупівлі
Автошина 215/75 R16C зима
Код ДК 021:2015
34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Кількість
4
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
30.11.2024 00:00
Позиція : №3 8 (комплект)
Автошина 215/65 R16C зима
Опис предмета закупівлі
Автошина 215/65 R16C зима
Код ДК 021:2015
34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Кількість
8
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
30.11.2024 00:00
Позиція : №4 6 (комплект)
Автошина 215/65 R17,5 зима
Опис предмета закупівлі
Автошина 215/65 R17,5 зима
Код ДК 021:2015
34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Кількість
6
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
30.11.2024 00:00
Позиція : №5 6 (комплект)
Автошина 8,25 R20
Опис предмета закупівлі
Автошина 8,25 R20
Код ДК 021:2015
34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Кількість
6
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
30.11.2024 00:00
Позиція : №6 4 (комплект)
Автошина 315/80 R22,5 157/154 M 20PR S201 рульова
Опис предмета закупівлі
Автошина 315/80 R22,5 157/154 M 20PR S201 рульова
Код ДК 021:2015
34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Кількість
4
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
30.11.2024 00:00
Позиція : №7 4 (комплект)
Автошина 315/80 R22,5 157/154 M 20PR S201 тяга
Опис предмета закупівлі
Автошина 315/80 R22,5 157/154 M 20PR S201 тяга
Код ДК 021:2015
34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Кількість
4
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
30.11.2024 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВОЯЖ-ТРЕЙД ПЛЮС"
Пропозиція:
384 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕХ"
Пропозиція:
384 510 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.11.2024 15:11
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олексій Кулешов
Електронна пошта
Телефон
+380665714225
Замовник
ЄДРПОУ
08414149
Повна назва
Військова частина А4608
Поштовий індекс
49069
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
вул.Січових Стрільців 147
Кваліфікація
Лот № 1 Автомобільні шини
Період вимог/скарг з 05.12.2024 13:34 по 11.12.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.11.2024 15:34 по 03.12.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.12.2024 13:34
Довідка НАЗК
05.12.2024 13:34
Повідомлення про рішення
25.11.2024 15:34
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-11-15-003521-a-c1
Підписаний і діє
Номер
213
384 500 грн.
384 500 грн.
З ПДВ
Підписано
12.12.2024
Строк дії договору з
12.12.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
12 (комплект)
Автошина 12.00-18
Номенклатура
Автошина 12.00-18
Кількість
12
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 30 листопада 2024 р.
Номенклатура
4 (комплект)
Автошина 215/75 R16C зима
Номенклатура
Автошина 215/75 R16C зима
Кількість
4
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 30 листопада 2024 р.
Номенклатура
8 (комплект)
Автошина 215/65 R16C зима
Номенклатура
Автошина 215/65 R16C зима
Кількість
8
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 30 листопада 2024 р.
Номенклатура
6 (комплект)
Автошина 215/65 R17,5 зима
Номенклатура
Автошина 215/65 R17,5 зима
Кількість
6
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 30 листопада 2024 р.
Номенклатура
6 (комплект)
Автошина 8,25 R20
Номенклатура
Автошина 8,25 R20
Кількість
6
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 30 листопада 2024 р.
Номенклатура
4 (комплект)
Автошина 315/80 R22,5 157/154 M 20PR S201 рульова
Номенклатура
Автошина 315/80 R22,5 157/154 M 20PR S201 рульова
Кількість
4
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 30 листопада 2024 р.
Номенклатура
4 (комплект)
Автошина 315/80 R22,5 157/154 M 20PR S201 тяга
Номенклатура
Автошина 315/80 R22,5 157/154 M 20PR S201 тяга
Кількість
4
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 30 листопада 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Військова частина А4608
Повна назва
Військова частина А4608
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08414149

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ВОЯЖ-ТРЕЙД ПЛЮС"
Повна назва
ТОВ "ВОЯЖ-ТРЕЙД ПЛЮС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39868804

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-12-13-000001
Дата створення проекту
13.12.2024 09:52
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
26.12.2024 17:00
Дата публікації висновку про результати
17.01.2025 15:10
Дата завершення усунення порушень
01.02.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
17.01.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 56) 722-22-72
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
26.12.2024 № 195 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 26.12.2024 № 195 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 6 UA-2024-11-15-003521-a 15.11.2024 Військова частина А4608 Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
26.12.2024 00:00
Документи рішення
26.12.2024 17:00
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 15 січня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі – Закон № 922), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Військової частини А4608, (далі Замовник) на 2024 рік, у тому числі UA-P-2024-11-14-016347-a, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 14.11.2024 №8/ас, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію учасника ТОВ "ВОЯЖ-ТРЕЙД ПЛЮС", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 05.12.2024 № 11/АС, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 05.12.2024, Договір від 12.12.2024 № 213 (далі – Договір № 213), Додаткова угода від 18.12.2024 № 1 до Договору № 213, Додаткова угода від 25.12.2024 № 1 до Договору № 213, Додаткова угода від 25.12.2024 № 1 до Договору № 213, пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби отримане 01.01.2025 через електронну систему закупівель. Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922 з урахуванням Особливостей. Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям установлено, що Замовником при складанні тендерної документації розміщено проект договору про закупівлю без обов’язкового зазначення порядку змін його умов, чим порушено вимоги пункту 8 частини 2 статті 22 Закону № 922. Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що на порушення вимог пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», пункту 3 Додатку 4 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» до тендерної документації Замовника та підпункту 12 пункту 47 Особливостей переможцем процедури закупівлі ТОВ "ВОЯЖ-ТРЕЙД ПЛЮС" у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надно Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднене в електронній системі закупівель 05.12.2024 року. Таким чином, тендерна пропозиція учасника-переможця ТОВ "ВОЯЖ-ТРЕЙД ПЛЮС" підлягала відхиленню відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей, натомість Замовником укладено Договір про закупівлю від 12.12.2024 № 213 на суму 384 500,00 гривень
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям встановлено недотримання вимог пункту 8 частини 2 статті 22 Закону № 922 та Пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявлених шляхом припинення зобов`язань за Договором про закупівлю від 12.12.2024 № 213 з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
15.01.2025 00:00
Дата публікації
17.01.2025 15:10
Документи висновку
17.01.2025 15:10
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Автомобільні шини» за ДК 021:2015: 5:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-15-003521-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання: відповідно до вимог пункту 47 Особливостей Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Проведеним аналізом установлено, що відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.12.2024 № 11/АС ТОВ "ВОЯЖ-ТРЕЙД ПЛЮС" визнано переможцем процедури торгів та укладено з ним Договір від 12.12.2024 № 213, при тому, що на порушення вимог п.47 Особливостей документи переможця торгів у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель не оприлюднені. Просимо пояснити, чому тендерну пропозицію переможця ТОВ "ВОЯЖ-ТРЕЙД ПЛЮС" не відхилено відповідно до вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
27.12.2024 15:25
Орган перевірки
02.01.2025 00:00
Документи повідомлення
27.12.2024 15:26
-
Відповідь
Надання пояснення
Військова частина А4608 не відхилила тендерну пропозицію переможця ТОВ "ВОЯЖ-ТРЕЙД ПЛЮС" тому що вони переможець надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Рішеня
01.01.2025 08:59
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
428 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.11.2024 10:36
Замовник:
Військова частина А4608
Контактний телефон:
+380665714225
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
428 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.11.2024 10:36
Замовник:
Військова частина А4608
Контактний телефон:
+380665714225
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності