Показати схожі тендери

Закупівля Автомобільні шини від Військова частина А4608.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-11-09-000257-a
Id Tender 2eff8095b59d4e36b5f59e6f66f259ca
План UA-P-2024-11-09-000129-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.11.2024 08:34
Остання зміна 05.12.2024 16:57
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
750 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 750 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.11.2024 08:32 до 18.11.2024 12:00
Завершено
Період уточнень
з 10.11.2024 08:32
до 15.11.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.11.2024 08:32
до 15.11.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.11.2024 12:00
до 19.11.2024 19:00
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.11.2024 19:00
до 25.11.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 19.11.2024 19:00
до 05.12.2024 16:57
Період уточнень
з 10.11.2024 08:32 до 15.11.2024 00:00
Період оскарження
з 10.11.2024 08:32 до 15.11.2024 00:00
Період кваліфікації
з 18.11.2024 12:00 до 19.11.2024 19:00
Період кваліфікації
з 18.11.2024 12:00 до 19.11.2024 19:00
Основні параметри
Автомобільні шини
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
750 000 грн.
Автомобільні шини
Назва предмета закупівлі
Автомобільні шини
Очікувана вартість
750 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3750,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 9
Позиція : №1 16 (комплект)
Автомобільні шини 335/80 R20 149K
Опис предмета закупівлі
Автомобільні шини 335/80 R20 149K
Код ДК 021:2015
34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Кількість
16
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
30.11.2024 00:00
Позиція : №2 4 (комплект)
Автомобільні шини 265/65 R17 112T (зима)
Опис предмета закупівлі
Автомобільні шини 265/65 R17 112T (зима)
Код ДК 021:2015
34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Кількість
4
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
30.11.2024 00:00
Позиція : №3 4 (комплект)
Автомобільні шини 265/65 R17 112T
Опис предмета закупівлі
Автомобільні шини 265/65 R17 112T
Код ДК 021:2015
34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Кількість
4
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
30.11.2024 00:00
Позиція : №4 16 (комплект)
Автомобільні шини 265/60 R18 110T (зима)
Опис предмета закупівлі
Автомобільні шини 265/60 R18 110T (зима)
Код ДК 021:2015
34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Кількість
16
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
30.11.2024 00:00
Позиція : №5 8 (комплект)
Автомобільні шини 215/65 R16 110H (зима)
Опис предмета закупівлі
Автомобільні шини 215/65 R16 110H (зима)
Код ДК 021:2015
34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Кількість
8
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
30.11.2024 00:00
Позиція : №6 16 (комплект)
Автомобільні шини 7,50 R16С (зима)
Опис предмета закупівлі
Автомобільні шини 7,50 R16С (зима)
Код ДК 021:2015
34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Кількість
16
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
30.11.2024 00:00
Позиція : №7 4 (комплект)
Автомобільні шини 245/70 R16 (зима)
Опис предмета закупівлі
Автомобільні шини 245/70 R16 (зима)
Код ДК 021:2015
34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Кількість
4
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
30.11.2024 00:00
Позиція : №8 8 (комплект)
Автомобільні шини 215/65 R16С 109Р (зима)
Опис предмета закупівлі
Автомобільні шини 215/65 R16С 109Р (зима)
Код ДК 021:2015
34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Кількість
8
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
30.11.2024 00:00
Позиція : №9 4 (комплект)
Автомобільні шини 215/65 R16С 109Р
Опис предмета закупівлі
Автомобільні шини 215/65 R16С 109Р
Код ДК 021:2015
34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Кількість
4
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
30.11.2024 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВОЯЖ-ТРЕЙД ПЛЮС"
Пропозиція:
736 600 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.11.2024 08:34
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олексій Кулешов
Електронна пошта
Телефон
+380665714225
Замовник
ЄДРПОУ
08414149
Повна назва
Військова частина А4608
Поштовий індекс
49069
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
вул.Січових Стрільців 147
Кваліфікація
Лот № 1 Автомобільні шини
Період вимог/скарг з 19.11.2024 19:00 по 25.11.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.11.2024 12:00 по 26.11.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.11.2024 19:00
Довідка НАЗК
19.11.2024 19:00
Повідомлення про рішення
18.11.2024 12:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-11-09-000257-a-b1
Підписаний і діє
Номер
206
736 600 грн.
736 600 грн.
З ПДВ
Підписано
05.12.2024
Строк дії договору з
05.12.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
16 (комплект)
Автомобільні шини 335/80 R20 149K
Номенклатура
Автомобільні шини 335/80 R20 149K
Кількість
16
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 30 листопада 2024 р.
Номенклатура
4 (комплект)
Автомобільні шини 265/65 R17 112T (зима)
Номенклатура
Автомобільні шини 265/65 R17 112T (зима)
Кількість
4
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 30 листопада 2024 р.
Номенклатура
4 (комплект)
Автомобільні шини 265/65 R17 112T
Номенклатура
Автомобільні шини 265/65 R17 112T
Кількість
4
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 30 листопада 2024 р.
Номенклатура
16 (комплект)
Автомобільні шини 265/60 R18 110T (зима)
Номенклатура
Автомобільні шини 265/60 R18 110T (зима)
Кількість
16
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 30 листопада 2024 р.
Номенклатура
8 (комплект)
Автомобільні шини 215/65 R16 110H (зима)
Номенклатура
Автомобільні шини 215/65 R16 110H (зима)
Кількість
8
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 30 листопада 2024 р.
Номенклатура
16 (комплект)
Автомобільні шини 7,50 R16С (зима)
Номенклатура
Автомобільні шини 7,50 R16С (зима)
Кількість
16
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 30 листопада 2024 р.
Номенклатура
4 (комплект)
Автомобільні шини 245/70 R16 (зима)
Номенклатура
Автомобільні шини 245/70 R16 (зима)
Кількість
4
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 30 листопада 2024 р.
Номенклатура
8 (комплект)
Автомобільні шини 215/65 R16С 109Р (зима)
Номенклатура
Автомобільні шини 215/65 R16С 109Р (зима)
Кількість
8
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 30 листопада 2024 р.
Номенклатура
4 (комплект)
Автомобільні шини 215/65 R16С 109Р
Номенклатура
Автомобільні шини 215/65 R16С 109Р
Кількість
4
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 30 листопада 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Військова частина А4608
Повна назва
Військова частина А4608
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08414149

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ВОЯЖ-ТРЕЙД ПЛЮС"
Повна назва
ТОВ "ВОЯЖ-ТРЕЙД ПЛЮС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39868804

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-12-06-000007
Дата створення проекту
06.12.2024 13:04
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
26.12.2024 16:58
Дата публікації висновку про результати
14.01.2025 17:38
Дата завершення усунення порушень
29.01.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
17.01.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 56) 722-22-72
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
26.12.2024 № 195 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 26.12.2024 № 195 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 4 UA-2024-11-09-000257-a 09.11.2024 Військова частина А4608 Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
26.12.2024 00:00
Документи рішення
26.12.2024 16:58
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 14 січня 2025 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі відображення інформації, документів передбачених пунктом 4? постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (далі – Постанова № 710), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Військової частини А4608 (далі - Замовник) на 2024 рік, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 09.11.2024 № 6/ас, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ВОЯЖ-ТРЕЙД ПЛЮС» (далі – ТОВ «ВОЯЖ-ТРЕЙД ПЛЮС»), протокол від 19.11.2024 № 10/АС, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 19.11.2024, договір від 05.12.2024 № 206, додаткова угода від 18.12.2024 № 1. Пунктом 47 Особливостей визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Моніторингом установлено, що повідомлення про намір укласти договір в електронній системі закупівель Замовником оприлюднено 19.11.2024, кінцевий строк завантаження документів – 23.11.2024, проте переможець процедури закупівлі не надав у спосіб та строк, зазначений в тендерній документації документи, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у відкритих торгах, установлених для переможця торгів, що не відповідає вимогам пункту 47 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 253 Цивільного Кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок. Згідно з вимогами абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. При цьому, норми пункту 44 Особливостей є імперативними, тобто обов’язковими для виконання. Слід зазначити, що Замовник не наділений правом звільняти учасника закупівлі від надання будь-яких документів чи інформації, у складі тендерної пропозиції, які передбачені вимогами тендерної документації. Враховуючи зазначене, в порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив переможця процедури ТОВ «ВОЯЖ-ТРЕЙД ПЛЮС» натомість відповідно до протоколу від 19.11.2024 № 10/АС зазначеного учасника визнано переможцем та укладено з ним договір від 05.12.2024 № 206 на суму 736 600,00 гривень. Згідно з абзацом першим частини п’ятої статті 8 Закону № 922 протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. На запит Східного офісу Держаудитслужби від 02.01.2025, щодо надання пояснення з питань, які були предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі Східного офісу Держаудитслужби, станом на момент завершення моніторингу 14.01.2025 Замовник через електронну систему не надав запитувану інформацію та документи, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону №922.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922 встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону №922. За результатами розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 05.12.2024 № 206 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
14.01.2025 00:00
Дата публікації
14.01.2025 17:38
Документи висновку
14.01.2025 17:38
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Відповідно до вимог пункту 47 Особливостей (у редакції, що діяла на момент оголошення процедури закупівлі) Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Відповідно до даних електронної системи закупівлі встановлено, що переможцем процедури закупівлі Замовником обрано ТОВ «ВОЯЖ-ТРЕЙД ПЛЮС» та 19.11.2024 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір із зазначеним переможцем. Проте, всупереч вимог п.47 Особливостей документи переможця торгів у визначений законодавством строк зазначеним учасником в електронній системі закупівель не оприлюднено. При цьому, відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Поясніть причину не відхилення тендерної пропозиції переможця ТОВ «ВОЯЖ-ТРЕЙД ПЛЮС» у відповідності до вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи). Відповідно до норм статті 351? Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
02.01.2025 12:16
Орган перевірки
08.01.2025 00:00
Документи повідомлення
02.01.2025 12:16
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
750 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.11.2024 12:00
Замовник:
Військова частина А4608
Контактний телефон:
+380665714225
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
750 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.11.2024 12:00
Замовник:
Військова частина А4608
Контактний телефон:
+380665714225
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності