Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт приміщень адміністративної будівлі на вул. Князя Мстислава Удатного, 7 у м. Львові із застосуванням енергозберігаючих технологій та облаштування інклюзивного санвузла від Управління адміністрування та розвитку громад департаменту природних ресурсів, будівництва та розвитку громад Львівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-11-06-014996-a
Id Tender 2ea9c7e307664f7e98cad42d25534146
План UA-P-2024-11-06-011495-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 06.11.2024 17:13
Остання зміна 13.12.2024 15:30
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
7 057 376 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
35 286.88 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.11.2024 17:12 до 25.11.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 06.11.2024 17:12
до 22.11.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.11.2024 17:12
до 22.11.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.11.2024 00:00
до 28.11.2024 16:27
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.11.2024 16:27
до 04.12.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.11.2024 16:27
до 13.12.2024 15:30
Період уточнень
з 06.11.2024 17:12 до 22.11.2024 00:00
Період оскарження
з 06.11.2024 17:12 до 22.11.2024 00:00
Період кваліфікації
з 25.11.2024 00:00 до 28.11.2024 16:27
Період кваліфікації
з 25.11.2024 00:00 до 28.11.2024 16:27
Основні параметри
Капітальний ремонт приміщень адміністративної будівлі на вул. Князя Мстислава Удатного, 7 у м. Львові із застосуванням енергозберігаючих технологій та облаштування інклюзивного санвузла
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
7 057 376 грн.
Капітальний ремонт приміщень адміністративної будівлі на вул. Князя Мстислава Удатного, 7 у м. Львові із застосуванням енергозберігаючих технологій та облаштування інклюзивного санвузла
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт приміщень адміністративної будівлі на вул. Князя Мстислава Удатного, 7 у м. Львові із застосуванням енергозберігаючих технологій та облаштування інклюзивного санвузла
Очікувана вартість
7 057 376 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
35286,88
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт приміщень адміністративної будівлі на вул. Князя Мстислава Удатного, 7 у м. Львові із застосуванням енергозберігаючих технологій та облаштування інклюзивного санвузла
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, Львів, м. Львів, вул. Князя Мстислава Удатного, 7
Дата постачання по
22.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом плати за фактично виконані роботи (у тому числі частинами), у безготівковій формі на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі наданих Підрядником Замовнику Актів приймання-передачі виконаних будівельних робіт (Форма КБ-2в), а також Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (Форма КБ-3), з відстрочкою платежу до 15 календарних днів з дня підписання Акту приймання-передачі виконаних будівельних робіт.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ОПАЛ"
Пропозиція:
6 469 621.84 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.11.2024 09:02
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
-
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Крекотень Світлана Анатоліївна
Електронна пошта
Телефон
380322975655
Замовник
ЄДРПОУ
43582049
Назва (англійською мовою)
Повна назва
Управління адміністрування та розвитку громад департаменту природних ресурсів, будівництва та розвитку громад Львівської міської ради
Поштовий індекс
79008
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
площа Ринок, будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт приміщень адміністративної будівлі на вул. Князя Мстислава Удатного, 7 у м. Львові із застосуванням енергозберігаючих технологій та облаштування інклюзивного санвузла
Період вимог/скарг з 28.11.2024 16:27 по 04.12.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.11.2024 00:00 по 03.12.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.11.2024 16:27
Довідка НАЗК
28.11.2024 16:27
Повідомлення про рішення
documentType.award.awardNotice
25.11.2024 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.11.2024 17:04
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.11.2024 17:04
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Відповідно до розділу№1 Додатку №2 до тендерної документації учасник повинен надати Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Учасник надав Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, (вих. №02 від 22.11.2024 року), проте в п.1.22 колонці «Виробник/ марка» вказано «///». 1.2. Відповідно до розділу №1 Додатку №2 до тендерної документації для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А» (Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази) учасник повинен надати: - У разі залучення до виконання робіт власного обладнання та матеріально-технічної бази – надаються документи, які підтверджують право власності (наприклад: надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування). - У разі залучення обладнання та матеріально-технічної бази на договірних засадах надаються копії документів, які підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою: копії чинних договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік обладнання та матеріально-технічної бази, яка орендується або копії чинних договорів про надання послуг. Учасник не надав документи, що підтверджують право власності власного обладнання та матеріально-технічної бази, залученої для виконання робіт, що зазначено у п. 1.4, 1.5, 1.7, 1.8, 1.9, 1.10,1.14,1.15, 1.16,1.17,1.18,1.19,1.22,1.23,1.24 Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наданої Учасником (Вих. №02 від 22.11.2024 року). Учасник не надав документи, що підтверджують користування залученого обладнання та матеріально-технічної бази на договірних засадах з ФОП Ігнатюк В.І, що зазначено у п. 1.20, 1.21 Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наданої Учасником (Вих. №02 від 22.11.2024 року). 1.3. Відповідно до розділу №2 Додатку №2 до тендерної документації учасник повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід,(Таблиця Б, розділ 5 Додатку 2) і обов’язково підтверджує наявність таких працівників (працівники можуть бути в штаті або залучені на підставі цивільно-правових договорів): 1. Головний інженер – 1 особа; 2. Електромонтер – 1 особа; 3. Опоряджувальник будівельний – не менше 3-х осіб; 4. Інженер з проектно кошторисної документації – 1 особа. Учасник надав довідку (Вих. №03 від 22.11.2024 року) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, проте в ній не зазначено посада/спеціальність: інженер з проектно кошторисної документації. 1.4. Відповідно до розділу №2 Додатку №2 до тендерної документації для підтвердження інформації зазначеної в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації учасник повинен надати: - Копій наказів про призначення/прийняття на роботу вказаних у довідці працівників або скан-копії трудових книжок (при наданні скан-копії трудових книжок достатньо надати копію сторінки з ПІБ працівника та копію сторінки з записом про прийом на роботу працівника Учасником торгів) або договір цивільно правового характеру (у разі, якщо працівник є працівником субпідрядника, то надається документ, який підтверджує наявність трудових відносин між субпідрядником та працівником або договір ЦПХ, який між ними укладений). - Повідомлення про прийняття на роботу працівників, зазначених у довідці, з підтверджуючими документами про прийняття цих повідомлень відповідним уповноваженим органом. - Надати копію діючого сертифікату або свідоцтва сертифікованого кошторисника. Учасник не надав копію наказу про призначення/прийняття на роботу або скан-копію трудової книжки (при наданні скан-копії трудової книжки достатньо надати копію сторінки з ПІБ працівники та копію сторінки з записом про прийом на роботу працівника Учасником торгів) або договір цивільно правового характеру (у разі, якщо працівник є працівником субпідрядника, то надається документ, який підтверджує наявність трудових відносин між субпідрядником та працівником або договір ЦПХ, який між ними укладений), а саме для Інженера з проектно кошторисної документації. Учасник не надав повідомлення про прийняття на роботу працівників, зазначених у довідці, з підтверджуючими документами про прийняття цих повідомлень відповідним уповноваженим органом. Учасник не надав копію діючого сертифікату або свідоцтва сертифікованого кошторисника. 1.5. Відповідно до розділу №3 Додатку №2 до тендерної документації учасник надає довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (Таблиця Г). Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 1.Сканована з оригіналу копія аналогічного договору, інформацію щодо якого вказано у довідці форми Таблиці «Г», у кількості не менше двох. Аналогічним(ними) договором(ами) є договір (двосторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі або за кодом ДК. 2. Скановані з оригіналів копії листів-відгуків про співпрацю за договорами від замовників, що вказані в Таблиці «Г» або документів, які підтверджують повне виконання договорів, що вказані в Таблиці «Г», разом із копіями документів, що підтверджують їх виконання (довідка/-и форми КБ-3/ або інші документи). Учасник надав довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (Вих. №05 від 22.11.2024 року), зазначивши три аналогічні договори, проте не надав скановану з оригіналу копію аналогічного договору №563 від 16 липня 2024 року укладеного з ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО АКЦІОНЕРНИЙ БАНК «УКРГАЗБАНК» та скановану з оригіналів копію листа-відгука про співпрацю за договорами від замовника, або документів, які підтверджують повне виконання договору разом із копіями документів, що підтверджують їх виконання (довідка/-и форми КБ-3/ або інші документи). Перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (Таблиця А розділу №1 Додатку №2 до тендерної документації). 2. Надати документи, що підтверджують право власності власного обладнання та матеріально-технічної бази, залученої для виконання робіт. 3. Надати документи, що підтверджують користування залученого обладнання та матеріально-технічної бази на договірних засадах з ФОП Ігнатюк В.І. 4. Надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з зазначеною посадою «Інженер з проектно кошторисної документації». 5. Надати Копію наказу про призначення/прийняття на роботу Інженера з проектно кошторисної документації або скан-копію трудової книжки (при наданні скан-копії трудової книжки достатньо надати копію сторінки з ПІБ працівника та копію сторінки з записом про прийом на роботу працівника Учасником торгів) або договір цивільно правового характеру (у разі, якщо працівник є працівником субпідрядника, то надається документ, який підтверджує наявність трудових відносин між субпідрядником та працівником або договір ЦПХ, який між ними укладений). 6. Надати повідомлення про прийняття на роботу працівників, зазначених у довідці, з підтверджуючими документами про прийняття цих повідомлень відповідним уповноваженим органом. 7. Надати копію діючого сертифікату або свідоцтва сертифікованого кошторисника. 8. Надати скановану з оригіналу копію аналогічного договору №563 від 16 липня 2024 року, укладеного з ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО АКЦІОНЕРНИЙ БАНК «УКРГАЗБАНК», та скановану з оригіналів копію листа-відгука про співпрацю за договорам від замовника або документів, які підтверджують повне виконання договору разом із копіями документів, що підтверджують їх виконання (довідка/-и форми КБ-3 або інші документи). Ненадання скан-копій цього договору та підтвердження виконання договору або листа-відгука від замовника не буде підставою для відхилення, оскільки учасник надав копії двох аналогічних договорів із підтвердженням виконання договору (листом-відгуком).
Створено
27.11.2024 15:49
Надати до
28.11.2024 15:49
Договір
UA-2024-11-06-014996-a-c1
Підписаний і діє
Номер
104/24
6 469 621.84 грн.
5 391 351.53 грн.
З ПДВ
Підписано
13.12.2024
Строк дії договору з
13.12.2024
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт приміщень адміністративної будівлі на вул. Князя Мстислава Удатного, 7 у м. Львові із застосуванням енергозберігаючих технологій та облаштування інклюзивного санвузла
Номенклатура
Капітальний ремонт приміщень адміністративної будівлі на вул. Князя Мстислава Удатного, 7 у м. Львові із застосуванням енергозберігаючих технологій та облаштування інклюзивного санвузла
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 22 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління адміністрування та розвитку громад департаменту природних ресурсів, будівництва та розвитку громад Львівської міської ради
Повна назва
Управління адміністрування та розвитку громад департаменту природних ресурсів, будівництва та розвитку громад Львівської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43582049

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ОПАЛ"
Повна назва
ТОВ "ОПАЛ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22346348

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
13.12.2024 15:30
-
13.12.2024 15:29
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-01-07-000015
Дата створення проекту
07.01.2025 15:34
Статус
вирішено
Дата публікації моніторингу
07.01.2025 15:56
Дата публікації висновку про результати
30.01.2025 11:07
Дата завершення усунення порушень
14.02.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
29.01.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 07.01.2025 №3 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 07.01.2025 №3. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 11. UA-2024-11-06-014996-a, 06.11.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
07.01.2025 00:00
Документи рішення
07.01.2025 15:56
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 28 січня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру; правомірності внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління адміністрування та розвитку громад департаменту природних ресурсів, будівництва та розвитку громад Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-11-06-011495-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; опубліковані звернення за роз’ясненням щодо процедури закупівлі, а також відповіді Замовника на такі звернення та вимоги; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 28.11.2024 №95; тендерну пропозицію ТОВ «ОПАЛ»; опубліковане Замовником повідомлення про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «ОПАЛ» та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «ОПАЛ» як переможцем тендеру документи; договір від 13.12.2024 №104/24, додаткову угоду від 30.12.2024 №1 до вказаного договору та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. За умовами частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей №1178) наведені у Додатку №1 до тендерної документації. Одночасно, за вимогами пункту 8 таблиці Додатку №1 тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції має надати інформацію та документи, які визначені у Додатку №4 (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі) до тендерної документації та підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Зокрема, відповідно до пункту 2 Додатку №4 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема: розрахунок договірної ціни; зведений кошторисний розрахунок; пояснювальну записку; локальний(і) кошторис(и) (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу); підсумкову відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат; При цьому, ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова №281.) Учасником ТОВ «ОПАЛ» у складі тендерної пропозиції надано, зокрема, розрахунок договірної ціни за предметом закупівлі, зведений кошторисний розрахунок, пояснювальну записку, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат. Так, аналізом вищевказаних документів встановлено, що у Локальних кошторисах №02-01-01, №02-01-02, №02-01-04 та №02-01-010 передбачено, зокрема: розбирання цегляних перегородок та розбирання кам’яної кладки простих стін із цегли (розширення отворів) за допомогою навантажувачів одноковшевих, вантажопідйомність 1 т; ізоляцію плоских поверхонь матами мінераловатними за допомогою автомобілів бортових, вантажопідйомність 3 т; заповнення дверних прорізів готовими дверними блоками за допомогою кранів на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 10 т; поліпшене штукатурення поверхонь стін всередині будівлі цементно-вапняним або цементним розчином по каменю та бетону за допомогою підіймачів щоглових будівельних, вантажопідйомність 0,5 т; установлення металевого перильного огородження за допомогою автомобілів бортових, вантажопідйомність 5 т; пробивання борозен в цегляних стінах за допомогою підіймачів щоглових будівельних, вантажопідйомність 0,5 т та навантажувачів одноковшевих, вантажопідйомність 1 т; прокладання коробів пластикових за допомогою автомобілів бортових, вантажопідйомність 3 т і підіймачів щоглових будівельних, вантажопідйомність 0,5 т та прокладання ізольованих проводів за допомогою автомобілів бортових, вантажопідйомність 3 т і підіймачів щоглових будівельних, вантажопідйомність 0,5 т. Разом з тим, проведеним моніторингом встановлено, що у Локальних кошторисах №02-01-01, №02-01-02, №02-01-04 та №02-01-010 при виконанні вищевказаних робіт враховано витрати труда робітників, що обслуговують машини. Слід вказати, що у відповідних підсумкових відомостях ресурсів до вищевказаних Локальних кошторисів враховано роботу наступних будівельних машин та механізмів, зокрема: автомобілів бортових, вантажопідйомність 3 т; автомобілів бортових, вантажопідйомність 5 т; кранів на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 10 т; навантажувачів одноковшевих, вантажопідйомність 1 т та підіймачів щоглових будівельних, вантажопідйомність 0,5 т із зазначенням, що вказана техніка є орендованою. Порядок визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначено у розділі V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови №281 (з врахуванням Змін №1, №2, №3 та №4). Відповідно до пункту 5.4 Розділу V Настанови №281 вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат учасник процедури закупівлі (підрядник) визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах з урахуванням положень пунктів 5.5 – 5.9 цієї Настанови. Також, згідно з пунктом 5.4 Розділу V Настанови №281 загальновиробничі та адміністративні витрати, а також прибуток враховуються в ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) в цілому по об’єкту будівництва і обчислюються з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні власних будівельних машин та механізмів будівельної організації. Одночасно, за нормами пункту 5.8 Розділу V Настанови №281 вартість експлуатації машино-години будівельних машин та механізмів, що орендуються, приймається за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні. У цьому випадку при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, які орендуються разом із цими робітниками, не враховуються. Моніторингом встановлено, що відповідно до наданої у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ОПАЛ» Довідки від 27.11.2024 №02 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (файл «довідка про наявність машин.pdf») будівельну техніку, зокрема: навантажувач одноковшевий TEREN 920C та вантажопасажирський щогловий підіймач MAX2000 загальний вантажний автокран більше 20T-C RTF-50-4 та автокран більше 20T-C RTF 40-3 FAUN буде залучено відповідно до договорів надання послуг від 01.11.2024 №1 та від 02.04.2024 №02/04, укладених учасником з ФОП Ігнатюк В.І. та ПП «ІНЖЕКТ», відповідно. У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ОПАЛ» також надано скан-копії вищевказаних договорів надання послуг. Зокрема, за договором від 01.11.2024 №1 передбачено що виконавець (ФОП Ігнатюк В.І.) зобов’язується в порядку та на умовах, визначених цим договором, надавати послуги машинами та механізмами згідно специфікації (додаток №1), що є невід’ємною частиною даного договору Замовнику, а Замовник зобов’язується приймати та оплачувати вартість фактично наданих послуг на умовах цього договору. При цьому, відповідно до умов пункту 3.2.2. згаданого договору виконавець (ФОП Ігнатюк В.І.) зобов’язаний надати послуги власними силами або із залученням третіх осіб, за дії яких він відповідає, як за свої власні. Аналогічні умови містяться у договорі про надання послуг машинами та механізмами від 02.04.2024 №02/04, який укладено Замовником з ПП «ІНЖЕКТ». Водночас, проведеним під час моніторингу аналізом наданої ТОВ «ОПАЛ» договірної ціни та розрахунків до неї встановлено, що зазначені у Локальних кошторисах учасника №02-01-01, №02-01-02, №02-01-04 та №02-01-010 трудовитрати робітників, що обслуговують машини при виконанні робіт (керування якими здійснюватиметься силами надавача послуг технікою за договорами від 01.11.2024 №1 та від 02.04.2024 №02/04), включено до розрахунку загальновиробничих, а також прибутку при визначенні цінової пропозиції (договірної ціни). З врахуванням вищенаведеного, ТОВ «ОПАЛ» наданому у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни за відповідними статтями витрат безпідставно враховано трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні відповідних будівельних машин (що буде залучена за договорами надання послуг), чим недотримано вимог пунктів 5.4 та 5.8 Розділу V Настанови №281 та, відповідно, недотримано вимог пункту 2 Додатку №4 до тендерної документації Замовника. Однак, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ОПАЛ» (яка не відповідала умовам технічної специфікації до предмета закупівлі тендерної документації), а визначено його переможцем тендеру та укладено з ним договір про закупівлю. Відповідно до норм пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. У частині першій статті 41 Закону визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом, невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Згідно з нормами пункту 10 Особливостей №1178 за результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих торгів відповідно до цього пункту в електронній системі закупівель замовником оприлюднюється договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей. Одночасно, відповідно до норм пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Також, за нормами пункту 11 частини першої статті 10 Закону повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та/або про ціни на матеріальні ресурси публікується протягом трьох робочих днів з дня внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону. При цьому, до такого повідомлення додаються зміни до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, в разі зміни цін на них) у машинозчитувальному форматі (у разі внесення змін до договорів, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 цього Закону). Відповідно до абзацу п’ятого пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Згідно з пунктом 9 Положення №835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML); структуровані дані (RDF, XML, JSON, CSV, XLS(X), ODS, YAML). При цьому, до Переліку наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженому у додатку до Положення №835, віднесено інформацію про закупівлі, що оприлюднюється згідно із Законом України «Про публічні закупівлі». Моніторингом встановлено, що договір від 13.12.2024 №104/24 (далі – Договір №104/24), додатки до нього (а саме: №1 «договірна ціна», №2 «календарний графік виконання робіт», №3 «план фінансування» та №4 «інформація про ціни на матеріальні ресурси»), а також додаткова угода від 30.12.2024 №1 (далі – Додаткова угода №1) оприлюднені в електронній системі закупівель Замовником лише у форматі PDF та не оприлюднено у машинозчитувальному форматі, чим порушено вимоги пунктів 10 та 11 частини першої статті 10 Закону та, відповідно, пунктів 3 та 10 Особливостей №1178. На запит Західного офісу Держаудитслужби щодо причини не оприлюднення договору та додатків до нього, а також додаткової угоди у машинозчитувальному форматі Замовником у наданому під час моніторингу поясненні, зокрема, зазначено, що згідно з пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 №1082 (дані – Порядок №1082), договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в ЕСЗ у форматі PDF, яким, в тому числі, керувався замовник під час оприлюднення в електронній системі договору з додатками та додатковими угодами. Однак, як зазначено вище, за нормами пунктів 10 та 11 частини першої статті 10 чинної для досліджуваної закупівлі редакції Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому, зокрема, цим Законом, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону), а також зміни до договору про закупівлю у разі внесення змін до договорів, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 цього Закону) у машинозчитувальному форматі. Одночасно, відповідно до пункту 15 Порядку №1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. Отже, у разі розміщення в електронній системі закупівель договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) та повідомлення про внесення змін до договору у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пунктів 10 та 11 частини першої статті 10 Закону та, відповідно, пунктів 3 та 10 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОПАЛ» встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; надання переможцем тендеру документів при укладанні договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру; правомірності внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме на усунення порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та пункту 3 Особливостей №1178 – шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Крім того, вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушень вимог пунктів 10 та 11 частини першої статті 10 Закону та, відповідно, пункту 3 Особливостей № 1178 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлі. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
28.01.2025 00:00
Дата публікації
30.01.2025 11:07
Документи висновку
30.01.2025 11:07
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Порушення усунуто шляхом укладення та оприлюднення Замовником додаткової угоди №2 від 31.01.2025 року, згідно з якою укладений Договір №104/24 від 13.12.2024 між Управлінням адміністрування та розвитку громад департаменту природних ресурсів, будівництва та розвитку громад Львівської міської ради та ТзОВ «ОПАЛ» розірвано. Крім того уповноваженій особі проведено Замовником роз’яснювальну роботу щодо недопущення порушень в подальшому вимог пунктів 10 та 11 частини першої статті 10 Закону та, відповідно, пункту 3 Особливостей № 1178. При оголошенні чергових процедур закупівель уповноваженою особою будуть враховані вказані зауваження. Відповідно замовником було повнітю виконано зобов'язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації
31.01.2025 16:14
Документи інформації про усунення порушення
31.01.2025 16:15
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Договір розірвано
Результат
Усунуто
Дата публікації
07.02.2025 09:24
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
07.02.2025 09:25
-
Повідомлення
Запит
Про надання інформації
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-11-06-014996-a, яка проводилася Управлінням адміністрування та розвитку громад департаменту природних ресурсів, будівництва та розвитку громад Львівської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідно до норм пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Також, за нормами пункту 11 частини першої статті 10 Закону повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та/або про ціни на матеріальні ресурси публікується протягом трьох робочих днів з дня внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону. При цьому, до такого повідомлення додаються зміни до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, в разі зміни цін на них) у машинозчитувальному форматі (у разі внесення змін до договорів, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 цього Закону). Відповідно до абзацу п’ятого пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Згідно з пунктом 9 Положення №835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML); структуровані дані (RDF, XML, JSON, CSV, XLS(X), ODS, YAML). Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено договір від 13.12.2024 №104/24 та додатки до нього: Додаток 1 – договірна ціна, Додаток 2 – календарний графік виконання робіт, Додаток 3 – план фінансування та Додаток 4 – інформація про ціни на матеріальні ресурси, а також додаткову угоду від 30.12.2024 №1 лише у форматі PDF. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 3. Пояснити причини не оприлюднення договору від 13.12.2024 №104/24, додатків до нього та додаткової угоди від 30.12.2024 №1 у машинозчитувальному форматі? Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
09.01.2025 17:50
Орган перевірки
15.01.2025 00:00
Документи повідомлення
09.01.2025 17:51
-
Відповідь
Пояснення на запит замовнику від 09-01-2025
Щодо запитання № 1. Обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості було здійснено на підставі розробленої проєктно-кошторисної документації. На вищезазначену проєктну документацію було отримано позитивний експертний звіт № 584/10/24 від 25 жовтня 2024, щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини за робочим проектом: «Капітальний ремонт приміщень адміністративної будівлі на вул. Князя Мстислава Удатного, 7 у м. Львові із застосуванням енергозберігаючих технологій та облаштування інклюзивного санвузла», складений Товариством з обмеженою відповідальністю «Експертна КОМПАНІЯ ОСНОВА» (сканована копія експертного звіту додається). При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва. Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення: згідно з Додатком № 2 до ухвали Львівської міської ради від 08.02.2024 № 4305 «Про затвердження розподілу коштів бюджету розвитку бюджету Львівської міської територіальної громади на 2024 рік» департаменту міської агломерації (назва до реорганізації) затверджені видатки на 2024 рік для здійснення капітального ремонту приміщень адміністративної будівлі на вул. Князя Мстислава Удатного, 7 у м. Львові із застосуванням енергозберігаючих технологій та облаштування інклюзивного санвузла. З ухвалою можна ознайомитись за посиланням: https://www8.city-adm.lviv.ua/inTEAM/Uhvaly.nsf/(SearchForWeb)/52B805274CF4BF55C2258AC30047A6BD?OpenDocument Щодо запитання № 2: надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: https://city-adm.lviv.ua/public-information/offices/upravlinnia-administruvannia-ta-rozvytku-hromad/obhruntuvannia-zakupivli. 3. Щодо неоприлюднення договору та додаткових угод у машинозчитувальному форматі відповідно пункту 10 частини першої статті 10 Закону та з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (далі - Постанова), Замовник повідомляє наступне. Згідно пункту 2 Постанови машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Разом з тим, Замовнику при оприлюдненні договору необхідно було врахувати, що дані документи містять фізичні підписи та відтиски печаток сторін (обов’язкові реквізити документа), які без зміни їх змісту технічно неможливо конвертувати (відобразити) у один з форматів, передбачених пунктом 9 Постанови. За таких обставин, договір та додатки до нього не є машиночитаними з технічних причин, не залежних від замовника. Більше того, чинні нормативні документи не містять жодних роз’яснень, яким чином замовнику розміщувати договір з додатками у машиночитаному форматі, якщо такі документи містять фізичні підписи та відбитки печаток сторін. Щодо договору про закупівлю та додатків до нього є також окрема вимога щодо розміщення, а саме в пункті 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (затверджений наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України №1082 від 11.06.2020 року) встановлено, що договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF, яким, в тому числі, керувався замовник під час оприлюднення в електронній системі договору з додатками та додатковими угодами. При цьому, повідомляємо, що замовником усунуто вказану невідповідність, та розміщено дану інформацію у вигляді змін до договору.
Рішеня
14.01.2025 16:54
Замовник
Документи повідомлення
-
14.01.2025 16:55
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 057 376 грн.
Період подання пропозицій
до 25.11.2024 00:00
Замовник:
Управління адміністрування та розвитку громад департаменту природних ресурсів, будівництва та розвитку громад Львівської міської ради
Контактний телефон:
380322975655
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 057 376 грн.
Період подання пропозицій
до 25.11.2024 00:00
Замовник:
Управління адміністрування та розвитку громад департаменту природних ресурсів, будівництва та розвитку громад Львівської міської ради
Контактний телефон:
380322975655
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності